08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

لایه باز کاتالوگ تجاری

5/5
لایه باز کاتالوگ تجاری

لایه باز کاتالوگ تجاری

فایل لایه باز کاتالوگ تجاری ویژه معرفی تجارت و کسب وکار می باشد و این طرح لایه باز کاتالوگ تجاری نیز فایلی کاملا آماده و قابل ویرایش می باشد که پایه و گرافیک آن به بهترین شکل ممکن تهیه شده است و شما به عنوان یک صاحب کسب و کار، فقط باید اطلاعات محصول خود را در آن فایل و وارد کنید.

شما یک کاتالوگ باز دانلود یا خریداری می کنید و ممکن است قسمت هایی از این کاتالوگ پاسخگوی نیاز شما باشد اما برخی از قسمت های آن مطابق میل شما نباشد، در این صورت می توانید بروشور را مطابق سلیقه خود تغییر دهید.

چطور از فایل لایه باز کاتالوگ تجاری در فتوشاپ استفاده کنیم؟

یکی از روش هایی که می توان برای ویرایش طرح های گرافیکی و ایجاد تصاویر و طرح های زیبا استفاده کرد، استفاده از طرح لایه باز است. ابتدا فایل لایه باز را در فتوشاپ باز کنید. برای این کار از منوی file روی گزینه open کلیک کرده و فایل مورد نظر را انتخاب کرده و در نرم افزار فتوشاپ باز کنید. اکنون طرح لایه باز کاتالوگ تجاری آماده ویرایش و اعمال تغییرات می باشد.

در مرحله دوم لایه اصلی تصویر را از قسمت لایه ها انتخاب کنید، این لایه یک شی هوشمند است که می توانید تصویر خود را جایگزین آن کنید. پس از قرار دادن تصویر مورد نظر، از منوی فایل روی save کلیک کنید تا تغییرات ذخیره شوند.

نکته: در هنگام استفاده از طرح های لایه باز می توانید علاوه بر قرار دادن تصویر مورد نظر، متن مورد نظر خود را نیز اضافه کنید یا رنگ بندی آن را ویرایش کنید. برای این کار کافی است روی لایه مورد نظر دوبار کلیک کنید و تغییرات مربوط به رنگ را در صفحه تنظیمات اعمال کنید.

کاربرد فایل لایه باز کاتالوگ تجاری

از آنجایی که کیفیت در تهیه طرح های گرافیکی برای چاپ بسیار مهم است، بهتر است از فایل لایه باز کاتالوگ تجاری استفاده کنید.

استفاده از طرح لایه باز در طراحی گرافیک و چاپ برای نتیجه بهتر استفاده می شود. فایل های لایه باز برای طراحی عکس، پوستر، کارت ویزیت و … کاربرد فراوانی دارند و می توانند سرعت کار را افزایش دهند و در هزینه های جانبی آن نیز صرفه جویی کنند.

بیشتر بخوانید لایه باز کاتالوگ تجاری : طراحی و چاپ کاتالوگ

لایه باز کاتالوگ تجاری

فایل لایه باز کاتالوگ تجاری اگر تعداد سفارشات طراحی و چاپ را در طول روز زیاد انجام دهید کمک زیادی به گرافیست می کند زیرا اگر بخواهید برای هر سفارش زمان زیادی صرف کنید به نفع شما نیست. در نتیجه با استفاده از طرح لایه باز طرح حرفه ای و با کیفیت تری را در زمان کمتری به دست مشتریان می رسانید.

طرح لایه باز کاتالوگ تجاری دارای فرمت های مختلفی از جمله psd می باشد که امکان تغییر و ویرایش را فراهم می کند. امروزه بیشترین سفارشات برای طراحی اعم از کارت ویزیت، بنر، پوستر، استوری، پست اینستاگرام و … وجود دارد که همگی در نرم افزار فتوشاپ طراحی و تولید می شوند. برای همه این موارد نیاز دارم که فایل لایه باز باشد تا تغییرات در آن اجرا شود.

مزایای استفاده از فایل لایه باز کاتالوگ تجاری

  • قابلیت طراحی آسان و خلاقانه

شما آزادی زیادی برای خلق آثار متنوع و خلاقانه دارید. در طرح های لایه باز کاتالوگ تجاری می توانید چیدمان، رنگ، سایز، افکت و … را تغییر دهید.

  • قابلیت تغییر پروژه براساس سفارش کارفرما

پس از طراحی می توانید نسخه اولیه پروژه را برای کارفرما ارسال کنید و در صورت نیاز بر اساس درخواست وی تغییرات لازم را انجام دهید تا نتیجه کار مطابق با سلیقه و نظر کارفرما باشد.

  • قابلیت استفاده مجدد را دارد.

هنگام خرید طرح می توانید بارها از آن استفاده کنید زیرا برخی از نقش ها مانند کارت ویزیت، سربرگ و … تقریبا شبیه هم هستند.

  • شرایط لازم برای خلق آثار حرفه­ای فراهم است.

این فایل ها حاوی تمام موارد اولیه هستند و نیازی به صرف زمان زیادی برای کارهای اساسی ندارید. اکنون می توانید بر افزایش کیفیت کار و طراحی حرفه ای و خلاقانه تمرکز کنید.

بیشتر بخوانید لایه باز کاتالوگ تجاری : قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

لایه باز کاتالوگ تجاری
  • امکان افزایش درآمد و فروش فراهم است.

با افزایش سرعت کار و طراحی کارهای حرفه ای و خلاقانه تعداد مشتریان خود را افزایش داده و در نتیجه درآمد شما نیز افزایش می یابد.

بهترین سایت های دانلود فایل لایه باز کاتالوگ تجاری

  • ۳۶۵psd

این سایت به طور مداوم فایل های PSD با کیفیت بالا را برای دانلود رایگان منتشر می کند. چه به دنبال اجزای رابط کاربری خاصی مانند دکمه های وب یا کل کیت های رابط کاربری باشید، آنچه را که به دنبالش هستید در این سایت خواهید یافت.

  • Brusheezy

یک منبع برتر و سایت انجمن برای هنرمندانی که به دنبال یافتن منابع PSD رایگان توسط کاربران هستند. اگرچه این سایت بیشتر به خاطر کتابخانه های براش فتوشاپ خود شناخته شده است، اما مجموعه عظیمی از بیش از 300 PSD رایگان نیز دارد.

  • Premium Pixels

این سایت یک مقصد آنلاین برتر برای کسانی است که به دنبال منابع عالی طراحی رایگان هستند. طیف گسترده ای از PSD رایگان را در این سایت خواهید یافت.

  • Dribbble

احتمالاً قبلاً Dribbble را می شناسید، یک سایت انحصاری برای طراحان که در آن می توانیم اسکرین شات های کار خود را به اشتراک بگذاریم. اما آیا می دانستید که می توانید تعداد زیادی PSD را در Dribbble پیدا کنید؟ یک جستجوی ساده با استفاده از عباراتی مانند “psd” و “psd free” شما را به تعداد زیادی PSD با کیفیت بالا هدایت می کند.

  • Freepik

Freepik، یک موتور جستجو که به طراحان گرافیک و وب کمک می کند تا گرافیک های با کیفیت بالا را پیدا کنند، دارای بخش ویژه ای است که تمام فایل های PSD رایگان آنها را در سایت فهرست می کند. ارائه بیش از 91 میلیون بارگیری و فهرست نویسی بیش از 1.4 میلیون منبع طراحی – شانس خوبی وجود دارد که آنچه را که به دنبال آن هستید در سایت بیابید.

نقش آبرنگ با داشتن بیشترین سابقه در زمینه کاتالوگ لایه باز شرکت ساختمانی و طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای آماده برای قبول سفارشات شماست.

لایه باز کاتالوگ تجاری

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. پس از اینکه نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم گرفتید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ ، با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید