08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

دلایل اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی

5/5
دلایل اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی

دلایل اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی

کسب و کارها برای دستیابی به مشتریان بالقوه به هدایای تبلیغاتی نیاز دارند. در کنار مخاطب هدف، باید کیفیت خود هدیه تبلیغاتی را نیز در نظر بگیرید. ارائه هدایای تبلیغاتی بی کیفیت می تواند به اعتبار برند شما لطمه بزند، بنابراین بهتر است قبل از خرید تحقیق کنید و محصولات باکیفیت تهیه کنید.

محصولات با کیفیت ماندگاری طولانی تری دارند و به شما کمک می کنند برند خود را در بلندمدت ارتقا دهید. در این مقاله دلایل اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی می کنیم که چرا اقلام تبلیغاتی برای کسب و کار شما موثر هستند.

اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی

  • ایجاد وفاداری

در این میان، ظهور شبکه های اجتماعی و فعالیت ها، مزیت بزرگی برای هر کسب و کاری است که بتواند هدایای تبلیغاتی خود را در این بستر توزیع کند. در این مورد، شما محصولات خود را برای ادمین ها یا اینفلوئنسرهای این صفحات می فرستید و آنها عکسی از محصول پست می کنند یا اشتیاق خود را به استفاده از آن نشان می دهند و هزاران نفر از دنبال کنندگان آنها این را می بینند.

بازاریابی دهان به دهان یکی از قدرتمندترین ابزارها برای جذب مشتری است و این روش به سرعت مشتریان زیادی را برای شما به ارمغان می آورد.

  • پایین بوده هزینه آن نسبت به روش‌های دیگر

استفاده از بنرها و بیلبوردها روش های گران قیمتی هستند که احتمالاً شما هم نمی خواهید آنها را دریافت کنید. در نتیجه می توانید با استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان مانند لیوان، خودکار، دفترچه یادداشت و … مشتریان خود را خوشحال کرده و فروش خود را افزایش دهید.

  • مفید‌تر و بهتر از کارت ویزیت

در بازار پرشتاب امروزی که رقبا از هر فرصتی برای دیده شدن استفاده می کنند، باید از روش های جدید استفاده کنید و اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی را درک کنید. در گذشته کارت ویزیت بهترین راه برای معرفی یک برند به مخاطبان به نظر می رسید. اگرچه اطلاعات کامل شرکت بر روی کارت ویزیت درج شده است، اما این روش تبلیغاتی چندان موثر نیست و توجه مخاطب را به خود جلب نمی کند.

اما اکنون با پیشنهادات ویژه در تبلیغات، کسب و کار شما چند قدم جلوتر می رود. هدیه تبلیغاتی فضای کافی برای ارائه برند شماست. اگر این هدیه را به درستی انتخاب کنیم، برخلاف کارت ویزیت که چندان مورد توجه قرار نمی گیرد، می تواند سال ها در میان جامعه باقی بماند.

دلایل استفاده از هدایای تبلیغاتی
  • دسترسی به فضای تبلیغاتی ارزشمند

بسیاری از افراد 8 ساعت در روز را در محل کار خود و معمولا در جای ثابتی مانند پشت میزهایشان سپری میکنند.هنگامی که مشتریان فعلی یا آینده شما از هدایای تبلیغاتی شرکت شما در محل کار استفاده می کنند، امن ترین و بهترین فضای تبلیغاتی در جهان را دارید: میز کار افراد! یک هدیه تبلیغاتی که به درستی انتخاب شده باشد می تواند به یک بیلبورد دائمی برای برند شما در سازمان های مختلف تبدیل شود.

  • فروش را افزایش می‌دهند

مشتریانی که هدایای تبلیغاتی دریافت می کنند به احتمال زیاد برای محصولات و خدمات شرکتی که هدیه می دهد هزینه می کنند. با افزایش حسن نیت و آگاهی از برند، فروش به طور طبیعی افزایش می یابد. مشتریان احساس خواهند کرد که برای شما بیشتر از پول ارزش دارند یا از کسب و کار شما بیشتر خرید خواهند کرد.

  • کالاهای با کیفیت سبب محبوبیت برند شما

ممکن است انتخاب هدایای ارزان قیمت در نمایشگاه مناسب باشد. همه از دریافت آب نبات یا مداد به عنوان هدیه خوشحال می شوند. اما به یاد داشته باشید که یک هدیه با کیفیت و کاربردی باعث افزایش اعتبار برند شما می شود. این نشان می دهد که شما به مخاطبان هدیه خود اهمیت می دهید و خدمات شما عالی است.

  • وفادارای شما به مشتری

رقابت در هر کسب و کاری این روزها پیچیده تر و سریعتر شده است. با استفاده از هدایای تبلیغاتی می توانید عشق و وفاداری خود را به مشتریان خود نشان دهید. امروزه نقش بازاریابی بسیار مهم است. با این کار شانس خود را برای معرفی زودتر محصولات جدید به مشتریان افزایش می دهید.

  • قابلیت شخصی‌سازی و تنوع گسترده

هزاران کالای تبلیغاتی در بازار وجود دارد و شما به راحتی می توانید یکی از آنها را پیدا کنید که متناسب با استراتژی بازاریابی و بودجه کسب و کار شما باشد. محصولات تبلیغاتی به شما این امکان را می دهند که خلاق باشید، بنابراین می توانید پیام، رنگ، مخاطب و موارد دیگر را انتخاب کنید.

بیشتر بدانید دلایل اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی : ست مدیریتی تبلیغاتی

دلایل اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی
  • بالا بردن انگیزه کارمندان

به غیر از مشتریان، به کارکنان نیز هدایای تشویقی داده می شود تا عملکرد خوب خود را ارزیابی کنند و آنها را تشویق به افزایش کارایی خود کنند.

انواع محصولات با ارزش بالا و قیمت مناسب وجود دارد که می تواند انرژی مثبت را در محیط کار افزایش دهد. استفاده از این استراتژی انگیزشی به خصوص در محیط بازاریابی می تواند بسیار موثر باشد.

  • تاثیری دراز مدت

استفاده از هدایای بازاریابی موثر تضمین می کند که پیام بازاریابی شما برای مدت طولانی در ذهن مشتریان باقی می ماند.

در تحقیقات، 94 درصد از افرادی که یک هدیه تبلیغاتی دریافت می کنند، آن را به مدت دو سال به خاطر می آورند. علاوه بر این، 75٪ از دریافت کنندگان از هدایای تبلیغاتی استفاده می کنند زیرا آنها را بسیار مفید می دانند. در نتیجه، هدایای بازاریابی تنها چیزهایی هستند که حواس، بینایی، صدا، چشایی، لامسه و بویایی مصرف کننده را هدف قرار می دهند.

  • ساخت برند شما

هدایای تبلیغاتی که جامعه شما آن را مؤثر می‌داند، مرتباً برند شما را به شما یادآوری می‌کند. حالا که این مقاله را خواندید، میز کارتان، هر گاه قلمی با نام تجاری در جیب یا کیف خود دیدید، شکی نیست که چگونه پیدا شده و چه کسی آن را به شما داده است.

هدایای تبلیغاتی مناسب و موثر مانند لیوان قهوه و بالم لب های تسکین دهنده درد، افزودنی خوشایند به برنامه روزانه شما هستند.

بیشتر بدانید دلایل اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی : ماگ های تبلیغاتی

اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی

سخن پایانی مقاله دلایل اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی

به یاد داشته باشید که هدایای تبلیغاتی می توانند برند شما را در هر زمانی به مشتریان و دیگران یادآوری کنند. این موارد رایگان همچنین باعث ایجاد تبلیغات سریع می شود.

با استفاده از هدایای تبلیغاتی می توانید محصولات یا خدمات خود را به افراد بیشتری نشان دهید. این موارد همچنین برای ایجاد روابط قوی با مشتری و افزایش وفاداری مشتری عالی هستند.

بیشتر بدانید دلایل اهمیت استفاده از هدایای تبلیغاتی : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید