08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

تقویم چوبی فانتزی

5/5
تقویم چوبی فانتزی

تقویم چوبی فانتزی

وجود تقویم روی هر میز یک ابزار ضروری است و به شما امکان می دهد تاریخ روز را بدانید و بر اساس روزهای هفته برنامه ریزی کنید. هر کسی می تواند یک تقویم رومیزی تهیه کند، خواه یک فرد ساده، یک کارمند اداری، یک دانشجو یا حتی یک مدیر شرکت باشد.

زیرا تقویم چیزی است که برای همه کارایی دارد و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. تقویم های چوبی فانتزی یکی از انواع تقویم است که علاوه بر نمایش تاریخ برای کاربر، عملکرد تزئینی نیز دارد و می توان از آن برای تزئین میز استفاده کرد.

یکی از ویژگی های برخی از مدل های تقویم چوبی این است که می توان از آن ها برای سالیان متمادی استفاده کرد. نوع چوب به کار رفته در این تقویم ها به طور مستقیم بر دوام آنها تأثیر می گذارد. بسته به نوع چوب به کار رفته در این ابزارها، تنوع رنگی آنها نیز زیاد است. 

انواع تقویم چوبی فانتزی

تقویم چوبی مکعب، تقویم تمام چوبی، تقویم رومیزی چوبی چند منظوره، تقویم با پایه چوبی و…..  تقویم رومیزی چند منظوره چوبی،  تقویمی تمام چوب که به طرق و اشکال مختلف قابل طراحی و چاپ است. تقویم چوبی چند منظوره، علاوه بر نمایش تاریخ، گاهی اوقات برای نگهداری گلدان و خودکار طراحی می شود .

تقویم چوبی مکعب تمام چوب است ، نوع معمول آن به شکل چند مکعبی درست می شود که تاریخ و ماه روی آن نوشته شده و یک جعبه چوبی که مکعب ها را در آن قرار می دهند. تقویم های مکعبی به گونه ای کار می کنند که با چرخش مکعب ها، تاریخ و ماه تغییر می کند .

تقویم پایه چوبی تقویمی است که پایه از جنس چوب دارد و برگه های آن متفاوت است جنس ورق ها را می توان از چوب، مقوا و … تهیه کرد.

بیشتر بدانید تقویم چوبی فانتزی : قیمت تقویم رومیزی 1402

تقویم  چوبی فانتزی یک تقویم رومیزی است که دارای پایه چوبی و برگ های چوبی است، اما پایه این تقویم از چوب ضخیم تر و برگ های آن از چوب، نازک تر و سبک تر است. .تقویم چوبی فانتزی می تواند یک تقویم رومیزی همه کاره باشد.

انواع چوب در تولید تقویم چوبی

  • چوب طبیعی

متداول ترین ماده ای که برای ساخت تقویم های چوبی استفاده می شود، چوب طبیعی است. استفاده از چوب طبیعی برای ساخت تقویم های چوبی از زمان های قدیم رایج بوده است و اعتقاد بر این است که انرژی طبیعت را در خانه یا محل کار تداعی می کند. دلیل این استفاده از چوب درختان جنگلی است.

 درختانی مانند راش، سرو، کاج از جمله این گونه های درختی هستند. محصول ساخته شده از این درختان دارای کیفیت و دوام قابل قبولی می باشد و به همین دلیل هزینه ساخت این نوع تقویم چوبی فانتزی بالاتر از سایر انواع می باشد. 

تقویم چوبی فانتزی
  • چوب غیر طبیعی

چوب غیر طبیعی به معنای سایر آلیاژهای چوب است. یکی از انواع چوب هایی که برای ساخت تقویم چوبی استفاده می شود، ام دی اف است. بسیاری از تولیدکنندگان برای کاهش هزینه های تولید و ارزان تر کردن محصول نهایی، تقویم های رومیزی را از ام دی اف  می سازند . استفاده از ام دی اف در ساخت تقویم رومیزی بسیار پرطرفدار است و در روش تولید آن تفاوتی با چوب طبیعی ندارد. تنها تفاوت در کیفیت تقویم است، که چوب طبیعی  کیفیت بهتری دارد.

طراحی و جنس تقویم چوبی

این نوع تقویم معمولاً از چوب راش ساخته می شود و به همیندلیل دوام بیشتری نسبت به تقویم های کاغذی دارند. این تقویم ها قابل شستشو هستند.

هنگام ساخت تقویم چوبی ابتدا مدل و شکل تقویم بر روی کامپیوتر طراحی می شود و یا طرح بر روی کاغذ پیاده سازی می شود. سپس چوب بر اساس طرح بریده شده و قطعات مورد نیاز استخراج می شود. در مرحله بعد با توجه به طرح انتخابی رنگ آمیزی چوب به ۲ صورت انجام می‌گیرد.

در روش اول چوب با اسپری روی بدنه چوب طبیعی رنگ آمیزی می شود.

در روش دوم این است که کل چوب را در مخزن رنگ فرو کنید تا رنگ به طور یکنواخت در سراسر چوب پخش شود.در نهایت، زمانی که به طراحی روی چوب نیاز داریم، طرح ما با دستگاه لیزر یا ابزارهای دیگر روی چوب حک می شود.

هدف از خرید تقویم چوبی فانتزی

اغلب شرکت‌هایی وجود دارند که می‌خواهند تجارت خود را بازاریابی یا تبلیغ کنند. برای انجام این کار، آنها به ابزاری نیاز دارند که به آنها اجازه دهد نظر مشتریان خود را جلب کنند. برای این منظور تقویم چوبی ابزار مناسبی برای جذب مشتری است. 

بسیاری از شرکت ها از کارت ویزیت برای تبلیغات و بازاریابی خود استفاده می کنند. این کارت ها به راحتی گم می شوند و دسترسی دیگران به اثر را غیرممکن می کند. در اینجا آمده است که چگونه صاحبان مشاغل می توانند از این تقویم ها استفاده کنند تا کسب و کار خود را برای همیشه در ذهن مشتریان نگه دارند.

این تقویم همیشه برای مشتریان قابل مشاهده است و ناخودآگاه برند شرکت شما که بر روی تقویم حک شده است در ذهن آنها ثبت می شود. بنابراین این روش یکی از قوی ترین روش های بازاریابی است که در بیشتر مواقع جواب می دهد.

بیشتر بدانید تقویم چوبی فانتزی : تقویم رومیزی ۱۴۰۲

تقویم چوبی فانتزی

نکات مهم قبل از خرید تقویم چوبی فانتزی

همانطور که می‌دانید، استفاده از چوب برای خلق وسایل اطرافتان؛ شما را به یاد طبیعت می‌اندازد. وجود عناصر طبیعت در محیط کار و زندگی باعث آرامش روح شما و زیباتر شدن فضای زندگی می شود .

برای اینکه تقویم ها به فضای خانه و محل کار زیبایی بیافزایند، در هنگام سفارش و خرید تقویم به ابعاد آن توجه ویژه ای داشته باشید تا به راحتی روی میز یا کنسول قابل استفاده باشد. به خصوص در محل کار، اندازه تقویم باید به گونه ای باشد که برای افراد دست و پا گیر نباشد و فضای زیادی روی دسکتاپ اشغال نکند .

همچنین نباید آنقدر کوچک باشد که استفاده از آن برای انسان دشوار یا غیرممکن باشد. بنابراین قبل از خرید تقویم باید فضای مورد نظر خود را برای آن مشخص کنید و ابعاد آن را بسنجید تا خریدی موفق را تجربه کنید.

علاوه بر این موارد باید به کیفیت چاپ تقویم نیز توجه کنید. این بدان معناست که چاپ نباید به مرور زمان محو یا ناپدید شود. برخی سازندگان در طراحی تقویم های رومیزی چوبی از اشعار شاعران با نام های ایرانی یا کلمات بزرگان استفاده می کنند و این اشعار و کلمات نامدار ایرانی را روی آن حک می کنند.

مزیت استفاده از تقویم چوبی فانتزی

تقویم رومیزی هنوز مزایای خود را دارد و انتخاب خوبی برای میزکار در محیط اداری و غیره است.  تقویم چوبی محیط  را زیباتر می کند و روی کار شما تأثیر می گذارد.

تقویم‌های چوبی  روزهای هفته، نام ماه‌ها و عدد روزهای ماه را نشان می‌دهد. چوبی بودن تقویم موجب می‌شود تا طبیعت را بر روی میز خود احساس کنید برای ساخت تقویم چوبی از چوب راش و افرا بیشتر استفاده می شود

به بیان ساده تر ظاهر و طراحی تقویم چوبی فانتزی به شکلی است که روحی تازه به میز کار شما می‌بخشد و حتی ممکن است نظر افراد دیگر و مشتریان را به خود جلب کند.

بیشتر بدانید تقویم چوبی فانتزی : تقویم رومیزی 

تقویم چوبی فانتزی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید