08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

ماگ تبلیغاتی

وقتی صحبت از هدایای تبلیغاتی برای مشاغل کوچک یا حتی سازمان‌های بزرگ می‌شود، گزینه‌های زیادی داریم. یکی از این گزینه ها ماگ تبلیغاتی است. طبق آمار سال 2019 انجمن ملی قهوه، 64 درصد آمریکایی ها هر روز یک فنجان قهوه می نوشند. شاید در کشور ما سرانه نوشیدن چای  آماری مشابه داشته باشند. این آمار به نفع شماست!چون انتظار می‌رود که لیوان تبلیغاتی شما بیش از یک بار در هفته استفاده شود.

ماگ تبلیغاتی یکی از اقلام تبلیغاتی است که به طور گسترده در نمایشگاه ها و کنفرانس ها استفاده می شود. هنگامی که شرکت کنندگان در یک کنفرانس یا نمایشگاه تجاری یک نوشیدنی گرم یا سرد می نوشند، برند شرکت شما روی ماگ حک شده و  به یاد می ماند. بنابراین استفاده از لیوان های تبلیغاتی را به عنوان هدیه از دست ندهید.

در مطالعات جدیدی که امروزه منتشر می‌شوند نشان داده شده است که 57٪ از مردم قادر هستند مارک یا نام تبلیغ‌کننده‌ای که روی لیوان‌شان درج شده است را به یاد بیاورند. این در حالی است که فقط 32 درصد از این افراد مارک‌هایی که تبلیغ‌شان را در رادیو شنیده‌اند را به یاد می‌آورند. جالب است بدانید که تنها 28 درصد افراد گزارش داده‌اند که نام برندهایی که در تلویزیون تبلیغ می‌کنند به یادشان مانده است. همین آمار نشان می‌دهد که لیوان تبلیغاتی روی تجارت و کسب‌وکار شما چه تاثیر ژرفی دارد.

مطالعات جدید منتشر شده امروز نشان می دهد که 57٪ از مردم می توانند نام تجاری یا نام تبلیغ کننده را بر روی شیشه خود تشخیص دهند، در حالی که تنها 32٪ از آنها مردم برندهایی را که در رادیو در تبلیغ می کردند را به خاطر می آورند. جالب اینجاست که تنها 28 درصد از مردم گفتند که مارک هایی را که در تلویزیون تبلیغ می کردند به خاطر می آورند. این آمار تأثیر عمیق لیوان های تبلیغاتی را بر تجارت شما نشان می دهد.

انواع لیوان و ماگ شرکتی

برای هدیه دادن ماگ‌های شرکتی از انواع لیوان‌ها و ماگ‌ها استفاده می‌شود که در ادامه به بعضی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

  • ماگ‌ها: به طور کلی معنی های مختلفی از ماگ‌ها در دیکشنری یا اینترنت یافت می‌شود. اما منظور از ماگ‌های شرکتی، لیوان‌های سفالی و سرامیکی هستند که به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می‌شود.
  • ماگ کاپ: این نوع از لیوان‌ها نیز معانی مختلفی در سراسر اینترنت برای آن‌ها وجود دارد که در تولید هدایای تبلیغاتی به فنجان‌های چایی خوری یا قهوه گفته می‌شود که از جنس سفال یا سرامیک ساخته می‌شود.
  • ماگ شیشه ای: ماگ های شیشه ای نیز از دیرباز در اغلب خانه‌ها یافت می‌شود. این نوع شیشه برای مصارف مختلفی استفاده می شود، به عنوان مثال. برای نوشیدن چای و آب و …. امروزه طرح های زیبای از آنها در بازار عرضه می شود که مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است. 
ماگ تبلیغاتی
  • ماگ سرامیکی: ظروف چینی از قدیمی ترین ظروف هر خانواده هستند. استفاده از این ظروف اولین بار در چین آغاز شد و از انواع آن می توان به بشقاب، کاسه یا ظروف دیگر اشاره کرد. ماده به کار رفته در آنها پرسلن است که در حال حاضر برای ساخت ماگ های سرامیکی استفاده می شود. با گذشت زمان این نوع ماگ طرفداران زیادی پیدا کرده و برای مصارف مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • ماگ‌ های چوبی: این مدل از ماگ‌ها در کشور ایران مرسوم نیست اما در کشورهایی که مصنوعات چوبی در آن‌ها رونق داشته تولید می‌گردند.
  • ماگ‌ های سفالی: ماگ‌های سفالی از موارد قدیمی لیوان‌ها در کشور ایران محسوب می‌گردد.
  • ماگ‌ های فلزی: لیوان‌های فلزی از جمله محکم ترین لیوان‌ها به شمار می‌آیند که برای مسافرت یا در داخل ماشین کاربرد داشته و برای نوشیدن هر مدل نوشیدنی استفاده می‌شود.
  • ماگ‌ های پلاستیکی: همانطور که اسمش پیداست، این نوع از ماگ‌ها از جنس پلاستیک ساخته شده و قیمت ارزان تری نسبت به سایر آن‌ها دارد.
  • ماگ حرارتی: ماگ حرارتی از جدیدترین ماگ ها هستند. کارایی آن به حدی است که پس از گرم شدن، طرح جدیدی بر روی آن نمایان می شود. این مدل از  آنها در بین مشتریان جوان پیروان بسیاری دارد.

برای خرید ماگ تبلیغاتی به چه مواردی باید دقت شود؟

در ادامه به چند موردی که در هنگام خرید ماگ تبلیغاتی باید به آن دقت کنید، اشاره می‌کنیم. با در نظر گرفتن این موارد می‌توانید ماگ تبلیغاتی با قیمت مناسب خرید کنید.

طرح و شکل ماگ تبلیغاتی

به طورکلی تنوع در لیوان و ماگ تبلیغاتی بسیار بالاست. لیوان‌های سرامیکی در طرح‌ها متنوع تری تولید می‌شوند و نظر هر مخاطبی را به خود جلب می‌کنند. این تنوع در بین لیوان‌های شیشه ای یا پلاستیکی کمتر است. اما همانطور که گفتیم شما می‌توانید با خلاقیت خود هر نوع لیوان یا ماگی را تولید کنید.

به طور کلی تنوع در  ماگ تبلیغاتی بسیار زیاد است. ماگ سرامیکی در طرح های متنوع تری ساخته می شوند و نظر همه بینندگان را به خود جلب می کنند، این تنوع در مورد ماگ های شیشه ای یا پلاستیکی کمتر است. اما همانطور که گفته شد، شما می توانید هر نوع ماگ را با خلاقیت خود سفارش دهید.

ماگ تبلیغاتی

سایز ماگ تبلیغاتی

اگر نگاهی به فروشگاه‌های لیوان‌ها یا ماگ بیاندازید، لیوان‌هایی با سایزهای مختلف را مشاهده می‌کنید. بنابراین در هنگام تهیه ماگ شرکتی به این مورد توجه کرده و مدنظر داشته باشید.

اگر به مغ فروشگاه‌های ماگ نگاهی بیندازید، ماگ هایی با اندازه های مختلف خواهید دید. بنابراین هنگام تهیه لیوان شرکتی به این نکته توجه کنید.

مخاطبان و طرفداران آنان چه کسانی هستند؟

ماگ تبلیغاتی از هدایای تبلیغاتی است که برای همه افراد قابل استفاده است. این وسیله با توجه به کارایی آن توسط همه مشتری‌ها استفاده می‌شود. برخی از آنها برای نوشیده چای، برخی دیگر برای آب یا عده ای دیگر یا برای نوشیدن قهوه نیز ازآن استفاده می‌کنند. فرقی نمی کند دانشجو باشید یا مدیر یا حتی یک فرد عادی. شما می توانید با ساخت ماگ های تبلیغاتی با قیمت مناسب و طراحی زیبا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید

چاپ لیوان تبلیغاتی

چاپ سابلیمیشن یکی از روش های چاپ تصاویر بر روی اجسام است. در این فرآیند چاپ، رنگ در اثر فشار و گرما از جامد به گاز تبدیل می‌شود و اثری را روی سطح جسم ایجاد می‌کند. . با استفاده از این روش می توان تصاویر را با رنگ های مختلف و البته به صورت گلاسه چاپ کرد. اما همانطور که گفته شد، در صورتی که سطح جسم از قبل با مواد پلیمری پوشانده شده باشد، مراحل سابلیمیشن یا چاپ داغ را می توان بر روی هر جسم صافی انجام داد این نوع چاپ برای انواع چاپ روی هدایای تبلیغاتی استفاده میشود.

ماگ تبلیغاتی

مراحل چاپ سابلیمیشن

کاغذ سابلیمیشن: به کاغذی گفته می شود که معمولا کمی چسبندگی دارد که جوهر بتواند به راحتی بر روی شی مورد نظر چاپ شود.

 پرینتر سابلیمیشن

برای چاپ به روش دستگاه سابلیمیشن باید  پرینترهای جوهر افشان سازگار با جوهر سابلیمیشن، مورد استفاده قرار بگیرند.

جوهر سابلیمیشن

جوهر سابلیمیشن جوهر مخصوصی است که در دمای مخصوصی  از حالت جامد به گاز تبدیل می شود و انتقال آن بر روی اشیا به وسیله حرارت انجام میسود.

دستگاه پرس حرارتی

اصلی ترین وسیله در چاپ به روش سابلیمیشن دستگاه پرس حرارتی می باشد که تصاویر به واسطه ی فشار و حرارات انتقال داده می شوند. دستگاه های پرس حرارتی باتوجه به وسیله ای که قرار است بر روی آن مراحل چاپ پیاده شود مختلف هستند که از دستگاه پرس حرارتی با قالب های استوانه ای و مخروطی برای چاپ لیوان و ماگ های سرامیکی استفاده می شود.

چسب نسوز

چسب نسوز اغلب وظیفه تثبیت کاغذ بر روی ماگ یا لیوان را برعهده دارد.

ماگ تبلیغاتی

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید