08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

مزایای طراحی سایت

5/5
مزایای طراحی سایت

مزایای طراحی سایت

در جهان امروز و دنیای دیجیتالی تجارت، کمتر کسی است که از مزایای طراحی سایت مطلع نبوده و در جهت بهبود کسب و کار و سودآوری خود، سایت اختصاصی خویش را نداشته باشد! درواقع، با پیشرفت تکنولوژی، شکل زندگی اجتماعی نیز تغییر یافته و روز به روز به سمت اینترنتی شدن سوق داده می شود؛ به همین دلیل است که داشتن یک وبسایت می تواند حتی زمانیکه در منزل، در حال استراحت و یا تفریح هستید، کسب و کار شما را فعال نگه داشته و منجر به فروش و سودآوری بیشتر شود. بطورکلی، مزایای طراحی سایت قابل شمارش نبوده و روز به روز نیز به آن افزوده می شود.

درحقیقت، باید بدانید که اگر هنوز یک سایت اختصاصی برای خود ندارید، بیش از 80% فروش روز خود را از دست داده اید! پس هرچه سریعتر به فکر سفارش یک سایت زیبا، جذاب، حرفه ای و کارآمد برای رشد کسب و کار و درآمدزایی هرچه بیشتر خود باشید. برای درک بهتر اهمیت این موضوع، در ادامه، شرح مختصر و مفیدی از اصلی ترین مزایای طراحی سایت را ارائه کرده ایم.

مزایای طراحی سایت

بعضی از مزایای طراحی سایت برای کسب و کارها

 

۱. رشد بیشتر همراه با کاهش هزینه ها

بهترین راه برای رشد کسب‌وکار شما این است که هزینه ها را کاهش دهید و تنها به سمت رشد و پیشرفت  فکر کنید. کاهش هزینه یک مزیت طراحی سایت برای مشاغل می توان در نظر داشت.  وب سایت مخصوص کسب و کار شما به کاهش هزینه کمک می کند. هزینه نگهداری و اجرای یک وب سایت صرفا چند میلیون است. تولید محتوا و بازاریابی مناسب وب سایت شما باعث رشد همیشگی و بهتر کسب وکار شما می شود. اگر وب سایت شما به صورت تخصصی برای شما طراحی شده باشد و توسعه یافته باشد، تبدیل به یک وبسایت پر مخاطب برای برند شما می شود.

۲. دسترسی راحت

این روزها زندگی ها پرمشغله شده است و آدم ها به دنبال راه حل ساده و راحت در زوایای مختلف زندگی خود می گردند. ترجیح میدهند به جای رفتن به بازار، خرید آنلاین، راحت ترین روش خرید اقلام هست را انتخاب کنند. در عصر امروز با توجه به قوانین و مقررات امنیتی که وجود دارد، اعتماد مردم در خرید آنلاین و تجارت الکترونیکی بیشتر شده است. این بهترین فرصت برای کسب و کار شما باشد و سود بیشتری کنید.

۳. قابلیت دسترسی

حتی اگر کسب ‌وکار شما دارای یک شرکت بزرگ در معروف ترین مکان باشد موفقیت را ضمانت نمی‌کند، برای اینکه این دفتر  فقط افراد محدودی به این موقعیت مکانی دست دارند. ولی فضای آنلاین در دسترس همه افراد در سرتاسر جهان است. با استفاده از شرکت های حمل و نقل حاضر شما می توانید به راحتی در عرض چند روز محصولی را از یک کشور به کشور دیگر تحویل دهید. بنابراین وب سایت دسترسی به کسب وکار شما را بیشتر میکند.

مزایای طراحی سایت

4. بازاریابی گسترده‌تر

اصلی ترین مزایای طراحی وبسایت، بازاریابی برای وب سایت شما هست که ساده تر و مقرون به صرفه تر از انجام هر نوع بازاریابی معمول دیگر می باشد. شما می توانید برای تبلیغ وب سایت خود از بحث سئو سایت بهره ببرید که بسیار مفید تر است و امکان سنجیدن آن می باشد. همچنین شما می‌توانید از طریق سئو نتایج نهایی را بررسی کنید و سپس کلمات کلیدی را برای نتایج بهتر بهینه سازی کنید. همانطور که می بینید مزیت طراحی سایت برای وب سایت ها در بازاریابی آنلاین نقش بسزاتری از بقیه موارد خواهد داشت.

5. تقویت برند

امروز وب سایت اعتبار کسب وکار شما را افزایش می دهد. وجود وب­سایت همچنین می­‌تواند آگاهی از نام تجاری یا برندینگ شما را افزایش دهد و یا حتی نقش نام تجاری را برای سایت شما بازی کند. از این رو، شما باید یک وب­سایت برای کسب­‌وکار خود داشته باشید تا بتوانید درآمد بیشتری کسب کنید.

یک مسئله مهم دیگر،  طراحی وب برای حوزه های مختلف اعم از طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی، خبری،.. وجود دارد که اگر به این نکته توجه شود، مخاطبان زمانی وارد وب سایت شما می‌شوند باید هویتی از کسب­‌وکارتان را ببینند، نه چیزی که اصلا وجود ندارد. به طور کلی سایت خود را به صرف اینکه یک وب سایتی دارید راه اندازی نکنید.

6. اطلاعات جدید

اگر هدف آگاه سازی مشتری از پیشنهادات یا فروش¬ های ویژه خود را دارید، باید از ابزارهای تبلیغات محیطی مانند بیلبوردها یا استرابوردها یا … استفاده کنید اما در مورد وب سایت ها ، می توانید آن را در زمان واقعی به روز کنید و هر زمان که بخواهید پیشنهادات خود را به مشتریان خود نشان دهید . افزایش سهولت دسترسی مشتری به اطلاعات منجر افزایش فروش می شود.

مزایای طراحی سایت

7. ارتقاء کیفیت خدمات

محصول نویسی نوعی تولید محتوا تخصصی هست که برای سایت های فروشگاهی بسیار حائز اهمیت است. تولید محتوا برای محصول می تواند نقش مهمی در فروش آن ایفا کند. در گذشته مردم برای خریدن ملزومات و مایحتاج خود شخصاً به مغازه های سنتی مراجعه می کردند. اگرچه امروزه بسیاری از افراد همین کار را انجام می دهند ، بسیاری دیگر برای صرفه جویی در وقت خرید آنلاین می کنند.

امروزه فروشگاه های آنلاین سهم قابل توجهی از بازار شغل های مختلف را در دست دارند. یک فروشگاه آنلاین باید در این زمینه با سایر رقبا رقابت کند و آنها باید از روش هایی برای معرفی محصول و خدمات خود به کاربران استفاده کنند. این جاست که تولید محتوا یا محصول نویسی می تواند نقش پر رنگی داشته باشد.

از مزایای طراحی سایت برای کسب و کار میتوان به ارائه اطلاعات درباره محصول نام برد. اگر محصولی را می فروشید و می خواهید مزایای و ارزش های محصول را به مشتری بگویید ، می توانید مقالات مرتبط را در وب سایت خود بارگذاری کرده و خدمات و اطلاعات لازم را به مشتریان خود ارائه دهید. این باعث افزایش اطلاعات و آگاهی مشتری در مورد محصول و اهمیت آن می شود. همچنین می توانید برای ارائه توضیحات به مشتریان ، یک بخش پرسش و پاسخ داشته باشید.

یکی از بهترین راه ها برای جلب اعتماد مشتری داشتن تولید محتوا است که شامل اطلاعاتی درباره آنها باشد و به برخی از سوالات آنها پاسخ دهد. این محتوا همچنین باعث می شود مشتری در فرایند خرید فرضی به مشتری آماده خرید تبدیل شود. به اشتراک گذاری اطلاعات در مورد به روزرسانی های محصول شما همچنین می تواند یک روش موثر برای حفظ مشتریان فعلی باشد. مطمئن شوید که از راهنماها فقط برای آگاهی دادن به مشتریان استفاده می کنید. برای افزایش فروش از راهنما استفاده نکنید.

مهمترین و اصلی ترین عملکرد راهنمایان این است که به مخاطبان خود نشان دهید که آگاهی دادن به آنها برای شما مهم است و قصد دارید به آنها کمک کنید تا بهترین تصمیم ممکن را بگیرند. همچنین ، حتماً در راهنمای خود از تصاویر استفاده کنید. مشتریان می خواهند ببینند محصول های مختلف چگونه کار می کنند و شکل ظاهری آنها چگونه است. آنها می خواهند نحوه استفاده شما از محصول را تجسم کنند.

استفاده از اینفوگرافیک یک روش موثر برای ترکیب اطلاعات و تصاویر در یک راهنما است. اینفوگرافیک ها افراد بیشتری را به خود جذب می کند و اگر توانایی طراحی یک اینفوگرافی خوب را داشته باشید ، کاربران آن را به اشتراک می گذارند. این امر منجر به پیوندهای بیشتر به وب سایت شما و افزایش شانس شما برای دستیابی به مشتریان جدید می شود.

 

پیشنهاد مطالعه : مزایای سئو چیست

مزایای طراحی سایت

8. مزایای بلند مدت

در دنیای امروز تاثیر تبلیغات در کسب و کارهای مختلفی مشخص شده و تبلیغ دهندگان به مزایای بیشتری از این طریق دست یافته اند. همانطور که می‌دانید این تاثیر در افزایش فروش، جذب مشتری و بسیاری موارد دیگر قابل مشاهده است.

استفاده از روش های مختلف تبلیغات بهترین راه برای معرفی خدمات و محصولات جدید برند است. با این‌کار توجه مصرف کنندگان را بدست می‌آورید و به مشتریان سابق خود نیز اطلاع می‌دهید که از آنها استفاده کنند.

تبلیغات در وبسایت می‌تواند یکی از بهترین گزینه های مناسب برای این کار باشد. وب سایت نتایج مادام العمر برای شما خواهد داشت. این بدان معناست که شما برای تبلیغات خارجی متناسب با هزینه ای که پرداخت می کنید زمان محدودی دارید. اما وب سایت و طراحی وب شما همیشه وجود دارد و مزایای مادام العمر برای شما خواهد داشت. علاوه بر تمام مزایای ذکر شده در داشتن وب سایت ، شما می توانید از انواع تکنیک های طراحی وب برای بهبود و ارتقا سایت سایت خود برای دستیابی به اهداف خود در دنیای آنلاین استفاده کنید.

بر هیچکس پوشیده نیست که تبلیغات آنلاین می‌تواند به طور چشم گیری ترافیک وب سایت را افزایش دهد. تاثیر تبلیغات در افزایش ترافیک بسیار زیاد است و اهداف شرکت های مختلفی از تبلیغ، رسیدن به این هدف است. می‌توانید مهم ترین صفحات خود را در قالب آگهی تبلیغاتی به کاربران نمایش دهید تا مصرف کنندگان را به خرید از کسب و کار خود راضی کنید.

9. بهبود سئو سایت برای موتورهای جستجو

این روزها یکی از اصطلاحات مهم در بازاریابی آنلاین “سئو” است. SEO یا بهینه سازی موتور جستجو اساساً بهینه سازی وب سایت شما به منظور ارائه رتبه بالاتر در بین موتورهای جستجوگر امروزی می باشد. هنگامی که افراد در جستجوی کسب و کار یا خدمات خاصی متناسب با نیازهای خود هستند ، در جستجوی اصطلاحات اصلی در این موتورهای جستجو هستند. از نظر آماری این کاربران از اولین یا دومین مشاغل حاصل از جستجوی آنها بازدید می کنند.

اگر سایت شما تاریخ گذشته باشد ، محتوای خاصی را که لازم است توسط این موتورهای جستجو برداشت و نمایه سازی شود ، ندارد. بنابراین به جای قرار گرفتن در صفحه اول لیست ها ، ممکن است در صفحه 6 یا 7 گم شوید و هرگز توسط کاربر در حال جستجو نباشید. امروزه داشتن رتبه بالا در موتور جستجو یکی از بهترین روش ها برای به دست آوردن مشتری جدید است.

10. شروع دور تازه ای از رقابت ها با کسب و کارها

یکی دیگر از مزایای داشتن یک سایت حرفه ای و اختصاصی برای کسب و کارتان این است که این  امکان را به شما می دهد تا از رقبای خود جلو بیفتید و آن ها را به چالش بکشید. کار مداوم و به روز رسانی ها روی سایت این فرصت را به شما می دهد تا رقبای خود را عقب تر از خود نگاه دارید. حال اگر رقبای شما شروع به طراحی سایت برای کسب و کارشان کنند رقابت معنا پیدا می کند . پس شما باشد همواره سعی کنید تا در راس بازار باشید.

بنابراین ، بدون شک طراحی سایت کسب و کار شما را ارتقا می دهد و باعث می شود تا برند شما در سطح کشور شناخته شود .

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید