08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

انواع تقویم تبلیغاتی

5/5
انواع تقویم تبلیغاتی

انواع تقویم تبلیغاتی

انواع تقویم تبلیغاتی و در کل تقویم ها به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی ما انسان ها در دنیای امروز تبدیل شده اند. در روزهای پایانی سال، سفارش تقویم ها بسیار محبوب هستند. تقریباً همه شرکت ها برای سال جدید اقدام سفارش  به تقویم تبلیغاتی  می کنند. تقویم های مختلفی در بازار وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند .

در دنیای امروزی که زندگی عموماً شکل ماشینی به خود گرفته است، زمان ارزشمندتر شده است و بسیار مهم است که بدانیم کدام روز کدام ماه و چه سال است. . آنچه باید در مورد تقویم بدانید این است که هیچ نوع تقویم واحدی وجود ندارد و اشکال و انواع مختلفی از تقویم ها در بازار موجود است.

انواع تقویم های تبلیغاتی

  •  تقویم رومیزی
  •  تقویم جیبی
  • تقویم دیواری
  • تقویم پالتویی

بیشتر بدانید انواع تقویم تبلیغاتی : قیمت تقویم رومیزی 1402

  • تقویم رومیزی

یکی از انواع تقویم تبلیغاتی ، تقویم رومیزی است. این نوع تقویم یکی از محبوب ترین تقویم ها برای شرکت هایی است که به دنبال سفارش این محصولات برای ادارات و سازمان ها هستند. . بسیاری از افراد، به ویژه در محل کار، به تقویم رومیزی نیاز دارند و باید آن را به صورت روزانه ببینند و از آن استفاده کنند.

در گروه تقویم ها، معمولاً تقویم رومیزی طرفداران زیادی دارد که عوامل زیادی در محبوبیت آن دخیل هستند که از جمله می توان به ظاهر زیبا، فضای مناسب و کافی برای تبلیغات، مقرون به صرفه بودن و… اشاره کرد.  تقویم رومیزی را می توان به طور جداگانه چاپ کرد. 

می توانید تصاویر روی صفحه و فرمت اعداد را به دلخواه تغییر دهید و حتی هر جمله را در صفحات چاپ کنید. یکی از مزایای تقویم رومیزی زیبایی و سهولت در بررسی تاریخ و روز است.

انواع تقویم تبلیغاتی
  • تقویم دیواری

یکی از انواع تقویم تبلیغاتی ، تقویم دیواری است. تقویم دیواری همچنین شامل زیرگروه‌های خاصی است؛ و تقویم دیواری حصیری و تقویم دیواری گلاسه از انواع آن می باشد .تقویم دیواری ابعاد بزرگ تری نسبت به تقویم های تبلیغاتی رومیزی دارند و بسته به نوع متریال استفاده شده به انواع مختلفی تقسیم می شوند.تقویم دیواری یکی از ملزومات هر مکانی مانند خانه است و با توجه به کاربری آن بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و در تبلیغات و سازنده است. 

تقویم های دیواری برای تبلیغات بسیار مفیدتر از سایر تقویم ها هستند.

می توانید یک صفحه تقویم دیواری را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. در یک قسمت تاریخ و روزشمار درج شده است و در قسمت دوم تبلیغات محصولات شرکت سفارش دهنده؛ شایان ذکر است که این تقویم ها باید تا حد امکان زیبا طراحی شوند. دلیل این امر استفاده از این نوع تقویم در خانوارها است.

  • تقویم جیبی

یکی از انواع تقویم تبلیغاتی ، تقویم جیبی است. این نوع تقویم ابعاد کوچکتری دارد و بنابراین بسیار کارآمد است.بسیار سبک هستند و به راحتی قابل جابجایی هستند. امروزه با توجه به سرعت بالای زندگی، هر فردی نیاز به برنامه ریزی برای کارهای روزانه خود دارد و این برنامه ریزی باید دقیق و حساب شده باشد به گونه ای که فرد بتواند از آن برای مدیریت تمامی کارهای شخصی و روزمره استفاده کند.

 به همین جهت تمامی افراد به یک تقویم جیبی کوچک که تارخ و ساعت برنامه ی شخصی خود را در آن یادداشت نمایند نیازمند هستند.

 این تقویم ها اگرچه از قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایر محصولات تبلیغاتی برخوردار بوده اما محیط کوچکتری برای ارائه برند شرکت های مختلف را ارائه می کند.

اگر برند شما انقدر شناخته شده است که فقط لوگو و نام شرکت شما برای یادآوری خدمات شما مناسب باشد می توانید از این نوع تقویم تبلیغاتی استفاده نمایید.

بیشتر بدانید انواع تقویم تبلیغاتی : تقویم رومیزی ۱۴۰۲

انواع تقویم تبلیغاتی
  • تقویم پالتویی

یکی از انواع تقویم تبلیغاتی ، تقویم پالتویی است. تقویم‌های پالتویی به گروه خاصی از تقویم‌های جیبی اطلاق می‌شود که اندازه آن‌ها کمی بزرگ‌تر بوده و همچنین در نوع روکش با تقویم‌های جیبی تبلیغاتی متفاوت است. تقویم های جیبی تبلیغاتی از پرکاربردترین آنها هستند. این مدل تقویم در اقشار مختلف طرفداران زیادی دارد و بسیار کاربردی است.

یکی از بهترین گزینه ها هستند زیرا به مخاطبان شما مکانی برای نوشتن می دهند. برای برنامه ریزی روزانه بسیار موثر هستند و به دلیل کاربردی بودن آنها می توانید مطمئن باشید که مشتری شما هرگز آنها را دور نخواهد انداخت .

انواع تقویم تبلیغاتی خود را چگونه طراحی کنیم؟

به عنوان اولین قدم، سعی کنید تقویم تبلیغاتی را با رنگ سازمان خود طراحی کنید و سپس رنگ چهار فصل را اضافه کنید.تا آن جایی که می توانید ساده عمل کنید.

یک ضرب المثل انگلیسی هست که می گوید: less is more  به این معنی که هرچه شما موارد کمتری به طراحی خود اضافه کنید تاثیر گذاری بیش تری خواهد داشت.

نکته بعدی این است که اطلاعات ارزشمند خود را تکرار کنید. شما باید اطلاعاتی مانند لوگو، شماره تماس، آدرس و … را در تمام صفحات تقویم خود درج کنید. این می تواند فرآیند برندسازی شما را ساده کرده و آن را برای مشتریان شما به یاد ماندنی تر کند.

می‌توانید روزهای مهم را در تقویم‌های تبلیغاتی خود با رنگ‌های خاص نشان دهید تا آنها را متمایز کنید. همچنین می توانید کدهای تخفیف ویژه را در آن تعبیه کنید تا افرادی که تقویم تبلیغاتی دارند از تخفیف برخوردار شوند. این مورد آنها را تشویق می کند تا از خدمات شما استفاده کنند و از کدهای تخفیف استفاده کنند.

بیشتر بدانید انواع تقویم تبلیغاتی : تقویم رومیزی 

انواع تقویم تبلیغاتی

می توانید ابعاد تقویم تبلیغاتی خود را گسترش دهید و آن را مفیدتر کنید. برای مثال، صفحه ای را برای نوشتن یا قرار دادن خودکار در نظر بگیرید.

سعی کنید تا حد امکان تقویم‌های تبلیغاتی خود را با کیفیت خوب بسازید. به عنوان مثال از کاغذ هایی با گرماژ بالا استفاده کنید.

زیرا کیفیت بالای تقویم های تبلیغاتی نشان دهنده کیفیت بالای خدمات و محصولات شماست. این نشان می دهد که شما برای کیفیت ارزش قائل هستید و زمان زیادی را صرف اقلام تبلیغاتی خود می کنید. .

چرا از تقویم تبلیغاتی برای تبلیغات استفاه می شود؟

در اکثر مواقع از ما سوال می شود که چرا تا این حد به تقویم اهمیت می دهید در پاسخ به این دسته از افراد باید بگوییم شما چه هدیه ی تبلیغاتی دیگری را می شناسید تا 365 روز سال به همراه فرد باشد، بله، تقویم یکی از آن چیزهایی است که می‌توانیم آن را همراهان همیشگی انسان بنامیم، زیرا همه ما برای برنامه‌ریزی دقیق و دقیق به یک تقویم نیاز داریم  و همه روزه آن را با خود به همراه داریم ، از آن گذشته حسی که تقویم های تبلیغاتی در فرد ایجاد می کنند بسیار تاثیر گذارتر از سایر هدایای تبلیغاتی است

تقویم ها برای جذب مخاطب و حفظ مشتریان قدیمی یا کسانی که به بازاریابی دعوت شده اند بسیار مفید هستند، اما استفاده از آن برای بسیاری از افراد ناشناخته است، به همین جهت لازم دانستیم در مورد تاثیرات تقویم تبلیغاتی در کسب و کارهای مختلف توضیحاتی ارائه دهیم تا اهمیت آن برای همگان به وضوح مشخص گردد.

وقتی برند خود را برروی تقویم‌های مختلف از جمله تقویم جیبی، تقویم پالتویی، تقویم رومیزی و تقویم دیواری تبلیغ می‌کنید و آنها را به مخاطبان هدف خود تحویل می‌دهید، مطمئن خواهید شد که شما را در هر زمان می‌بینند.

این تقویم یادآور کسب و کار  شماست و از آنجایی که تقویم یکی از مفیدترین ابزارهای روزانه است که افراد با آن درگیر می شوند، قطعاً هر بار که برای برنامه ریزی  به تقویم نگاه می کنند، برند  شما را یاد خواهند کرد.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید