08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

نمونه کارهای نقش آبرنگ

ست مدیریتی سررسید تبلیغاتی

ست مدیریتی تبلیغاتی

ست مدیریتی تبلیغاتی به عنوان هدایای تبلیغاتی لوکس طبقه بندی می شوند و معمولاً برای مدیران و کارکنان ارشد رزرو می شوند. این نوع محصولات نقش بسیار زیادی در به خاطر سپردن نام برند سازمان در خاطر مشتریان دارند. ست مدیریتی تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که با توجه به ارزش مالی به عنوان هدایای تبلیغاتی ارائه می شوند.

ست مدیریتی شامل چیست؟

یک ست مدیریتی تبلیغاتی خاص شامل یک جعبه نفیس شامل دو تا شش قطعه لوازم مدیریتی شیک است. یک ست مدیریتی با توجه به نوع بودجه و سلیقه متفاوت است. بسته بندی ها از مقوا گرفته تا تزئینات چوبی را شامل می شود و هر چه رنگارنگ تر باشد قیمت آن بیشتر می شود. موارد تبلیغاتی ست اداری ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • کیف پول
  • کیف دستی
  • خودنویس
  • خودکار
  • کتاب نفیس
  • اورگانایزر
  • وسایل الکترونیکی(پاوربانک،فلش مموری و …)
  • سررسید ( سررسید اروپایی , سررسید وزیری و…)
  • وسایل چرمی(جاکارتی،سرکلیدی،کمربند و …)

خاص ترین هدایای مدیریتی

یک هدیه مدیریتی خاص باید مجلل و کاربردی باشد. همانطور که قبلا ذکر شد، بهتر است این هدیه کیفیت خوبی داشته باشد و نیازهای مخاطب را برآورده کند و برند شما را به دیگران معرفی کند. هدایای تبلیغاتی خاص برای سازمان ها و ادارات می تواند شامل هر وسیله ای باشد، رایج ترین آنها ست های مدیریتی اختصاصی ، تقویم، قالیچه، جاکارتی، لوح و تندیس است، همچنین استفاده از صنایع دستی نیز می تواند گزینه خوبی برای هدیه باشد چون ترکیبی از هنر و نوآوری است.

انواع ست مدیریتی تبلیغاتی

  • ست مدیریتی با سررسید
  • ست مدیریتی بدون سررسید
  • ست مدیریتی دیجیتال 
  • ست مدیریتی زنانه
  • ست مدیریتی مردانه
  • ست مدیریتی چرم
  • ست مدیریتی نمایشگاهی

چاپ ست مدیریتی/ چاپ بر روی ست مدیریتی تبلیغاتی

تمام محصولاتی که خریداری می کنید دارای طرح هایی در قسمت جلو، شعارهای برند و غیره هستند. شاید دقت نکرده اید که این چیزهای کوچک تبلیغ محسوب می شوند! چاپ در ست مدیریتی تبلیغاتی بسته به عناصر استفاده شده متفاوت است و به روش های مختلفی انجام می شود. در واقع بسته به نوع و جنس هدیه استفاده شده در ست بهتر است از چاپ مناسب استفاده کنید. پس در انتخاب چاپخانه مورد نظر خود بسیار دقت کنید و تحقیقات لازم را انجام دهید.

خرید ست مدیریت

ست مدیریتی اختصاصی به بهبود عملکرد و جلب اعتماد سایر مدیران کمک می کند. اگر می خواهید به مدیر ارشد یا همکاران خود هدیه بدهید، مطمئناً نمی توانید هدیه تبلیغاتی مانند خودکار یا لیوان و … را انتخاب کنید. پس باید هدیه مناسبی که در شان مخاطبتان باشد انتخاب و خریداری کنید.

بنابراین در انتخاب تولیدکننده مناسب باید دقت زیادی به خرج دهید زیرا هیچکس از دریافت یک هدیه تبلیغاتی بی کیفیت و نامناسب احساس رضایت نمی کند و نمی توانید به هدف خود از خرید هدیه تبلیغاتی دست یابد.

قیمت ست مدیریتی تبلیغاتی

قیمت ست مدیریتی در صورتی که شامل اقلام زیادی باشد به طور قابل توجهی قیمت آن زیاد است. قیمت ست مدیریتی لوکس بستگی به نوع، مدل، کاربری و شرایط خاص آن دارد. در بین ست های موجود، ست سررسید اختصاصی و تقویم رومیزی بسیار کاربردی و محبوب ترین در بین تمامی هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین نسبت به سایرین از قیمت معقول تری برخوردار است. بنابراین مدیرانی که به دنبال یک هدیه خاص و خوب هستند، ترجیح می دهند، ست سررسید و تقویم رومیزی اختصاصی 1403 را خریداری کنند. 

ست مدیریتی ویژه

تمام جنبه های یک ست مدیریتی ویژه، برای مدیران باید در نظر گرفته شود. ست هدایای تبلیغاتی شامل مواردی است که در یک رنگ، بافت و جنس یکسان در کنار هم قرار گرفته اند. این می تواند شامل سررسید، هدفون، پاوربانک، فلش مموری، کیف پول، جاکارتی، اسپیکر، روان نویس و سایر اقلام ارائه شده در جعبه هدیه با کیفیت با بسته بندی و برش فوم باشد. تمامی محصولات موجود در ست هدایای تبلیغاتی قابل چاپ لیزری و حکاکی هستند و لوگو و پیام شما به مخاطبان قابل انتقال است.

ست مدیریتی خاص

این نوع هدایا عموماً شامل هدایای لوکس است که برای مخاطب یا مشتری خاص طراحی می شود. کیفیت بالا و قیمت بالا از مهمترین ویژگی های این نوع هدیه می باشد. ست مدیریتی خاص می تواند شما را از سایر مشاغل متمایز کند. ست مدیریتی خاص به عنوان یک فرصت بازاریابی عمل می کند. فرصتی که مخاطبان شما را با برندتان آشنا می کند و به کسب و کار شما اعتبار می بخشد.

ست مدیریتی لوکس

هدایای تبلیغاتی مدیریتی شکل بسیار موثری کانال های ارتباطی و فروش است. با توجه به افزایش قیمت هدایای لوکس برای مدیریت، بسیاری از شرکت ها و سازمان ها نگران قیمت انواع هدایای لوکس برای مدیریت هستند. شما نمی توانید قیمت را به تنهایی ملاک انتخاب یک ست مدیریتی لوکس در نظر بگیرید. در انتخاب محصولات این ست ها موارد زیادی باید رعایت شود که در زیر به بررسی ویژگی آنها می پردازیم:

  1. داشتن کیفیت بالای هدایای مدیریتی
  2. انتخاب هدایای خاص در آن
  3. داشتن فرم و بسته بندی ویژه و خاص
  4. انتخاب هدیه اچ بی گیفت برای مدیران، با ارزش و زیبا
  5. انتخاب هدیه کاربردی

هدیه تبلیغاتی مدیریتی سررسید 1403

یکی از پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی، ست مدیریتی سررسید می باشد که با سررسید در سبک های متنوع برای مشتریان خاص ما طراحی و تولید شده است و از آنجایی که این ست مدیریتی شامل سررسید می گیرد، برای مشتریانی که در سمت مدیریتی هستن هدیه ی بسیار مناسبی خواهد بود.

ست هدیه مدیریتی

این دسته از ست مدیریتی نیز ست های محبوبی هستند که اغلب شامل ابزارهای کاربردی و بادوام برای مخاطبین تجاری شما می شود و اگر می خواهید پیام سازمانی یا تبلیغاتی خود را قدرتمندتر از همیشه به مدیران منتقل کنید، باید یک ست هدیه مدیریتی هوشمندانه انتخاب کنید. این هدایا تنوع زیادی دارند، بنابراین شما مختار هستید که با توجه به طرف مقابل خود انتخاب کنید تا توجه او را به سمت خود بکشانید.

هدیه جایگزین پک هدیه مدیریتی

از آنجایی که پک هدیه مدیریتی یکی از محبوب ترین هدایای ویژه برای مناسبت های خاص هستند، کسب و کارها می خواهند هدایای تبلیغاتی جذابی را به مشتریان خود ارائه دهند. این هدایای تبلیغاتی ویژه هم از نظر مالی و هم از نظر معنوی ارزش بیشتری دارند و از جهاتی هدایای تبلیغاتی لوکس نیز هستند، از جمله این هدایا می توان به ساک دستی تبلیغاتی، تقویم رومیزی با تصویری خاص، چراغ مطالعه، اورگانایزر، ساعت رومیزی و … اشاره کرد.

نقش ست مدیریتی در تبلیغات

هدیه دادن به مدیران از اهمیت ویژه ای برخوردار است. محبوب ترین استفاده از ست مدیریتی برای کسانی است که می خواهند از طریق ست مدیریتی تبلیغ کنند و برند خود را به مدیران و شرکت های دیگر معرفی کنند. بنابراین باید از این فرصت برای رونق تجارت و شرکت های مختلف استفاده کرد و این امر جز با هدایای تبلیغاتی امکان پذیر نخواهد بود. به این ترتیب با حک نام و برند خود بر روی هدایای تبلیغاتی مورد نظر از جمله ست مدیریتی تبلیغاتی، نام و برند خود را در اذهان عمومی حک کرده و اعتماد مشتریان را جلب می کنند. 

ست تبلیغاتی کاربردی و ارزان قیمت

بسیاری از مشاغل کوچک با بودجه بازاریابی محدود به دنبال ست کاربردی و مقرون به صرفه هستند. اقلام موجود در این ست ها ثابت نیستند و به راحتی با سلیقه و بودجه شما قابل انتخاب هستند. این ست ها شامل خودکار تبلیغاتی، فلش مموری، جاکارتی، سررسید و … می باشد. این ست های مدیریتی را می توان از دو یا سه تکه یا بیشتر در رنگ ها و جنس های مختلف تهیه کرد.

کیفیت و بسته بندی ست مدیریتی

کیفیت و بسته بندی ست مدیریتی تاثیر خوبی بر مدیران دارد. همچنین یک هدیه مدیریتی خاص باید بسته بندی ظریف و شیکی داشته باشد. بدیهی است که بدون بسته بندی خاص، ست مدیریتی، هدیه شیکی نخواهد بود. اگر در انتخاب محصولات، بسته بندی و طراحی آنها دقت و حوصله داشته باشید، تاثیر و جلوه ی هدیه ی شما چند برابر می شود و در نتیجه برند شما در ذهن عموم ماندگارتر می شود.

چرا خرید ست مدیریتی مهم است؟

 از تاثیرات ست مدیریت تبلیغاتی در فروش می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • دیده شدن لوگو و برندسازی
  • افزایش فروش و نرخ تبدیل
  • تبلیغات کم هزینه و موثر
  • افزایش وفاداری مشتری
  • ایجاد انگیزه در مدیران برای برقراری ارتباط در حوزه کاری
  • افزایش شناخت واحد تجاری توسط سایر مدیران.

آیا ست های مدیریتی لزوما باید گران باشد؟

ارزش ست های مدیریتی به قیمت آنها نیست و مهمترین عامل خلاقیت و شخصی سازی ست مدیریتی است. یک هدیه کاربردی و با قیمت مناسب می تواند برای شما سازنده و سودآور باشد. به این فکر کنید که به چه کسی هدیه می دهید. سعی کنید هدایای مدیریتی را با توجه به موقعیت اجتماعی فرد و انتظاراتی که پس از دادن هدیه دارید انتخاب کنید.

خصوصیات مهم ست‌ مدیریتی لاکچری و شیک

ویژگی مهم ست‌های مدیریتی عبارتند از:

  1. تزئین و نوع قرار گیری محصولات در ست مدیریتی
  2. استفاده از ست های اورجینال به جای محصولات بی کیفیت
  3. حک لوگو بر روی تمامی محصولات تا همیشه ماندگار شود.
  4. استفاده از جعبه های چوبی یا چرم
  5. پلاک‌های انتخاب شده بر روی درب جعبه را با کیفیت انتخاب کنید.

مزایای هدیه ست مدیریتی برای کسب و کارها

  • تبلیغاتی ارزان و مقرون‌به‌صرفه
  • افزایش اعتبار برند
  • ایجاد حس وفاداری در مشتری با هدیه تبلیغاتی
  • مفید‌تر و بهتر از کارت ویزیت
  • ماندگاری نام کسب و کار در ذهن مشتری
  • ناثیر مستقیم بر روی بازاریابی و فروش