08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان

5/5
طراحی و چاپ انواع تقویم رومیزی

طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان

طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان به دلیل موقعیت این استان و وجود صنایع متفاوت در آن که بعضی از آن ها در بازار های بین المللی نیز فعالیت دارند بسیار با اهمیت است.

غالبا این صنایع گسترده و حرفه های متفاوت در اصفهان نیازمند به تبلیغات وسیع برای کسب و کار خود هستند تا بتوانند شخصیت برند خود را بالا برند و بتوانند حرفه خود را در بازار وسعت بخشند.

از وسیله های تبلیغاتی که صاحبین کسب و کار در اصفهان باید مد نظر بگیرند، هدایای تبلیغاتی خاص وخلاقانه  است. هدایایی مانند  طراحی و چاپ سررسید ، طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان و… که استفاده از این موارد باعث ایجاد حسن وفاداری در بینکسب و کار شما و مشتریان می شود. شرکت نقش آبرنگ با داشتن نیرویی ماهر و خلاق  برای طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان ، طراحی و چاپ سررسید هدایای تبلیغاتی و… می تواند  بهترین گزینه برای شما و کسب و کارتان باشد برای دیدن نمونه کارهای مجموعه ما از طریق لینک زیر با ما همراه باشید.

نکات مطلوب طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان

تقویم رومیزی یکی از هدایای پر مصرف با هزینه ای مناسب و به صرفه‌ است. که می شود آن را به صورت تکی و یا همراه با سررسیدهای زیبا و دیگر هدایای تبلیغاتی به مشتریان، رقبا و مخاطب هدف خود ارائه کرد .

پس می توان گفت که طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان به تنها یی یک روش تبلیغاتی تاثیر گذار و پایدار است که به طرز اتوماتیک  شما و کسب و کارتان را در یاد مشتری زنده نگه می دارد. یکی از ویژگی های اساسی که طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان دارد می توان به ، نمایش همه ی روزهای یک ماه در یک نگاه اشاره کرد این موضوع باعث راحت تر پیدا کردن تاریخ مورد نظر شما می‌شود.

طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان که مطلوب باشد نکاتی را شامل می شود که در ادامه به توضیح آن می پردازیم.

اولین نکته طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان

 قبل از هر کاری طراحی دقیق و اجرا کردن نکات استاندارد چاپ برای طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان است که باید رعایت شود. مانند رعایت فاصله‌ای تحت عنوان حاشیه امن  که یکی از با اهمیت ترین نکات اساسی طراحی محصولات چاپی استاندارد است. توجه نکردن به این فاصله می تواند باعث چاپ یک تقویم رومیزی غیر استاندارد ‌شود. زیرا در زمان برش و صحافی این کار امکان دارد قسمتی از طرح اصلی، و عکس ها بریده شود.

نکته دوم در طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان

انتخاب درست اندازه های تقویم رومیزی است. غالبا سایز و تعداد ورق های تقویم باید در تناسب با طرح انتخابی شما و کاربرد آن باشد. بطور مثال اگر شما تمایل داشته باشید که بر روی پایه تقویم رومیزی خود مشخصات ، لوگو و… را درج کنید باید سایز پایه تقویم نسبت به سایز ورق های آن بیشتر در نظر گرفته شود.

نکته سوم در طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان

نوع و ضخامت ورق های تقویم رومیزی است که باید با در نظر گرفتن شیوه طراحی انتخاب شود.

نکته چهارم در طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان

 کیفیت و جنس روکشی است که به منظور بالا بردن جذابیت و استحکام تقویم رومیزی استفاده می شود.

نکته آخر در طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان

تیراژ طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان است که این مسئله وابسته به مدل چاپ و جایگاه استفاده آن است.

مدل های متفاوت تقویم های رومیزی

طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان با در نظر گرفتن کسب و کار شما ، صورت می گیرد. به عنوان نمونه می‌توان به تقویم رومیزی اداری، تقویم رومیزی پایه‌دار، تقویم رومیزی اختصاصی و … اشاره کرد. برای اطلاع و دیدن مدل های متفاوت تقویم رومیزی مجموعه نقش آبرنگ بر روی لینک زیر کلیک کنید.

مدل های متفاوت  پایه های تقویم های رومیزی

 پایه تقویم رومیزی بیشترین تاثیر را در خاص و متفاوت نشان دادن تقویم شما دارد. پایه ها درمدل ها، سایز ها و طرح های متفاوتی اجرا و ارائه می گردند.

از جمله پایه های پر کاربرد و پر طرفدار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پایه های چوبی ، پایه های فلزی ، پایه های پلاستیکی هر کدام از این پایه ها برای مدل مخصوصی از تقویم های رومیزی کاربرد دارد و جلوه ای ویژه به طراحی ها می بخشند و هزینه مدل های مختلف آن متفاوت است.شما می تواند با تماس با مشاوران تیم نقش آبرنگ از آخرین تحولات قیمت تقویم های رومیزی با توجه به نوسانات بازار اطلاع حاصل نمایید.

مدل های متفاوت چاپ تقویم رومیزی 1402

انسان ها همیشه با گذشت زمان به دنبال بهبود وضعیت چاپ بوده اند. امروزه صنعت چاپ به عنوان پاسخی بسیار کارامد به کمک آن ها آمده است.

چاپ های دیجیتال و افست بیشتر ار بقیه مدل های چاپ ها مورد توجه قرار گرفته اند. دو مدل رایجی که در بازار اکثر سفارش ها به طریق آن ها چاپ می شوند.در نظر گرفتن اینکه کدام مدل چاپ بیشتر برای شما مناسب است به سیاست کاری ، شغلی شما و طرح ها و برنامه های شما وابسته است .

طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان بصورت اختصاصی

برای طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان بصورت اختصاصی باید به چند مرحله توجه کرد:

اولیل مرحله با اهمیت این است که باید سفارش تقویم خود را به موقع انجام دهید که از تبلیغات خود بالا ترین بازده را بگیرید.

 دومین مرحله انتخاب یک مرکز حرفه ای و با سابقه برای اجرای سفارشتان است.

سومین مرحله طراحی تقویم به صورتی است که با کار و حرفه شما مرتبط باشد و همه ی مشخصات شما ، کالا یا خدماتتان را به مشتری معرفی کند.

 چهارمین مرحله ، انتخاب جنس مقوایی است که می خواهیم روی آن تقویم خود را چاپ کنیم

آخرین مرحله در طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان بصورت اختصاصی صحافی است. به عنوان نمونه می توانید تقویم دیواری خود را برش دار سفارش دهید.

چه نکاتی برای زیبا تر شدن طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان باید در نظر گرفته شوند :

طراحی و خلاقیت گرافیکی نکته بسیار مهمی است. به این نکته با در نظر گرفتن سابقه طراح و مجموعه می توان پی برد. دیدن سفارش های قبلی ، تعداد مشتریان، میزان تخصصی بودن و خلاقیت یک تیم را مشخص می کند.

به کار بردن چاپ رنگی یا بهره بردن از مرکب های رنگ ساختگی یا رنگی طلایی یا نقره ای به کار بردن پوشش سلفون مات یا براق ، به کار بردن یوی موضعی برای بخش هایی که لازم است تمایز بالا تری داشته باشند. به کار بردن قالب برش مخصوص برای ورق های تقویم رومیزی باعث زیبا تر شدن سفارش شما می شود.

اولین تقویم رومیزی عمر طولانی تری دارد

غالبا اولین طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان که بر روی میزمخاطب هدف گذاشته می شود عمر طولانی تری دارد. پس اگر تصمیم به پخش تقویم های رومیزی خود دارید، باید پیش از رقبای خود اقدام به این کار کنید. پس در نظر گرفتن زمان سفارش محصول مورد نظرتان از نکات مهمی است که باید به آن توجه کنید.

سعی کنید از آغاز کار ارتباط خود را با مجموعه اجرا کننده سفارشتان حفظ کنید تا به راحتی بتوانید تغییرات مد نظرتان را اعمال کنید. اگر نیاز به طراحی اختصاصی برای طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان برای خود دارید باید از قبل  تصویر و طراح روشنی از آن را به طراح ارائه بدهید.  اگربرای داشتن یک تقویم عالی، ازقبل برنامه ریزی کنید نتیجه کار عالی ، عمر آن بسیار طولانی می شود.

قیمت طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان

طراحی موردی بسیار تاثیر گذار بر قیمت یک تقویم رومیزی است. زیرا به هر میزان که طراحی تقویم اختصاصی تر، جذاب تر و متناسب با کسب و کار شما باشد، بیشتر توجه مخاطب هدف شما را جلب و کسب و کار شما را به روشنی در ذهن مشتری حک می کند.

نوع چاپ از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت یک تقویم رومیزی است .علاوه بر مواردی که در بالا به آن اشاره شد در طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان موارد دیگری نیز موثر است. بعضی از این موارد عبارت‌اند از: ابعاد کاغذ و پایه آن، جنس و ضخامتی که برای برگه و پایه تقویم انتخاب می‌گردد و در نهایت افزودن جلوه‌های متفاوتی همچون طلاکوب، نقره‌کوب و مس‌کوب به پایه تقویم. جمع این موارد می‌تواند در مقدار هزینه پایانی یک تقویم رومیزی تاثیرگذار باشد.

 شر کت نقش آبرنگ مفتخر است که با داشتن نمونه کارها موفق و مشتریان بسیار در زمینه طراحی و چاپ تقویم رومیزی خاص در اصفهان در خدمت شما مشتریان گرامی باشد برای سفارش این محصول با مشاورین تیم ما در تماس باشید : 03131323008 – 09136307209

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید