08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

تقویم رومیزی در اصفهان

5/5
خرید-تقویم-رومیزی-اصفهان

تقویم رومیزی در اصفهان

تقویم رومیزی در اصفهان ، امروزه به علت متفاوت بودن و مقاوم بودن آن یکی از پرمصرف ترین وسایل بازاریابی برای شرکت ها محسوب می شود. تقویم ها به عنوان یک وسیله اطلاع رسان در زندگی مردم بسیار کابردی می باشد و کمک می کنند تا عموم مردم در امور روزمره خود با برنامه ریزی دقیق تری پیش روند و بتوانند با کیفیت تر به امور خود بپردازند.

با شروع سال نو، همه در پی چک کردن تارخ های جدید هستند. اینکار باعث شده است که بیشترین سفارش از سمت موسسات برای بازاریابی در پایان سال در شهر اصفهان با توجه به فرهنگ و استفاده از هنر این شهر مانند منبت کاری بر روی چوب و … تقویم رومیزی در اصفهان باشد. زیرا این محصول دائما در جلوی چشم است  و به معرفی کسب و کار و فرهنگ شهر اصفهان کمک بسیاری می کند.

شرکت نقش آبرنگ در اصفهان تمام سعی خود را برای ارائه محصولاتی با کیفیت وپیاده سازی فرهنگ غنی این شهر در محصولات خود می کند. برای دیدن نمونه کارهای تیم ما بر روی لینک زیر کلیک کنید.

تقویم-رومیزی-در-اصفهان

مدل های مختلف تقویم رومیزی

تقویم ها ، یک وسیله مناسب برنامه ریزی برای دست یافتن به هدف های اجتماعی، سیاسی، تجاری و… هستند و فایده های فراوانی دارند. به علت متنوع بودن کسب و کار ها و نیاز ها ، تقویم های رومیزی در مدل های متفاوتی طراحی چاپ می شوند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

تقویم رومیزی اداری ، تقویم رومیزی یادداشت دار ، تقویم رومیزی پایه دار ، تقویم رومیزی مدیریتی ، تقویم رومیزی زیر دستی ، تقویم رومیزی فانتزی ، تقویم رومیزی هفتگی و….

تقویم رومیزی در اصفهان از نوع چوبی وهمین طور چرمی و فانتزی از مدل های دیگری هستند که در اصفهان طرفداران خاص خود را دارند.

انواع تقویم رومیزی در اصفهان

چاپ و خرید تقویم رومیزی در اصفهان

یکی از پر مصرف ترین وسایل که از زمان گذشته تا به امروز در موسسات و خانه ها روی میز مشاهده می شود، تقویم های رومیزی هستند.

خرید تقویم رومیزی در اصفهان با تصاویر مناسب و محتوای عالی به عنوان یک هدیه بازاریابی جز بهترین محصولات محسوب می شود.

شما می توانید با داشتن و تقویم رومیزی در اصفهان  به میز کار خود نظم و زیبایی خاصی دهید. علاوه بر آن که تقویم رومیزی در اصفهان در میان دیگر تقویم‌ها یک مورد با کلاس و امروزی محسوب می شود.

هدف خرید تقویم رومیزی چوبی در اصفهان در اکثر زمان ها بالا بردن توجه مشتری نسبت به نیت بازاریابی کسب و کار های مختلف است.

از تاثیر گذار ترین موارد فروش تقویم رومیزی در اصفهان به جای خرید کارت ویزیت‌ و…  می توان به شناخته شدن کسب و کار ، محصولات یا خدماتتان و ثبت شدن برند تان در یاد مخاطب اشاره کرد. مخاطب تقویم رومیزی چوبی را به علت جذاب و مقاوم بودن آن بر روی میز خود قرار می دهد و با هر بار نگاه کردن به آن شما و کسب و کارتان مجدد به آن یادآوری می شوید.

چاپ-و-خرید-تقویم-رومیزی-چوبی

خرید تقویم رومیزی در اصفهان  به صورت اختصاصی

تقویم‌ های رو میزی از ابزار هایی هستند که مردم از آن ها برای برنامه‌ریزی بهره می برند. خرید تقویم رومیزی در اصفهان از جمله خرید هایی است که معمولا یک شخص عادی تا مدیر و… انجام می‌دهد. تقویم رومیزی در اصفهان با طراحی زیبا و متفاوتی که دارد به میز شما نظم خاصی می‌دهد. علاوه بر آن این کالا بی نظیر برای هدیه دادن  نیز بسیار عالی است.

همه صاحبین مشاغل و کارمندان با خرید تقویم رومیزی از این وسیله نهایت  بهره را می برند. برخی موسسات و کسب و کار ها تقویم اختصاصی برای حرفه خود طراحی و چاپ می کنند.

معمولا تقویم های رومیزی اختصاصی با در نظر گرفتن طراحی و کیفیت ساختش دارای قیمت های متفاوتی هستند. غالبا هزینه خرید تقویم رومیزی در اصفهان که در تولید آن از چوب ، چرم و … بهره می برند بالا تر است.

خرید تقویم رومیزی در اصفهان بصورت اختصاصی در تیراژ پایین مقرون به صرفه ‌تر هست.

تقویم رومیزی اختصاصی در اصفهان

مزایای خرید تقویم رومیزی در اصفهان

تقویم های رومیزی از نوع چوبی ، با جذابیت خاص خود ، می توانند یکی از زیبا ترین ابزار های روی میز شما باشند. شما در طراحی این تقویم می توانید از قطعات بسیاری به انتخاب خود استفاده کنید مانند پلاک فلزی روی پایه و یا طراحی بخش داخلی پایه با توجه به سلیقه و خواستتان. علاوه بر آن می توانید  بر روی آن چاپ لوگو، درج مشخصاتتان نیز داشته باشید و آن را در تیراژ های متفاوت سفارش دهید و از آن برای هدایای تبلیغاتی خود نهایت استفاده را بکنید.

این تقویم ها رومیزی چوبی علاوه بر ظاهر جذابشان  کمک می کنند که شما به برنامه‌ریزی‌ها و لیست امور روزانه خود به راحتی دسترسی داشته باشید.

از آن می توانید  برای یادداشت و یادآوری قرارها ، مناسبت های خاص و برنامه ریزی های آینده استفاده کنید.

تقویم های رومیزی همیشه در دسترس هستند و استفاده از آن ها راحت است.

سفارش و تقویم رومیزی در اصفهان در روند بازاریابی و جذب مشتری به دلیل ظاهر متفاوت و زیبایشان بسیار تاثیر گذار است.

تیم نقش آبرنگ با طراحی و چاپ تقویم های رومیزی خاص در اصفهان و تولید مدل های مختلف تقویم های روزمیزی توانسته همه ی سلایق و خواسته را پوشش دهد. پس با تماس با مشاورین ما می توانید بهترین انتخاب را در خرید تقویم رومیزی در اصفهان داشته باشید.

هزینه-تقویم-رومیزی-اصفهان

چرا تقویم رومیزی در اصفهان ؟

در سال های اخیر خرید تقویم رومیزی در اصفهان و هدیه دادن تقویم رومیزی چوبی 1402 شیک برای  سال نو و… به یکی از کار های رایج در میان صاحبین کسب و کار ها تبدیل شده است. به خاطر همین موضوع  در طول این سال ها تحولات بسیاری در طرح و تولید این مدل تقویم رومیزی رخ داده است. این مدل تقویم  رومیزی غالبا از نوع چوب ام دی اف ساخته می شوند و طرفداران خاص خود را دارند و توجه بسیاری از مشتریان را نیز به خود جلب می کند. بنابراین  اگر خرید تقویم رومیزی در اصفهان به صورتی باشد که توجه بیشتری را به خود جلب کند به این معناست که بازاریابی شما در این زمینه موفق بوده است و کالا و خدمات شما به بهترین شکل به مخاطب هدف معرفی شده است. این یکی از مزایای با اهمیت تقویم رومیزی در اصفهان نسبت به یک  تقویم رومیزی ساده است.

تعرفه-تقویم-رومیزی-اصفهان

چگونگی تولید تقویم رومیزی 1402

تولید تقویم رومیزی چوبی معمولا با بهره گیری از چوپ ام دی اف 3 میلی متر دو رو است که به واسطه ی لیزر طرح مورد نظر روی چوب ام دی اف اجرا می شود و در مرحله بعد چوب های برش خورده پاک می شوند وبعد از آن به وسیله چسب به هم چسبیده می شوند و به مرحله صحافی می روند. و در پایان ورق های  تقویم به آن افزوده می شوند وبعد از بسته بندی ، آماده ارسال برای برای مشتریان عزیزمی گردند.

مجموعه نقش آبرنگ عرضه کننده مدل های مختلف تقویم رومیزی چوبی با کیفیت عالی و در طیف رنگی متنوع و اندازه های متفاوت می باشد. و همیشه سعی در ایجاد یک تجربه خوب در خرید تقویم رومیزی در اصفهان برای شما مشتریان گرامی را دارد.  

قیمت خرید تقویم رومیزی در اصفهان به چه مواردی وابسته است؟

سفارش تقویم رومیزی در اصفهان یکی از کار هایی است که افراد با سلیقه و منحصر به فرد به سراغش می روند. در پشت پرده تقویم رومیزی در اصفهان اهداف بازاریابی بسیاری پنهان است. و همین اهداف باعث شده است که بسیاری از صاحبین مشاغل این تقویم‌ها را برای هدایای تبلیغاتی خود سفارش دهند.

میزان تقاضا برای این محصول و موارد بسیار دیگر در مشخص شدن قیمت تقویم رومیزی در اصفهان موثر هستند.از جمله آن ها می توان به کیفیت مواد اولیه استفاده شده طراحی اختصاصی و… اشاره کرد.

معمولا هزینه خرید تقویم رومیزی چوبی در اصفهان بالا تر از هزینه خرید تقویم رومیزی های دیگر است. و علت آن همان طور که در بالا اشاره شد استفاده از چوب ام دی اف 3 میلی متر دو رو در پایه تقویم رومیزی و استفاده از دستگاه لیزر برای برش نیز می باشد.

 شما با در نظر گرفتن بودجه تان و استعلام قیمت تقویم رومیزی در اصفهان می توانید با بخش فروش مجموعه نقش آبرنگ تماس حاصل فرمایید و مشاوره های لازم را دریافت نمایید. کارشناسان ما به شما کمک شایانی در طراحی ، انتخاب و خرید تقویم رومیزی در اصفهان مناسب کسب و کارتان را می کنند.

تماس با مشاوران : 03131323008

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید