08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

تقویم رومیزی چوبی 1403

5/5
تقویم-رومیزی-چوبی

تقویم رومیزی چوبی 1403

تقویم رومیزی چوبی 1403 به ­عنوان یک محاسبه ­گر وقت، که همیشه حاضر و ناظر روزگار است، بهترین گزینه برای نمایش و معرفی برندها می­ باشد.

درگذشته تقویم­ ها بر روی پوست نوشته ویا روی برگ­ های پهن یا لوح ها کنده کاری می­شدند و در یک مکان همگان برای استفاده همه افراد نصب می کردند.اما امروز تقویم ­ها یکی از متنوع ترین و پر مخاطب ترین ابزارکاربردی و چاپی است و هر فردی می تواند چندین نمونه تقویم در محل های مختلف داشته باشد.

تکنولوژی سال­هاست با پیشرفت چشم گیری مواجه است و همه امور به دست رایانه و لوازم الکترونیک انجام می­شود اما با این شرایط باز هم تقویم­ ها از زندگی بشر حذف نشده است بلکه جزء ابزاری هستند که مدام به شکل کاغذی مورد نیاز واقع می­ گردد و کاربردشان ضعیف نشده است حتی با اتکا برکارایی هرچه بالا تر، رنگ و لاآب تکنولوژی به خود گرفته ­است.

یکی از تاثیرگذارترین حالت­ های نمایش برند و معرفی شرکت­ها، وارد کردن نام آنها به زندگی روزانه مخاطبانشان است.

چی بهتر از تقویم رومیزی چوبی 1403 برای هدیه؟

کانون تبلیغاتی نقش آبرنگ در طراحی و چاپ تقویم چوبی رومیزی 1403 به شرکت­ها و برندهایی که از تقویم رومیزی به ­عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده می کنند، کمک می کند تا تقویمی درخور شان­ و نام برند خود تولید و به مخاطبان خود اهدا نمایند.

اولین کاربرد تقویم رومیزی چوبی 1403 نمایش تاریخ و روز است. هیچ میزی در شرکت ها و اداره­ ها وجود ندارد که خالی از تقویم رومیزی باشد. همین ویژگی باعث شده که تقویم رو میزی به یک هدیه تبلیغاتی که همیشه مورد توجه است، تبدیل شود.

هدیه تبلیغاتی تقویم رومیزی 1403 به­ عنوان یک نوع هدیه­ تبلیغاتی که برند، لوگو و یا شعار تبلیغاتی کسب و کار برروی آن حک می شود، یک وسیله برای ایجاد و انتقال حس مثبت در مخاطبان هدف است. بعلاوه ایجاد حس خوب با هدیه دادن یک وسیله پرکاربرد همیشه خاطره خوب را از برند درج شده می­ سازد.همواره اطلاعات تماس در دسترس مخاطبانشان خواهد بود و نام شرکت و برند همیشه اولین نامی است که در یاد آن­ها می ­ماند. این کاربردها باعث شد که کانون تبلیغات نقش آبرنگ برای هدایای تبلیغاتی سال 1403 از تقویم های رومیزی چوبی استفاده کنند و حداقل هر روز در یک سال نام برند شما را در ذهن مخاطب یادآوری می کند.

خوانا بودن اعداد و روزها در تقویم رومیزی مهم‌ترین بخش است. تقویم­های رومیزی چوبی دسته بندی های مختلفی را شامل می ­شوند.

زیبایی تقویم رومیزی شامل چند فاکتور است:

     1.برش مدل‌دار

  1. یووی برجسته(روی هرسطحی قابل چاپ است با این تفاوت که برای بعضی سطوح نیاز به آماده سازی و استفاده از پوشش مخصوص (کوتینگ-coating) می­باشد. چوب، فلز، پلاستیک و سرامیک در این نوع چاپ استفاده می­شود.)
  2. سلفون مات یا براق
  3. ترتیب مناسب
  4. طراحی اختصاصی
  5. چاپ طلاکوب یا نقره‌کوب

تقویم رومیزی پایه چوبی

یکی از به­ صرفه ترین  روش­های تبلیغاتی برای نمایش محصولات و فعالیت­ های شرکت­ های سفارش چاپ تقویم رومیزی شکیل چوبی است. تقویم چوبی به­ علت قرارگیری بر روی میز با استقبال بی نظیری از سوی صاحب منصبان شرکت­ ها و مؤسسات مختلف روبه­رو می­ شود.

زیرا مخاطبانی که این تقویم ها به آن­ها هدیه داده می ­شود، قصد دارند به طور مستمر تاحدود یک سال از تقویم­ ها استفاده می کنند. ویژگی اصلی و ویژه­­ی این تقویم­ ها در پایه چوبی به کار رفته در قالب فیزیکی این نمونه تقویم ­ها می ­باشد از نظر شکل ظاهری نیز تقویم رومیزی چوبی دارای تنوع بالایی است، زیرا چوب­ها به راحتی و به انواع شکل ها برش می­ خورند و از طرف دیگر این پایه مقاومت بالاتری نسبت به سایر پایه­ ها دارد.

ایجاد تفاوت­ ها در نوع برش و طراحی، خاص بودن نوع چوب، موجب شده است که تقویم رومیزی چوبی 1403 در ردیف اول محصولات درخواستی قرار بگیرد.

تقویم رومیزی زیر دستی دارچوبی

اندازه استاندارد برای تقویم­ های زیر دستی دار 30*45 و 35*50 می باشد، می تواند به صورت به صورت هفته شمار باشد (52 برگی) که برگه ها به صورت سرچسب و یا فنر داخل پایه­ی چوبی قرار میگیرد.

انواع تقویم رومیزی چوبی بر اساس تعداد صفحات

تقویم­ های رومیزی بر اساس روز، ماه و سال تقسیم بندی می ­شوند. این تقسیم بندی در تقویم­ های رومیزی چوبی مطابقت می­ کند

تقویم های رومیزی چوبی 1403 اکثراً به صورت ماه شمار ساخته خواهند شد و از ۱۳ برگ تا ۲۶ صفحه جهت ساخت آن‌ها استفاده می­ شود که برای نمایش محصولات کاملاً به ­صرفه است. این نکته را در نظر داشته باشید. تقویم های رومیزی بسیار متنوع بوده و به صورت هفته شمار و با تعداد برگ های متفاوتی (معمولاً 52 برگی) هم تولید می شوند، ولی اغلب ۱۳ برگی و ماه شمار هستند.

 نوع دیگر تقویم رومیزی چوبی، تقویم ۷ برگی است. در این مدل تقویم رومیزی چوبی 1403 ، برگه اول که برای تبلیغ و معرفی سال طراحی می­ شود. در پشت صفحه اول فروردین قرار می‌گیرد. در روی صفحه دوم اردیبهشت، پشت صفحه دوم خرداد و.. به همین ترتیب ادامه پیدا می‌کند تا روی صفحه آخر یعنی صفحه هفتم که اسفندماه قرار می‌گیرد و پشت برگه هفتم، برگه آخر، تعطیلات رسمی و چاپ می‌شود.

نوع دیگری از تقویم های رومیزی وجود دارند که روز شمار هستند. در این تقویم ها هر روز سال در یک صفحه تقویم قرار می گیرد که نام دیگر این تقویم­ ها، تقویم رومیزی چوبی یادداشتی، تقویم رومیزی اداری هست که می توان پایه­ ی آن­ها را از چوب های با کیفیت وبرش­ های متنوع ساخت.

انواع تقویم رومیزی چوبی 1403 بر اساس ابعاد:

توجه به جای نگهداری از تقویم­ های رومیزی چوبی که میز و کنسول­ ها است، باعث می شود که درتصمیم برای انتخاب ابعاد دقت نظر داشت.

تقویم رومیزی چوبی 1403 باید به اندازه ای باشد که وقتی روی میز نگهداشته می ­شود، نه آن‌قدر کوچک باشد که به راحتی قابل دیدن نباشد، و یا آن‌قدر بزرگ نباشد که فضای سایر وسایل را بگیرد. بنا به نوع تقویم، جنس برگه‌های و نوع طراحی تقویم رومیزی چوبی ابعاد نیز تغییر می کند. کانون تبلیغات نقش آبرنگ بادقت کامل و نسبت به فضای مورد نیاز ابعاد تقویم رومیزی چوبی در مشاوره های تبلیغاتی پیشنهاد می دهد.

تقویم رومیزی چوبی 1403 با طرح طبیعت:

ترکیب تقویم­ های چوبی و تصویر طبیعت هرگز بی­ ارتباط و بی­ هماهنگ نسبت به یکدیگر نبودند،  بلکه با توجه به سلیقه هنرمندانه­ ی تیم طراحان نقش آبرنگ ساخت چنین ترکیباتی به خلق آثرهای هنری خاص و شکیل ختم می شد.

تقویم رومیزی چوبی 1403 فانتزی

تقویم رومیزی چوبی فانتزی به تقویمی گفته می شود که دارای نوع و طراحی متفاوت باشد. این تقویم ­ها در ابعاد و اندازه­ های متنوع برای فضاهای متفاوت طراحی، ساخته و چاپ می شوند. برندها، شرکت­ها و سازمان ها نیز برای معرفی و جذب بهتر مخاطبان از این مدل تقویم های رومیزی استفاده می کنند. در بسیاری از تقویم­ های رومیزی چوبی فانتزی از اشکال خاص، طرح حیوانات و … استفاده می شود. مسئله ای که در طراحی این تقویم­های رومیزی بسیار حائز اهمیت است برش دقیق و حرفه­ای این مدل تقویم­ ها است.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید