08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

تقویم رومیزی پلکسی

5/5
تقویم رومیزی پلکسی

تقویم رومیزی پلکسی

تقویم رومیزی انواع مختلفی دارد که یکی از آنها تقویم رومیزی پلکسی است. حال ببینیم پلکسی چیست ؟ و تقویم پلکسی چه مزایایی دارد؟ پلکسی یک انتخاب بسیار هوشمندانه و مبتکرانه برای تقویم می باشد.

پلکسی چیست؟

قبل از اینکه به مزایای پلکسی گلاس بپردازیم، لازم است شما را با این نوع جنس و اینکه از چه نوع متریالی ساخته می شود آشنا کنیم .

اگر نمی دانید پلکسی گلاس دقیقاً چیست ، جواب ساده این است: این یک جایگزین عالی برای شیشه است. پلکسی گلاس یک ماده پلاستیکی است که در قرن گذشته در آلمان اختراع شده است. این  متریال شفاف ، انعطاف پذیر و قوی است و در بسیاری از بخش ها استفاده می شود .

اگر اطلاع ندارید که پلکسی چیست، پاسخ آن ساده است: این مدل یک جایگزین عالی برای شیشه می باشد. پلکسی گلاس پلاستیکی است که در قرن گذشته در آلمان اختراع شد. این ماده شفاف، انعطاف پذیر و قوی است و در بسیاری از صنایع استفاده می شود .

بیشتر بدانید تقویم رومیزی پلکسی : قیمت تقویم رومیزی 1402

پلکسی نوعی ترموپلاستیک است که به طور خاص پلی متیل متاکریلات یا آکریلیک یا آکریلیک گلای است که با نام تجاری پلکسی گلاس شناخته می شود. این نوع ترموپلاستیک به صورت ورق هایی با ضخامت های مختلف در انواع و رنگ های مختلف تولید می شود .

پلکسی ها انواع مختلفی دارند، که بر اساس خاصیت عبور نور از آنها طبقه بندی می شوند:

  • پلکسی هایی که نور را از خود عبور می دهند (به طور مثال به رنگ شیری هستند)
  • پلکسی هایی که نور را از خود عبور نمی دهند(به طور مثال به رنگ استخوانی هستند)

کاربردهای تقویم رومیزی پلکسی

  1. چاپ سفارشی عکس های دلخواه شما روی تقویم.
  2. هدیه تبلغاتی جذاب برای تبلیغ انواع کسب و کار.
  3.   هدیه ای جالب برای کسانی که دوستشان دارید.
  4. چاپ سفارشی، با رنگ بندی مورد علاقه شما برای ست کردن با دکوراسیون منزل یا محل کار.
تقویم رومیزی پلکسی

استفاده از پلکسی در تقویم رومیزی چه مزایایی دارد؟

وقت آن رسیده است که از مزایای پلکسی گلاس صحبت کنیم تا بگوییم استفاده از این ترموپلاستیک بر چه اساسی هوشمندانه و ظریف است! پلکسی مانند شیشه زیباست و می تواند براق باشد.

پلکسی گلاس؛ ویژگی‌های منحصر به فردی دارد که توانسته ‌است در مقایسه با سایر ابزار مانند شیشه پر کاربردتر باشد. این ویژگی‌ها شامل:

  • وزن: شاید مهم ترین مزیت ورق‌هایپلکسی گلاس وزن کم آن ها در مقابل دیگر محصولات جایگزین باشد. تراکم این ماده برابر 1.17 تا 1.20 گرم بر سانتی‌متر مکعب است که نصف وزن شیشه را دارد که در نتیجه برای حمل و نقل آن را بسیار آسان می کند
  • استحکام: علاوه بر این، ورق های پلکسی17  برابر قوی تر از شیشه هستند و در برابر پدیده های طبیعی مانند طوفان مقاومت می کنند و عایق های بسیار خوبی هستند .

در صورت استفاده از این محصول به جای شیشه، دیگر نگران شکستن آن نباشید، زیرا حتی اگر در اثر ضربه شدید بشکند، خورده نمی شود و لبه های تیز، مانند شیشه ایجاد نمی کند، و در نتیجه شما در معرض خطر نمی باشید .

  • قدرت ضربه: این ورق های پلکسی نسبت به شیشه و پلی استایرن بسیار مقاوم‌تردر برابر ضربه هستند و به راحتی خورده نمی‌شوند. هرچه ضخیم تر باشد، قوی تر است و در نتیجه مقاومت آن در برابر ضربه بیشتر است. با این حال، در مقایسه با پلی کربنات و برخی دیگر از پلیمرهای مهندسی، مقاومت در برابر ضربه کمتری دارد.
  • شفافیت: اینصفحات آنقدر شفاف هستند که می توان از آنها به جای شیشه استفاده کرد. در واقع یکی از کاربردهای اصلی ورق های پلکسی، تعویض آن با شیشه  است.

مخصوصاً در جاهایی مانند آکواریوم که شفافیت و در عین حال قدرت زیاد لازم است و امکان انعکاس تصویر مانند شیشه وجود ندارد. بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای آکواریوم است.

  • همچنین این ورق ها قابلیت نصب سریع و آسان را دارند
  • قیمت ورق پلکسی مناسب و مقرون به صرفه هستند
  • مقاوت بالا از نظر ساختار فیزیکی و شیمیایی دارا می باشند
  • عایق دمایی: ورق‌های پلکسی گلاس20 درصد بهتر از شیشه های عایق دما می باشند. با نصب آنها گرما در زمستان از سازه و ساختمان خارج نمی شود و در تابستان به وارد محیط می شود. این باعث کاهش هزینه های اضافی و در نتیجه صرفه جویی زیادی در مصرف انرژی می شود. از این منظر، ورق های پلکسی گلاس محصولات سازگار با محیط زیست هستند .

بیشتر بدانید تقویم رومیزی پلکسی : تقویم رومیزی ۱۴۰۲

تقویم رومیزی پلکسی

تقویم رومیزی پلکسی و بخش های جانبی آن

تقویم ها یکی از مهم ترین و پرکاربردترین ابزارهای تبلیغاتی برای هر برند، شرکت و مجموعه ای هستند. در روزهای پایانی سال با شروع سال جدید شاهد تقاضای بالایی برای طراحی و سفارش تقویم رومیزی در  خواهید بود. اما عاملی که باعث محبوبیت و زیبایی یک تقویم نسبت به سایر تقویم ها می شود طراحی زیبای آن و استفاده از مدل و روش جدید برای این تقویم است.

تقویم های رومیزی پلکسی نسل جدیدی از تقویم های پیشرفته و منحصر به فرد هستند. ما می توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که اگر تقویم رومیزی شما از پلکسی گلاس ساخته شده باشد، در نیمه راه موفقیت در رقابت با تقویم های برندهای دیگر هستید. علاوه بر یک تقویم رومیزی پراکسی که بسیار زیبا به نظر می رسد، می توانید آزادانه قطعات و لوازم جانبی رانیز را در کنار تقویم خود قرار دهید.

به عنوان مثال، می توانید قسمتی را در کنار تقویم خود قرار دهید تا برگه های کاغذ یا مداد، خودکار، قلم و غیره را در آن قرار دهید. این پانل های کناری همراه با تقویم ظاهر زیبایی به تقویم شما می بخشد. و یک جلوه منحصر به فرد، تقویم انتخاب تقویم شما از بین ده ها تقویم دیگر می شود.

پلکسی گلاس و نام های تجاری آن

پلکسی گلاس یک ماده پلاستیکی است که از پلیمرهای متیل متاکریلات ، یک استر اسید متاکریلیک ساخته شده است. نام فنی این ماده پلی متیل متاکریلات (یا PMMA به صورت کوتاه) است ، اما در بسیاری از نام های تجاری دیگر مانند:

Perspex، Acrylite، Acrylplast، Lymacryl، Lucite Acrivill، Altuglas، Perclax، Oroglas، Trespex، Vitroflex می باشد. با این حال ، اصلی ترین و معروف ترین نام تجاری آن Plexiglass است.

برای داشتن طراحی خوب در تقویم رومیزی پلکسی

یک تقویم دارای چارچوب خاصی است که در آن می توان تغییرات را مطابق با سلیقه مشتری انجام داد. برای مثال می توان به تعداد صفحات تقویم کمی بیشتر اضافه کرد تا توضیحات کامل تری در مورد برند و نام مجموعه ارائه شود. علاوه بر این، می توان در چیدمان جدول روزهای ماه یا فونت و سایر موارد در تقویم تغییراتی ایجاد کرد.

بیشتر بدانید تقویم رومیزی پلکسی : تقویم رومیزی 

تقویم رومیزی پلکسی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید