08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

انواع هدایای تبلیغاتی چرمی

5/5
انواع هدایای تبلیغاتی چرمی

انواع هدایای تبلیغاتی چرمی

یکی از ست های هدایای تبلیغاتی انواع هدایای تبلیغاتی چرمی می باشد. یکی از محبوب ترین نمونه های هدایای تبلیغاتی است. در واقع شرکت های مختلف می دانند که محصولات چرمی طرفداران زیادی دارند. و در قالب مجموعه های تبلیغاتی اداری از آنها استفاده می کنند. این دسته از هدایا عبارتند از: کیف اداری برزنتی ، کیف پول ، کیف دسته چک ، ظروف نوشیدنی با روکش چرمی، آلبوم چک و تعداد بسیار متنوع از جاکارتی هاست  .

بسیاری از مردم فکر می کنند که وقتی هدایای تبلیغاتی دریافت می کنند، کیفیت بالایی ندارند و صرفاً برای تبلیغات هستند. اگر می خواهید در ارائه هدایای تبلیغاتی بیشترین تاثیر را روی مخاطب بگذارید، آن را کمتر تبلیغاتی کنید و از متریال مطلوبی مانند چرم استفاده کنید. توجه داشته باشید که متن هدایای تبلیغاتی بسیار مهم است. باید به مخاطب اجازه دهید در هنگام استفاده از هدایای تبلیغاتی شما آزادی عمل داشته باشد و کاتالوگ، لوگو و اطلاعات وب سایت شما بد به نظر نرسد و دست و پا گیر نباشد!

یکی از مزیت های اصلی انتخاب انواع هدایای تبلیغاتی چرمی ، شیک، جذاب و متفاوت بودن آنهاست. وجود چرم در اقلام تبلیغاتی می تواند این هدایا را از سایر هدایا متمایز کند. مثلاً یک دفترچه یادداشت تبلیغاتی، اما چرم می تواند توجه هرکسی را به خود جلب کند. از آنجایی که اکثر مردم فکر می کنند هدایای تبلیغاتی بی کیفیت و بی فایده هستند، استفاده از یک کالای باکیفیت به راحتی می تواند توجه افراد را به خود جلب کند.

بیشتر بدانید انواع هدایای تبلیغاتی چرمی : ست چرم

انواع هدایای تبلیغاتی چرمی

خوشبختانه به دلیل وجود چرم طبیعی و مصنوعی می توان بسیاری از اقلام تبلیغاتی را با چرم ساخت. از مهمترین هدایای تبلیغاتی چرم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف پول
  • کوله
  • کیف مدارک
  • کمربند
  • جاسوئیچی
  • جا کارتی
  • آینه چرمی
  • دستبند
  • دفتر یادداشت تبلیغاتی
  • سررسید چرمی
  • کیف دوشی چرم
  • فولدر چرمی
  • کلاسور
  • ست چرم مدیریتی

لازم به ذکر است که هدایای تبلیغاتی جدید بیشتر از جنس چرم می باشد. زیرا ماندگاری هدایای تبلیغاتی برای برندها و شرکت ها بسیار مهم است و مشتریان می توانند بهتر و طولانی تر از انواع هدایای تبلیغاتی چرمی استفاده کنند.

انواع هدایای تبلیغاتی چرمی

دلیل مهم برای انتخاب انواع هدایای تبلیغاتی چرمی

  1. کالاهای چرمی سن یا جنسیت خاصی ندارند. از پرسنل جوان گرفته تا افراد بزرگ و تاثیرگذار در موفقیت سازمان، می توانند مخاطبان شما برای هدایای چرمی باشند.
  2. تنوع بالای محصولات چرمی در شکل، طرح و رنگ به خوبی مشهود است. این تنوع باعث می شود محصولات با هر سلیقه و فرهنگی سازگار شوند.

انواع کیف اداری، کیف پول، کیف پاسپورتی، جا کلیدی و جا کارتی، پوشه چرمی، ست چرمی شیک مردانه و زنانه (شامل کیف پول، کمربند، خودکار و خودکار، سر رسید، کیف پول و …) و اقلام متفرقه چرمی از جمله اقلام برای هدایای تبلیغاتی چرمی هستند.

  1. محصولات چرمی دارای احترام، جذابیت و کلاس بالا هستند. شیک و مدرن بودن این اقلام آنها را به انتخاب خوبی برای بهبود روابط تجاری و توسعه برند تبدیل می کند. زیرا اساس تبلیغات موثر ایجاد ارزش در مخاطب است.
  2. ماندگاری و کیفیت بالای این هدایا یکی از مهمترین دلایل انتخاب آنهاست. چرم در مقایسه با مواد پلاستیکی، پارچه و … مقاوم ترین ماده است.

هدایای چرمی در صورت استفاده صحیح، عمر بسیار بالایی خواهند داشت و عمر طولانی هدایای تبلیغاتی به معنای ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطب است.

انواع هدایای تبلیغاتی چرمی و تاثیر آن بر مشتری

اگر هدایای تبلیغاتی را درست انتخاب کنید، می توانید از هدایای تبلیغاتی به عنوان یک استراتژی مهم در تبلیغات استفاده کنید. این یک عامل بسیار مهم در به خاطر سپردن محصولات و خدمات شما است و یک رابطه پایدار بین شما و مشتری ایجاد می کند. از سوی دیگر شاهد رقابت در عرصه تجارت بین شرکت ها برای معرفی خود به مشتریان هستیم و عوامل مختلفی در این رقابت نقش دارند. تبلیغات به خصوص هدایای تبلیغاتی خاص چرمی یکی از مهم ترین موارد است.

کادو دادن دلایل زیادی دارد، مثلا تشکر از مشتریان قدیمی، تشکر از کارمندان، هدایای خاص (شب یلدا، روز مادر، روز پدر، روز کارمند، هدایای تولد کارمندان، هدایای تبلیغاتی در مراسم مختلف، هدایای عید نوروز، معلم در مدارس و…) اما یک دلیل ثابت برای هدیه دادن وجود دارد: تقویت رابطه شخصی بین شما و مشتری. برای برخی از شرکت ها، هدیه دادن بخشی از استراتژی بازاریابی است. هدیه تبلیغاتی یکی از راه های مقرون به صرفه برای ایجاد حس مشارکت و ایجاد روابط ارزشمند است.

بیشتر بدانید انواع هدایای تبلیغاتی چرمی : کیف چرم 

انواع هدایای تبلیغاتی چرمی

امکان درج لوگو روی هدایای تبلیغاتی چرمی وجود دارد؟

چاپ لیزری برای انواع فلز و غیر فلز امکان پذیر است و همچنین می توان از آن برای درج تصاویر، متون تبلیغاتی، لوگو و علائم تجاری، مشخصات فنی، علائم تزئینی، نوشته های شخصی و بسیاری موارد دیگر استفاده کرد.

چاپ لیزری یا حکاکی لیزری با دقت و ظرافت انجام می شود تا زیبایی خیره کننده ای داشته باشد. به طور کلی چاپ لیزری بر روی غیر فلزات تحت کنترل کامل بوده و به همین دلیل از ظرافت بسیار بالا و قابل توجهی برخوردار است. شما می توانید محصولات مختلفی را به عنوان هدایای تبلیغاتی انتخاب کرده و بر روی آنها چاپ لیزری انجام دهید.

قیمت انواع هدایای تبلیغاتی چرمی

یکی از مهم ترین سوالات در مورد هدایای تبلیغاتی چرمی هزینه آن است. هزینه هدایای تبلیغاتی چرمی بر اساس نوع ست، نوع چرم (طبیعی یا مصنوعی)، ضخامت چرم و عوامل مختلف تعیین می شود. حتی نوع بسته بندی هم در قیمت هدایای چرمی تبلیغاتی تاثیر کمی دارد. هر چه بسته بندی شیک و زیباتر باشد، هزینه هدایای چرمی تبلیغاتی بالاتر می رود. اما یکی از مزیت های هدایای تبلیغاتی چرمی تنوع بالای این محصولات است. بنابراین با هر بودجه ای می توانید یک یا چند محصول چرمی تبلیغاتی خریداری کنید.

با توجه به نوع محصول و طول عمر آن می توان از آن به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ماندگار استفاده کرد. کیف های مدیریتی اغلب از چرم مصنوعی یا برزنتی ساخته می شوند. با توجه به اینکه در زمینه هدایای تبلیغاتی قیمت تمام شده محصول بسیار حائز اهمیت است، اکثر کیف های تبلیغاتی از چرم مصنوعی ساخته شده اند. برخی از نمونه های نفیس تر که مورد نظر مشتریان خاص هستند نیز می توانند از چرم طبیعی ساخته شوند و اغلب 3 تا 5 برابر هزینه بیشتری دارند.

بیشتر بدانید انواع هدایای تبلیغاتی چرمی : چاپ جعبه بسته بندی

انواع هدایای تبلیغاتی چرمی

نکات پایانی انواع هدایای تبلیغاتی چرمی

همانطور که قبلا گفته شد؛ استفاده از هدایای تبلیغاتی چرمی می تواند مزایای بی شماری برای معرفی برند شما به اطرافیان داشته باشد. این اجناس چرمی به راحتی آسیب نمی بینند و عمر طولانی دارند. از دیگر ویژگی های این نوع هدایای چرمی تبلیغاتی می توان به شیک، نفیس، منحصر به فرد و خاص بودن آنها اشاره کرد.

بیشتر بدانید انواع هدایای تبلیغاتی چرمی : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید