08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

درآمد طراحی سایت

5/5
درآمد طراحی سایت

درآمد طراحی سایت

با مدرن شدن کسب و کار های امروزی درآمد طراحی سایت کاربرد بسیار فراوانی پیدا کرده است، فروش آنلاین از طریق سایت، درآمد های زیادی را وارد کمپانی های حامی محصولات سایت می کند. داشتن سایت برای فروش محصولات مانند فروشگاه تمام تجهیزات بیست و چهار ساعته در شبانه روز می باشد که برای مشتریان این توانایی را به ارمغان می آورد که در هر جای دنیا، در هر ساعت شبانه روزی بتوانند محصولات مورد نظر خودشان را از سایت خریداری کنند و مورد استفاده قرار دهند.

درآمد طراحی سایت یکی از معدود مشاغلی است که در سال‌های اخیر به علت درآمدزایی بالا، مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است. البته لازم به ذکر است که طراحان سایت به دو دسته تقسیم می‌شوند. یک دسته برنامه‌نویس‌ها هستند که با کدنویسی، سایت مورد نظر را طراحی می‌کنند. اما با توجه به دشواری یادگیری زبان‌های برنامه‌نویسی، امروزه شغل طراحی سایت با وردپرس مورد توجه بسیار بیشتری قرار گرفته است. چراکه بدون نیاز به هیچگونه کدنویسی می‌توان یک سایت ایده‌آل طراحی کرد و درآمد زیادی از آن به دست آورد. اگر به دنبال موقعیت شغلی پردرآمد و لذت‌بخشی مثل طراحی سایت می باشید، در این مقاله درآمد طراحی سایت مد نظر نویسنده است که شما می توانید مطالعه کنید.

بازار کار و درآمد طراحی سایت چگونه است؟

الان که مشغول مطالعه ی مقاله درآمد طراحی سایت می باشید، احتمالا جزو یکی از این دو دسته افراد زیر هستید: آشنایی کافی نسبت به بعضی از زبان‌های برنامه نویسی دارید، مثلا در دانشگاه آن را یاد گرفته‌اید یا دوره‌های آموزشی شرکت کرده و یاد گرفتید، خلاصه اینکه از چند زبان برنامه نویسی سر در می‌آورید. و حالا قصد دارید از آن در حوزه طراحی سایت استفاده کرده و فعالیت داشته باشید. مشکل اینجاست، هر شرکتی که درخواست می‌دهید، از شما انتظار حداقل یکی دو سال سابقه کار و چند نمونه کارحرفه ای را دارند. شما هم که متاسفانه تجربه کاری نداشته‌اید، با ناامیدی به سراغ حوزه‌های دیگر می‌روید. از طرفی هم خودتان سرمایه کافی برای راه اندازی یک شرکت طراحی سایت را دارا نیستید.

یا اینکه جزو دسته دومی ار افراد هستید، که علی‌رغم اینکه مهارت  بسیار خاصی در کدنویسی ندارید، اما دوست دارید وارد بازار کار طراحی سایت شوید. شاید مثلا به دلیل سلیقه شخصی خوبی که دارید، فکر می‌کنید طراحی سایت به دردتان می‌خورد و آینده ی شغلی خوبی دارد! پیشنهادی که در ادامه قرار است به شما بدهیم، کار هر دوی شما را راه می‌اندازد؛ بدون اینکه به سرمایه و سابقه کاری زیادی نیاز داشته باشید. حتما کنجکاو شده‌اید بدانید چیست؟! کمی صبر کنید.

پیشنهاد داغ مطالعه درآمد طراحی سایت : مزایای طراحی سایت

درآمد طراحی سایت

بازار کار درآمد طراحی سایت در ایران چگونه می باشد؟

در مقاله درآمد طراحی سایت علاوه بر آن در مورد درآمد ماهانه طراحی سایت نیز صحبت می‌کنیم؛ تا بفهمید در این بازار داغ طراحی سایت چه خبر است. حالا چرا می نویسم داغ؟ چون می‌بینیم، کسب و کار های اینترنتی مخصوصا ساخت سایت، روز به روز کاربرد بیشتری پیدا می کنند؛ پس تقاضا برای آن همواره در هر برهه ی زمانی وجود دارد و احتمالا بیشتر هم می‌شود. باورتان می‌شود که عبارت “طراحی سایت”، به تنهایی حدود 12000 بار سرچ در ماه را در الگورتیم گوگل و سئو دارد؟ یا مثلا عبارت “شرکت طراحی سایت” ماهانه بیش از 1000 بار جستجو می‌شود. این آمار نشان‌دهندۀ این است که تعداد افرادی که به دنبال راه‌اندازی سایت هستند خیلی زیاد است. بنابراین، هر کدام از این جستجوکننده‌ها، می‌تواند مشتری احتمالی شما در آینده باشد. 

مروری در، درآمد طراحی سایت

بگذارید خیلی ساده برای شما بنویسم، که هیچ جواب مشخصی برای این سؤال پیدا نمی‌کنید. هزینه‌ها در بازار طراحی سایت اصلا شفافیتی ندارد و هیچ تعرفۀ مشخصی هم وجود ندارد (متاسفانه)! یعنی برخی شرکت‌ها ممکن است برای طراحی یک سایت ساده از شما 30 میلیون تومان پول بگیرند و برخی دیگر همان سایت را با 3 میلیون تومان راه‌اندازی کنند، بسته به نوع و مشخصات سایتی که صاحب کسب و کار می خواهد کاملا متفاوت می باشد. پس درآمد شما هم به عنوان یک طراح سایت، مقدار دقیق و مشخصی ندارد. مثلا شاید در یک شرکت طراحی سایت مشغول باشید و حقوق ماهانه تقریبا مشخصی را دریافت کنید. (تا آنجایی که می‌دانیم این حقوق از ماهی 2 میلیون تومان برای افراد بدون سابقه کار، شروع می‌شود و برای افراد برنامه‌نویس و مسلط به React به ماهی 10میلیون تومان و بیشتر، می‌رسد)

یا اینکه به صورت پروژه‌ای کار بگیرید که در این صورت درآمد کاملا متغیر می باشد. مثلاً فرض کنید، در ماه 3 سفارش طراحی سایت قبول کنید و از هر کدام 2.5 میلیون تومان دریافت کنید. درآمد ماهانه شما 7.5 میلیون تومان می‌باشد.

شغل طراحی سایت با وردپرس را توضیح دهید؟

وردپرس ابزاری شناخته شده است که به کمک آن می‌توان انواع سایت‌های فروشگاهی، شرکتی، آموزشی، خبری، شخصی و … را طراحی و راه‌اندازی کنید. با اتمام دوره بازاریابی سنتی و تغییر رویکردهای این حوزه، بیشتر افراد برای گسترش و توسعه کسب و کار خود، به طراحی سایت نیازی اساسی دارند. چراکه از این طریق به تعداد مشتریان بیشتری دست پیدا می‌کنند و در نتیجه درآمد بسیار بیشتری به دست خواهند آورد.

در این میان، افرادی که تسلط کافی به سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارند، می‌توانند نیاز این افراد را برطرف کرده و در ازای آن، دستمزد بسیار بالایی دریافت کنند. به عنوان مثال اگر شخصی به وب‌سایت فروشگاهی نیاز داشته باشد و شما توانایی طراحی چنین سایتی را مطابق سلیقه مشتری داشته باشید، می‌توانید مشغول به انجام این کار شوید. ویژگی‌های وردپرس امکان طراحی سایت‌های منحصر به فرد را فراهم می کند و با تسلط کامل بر قسمت‌های مختلف آن، می‌توان به طور کامل سایت را مدیریت نمایید.

درآمد طراحی سایت

برای درآمد زایی از کجا باید شروع کنیم؟

اگر به شغل طراحی سایت با وردپرس علاقه دارید اما نمی‌دانید که چگونه باید استارت بزنید، همراه ما باشید. در قدم اول لازم است که روی این سیستم مدیریت محتوا، تسلط کامل را باید پیدا کنید. برای این کار دوره‌های آموزشی بسیار مختلفی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

اگر می‌خواهید اصول و مبانی وردپرس مانند چگونگی نصب وردپرس، ثبت هاست و دامنه، انتشار نوشته، ساخت برگه، نصب افزونه‌ها، نصب قالب، سفارشی‌سازی و تنظیمات و … را اساسی یاد بگیرید، دوره آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی بهترین گزینه برای شما می باشد. اما اگر با اصول وردپرس آشنایی دارید و می‌خواهید به شکل حرفه‌ای‌تر وارد بازار کار شوید، پیشنهاد می‌کنیم روی دوره آموزشی ۰ تا ۱۰۰ طراحی سایت حساب ویژه باز کنید. از جمله مباحث این دوره می‌توان به موارد زیر اشاره کنیم:

  • آموزش طراحی قالب وردپرس با زبان‌های برنامه‌نویسی HTML، CSS، JavaScript، jQuery و …
  • سازگاری و سفارشی‌سازی قالب طراحی شده ی سایت با ووکامرس برای طراحی سایت‌های فروشگاهی
  • آموزش طراحی سایت رسپانسیو و موبایل فرندلی با زبان برنامه‌نویسی CSS و Bootstrap
  • آموزش ساخت پنل تنظیمات و سفارشی‌سازی قالب سازی
  • آموزش فارسی‌سازی و راستچین کردن قالب‌های آماده
  • آموزش نحوه قرارداد بستن برای مشتری مداری
  • روش‌های کسب درآمد از شغل طراحی سایت با وردپرس

کسب درآمد وردپرس با راه‌اندازی سایت

اگر مبتدی یا یک وبلاگ‌نویس پاره‌ وقت هستید که مهارت زیادی در وردپرس ندارد ولی می‌خواهد از این روش پول دربیاورد، خدمات راه‌اندازی سایت بهترین گزینه برای شما می باشد. حتی افراد مبتدی هم می‌توانند به این کار مشغول شوند. اما چگونه؟ خیلی‌ها می‌خواهند برای سایتشان از وردپرس استفاده کنند، اما اطلاعات فنی کافی ندارند، بنابراین به سراغ خدمات راه‌اندازی سایت می‌روند. وظیفه‌ی شما به عنوان فراهم‌کننده‌ی این خدمات، نصب وردپرس، آپلود قالب‌های وردپرسی، افزودن پلاگین‌های لازم و غیره می باشد.

از مشتریان خود بخواهید صفحه‌ای برای خدمات راه‌اندازی سایت در وب سایت‌شان ایجاد کنند. برای جذب مخاطب هدفمند (Lead) یا ترافیک اختصاصی به این صفحه، می‌توانید بنر مربوط به خدمات خود را در وب سایت شخصی‌تان را قرار بدهید، در سایر سایت‌ها به عنوان مهمان مطلب بنویسید، یا رپورتاژ آگهی بدهید. رسانه‌های اجتماعی هم می‌توانند مفید باشند.

 

نقش آبرنگ با برخورداری از تیم  حرفه ای در حوزه ی طراحی وب سایت اختصاصی آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در زمینه طراحی انواع وب سایت و قیمت طراحی سایت حرفه ای و اجرای پروژه های مورد نیاز شما می باشد.

طراحی سایت حسابداری خود را به ما بسپارید.

آدرس :

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5 ، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

شماره های تماس :

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

درآمد طراحی سایت

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید