08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

قیمت طراحی سایت حرفه ای

5/5
قیمت طراحی سایت حرفه ای

طراحی سایت حرفه ای

نقش آبرنگ برای طراحی سایت حرفه ای و قیمت طراحی سایت حرفه ای همیشه اولویت خاص خود را در بین مخاطبین خود داشته است، با ارائه جدید ترین روش های طراحی سایت حرفه ای همواره بهترین خدمات را ازائه نموده ما در این مقاله سعی بر این داریم تا نرخ و تعرفه های طراحی سایت حرفه ای را برای شما توضیح دهیم. در ابتدا توضیحاتی جهت معرفی طراحی سایت به شما می دهیم:

طراحی سایت چیست؟

طراحی سایت به ساخت و راه اندازی وب سایت هایی نامیده می شود که در اینترنت قابل نمایش باشد، معمولاً به جنبه های تجربه کاربر و توسعه وب سایت اشاره می شود تا توسعه نرم افزار! طراحان سایت حرفه ای قدیم برای   طراحی وب سایت بر روی مرورگرهای دسکتاپ بیشتر متمرکز بودند. با این حال، از اواسط دهه 2010، طراحی برای مرورگرهای موبایل و تبلت اهمیت روز افزونی پیدا کرده.

یک طراح وب سایت حرفه ای روی ظاهر، چیدمان و در برخی موارد محتوای یک وب سایت کار می کند. برای نمونه، ظاهر به رنگ ها، فونت ها و تصاویر استفاده شده ربط دارد و  به چگونگی ساختار و طبقه بندی اطلاعات اشاره می کند. یک طراحی سایت حرفه ای باید  برای استفاده کاربر بسیار راحت باشد و همچنین از نظر زیبایی شناسی نیز گیرا، جذاب، ایده آل نیز باشد و نسبت به نوع کاربر و مراجعه کننده ای که به سایت مراجعه می کند طراحی را بسیار پربازده انجام دهد. بسیاری از صفحات وب با تمرکز بر سادگی طراحی شده اند، به طوری که هیچ اطلاعات و عملکرد اضافی که ممکن است حواس کاربران را پرت یا سردرگم کند، وجود نخواهد داشت.

حضور کسب و کار شما در فضای آنلاین به واسطه‌ی وبسایت باید به گونه‌ای باشد که وقتی مخاطبین به سایت مراجعه می‌کنند با دیدی کامل و ایده‌آل از کسب و کار شما دیده شوند.  از جمله شناخته‌ شده‌ترین برندهای طراحی و پیاده سازی سایت‌های خلاقانه بوده و مجموعه‌ی بی نظیری از نمونه کارهای وبسایت خلاق را نقش آبرنگ دارا می‌باشد. 

هزینه و قیمت طراحی سایت حرفه ای :

هزینه طراحی سایت حرفه ای بسیار متفاوت است، زیرا کار طراحی توسعه سایت کاری بسیار کیفی است. برای پاسخ به چرایی این قضیه باید از نزدیک پروسه طراحی یک وب‌سایت را از ابتدا تا انتها مشاهده کنید. در ادامه به بررسی عوامل مختلفی که در تخمین قیمت یک سایت موثر است خواهیم پرداخت. اما چه فاکتورهایی در قیمت‌گذاری طراحی وب سایت حرفه ای دخالت دارند؟

زمانی که یک مشتری برای طراحی سایت داینامیک با تیم وب‌رمز تماس می‌گیرد در صورتی که به این آگاهی رسیده باشد که سایت قرار است چه کارکردی برای کسب‌و‌کارش داشته باشد برای یک جلسه رزومه ی وب سایتش را می تواند تحویل دهد.

پیشنهاد داغ مطالعه قیمت طراحی سایت حرفه ای : مزایای طراحی سایت

قیمت طراحی سایت حرفه ای

تعرفه و قیمت طراحی سایت حرفه ای برای دسته‌بندی‌های مختلف چقدر است؟

 اعلام هزینه برای قیمت طراحی سایت حرفه ای بسیار مهم می باشد زیرا: تعیین می کند سایت شما در چه دسته بندی قرار می‌گیرد. دسته‌بندی سایت براساس نوع طراحی و براساس کار کرد سایتتان تعیین می‌شود. در دسته‌بندی براساس نوع طراحی دو نوع دسته‌بندی تعیین شده است:

طراحی سایت نیمه اختصاصی و طراحی سایت اختصاصی است.  قیمت طراحی سایت اختصاصی و نیمه‌اختصاصی براساس ویژگی‌های خاص هرکدام تعیین می‌ شود که این ویژگی‌ها را در جدول صفحات نرخ و تعرفه در خوده شرکت نقش آبرنگ مشاهده و مقایسه کنید. طراحی سایت براساس نوع کارکرد به چند نوع طراحی سایت شرکتی، طراحی فروشگاه اینترنتی و همچنین طراحی پورتال سازمانی تقسیم بنذی می‌شود. طراحی این سایت‌ها بر اساس نیاز کاربر به دو صورت طراحی سایت با وردپرس و طراحی سایت با پایتون انجام می‌گیرد. 

تعرفه و قیمت طراحی سایت حرفه ای با وردپرس و پایتون:

تعرفه و قیمت طراحی سایت حرفه ای داینامیک با وردپرس به‌مراتب بسیار پایین‌تر از پایتون است. در طراحی سایت حرفه ای وردپرس استانداردهای پیش فرض وردپرس برای یک سایت اعمال می‌ گردد. این آپشن‌ها و امکانات کارآمد و بسیار کاربردی است و پاسخگوی بسیاری از سایت‌های شرکتی و فروشگاهی می باشد.

اما سایتی که با زبان برنامه نویسی پایتون Python طراحی می‌گردد. مجموعه ای از کدنویسی سمت سرور می باشد و زمانی که کد دستوری به صورت اختصاصی نوشته بشود دستورات کمتری را به سمت سرور ارسال می‌نماید. هرچه حجم درخواست های بسیار کمتری به سمت سرور ارسال گردد سرور با سرعت بسیار بیشتری به درخواست‌ها پاسخ خواهد داد و سرور و سایت بازدهی بسیار بالاتری خواهند داشت.

سه ویژگی که یک شرکت طراحی سایت حرفه ای باید داشته باشد چیست؟

  • پشتیبانی تمام وقت
  • طراحی مخصوص موبایل
  • طراحی اختصاصی تمام صفحات
قیمت طراحی سایت حرفه ای

سوالات متداول قبل از طراحی سایت حرفه ای :

  • در طراحی سایت چه نکاتی را رعایت کنم که رتبه بهتری را داشته باشیم؟
  • کاربران در طراحی سایت چه نکاتی برایشان بسیار اهمیت دارد تا زمان بیشتری در سایت ما، بگذرانند؟
  • چه انگیزه ای برای کاربران یک وب سایت در طراحی سایت باید ایجاد کرد تا هر روز از سایت دیدن نمایند؟
  • راه های افزایش بازدید هدفمند و کاربران مرتبط با یک طراحی سایت حرفه چه چیزهایی است؟
  • چه روش هایی وجود دارد تا کاربران محصولات سایت من را به دوستانشان نیز معرفی نمایند؟

طراحی حرفه ای تنها راهی است که می‌تواند بدون حضور شخص، فروش زیادی داشته باشد و این نکته‌ی خوبی است و باید از آن بهترین استفاده کرد.

برنامه ریزی قبل از اجرای پروژه طراحی سایت حرفه ای را نام ببرید؟

برای طراحی وب سایت حرفه ای می‌بایست در اولین گام، برنامه ریزی اصولی و صحیح قبل از طراحی سایت  را پیاده سازی کنید، تا بتوانید نتیجه بهتری را بگیرید. درواقع با داشتن برنامه و استراتژی درست قبل از اجرای پروژه طراحی وب امکان موفقیت شما چندین برابر خواهد شد.

  • شناخت هدف راه اندازی طراحی سایت حرفه ای.
  • شناخت مخاطبین وب سایتتان متناسب با تولید محتوا باید باشد.
  • آنالیز سایت های وب سایت رقبایی که در فضای مجازی هستند.
  • شناخت و آنالیز کلمات کلیدی وب سایت برای رتبه بندی بهتر.
  • تهیه نقشه سایت با توجه به کلمات کلیدی انتخاب شده وب سایت حرفه ای.
  • تولید محتوا مفید و مداوم با توجه به کلمات کلیدی سایت و هدف گذاری دقیق.
  • حضور در شبکه های اجتماعی جهت معرفی طراحی وب سایت حرفه ای جدید.
  • ایجاد بستری هایی در وب جهت درگیرکردن کاربران سایت برای بیشتر وقت گذرندن.
قیمت طراحی سایت حرفه ای

مراحل اجرای پروژه و قیمت طراحی سایت حرفه ای :

  1.  نیاز سنجی و مشخص کردن اهداف طراحی سایت حرفه ای مدنطرتان.
    2.    طراحی گرافیک سایت حرفه ای متناسب با هدف پشبرد سایت.
    3.    پیاده سازی و برنامه نویسی وب سایت در طراحی سایت.
    4.    کنترل، تست و رفع خطاها در طراحی سایت حرفه ای بطور دقیق باشد.
    5.    تهیه متون و ورود اطلاعات طراحی سایت حرفه ای.
    6.    آموزش، پشتیبانی و گارانتی طراحی سایت حرفه ای که در برابر هکر ها آن را ایمن می کند.
    7.    بهینه سازی وب سایت از تمام جهات.
    8.    توسعه طراحی وب سایت حرفه ای با کمک گرفتن از سوشال مدیا.
    9.    بازاریابی اینترنتی تمام وقت، وب سایت حرفه ای.

 

سئو پیشرفته برای سایت حرفه ای را توضیح دهید:

در طراحی سایت حرفه ای از جدیدترین و به‌روزترین روش‌های سئو سایت برای افزایش ترافیک سایت استفاده می‌شود. معمولا چندین راهکار دیجیتال مارکتینگ برای اطمینان از رسیدن به اهداف بازاریابی کسب‌وکار در این نوع طراحی سایت ترکیب می‌شوند. نتیجه این تلاش‌ها را می‌توانید در بهبود رتبه بندی سایت در گوگل و موتورهای جستجو با سئو پیشرفته ببینید. تمام اجزای صفحه‌های سایت، از گرافیک و تصاویر گرفته تا محتوای متنی و صفحه محصولات در طراحی سایت پیشرفته برای موتورهای جستجو بهینه‌سازی می‌شوند تا کسب‌وکار هیچ شانسی برای جذب مشتری پروپا قرص را از دست ندهد.

نقش آبرنگ با برخورداری از تیم  حرفه ای در حوزه ی طراحی وب سایت اختصاصی آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه طراحی انواع وب سایت و قیمت طراحی سایت حرفه ای و اجرای پروژه های مورد نیاز شما می باشد.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید