08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

انواع هدایای تبلیغاتی | جدیدترین هدایای تبلیغاتی 1403

5/5
انواع هدایای تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی در اصفهان

انواع هدایای تبلیغاتی در جهت بهبود بازاریابی و محبوبیت برند تمامی کسب و کارهای کوچک و بزرگ کاربرد دارد. بطورکلی، ارائه ی هدایای تبلیغاتی علی الخصوص در اعیاد و مناسبت های مختلف، به یکی از اصلی ترین سیاست های بازاریابی و برندینگ مشاغل و کسب و کارها تبدیل شده که همواره تاثیر بسزایی در بازگشت مشتری و همچنین جذب مخاطبین جدید داشته است. در واقع، هدایای تبلیغاتی ابزار بازاریابی قدرتمندی می باشند که صاحبین مشاغل با تلفیق آنها با لوگو و نشان کسب و کار خود، هدایایی را به مشتریانشان ارائه داده که می توانند به تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند.

این شیوه تبلیغاتی سالهاست که در روند بهبود و توسعه فروش و درآمدزایی مشاغل تاثیر قابل توجهی داشته است. از این رو پیشنهاد می کنیم، استفاده از هدایای تبلیغاتی خلاقانه و جدید را برای مناسبت های خاص مانند عید نوروز و سال نو در برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی کسب و کار خود قرار دهید.

باتوجه به ارزش و هدف ارائه هدایای تبلیغاتی، نحوه طراحی و سفارش این هدایا بسیار مهم خواهد بود. طراحی هدایای تبلیغاتی خاص باید به گونه ای باشد که در عین حفظ زیبایی و طرح اصلی هدیه، با نشان برند شما تلفیق شده و مخاطب را به یاد شما بیاندازد؛ همچنین هدایای تبلیغاتی مناسب باید هدایایی کاربردی، مفید و ماندگار بوده و همیشه مورد استفاده و در دید مشتریان باشد. برای این منظور، انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه و مناسب با انواع کسب و کارها طراحی و تولید می شوند. در ادامه به معرفی انواع این هدایا خواهیم پراخت.

در سایت رسمی مجموعه نقش آبرنگ می توانید از جدیدترین هدایای تبلیغاتی 1403 و هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت را مشاهده کرده و از طریق راه های ارتباطی، سفارش هدایای تبلیغاتی دلخواه خود را با انواع متریال به ثبت رسانده و آنها را در اولین فرصت با بهترین کیفیت تحویل بگیرید.

انواع هدایای تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی

همانطور که از اهمیت و تاثیر مثبت هدایای تبلیغاتی گفته شد، ارائه ی این محصولات از کارآمدترین سیاستها و استراتژی های بازاریابی برای یادآوری نام برند کسب و کار ها میباشد. این روش تبلیغاتی با هزینه ای بسیار مناسب تر می تواند تاثیری به اندازه هرگونه تبلیغ در رسانه‌های اجتماعی، رادیویی و یا فضای مجازی را به همراه داشته باشد. در حقیقت، هدایای تبلیغاتی به موثرترین شکل تبلیغات عمل میکنند.

طراحی هدایای تبلیغاتی متناسب با اهداف استفاده و مواضع کاری مختلف، در انواع دسته ها تقسیم بندی شده و با متریال های گوناگونی تولید می شوند. همین موضوع سبب شده است تا این هدایا در دسته بندی های متنوع و گسترده ای اعم از انواع هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب و یا حتی گرانقیمت،  طراحی و تولید شوند که در ادامه به معرفی و شرح هریک از آنها می پردازیم.

هدایای تبلیغاتی اداری و مدیریتی

منظور از هدایای تبلیغاتی اداری و مدیریتی، مجموعه ای از هدایای اختصاصی می باشد که معمولا برای مدیران، کارمندان، افراد با جایگاه ویژه، مشتریان با ارزش و بطورکلی برای مخاطبین خاص طراحی می شوند. این نوع هدایای تبلیغاتی خاص بنابر مخاطبین خود، در اشکال زیبا، فرم و بسته بندی شکیل و کیفیتی مرغوب طراحی و تولید شده تا بتوانند یادگاری و هدیه ای نفیس و باارزش برای صاحبین خود باشند.

برخی از رایج ترین هدایای تبلیغاتی اداری عبارتند از:

  • ست مدیریتی تبلیغاتی

ست مدیریتی از رایج ترین هدایای تبلیغاتی اداری است که در انواع مختلف با ارزش مالی متنوع طراحی و ارائه می شود. ست های مدیریتی اغلب برای برقراری ارتباط با مدیران شرکت های رقیب گزینه ی مناسبی می باشند. در این ست ها از انواع هدایای تبلیغاتی نظیر کیف پول تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی، فلش تبلیغاتی، ساعت تبلیغاتی، انواع ابزارچندکاره تبلیغاتی و.. قرار می دهند. این ست های تبلیغاتی شامل ست مدیریتی دوتکه، ست مدیریتی سه تکه و یا حتی می تواند شامل هدایای تبلیغاتی بیشتری باشد که از خودکار، جاکلیدی، کیف پول جیبی یا کیف پول پالتویی، جاکارتی، فلش مموری و غیره تشکیل شده است.

ست اداری تبلیغاتی
  • ست اداری رومیزی

ست اداری رومیزی معمولا با استفاده از ترکیب متریال های چوب و چرم در طرح ها و رنگهای متنوع، متناسب با دکوراسیون اداری و میزکار طراحی و تولید می شوند. هدایای تبلیغاتی اداری رومیزی اغلب از جنس چوب و فلز در انواع 3، 5 تا15 تیکه در انواع رنگ بندی طراحی می شوند. برای سفارش هدایای تبلیغاتی خاص و ست رومیزی ارزان قیمت می توان به ست های اداری رومیزی چوب و فلز 5 تکه و یا ست های پلاستیکی اشاره کرد. از سری وسایل رومیزی در مجموع ست های اداری می توان از مواردی از قبیل کازیه، زیر دستی، منگنه، پانچ، جای قلم و خودکار، جای کلیپس و سوزن ته گرد، جاچسبی بزرگ و کوچک، جای کاغذ یادداشت، جای تقویم، سوزن  کش، زیر دستی مدیریت، کارد پاکت نامه باز کن، ساعت رومیزی و قاب عکس رومیزی نام برد. برای سفارش هدایای تبلیغاتی در اصفهان و اطلاع از قیمت هدایای تبلیغاتی 1403 می توانید با مجموعه نقش آبرنگ تماس بگیرید.

  • انواع خودکار، خودنویس و روان نویس تبلیغاتی

از پراستفاده ترین هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت می توان به انواع خودکار، خودنویس و روان نویس تبلیغاتی اشاره داشت که به عنوان یک ابزر کاربردی و قابل حمل، در اکثر اوقات و در تمامی جلسات و امورکاری می تواند در دستان مشتریان شما قرار بگیرد؛ به همین دلیل است که طراحی و سفارش خودکار تبلیغاتی اصطلاحا از گرم ترین و رایج ترین ابزارهای تبلیغاتی برای کسب و کارهای مختلف است. قابلیت حکاکی و طراحی اطلاعات و رنگ سازمانی و درنهایت لوگو و نشان برند روی بدنه خودکار از ویژگی های مثبت این هدایاست که موجب ماندگاری نام تجاری شما در ذهن و دید مخاطبین خواهد شد.

  • سررسید و سالنامه 1403

مناسبت های بزرگی مانند عید نوروز و سال نو، تبدیل به فرصتی شده اند تا کسب و کارهای پیشرو و خلاق به بهترین نحو ممکن از آن استفاده کرده و در خلال تبریک و تهنیت عیدنوروز و گرامی داشت مخاطبین و مشتریان خاص خود، با ارائه هدایای تبلیغاتی مخصوص سال نو به تبلیغات و معرفی نام تجاری خود بپردازند. یکی از بهترین و مفیدترین محصولات و هدایای تبلیغاتی، می توان به سررسید و سالنامه اشاره داشت که به عنوان ابزاری مفید می تواند هم برای ارائه دهنده و هم برای مصرف کننده مفید واقع شود. در طراحی جلد و برگه های سررسید های تبلیغاتی می توان از لوگو، اطلاعات برند، شرح محصولات و خدمات کسب و کار و سایر اطلاعات دلخواه کارفرما بهره برد.

برای خرید سررسید 1403 و اطلاع از قیمت سررسید اختصاصی 1403 با کارشناسان مجموعه نقش آبرنگ به شماره 08 30 32 31 031 تماس بگیرید.

انواع هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی دیجیتال

امروزه با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و بهره بری از وسایل الکترونیکی جدید دلیل شده است تا هدایای تبلیغاتی دیجیتالی به یکی از پرطرفدارترین زیرشاخه های هدایای تبلیغاتی تبدیل شود. این دسته از هدایا شامل جدیدترین کالاهای الکترونیکی با قابلیت شخصی سازی و چاپ اختصاصی می باشد. از رایج ترین انواع هدایای تبلیغاتی دیجیتالی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • فلش مموری

یکی از رایج ترین و پراستفاده ترین تجهیزات برای جابه جایی اطلاعات دیجیتالی، فلش مموری است. کارایی و استفاده ی وافر فلش مموری موجب شده است تا این وسیله به یکی از پرکاربرد ترین و بهترین هدایای تبلیغاتی دیجیتالی تبدیل شود. از رایج ترین انواع فلش مموری تبلیغاتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. فلش مموری اختصاصی
  2. فلش مموری کریستالی
  3. فلش مموری کارتی
  4. فلش مموری چرمی
  5. فلش مموری خودکار
  6. فلش مموری فلزی
  7. فلش مموری چوبی
  8. فلش مموری لاکچری
  9. فلش مموری  OTG
  • اسپیکر بلوتوث

اسپیکرهای قابل حمل نیز از پرطرفدارترین و جذاب ترین هدایای تبلیغاتی دیجیتال مخصوصا برای قشر جوان خواهد بود. اسپیکر های طراحی شده با نشان و لوگوی برند شما می تواند هدیه ای جذاب و به یادماندنی مخصوصا در محیط هایی مانند جشنواره ها و نمایشگاه های مختلف باشد.

  • ماوس تبلیغاتی

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

  • پاوربانک

پاوربانک نیز یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی دیجیتالی خلاقانه است که اغلب در خلال جشنواره ها و نمایشگاه ها به مخاطبین هدیه داده می شود. از آنجایی که مدت استفاده از تلفن های همراه هوشمند روزبروز فزونی می یابد، پاوربانک به یکی از پرمصرف ترین تجهیزات مورد استفاده کاربران تلفن همراه تبدیل شده است؛ همین امر سبب می شود تا با طراحی و ارائه پاروبانک تبلیغاتی بستر فوق العاده ای را برای تبلیغات، معرفی و حفظ نام تجاری خود فراهم کنید.

شکلات تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی خلاقانه و خاص

طراحی و تولید برخی از انواع هدایای تبلیغاتی ممکن است برای بعضی از کسب و کار های کوچک هزینه بر باشد؛ در چنین مواردی هدایای تبلیغاتی خلاقانه و ارزان قیمتی می توانند به این کسب و کارها کمک کرده تا بازاریابی خود را بهبود داده و میزان فروش و درآمدزایی خود را افزایش دهند. استفاده از ایده های خلاقانه می تواند در ایجاد ارتباط موثر با مخاطب و اننتقال سریع پیام به آنها موثر واقع شده و اهداف تبلیغاتی آن را به خوبی محقق کنند.

در ادامه با برخی از بهترین هدایای تبلیغاتی خلاقانه آشنا می شویم:

  • شکلات تبلیغاتی

خاطره سازی و ایجاد یک تجربه خوب، رمز موفقیت ماندگاری و محبوبیت برند های تجاری است. طراحی و ارائه ی یک شکلات تبلیغاتی می تواند همان خلاقیتی باشد که مخاطبین شما را به وجد آورده و آنها را به یکی از مشتریان قطعی و دائمی شما تبدیل کند. انواع شکلات تبلیغاتی سفارشی با بسته بندی باندرول و تصویر لوگو، نام و شعار سازمانی شما را از جانب کسب و کار شما به کام و خاطر مشتری، تقدیم می کند و بعنوان هدایای تبلیغاتی می تواند یک حس بی نظیر را در نظر او از کسب و کار شما ایجاد نماید.

  • عطر و ادکلن تبلیغاتی

ادکلنهای تبلیغاتی عمدتا از اسانسهای اورجینال و خوشبو در ایران تهیه می شوند. بطورکلی عطر و ادکلن یکی زا انتخاب های افراد برای هدیه دادن است، چه بسا در حوضه تبلیغات می توان از این گزینه نیز برای مشتریان خاص خود استفاده کرد.

هدایای تبلیغاتی همایش و سمینار

 ارائه هدایا در نمایشگاه های و مراسم های مختلف یکی از بهترین روش های تبلیغاتی کسب و کارهاست. ارائه انواع هدایای تبلیغاتی، علاوه بر اهداف تبلیغات و بازاریابی، به معنای قدردانی و تشکر از مخاطبان و مشتریان شرکت ها و سازمان ها نیز محسوب می‌شود و نشان دهنده‌ی حمایت شما از آن ها می باشد. در خلال همایش ها و تجمع های کاری، ارائه هدایای تبلیغاتی خاص، به گونه‌ای که برخوردار از برند و لوگوی مجموعه‌ی شما باشد، اعتبار و میزان حرفه‌ای بودن سازمان یا شرکت شما را در اذهان عمومی افزایش خواهد داد.

از بهترین هدایای تبلیغاتی همایش و سمینار ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارت آویز
  • فولدر و پوشه
  • تندیس
  • بج سینه
  • لوح تقدیر
انواع هدایای تبلیغاتی پوشاک

هدایای تبلیغاتی پارچه ای و پوشاک

هدایای تبلیغاتی پارچه ای نمادی از خدمات کسب و کار شما می‌ باشند که با طراحی های اختصاصی و بهره بری از نشان و لوگوی برند شما می توانند تصویری حرفه ای از تجارت شما را به نمایش بگذارند. رایج ترین این هدایا عبارتند از :

  • تیشرت تبلیغاتی
  • کلاه تبلیغاتی
  • لباس کار
  • آفتاب گیر
  • روکش خودرو
  • زیرانداز تبلیغاتی
  • چتر تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی فرهنگی

انواع هدایای تبلیغاتی فرهنگی متناسب با انواع مخاطب و مشتریان متفاوت خواهد بود. بعضی از این هدایا نفیس تر و مناسب مخاطبین خاص و مشتریان درجه یک می باشند و برخی دیگر برای اهداف تبلیغاتی معمولی تر و ارائه گستره تر به مشتریان عادی مناسب اند.

در ادامه برخی از هدایای تبلیغاتی در حوزه فرهنگ جهت ارائه به مشتریان معرفی‌شده است.

  • لوازم التحریر تبلیغاتی

انواع لوازم تحریر تولید داخل با طراحی زیبا و کیفیت مرغوب می توانند گزینه بسیار مناسبی برای هدیه باشند. این هدایا عبارتند از:

  • دفاتر تبلیغاتی
  • مداد رنگی تبلیغاتی
  • بسته های بلیستری
  • پاک کن تبلیغاتی
  • خودکارهای تبلیغاتی
  • جامدادی تبلیغاتی
  • مدادهای تبلیغاتی
  • تراشهای تبلیغاتی
  • خطکش های تبلیغاتی
  • پاستل تبلیغاتی
انواع هدایای تبلیغاتی سازمانی
  •  صنایع دستی  

صنایع دستی نفیس از ارزشمندترین هدایای تبلیغاتی ویژه سازمانها و شرکت های مطرح برای معرفی کسب و کار و تجارت آنها در انواع بسته بندي هاي خاص، استندها، جعبه هاي شكيل و سنتي و … ارائه مي گردد. این هدایا عبارتند از:

  • میناکاری
  • خاتم کاری
  • کاشی، سرامیک و سفال
  • معرق کاری
  • فیروزه کاری
  • قلم زنی
  • محصولات چرمی

یکیدیگر از بهترین گزینه ها برای هدایای تبلیغاتی نفیس و ماندگار محصولات چرمی است که به دو دسته چرم طبیعی و چرم مصنوعی تقسیم می شوند. این دسته از انواع هدایای تبلیغاتی، جزء هدایای گران قیمت و نفیس محسوب می شوند و ، معمولاً دارای شناسنامه بوده که اطلاعات مربوط به کالا در آن‌ها درج شده‌است. این نوع محصولات در ایران معمولا به صورت زیر دسته بندی می گردند :

  • کیف دستی مردانه
  • کیف دستی زنانه
  • ست مردانه
  • ست زنانه
  • کیف پاسپورتی
  • دستبند چرمی
  • کمربند
  • کیف پالتویی مردانه
  • کیف آرایشی زنانه
  • کیف جیبی مردانه
  • کیف جیبی زنانه
  • کوله پشتی
انواع هدایای تبلیغاتی چرمی

انواع هدایای تبلیغاتی پزشکی و سلامت

انواع هدایای تبلیغاتی پزشکی و سلامت از سری هدایای تبلیغاتی خلاقانه و کاربردی بوده که می توانند شامل برخی از تجهیزات پرکاربرد و عمومی پزشکی و سلامت باشند. برخی از این هدایا عبارتند از:

  • دستگاه تست قند
  • دستگاه بخور سرد
  • دستگاه فشارخون
  • ترازو
  • ماساژور
  • نخ دندان تبلیغاتی

 انواع هدایای تبلیغاتی ابزار کاربردی

 ابزار تبلیغاتی و جعبه ابزار تبلیغاتی، هدیه ای فوق العاده کاربردی برای مخاطبین هدف خود می باشند. این هدایا برای مخاطبین فنی و در حوضه های کاری فنی و حرفه ای گزینه مناسبی اند.بسته بندی و طراحی زیبا و کم حجم، استفاده از بیشترین کارایی و تعداد ابزار در کمترین فضا و ماندگاری بسیار طولانی و کاربردی بودن، از مزایای این هدایای تبلیغاتی است که در بین هدیه دهندگان محبوبیت بالایی ایجاد کرده و این هدیه را در زمره هدایای تبلیغاتی نفیس و خاص به شمار آورده است. این هدایا عبارتند از:

  • جعبه ابزار تبلیغاتی
  • متر تبلیغاتی
  • چکش
  • چندکاره
  • جعبه کمکهای اولیه تبلیغاتی
انواع ماگ تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی دکوراسیون و منزل

بسیاری از لوازم پرکاربرد خانگی می توانند به عنوان هدیه ای مفید و ماندگار برای ما عمل کنند. ازجمله هدایای تبلیغاتی دکوراسیون و منزل عبارتند از:

 

  • ماگ و لیوان تبلیغاتی

نوشیدن انواع چای و نوشیدنی در ماگ های زیبا و جذاب بسیار دلچسب خواهد بود. این موضوع در محل کار نیز صدق کرده و یک ماگ طراحی شده با سبک و سیاق تجارت شما می تواند تاثیر فوق العاده در ماندگاری برند شما در ذهن ها داشته باشد. استفاده از ماگ های تبلیغاتی این امکان را فراهم می کند که مشتری بارها و بارها برند شما را در طول روز هنگام نوشیدن چای مشاهده کند.

  • بشقاب
  • زیر لیوانی
  • زیربشقاب
  • فلاکس و قمقمه
  • تابلو دیواری
  • تابلو رومیزی
  • شید تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید