08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

چه کسانی نیاز به کاتالوگ دیجیتال دارند؟

5/5
چه کسانی نیاز به کاتالوگ دیجیتال دارند؟

چه کسانی نیاز به کاتالوگ دیجیتال دارند؟

چه کسانی نیاز به کاتالوگ دیجیتال دارند؟ می خواهید کسب و کار خود را تبلیغ یا بازاریابی کنید؟ اما هزینه زیادی دارد. کاتالوگ دیجیتال برای کسانی که می خواهند کسب و کار خود را در مدت زمان کوتاهی ترویج و گسترش دهند ضروری است.

نیاز به کاتالوگ دیجیتال در مقابل کاتالوگ کاغذی:

تفاوت‌های اصلی و مهمی بین کاتالوگ‌ های دیجیتال و کاتالوگ‌ های کاغذی وجود دارد. همانطور که قبلاً ذکر شد، یک کاتالوگ چاپی معمولاً شامل مجموعه‌هایی  از هر محصول مختلف تشکیل شده است که می توانید تهیه کنید . اما یک کاتالوگ دیجیتال شامل تمام محصولات موجود در  شما است. و این کار را بدون به خطر انداختن قابلیت استفاده خود انجام می دهد.

نیاز به کاتالوگ دیجیتال به دلیل دو چیز است:

  1. شما می‌توانید دسته‌ بندی‌های محصول، فهرست‌ها و لیست و راهنمای سفارش را به راحتی و بدون هزینه اضافی ایجاد کنید. این به مشتریان امکان دسترسی آسان به محصولاتی که اغلب خریداری می‌شوند را می‌دهد.
  2. فناوری جستجوی قدرتمندی که جستجو، فیلتر و مرتب‌سازی کاتالوگ محصولات را آسان می‌کند. مشتریان می توانند محصولات جدیدی را پیدا کنند و در مورد آنها اطلاعات کسب کنند.

بیشتر بخوانید چه کسانی نیاز به کاتالوگ دیجیتال دارند؟: طراحی و چاپ کاتالوگ

چه کسانی نیاز به کاتالوگ دیجیتال دارند؟

نرم افزار طراحی کاتالوگ دیجیتال

نرم افزارهای مختلفی برای نیاز به کاتالوگ دیجیتال و طراحی آن وجود دارد. در ادامه چند نرم افزار رایگان  برای طراحی کاتالوگ های هوشمند را به شما معرفی می کنیم.

  • نرم‌افزار FlipHTML5

یکی از هوشمندترین نرم افزارها در زمینه طراحی کاتالوگ می باشد. این نرم افزار دارای ویژگی های پیشرفته ای است که به شما امکان می دهد لینک های ارتباطی با مشتری را در صفحات شخصیت خود درج کنید. .

  • نرم‌افزار Ceros

با این نرم افزار می توانید کاتالوگ را بدون برنامه نویسی طراحی و ایجاد کنید. این برنامه یک برنامه تعاملی است که به شما امکان می دهد کاتالوگ مورد علاقه خود را شخصی سازی کنید.

  • نرم‌افزار Catalog Machine

استفاده از این نرم افزار بصرفه است و برای موتورهای جستجو و گوگل سازماندهی شده است. در پایان می توانید یک خروجیPDF  از این برنامه دریافت کنید.

  • نرم‌افزار MyBusinessCatalog

این نرم‌افزار به شما امکان طراحی کاتالوگ به‌صورت HTML و Android و حتی PDF را می‌دهد.

  • نرم‌افزار DCatalog

همانند دیگر برنامه های گفته شده این نرم افزار در صنعت طراحی و دیزاین کاتالوگ بسیار پر طرفدار است.

بیشتر بخوانید چه کسانی نیاز به کاتالوگ دیجیتال دارند؟: قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

چه کسانی نیاز به کاتالوگ دیجیتال دارند؟
  • نرم‌افزار PubHTML5

در این برنامه می‌توان از تصاویر باکیفیت بالا برای طراحی کاتالوگ و بروشور استفاده کرد. طراحی کاتالوگ دیجیتال از فنونی است که هر طراحی در دنیای امروز باید آن را فرابگیرد. با استفاده از کاتالوگ‌های دیجیتال قدم بزرگی در عرصه تبلیغات و بازار فروش خواهید گذاشت.

در این برنامه می توان از تصاویر با کیفیت بالا برای طراحی کاتالوگ و بروشور استفاده کرد. طراحی کاتالوگ دیجیتال  یکی از تکنیک هایی است که هر طراح باید در دنیای امروز بیاموزد. با استفاده از کاتالوگ های دیجیتال گام بزرگی در بازار تبلیغات و فروش بر می دارید.

نسخ چاپی در تبلیغات موثر تر هستند یا دیجیتال و الکترونیکی؟

کاتالوگ دیجیتال در تمام صنایع و کسب و کار ها کاربرد دارد برای مثال :

با فرض اینکه شما یک تولید کننده جواهرات هستید، می توانید کاتالوگ های چاپ شده و همچنین نسخه های دیجیتال را روی سی دی یا وب سایت خود به مشتریان خود ارائه دهید، به نظر شما چه چیزی موثرتر است؟ اگر راه دوم مانند روش اول تأثیر داشته باشد، بدون شک کار شما را در بازاریابی آسان می کند.

مخاطب اصلی سفارش کاتالوگ دیجیتال شرکت ها و سازمان ها ، تولیدی ها ، شرکت های خدماتی ، صنایع مرتبط با نفت و گاز ، معادن ، موسسات آموزشی و … هستند. که با سفارش نسخ الکترونیکی قصد تبلیغات وسیع و یا آموزش های تخصصی و نیز معرفی خود را دارند.همچنین از کاربرد های  این روش برای طراحی بیوگرافی افراد معروف و سلبریتی ها نیز استفاده می شود و جذابیت خاص خودش را دارد.

مخاطبان  برای درخواست کاتالوگ دیجیتال، مشاغل و سازمان ها، تولیدکنندگان، ارائه دهندگان خدمات، صنایع مرتبط با نفت و گاز، معادن، مؤسسات آموزشی و هستند.

 کسانی هستند که می خواهند با سفارش نسخ الکترونیکی اطلاعیه های گسترده و یا آموزش های ویژه ارائه دهند و خود را معرفی کنند. همچنین استفاده از این روش برای طراحی بیوگرافی افراد مشهور و افراد سلبریتی نیز کاربرد دارد و جذابیت خاص خود را دارد.

نقش آبرنگ با داشتن بیشترین سابقه در زمینه طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای آماده برای قبول سفارشات شماست.

نکات طراحی کاتالوگ دیجیتال

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. پس از اینکه نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم گرفتید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ ، با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید