08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

5/5
انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

در این مقاله به بررسی انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی پرداخته می شود.  شما دوست دارید به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی چه وسیله‌ای دریافت کنید؟ چقدر خوشحال می‌شوید اگر یک ابزار مدرن و کاربردی برای استفاده روزمره باشه! اگر یک هدیه الکترونیکی و دیجیتال مثل فلش مموری یا شارژر فندکی باشد، چه حسی خواهید داشت؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و اختراع وسایل الکترونیکی جدید، هدایای دیجیتال جزء پرطرف‌دارترین این محصولاتند. این وسایل شامل بروزترین کالاهای الکترونیکی با قابلیت شخصی‌سازی و چاپ و… هستند. برای آشنایی با برترین کاربردی‌ترین هدایای تبلیغاتی الکترونیکی، با ما همراه شوید. در این مطلب به بررسی قیمت هدایا، تأثیرات آن بر مشتری، انواع شیوه‌های حکاکی بر هدایای الکترونیکی و نحوه سفارش آن خواهیم پرداخت.

معرفی انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی خصوصی‌ سازی شده باعث می‌شوند، مشتریان شما روزانه با تصاویر و آرم‌های برند شما تعامل داشته باشند، بنابراین بستر مناسبی برای ایجاد آشنایی و آگاهی از برندتان را فراهم می‌کنند.

تحقیقات برخی از شرکت‌های تبلیغاتی معتبر جهان بررسی کرده است که مشتری متوسط چه مدت یک کالای تبلیغاتی را نگه می‌دارد؟ تحقیقات آنها نشان داد که 41 درصد از مردم اقلام تبلیغاتی را بین یک تا پنج سال نگهداری می‌کردند و 22 درصد دیگر بین 6 تا 10 سال از آنها استفاده می‌کردند. به طور باورنکردنی، 18 درصد از آنها برای بیش از یازده سال استفاده کردند. حال تصور کنید هدیه شما ماندگار و کاربردی باشد، مثل یک ابزار الکترونیکی و دیجیتال قابل‌حمل!

به لیست متنوع زیر نگاهی بیندازید.

  • پاور بانک

با گسترش روزافزون از تلفن‌های همراه، استفاده از پاوربانک برای گوشی شارژ نیز افزایش پیدا کرده است. حک‌کردن آرم شرکت بر روی پاوربانک به علت استفاده مدام از این وسیله می‌تواند جنبه تبلیغاتی داشته باشد و نام شما را در ذهن مشتری محفوظ نگه دارد.

  • فلش مموری

فلش مموری یکی از وسایلی است که برای انتقال اطلاعات در میان افراد به اشتراک گذاشته می‌شود. ازاین‌رو این وسیله پرکاربرد می‌تواند بهترین انتخاب برای تبلیغ برند شما در میان مردم باشد. انواع فلش‌ها شامل فلش مموری اختصاصی، کریستالی، کارتی، چرمی، خودکار، فلزی، چوبی، لاکچری و فلش مموری OTG است.

  • موس تبلیغاتی

کامپیوتر یکی از مهم‌ترین دستگاه‌هایی است که امروزه جزء جدایی‌ناپذیر از زندگی بشر شده است. کار با رایانه بدون موس دشوار و حتی غیرممکن است. موس تبلیغاتی می‌تواند کاربردی‌ترین محصول برای برندینگ شما باشد. این دسته از محصولات شامل انواع موس اپتیکال، بی‌سیم بلوتوثی، با سیم و… باشد که امکان چاپ بر روی بدنه آنها وجود دارد.

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی
  • اسپیکر بلوتوث

اسپیکرهای قوی، باندهای اکتیو و میکروفون‌های فوق‌العاده، اسپیکرهای قابل‌حمل نمونه‌ای از اسپیکرها هستند. تنها کافی است نیاز و کاربرد خود را در نظر بگیرید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید.

  • هاب USB تبلیغاتی

انواع هاب USB مخصوص موبایل، تبلت و لپ تاپ وجود دارد. از جمله امکانات آن انتقال دیتا و شارژ کردن انواع دستگاه های همراه با تعداد خروجی های مختلف است و می تواند بهترین پیشنهاد برای طرفداران هدایای دیجیتالی باشد.

  • شارژر فندکی 

انواع شارژرهای فندکی و یا کار شارژر با قابلیت برای اتصال به فندک ماشین به کار می رود. این محصول پرکاربرد دارای خروجی usb با قابلیت شارژ کردن انواع دستگاه های همراه مانند موبایل، تبلت همراه با چاپ لیزر و لوگوی اختصاصی بر روی آن میشود.

  • ماگ هیتر دار

ماگ هیتر دار با طراحی جذاب و مینیمال خود، جزء شکیل‌ترین هدایای تبلیغاتی الکترونیکی است. این محصول می‌توانید علاوه بر گرم نگهداشتن و دم‌کردن نوشیدنی‌های گرم، انواع غذا ، سوپ و… را با کمک صفحه هیتر این محصول، به راحتی و در کمترین زمان گرم کنید.

این ماگ تبلیغاتی، دما را در ۵۵ درجه نگه می‌دارد و به خوبی نوشیدنی‌های گرم را حاضر می‌کند. جنس ماگ‌های هیتر دار سرامیکی لاکی است بنابراین نسبت به دمای بالا مقاوم می‌باشند. این هدیه در رنگ‌های متنوعی و جعبه بسیار شکیل، بهترین انتخاب برای هدیه دادن می‌باشد.

انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی و بیزینس شما!

دلیل استفاده از انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی چیست؟ از جمله مزایا و ویژگی ‌های دیگر هدایای الکترونیکی تبلیغاتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دیده شدن برند: می‌دانید چرا برخی از ابزار‌ها، نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی تاثیرگذارتر است؟ چند مورد در دیده شدن برند تاثیر دارد. یکی از آن ‌ها این است که مکان کافی برای تبلیغ وجود دارد. هر چقدر که یک نوشته تکرار گردد و مدام در جلوی دید آن ‌ها باشد، شانس دیده شدن و در ذهن ماندن برند بیشتر می‌شود.
  • کارا بودن: ابزار‌های الکترونیکی بخشی از زندگی مردم را تشکیل داده اند. به گونه ای که زندگی بدون آن ‌ها امکان پذیر نیست. بنابراین هدایای الکترنیکی انتخاب درستی می‌باشد و می‌تواند تاثیر زیادی در کسب و کار داشته باشد. مسلما استفاده از آن ‌ها در تبلیغات نیز بیشتر خواهد شد و گام موثری در پیشرفت کسب و کار ‌ها خواهد داشت.
  • مقرون به صرفه: در حالیکه اینگونه نیست. با توجه به بازدهی سریع و ماندگار بالا آن پرداخت این مبلغ ناچیز خواهد بود. از طرفی نیز می‌دانید که هزینه برای تبلیغات سرمایه گذاری به حساب می‌آید. از جمله هدایای تبلیغاتی زوده بازه دیگر می‌توان به فلش تبلیغاتی یا پاوربانک تبلیغاتی اشاره کرد.

بیشتر بدانید انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی : ست مدیریتی تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

قیمت انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی شامل می‌شوند که هر کدام نیز بسته به ساختار و کاربرد، تنوع زیادی دارند. قیمت هدایای تبلیغاتی عمده در مقایسه با ابزارهای تبلیغاتی و میزان کیفیت آنها تعیین می شود، در بیشتر مواقع به علت تنوع هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت، نمی توان به طور دقیق بیان کرد که این وسیله به دلیل هزینه ارزان، کیفیت پایینی هم دارد.

البته گران بودن آنها نیز ملاک بر باکیفیت بودن آن نیست و در بعضی از مواقع به دلیل کمبود مواد اولیه برای تولید آنها قیمت ها به طور ناگهانی افزایش پیدا می کند. فرضا اگر کسب و کار شما در یک حوزه تخصصی خاص فعالیت می‌کند و مخاطب عام ندارید، شاید هدایای نفیس دیجیتالی برای شما مناسب‌تر باشند. زیرا در این جا مخاطب شما محدود و خاص است.

آشنایی با روش های حکاکی روی انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

تا سال 2023 با پیشرفت تکنولوژی و اختراع وسایل الکترونیکی جدید، هدایای دیجیتال جز پرطرفدارترین زیرمجموعه هدایای تبلیغاتی می باشد. این دسته شامل جدیدترین کالاهای الکترونیکی با قابلیت شخصی سازی و چاپ اختصاصی می باشد.

  • چاپ لیزری

چاپ لیزری بر روی هدایای دیجیتال کاملاً با چاپ رنگی متفاوت است و شامل حکاکی و برش لیزری می‌شود. در این شیوه از اشعه لیزر برای حکاکی یک برند یا یک لوگو خاص در قسمت جلو یا پشت هدایای تبلیغاتی استفاده می‌شود.

اهمیت این روش در این است که امکان پاک شدن چاپ صورت گرفته وجود ندارد فرد می‌تواند اطمینان داشته باشد که برای مدت زمان طولانی، جنبه تبلیغی هدایای تبلیغاتی حفظ می‌شود. در مورد استفاده از چاپ لیزری نگرانی‌هایی در مورد تأثیر لیزر در بخش‌های داخلی آن وجود دارد که باید اطمینان داشته باشید که این روش تاثیری بر برد یا سایر قسمتهای داخلی هدایای تبلیغاتی ندارد و کیفیت اولیه آن حفظ می‌شود.

  • چاپ رنگی

این تکنیک که با چاپ UV نیز شناخته می‌شود، شامل استفاده از دستگاه چاپ فلت بد که برای چاپ رنگی بر روی سطوح سخت و غیرقابل انعطاف استفاده می‌شود. چاپ فلت بد برای کاشی، سرامیک و سنگ مناسب است، با توجه به اینکه هدایای دیجیتال نیز انعطاف پذیر نیست، امکان استفاده از چاپ یووی برای آنها وجود دارد. در این شیوه، از لامپ UV برای خشک کردن جوهر و بالا بردن ماندگاری آن استفاده می‌شود.

هدایای دیجیتالی تبلیغاتی و الکترونیکی تبلیغاتی در قالب فلش مموری، اسپیکر تبلیغاتی، شارژر فندکی، ایرپاد، هدست، استند موبایل و البته ساعت و دستبند هوشمند از اقلام پرکاربرد هدایای تبلیغاتی هستند و فضای خوبی را برای درج پیام تبلیغاتی در اختیار شما قرار می‌دهند.

بیشتر بدانید انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی : ماگ های تبلیغاتی

هدایای الکترونیکی

نحوه سفارش انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

از طرق گوناگونی می توان اقدام به سفارش انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی نمود، ابتدا باید یک شرکت تبلیغاتی که خود تولید کننده و یا وارد کننده این هدایای تبلیغاتی باشد را شناسایی کنید.

شرکت های تبلیغاتی معمولا دارای تیم های گرافیک هستند که نام و برند تبلیغاتی شما را برای جانمایی کردن روی انواع هدیه های تبلیغاتی طراحی و اجرا می کنند. بعد از این مرحله نوبت به چاپ این طرح ها روی هدیه های تبلیغاتی می شود. بهتر است این کار را به یک چاپخانه متخصص و باسابقه در این زمینه بسپارید تا نتیجه تبلیغات شما در بهترین حالت ممکن نمایان شود.

البته ناگفته نماند که برخی از شرکت های تبلیغاتی در ایران که البته تعداد آنها بسیار انگشت شمار است، خود دارای چاپخانه مستقل و مجهز هستند که این کار سفارش و اجرای هدیه های تبلیغاتی شما را آسان تر می کند. بخش تخصصی تبلیغاتی مجموعه نقش آبرنگ با سال ها سابقه در زمینه طراحی و چاپ انواع تبلیغات از جمله هدایای تبلیغاتی توانسته است بالاترین میزان رضایت مندی مشتری را در میان رقبای خود کسب کند! که این موفقیت و افتخارات بدون تلاش این مجموعه و تیم های آن و همچنین چاپخانه با سابقه این مجموعه ممکن نیست.

توصیه ای برای شما، صاحب کسب و کار باانگیزه!

 هر کجا که نیازی باشد، فرصتی هم هست؛ برای اهداء هدایای الکترونیکی تبلیغاتی چه کاری بهتر از اینکه با نیازهای انسان مدرن در عصر دیجیتال همراه شوید! هدایای الکترونیکی شامل لوازمی هستند که برای ارتباط با فضای مجازی، در زندگی دانشجویان، کارمندان، مدیران بزرگ و همچنین مشتریان نقش مهمی را ایفا می‌کنند و اگر به صورت هدیه‌ای از جانب شما اهدا شوند، می‌توانند نام برندتان را ماندگار سازند.

بیشتر بدانید انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید