08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

سررسید چرم طبیعی

5/5
سررسید چرم طبیعی

سررسید چرم طبیعی

در این مقاله به بررسی موضوع سررسید چرم طبیعی پرداخته میشود. چرم طبیعی یکی از ترند ترین ملزومات اکسسوری تبلیغاتی است که بسیاری از خاص پسندان را مجذوب به خود کرده است. باید بدانید که از دیرباز تا به امروز افراد بسیار زیادی برای ثبت کردن وقایع بسیار مهم زندگی که دارند خود اصل مهم نیاز به نوشتن را حس می نمودند، در زمان های بسیار دور انسان های اولیه قبل از کشف کردن کاغذ امور بسیار مهم را بر روی دیواره های غارها و پوست حیوانات نقاشی می کردند و بعد از اختراع خط و الفبا وقایع را می نوشتند، ولی امروز با پیشرفت کردن عرصه ی مهم تکنولوژی انسان برای نوشتن ثبت نمودن امور بسیار  مهم دیگر هیچ نیازی به پوست حیوانات و یا نوشتن بر روی دیواره غارها  را نخواهند داشت.

ثبت کردن روزهای بسیار مهم کاری و یا زندگی در سالنامه یکی از راه هایی می باشد که بین مردم مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است.

خاص پسندان بسیار زیادی هستند که برای ثبت کردن این وقایع به سراغ ترند ترین ملزومات نگارشی هستند یکی از این ترند ها، سررسید چرم طبیعی می باشد که علاوه بر قیمت گران بسیار خاص و لاکچری است با ما در این مقاله همراه باشید تا به اطلاعات جالب تری در این باره برسیم؛ با نزدیک شدن به سال جدید، مدیران کسب و کار های بسیار خوش سلیقه برای دادن هدیه های مدیریتی به مخاطبان و مشتریان خود و  تبلیغ کردن برای کسب و کارشان تصمیم به خرید و سفارش دادن انبوه سررسید ۱۴۰۲ می کنند.

یکی از پرطرفدارترین سررسیدها؛ سررسید چرم است که به علت استحکام بسیار زیاد و عمر مفید، زیبایی و شیک بودن در بین مردم البته افراد مرفه و ثروتمند بسیار مورد استفاده ی بسیار زیادی قرار می گیرد به این علت میگوییم افراد مرفه و ثروتمند چونکه قیمت بسیار بالایی دارد.

سررسید چرم طبیعی ۱۴۰۲

افراد زیادی در بیشتر جوامع هستند که استفاده کردن از پوست حیوانات و همینطور چرم حیوانات را بنا بر باورهایی استفاده می کنند، خوش شانسی، خوش یمنی، سبک کردن بار انرژی، جذب ثروت و… از جمله باور هایی است که مردم را به استفاده کردن از چرم طبیعی سوق داده است ولی در مقابل افرادی هستند که کاملا ضد استفاده از چرم طبیعی هستند این افراد شامل دوستداران محیط زیست، حقوق حیوانات و… می باشند و اما سالنامه یا سررسید با چرم طبیعی هدف اصلی این مقاله است با مطالعه ی متون قدیمی در مبحث کتاب آرایی و صحافی می بینیم که بیشتر کتب عتیقه و قیمتی از چرم طبیعی جلد و صحافی شده اند.

نکته ای که در هنگام سفارش سالنامه برای توسعه ی برندینگ باید به آن توجه اساسی کنید نوع چرم طبیعی به کار رفته برای جلد سررسید چرمی است که بسیار مهم و حائز اهمیت می باشد.

به این علت انتخاب کردن یک جنس از رویه چرم بی کیفیت طبیعی در ادامه ی استفاده از سررسید توسط مخاطبانتان و حتی طرفداران حوزه ی برند شما بشدت تحت تاثیر قرار می گیرد، موجب از بین رفتن و خراب شدن بسیار سررسید چرمی می گردد.

صاحب برند و کسب و کار برای توسعه ی گیفت های سررسید تبلیغاتی از جنس چرم باید به دباغی شدن چرم ها و کارگاهایی که چرم طبیعی را تولید می کنند توجهی اساسی داشته باشد.

سررسید چرم طبیعی

تفاوت های سررسید چرم طبیعی و چرم مصنوعی را بگویید؟

سررسید های چرم طبیعی نسبت به سررسید های چرم مصنوعی بشدت باکیفیت تر ولی از لحاظ قیمتی خیلی گران تر و بالاتر می باشد و برای تمامی اقشار جامعه مورد استفاده نیست تفاوت مهم اینجاست که مورد استفاده ی مشتریان خاص است زیرا سفارش دادن در تعداد انبوه با بودجه ی معمولی کار  آسانی برای مدیران شرکت نیست.

سررسیدهای ۱۴۰۲ جلد چرمی مصنوعی، به دلیل تنوع رنگ بسیار بالا  قیمت ارزان و مناسب نسبت به چرم طبیعی مورد توجه بسیار زیادی از حوزه های کسب و کار  می باشد.

دلیل تنوع بالا در انتخاب رنگ چرم مصنوعی برای خرید سالنامه ۱۴۰۲ این می باشد که می توان چرم مصنوعی خام را با هر رنگ دلخواهی برای  سلیقه های متفاوت  مشتری رنگ آمیری نمود. ذکر این نکته خالی از لطف نمی باشد که باید به پالت رنگی مورد استفاده توسط تولید کننده هم توجهی اساسی داشت.

در انتخاب کردن سررسید چرم مصنوعی برای انتخاب رنگ و طرح آزادی بسیاری دارید و می توانید طبق سبک و سلیقه شخصی خود سالنامه ۱۴۰۲ خود را سفارش دهید. چرم مصنوعی در حوزه های هنری بسیار کاربردی است مثل: تکنیک های چاپ چرم، تکنیک های داغ زدن، تکنیک های نقاشی روی چرم و… دیگر تکنیک ها ولی چرم مصنوعی ب استفاده از ناخالصی های بسیار زیادی که در بافت خود دارد برخی از این تکنیک ها را شامل نمی شود. در سررسید چرم مصنوعی حک لوگو فقط توسط لیزر و  صورت می گیرد نه دیگر تکنیک ها.

از قدیم می گویند چرم عمر نوح می کند راست می گویند؛  سررسید چرم طبیعی اگر 100 سال هم عمر کند کم است!  از کیفیت بشدت بالایی بر خوردار می باشد ولی به شرطی که از دباغی بسیار معتبر و کاردرستی خریداری شود که هیچ ناخالصی صنعتی در بافتش نداشته  مهمترین عیب یابی چرم طبیعی پوسته پوسته شدن است اگر چرم طبیعی خریداری شده بعد از مدتی پوسته پوسته شد بدانید که سرتان کلاه رفته است و به شما چرم تقلبی را غالب کرده اند.

سررسید چرم طبیعی سفارشی

 سفارش دادن سررسید چرم طبیعی سفارشی مطابق حوزه ی تبلیغات کسب و کار نیز است. این مدل سررسید چرم این امکان را می دهد که کاملا مطابق با حوزه ی برند خود سررسید های جدابی را سفارش دهید که به سود آوری کسب و کار کمک بسیار زیادی نماید. بدین صورت که نام شرکت ، لوگو شرکت در صفحات این سررسید آمده باشد.

می توانید با توجه داشتن به بوجه مورد نظر و سلیقه خود برای سفارش دادن سررسید چرم اقدام نمایید، سایز ، طرح و تعداد با توجه کردن به سفارش های مشتری آماده می شود. اگر نیاز به سفارش دادن این مدل سررسید ها در تعداد بسیار بالا دارید و میخواهید در بودجه صرفه جویی کنید به شما سررسید چرمی مصنوعی را پیشنهاد میدهیم  ولی اگر صاحب برندی قوی با مشتریان ثروت مند هستید این کار لطمه ی بزرگی به کسب و کارتان خواهد زد.

بیشتر بدانید سررسید چرم طبیعی 1402 : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

سررسید چرم طبیعی

انواع ابعاد سررسید چرمی را نام ببرید؟

  • سررسید چرم قطع خشتی: ابعاد سررسید خشتی ۱۹×۱۹ یا ۲۳×۲۳ می باشد.
  • سررسید چرم قطع جیبی: سررسید جیبی را بصورت معمول در ابعاد  ۱۰*۱۵ و یا ۵/۱۰*۸/۱۴ ( معادل کاغذ A5) می باشد.
  • سررسید چرم قطع اروپایی: ابعاد این سررسید بطور معمول ۱۳×۲۲ است.
  • سررسید چرم قطع رقعی: رایج ترین ابعاد سررسید رقعی ۱۳×۲۲ هستند که در بازار طرفداران بسیار زیادی دارد.
  • سررسید چرم قطع وزیری: ابعاد حدودی سررسید وزیری ۱۷*۲۴ است.

برای  سررسید چرم طبیعی چه نوع دوختی مناسب  است؟

برای تهیه کردن حاشیه های دور جلد های  طبیعی دو راه دارید، روش دوخت و روش چسبی. بعضی از مصرف کنندگان و مشتریان بر این باور می باشند که راه دوختن از دوام و کیفیت بالاتری برخوردار می باشد،  این باور کلا بشدت اشتباه بوده است. اگر از یک چسب بسیار مناسب و با بشدت کیفیت برای ساختن جلد چرم های طبیعی استفاده نمایید هیچ تفاوتی در کیفیت ها و دوامش با روش های دوختی وجود نخواهد داشت و  تنها به سلیقه ی مورد پسند مشتری و مصرف کننده بستگی بسیار زیادی دارد. این روش دوختی می باشد که در سررسید چرم مورد استفاده ی بسیار زیادی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بدانید سررسید چرم طبیعی : چاپ جعبه بسته بندی

ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی - سررسید چرم طبیعی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید