08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

5/5
هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

هدایای الکترونیکی و دیجیتالی جذاب ترین ابزارهای ارائه شده هستند. زیرا امروزه گجت های الکترونیکی تاثیر زیادی دارند و در زندگی روزمره ما مفید هستند. هدایای الکترونیکی بسیار متنوع هستند و شما می توانید بر اساس سلیقه بازار هدف، بودجه تبلیغاتی و سلیقه خود بهترین هدایای الکترونیکی را ارائه دهید. هدیه تبلیغات می تواند یک برند را متحول کند. بنابراین، شما باید قدرت و توانایی انتخاب بهترین و کاربردی ترین انواع هدایای تبلیغاتی را برای این روند مهم داشته باشید.

این هدایای کاربردی دارای موارد مختلفی هستند مانند: اسپیکر های تبلیغاتی، هدست های تبلیغاتی و هندزفری، otgها و فلش مموری ها و یا پاور بانک ها!  علاوه بر این موارد و موارد مشابه، انواع مختلفی از مجموعه های مدیریتی نیز وجود دارد که یا تماما آیتم های آنها الکترونیکی است و یا در میان پک های آماده شده چند آیتم از لوازم الکترونیکی نیز جانمایی شده است. 

انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی چیست ؟

در واقع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی هدیه های کاربردی هستند که حاوی ابزارهای الکترونیکی مختلفی هستند. به عنوان اقلامی شامل قفل فلش تبلیغاتی، پاوربانک تبلیغاتی، بلندگوهای بلوتوث، کیت هندزفری، دستگاه های الکترونیکی از جمله دستگاه های الکترونیکی و…انواع هدایای تبلیغاتی الکترونیکی.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی الکترونیکی : چاپ جعبه بسته بندی

برای صحبت در مورد این هدایای مدیریتی به چند ابزار الکترونیکی اشاره کردیم. ست های تبلیغاتی الکترونیکی به مجموعه هایی گفته می شود که عناصر آن وسایل الکترونیکی مانند بلندگو، هدفون، کیت هندزفری، پاور بانک، فلش مموری و … است. این نوع ست ها انواع مختلفی دارند.

ست های مدیریتی هدایای تبلیغاتی مناسبی برای مدیران هستند، بنابراین می توان گفت این نوع هدایای تبلیغاتی جزو بهترین هدایای تبلیغاتی هستند. هدایای تبلیغاتی نفیس می تواند انواع مختلفی داشته باشد. تقویم ها، خودکارهای نفیس، انواع مجموعه بروشور رومیزی و …

چگونه از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی استفاده کنیم؟

خوشبختانه ابزارهای الکترونیکی آنقدر انعطاف پذیر و همه کاره هستند که می توان از آنها در هر سناریو تبلیغاتی استفاده کرد.

  • از فناوریبرای تبلیغ هدایای خود استفاده کنید. برای مثال می توانید با فالوورهای خود در شبکه های اجتماعی صحبت کنید و آنها را به روز نگه دارید. از فراخوان عمل‌هایی (Call to Action) استفاده کنید از این گزینه برای جلب توجه بیشتر افراد استفاده کنید: “دو نفر از دوستان خود را تگ کنید” یا “این پست را به اشتراک بگذارید”. هدیه ای را انتخاب کنید که اکثر مردم دوست دارند به صورت رایگان داشته باشند و سپس نام شرکت خود را روی آن بنویسید. در نتیجه، فالوورهای شما افزایش می‌یابد و دستگاهی را هدیه می‌دهید که بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد و توسط خانواده، دوستان و همکارانتان به اشتراک گذاشته می‌شود. 
هدایای تبلیغاتی الکترونیکی
  • یک گزینه دیگر این است که دستگاه های الکترونیکی را در کنفرانس هاهدیه دهید. به خصوص اگر رویداد جذاب و پر از جمعیت باشد. هدایای کوچک را روی یک میز در اتاق کنفرانس قرار دهید تا در دسترس شرکت کنندگان قرار گیرد. برای هدایای بزرگتر، می توانید در طول کنفرانس به آنها یک بلیت بدهید یا آدرس ایمیل آنها را یادداشت کنید تا این هدایا در زمان مناسب تحویل داده شوند. اگر شرکت شما با فناوری درگیر است، ایده خوبی است که کلاس ها یا کارگاه های آموزشی در مورد این نوع محصولات الکترونیکی برگزار کنید.شما نه تنها از دستگاه‌هایی با آرم شرکت خود در کلاس استفاده خواهید کرد (تبلیغات مفید)، بلکه تأثیر ماندگاری بر جای خواهید گذاشت.

تاثیر تبلیغات با هدایای الکترونیکی بر ذهن مخاطب

در این قسمت میخواهیم تاثیر تبلیغات با این نوع هدیه های تبلیغاتی را بررسی کنیم. به گفته کارشناسان بازاریابی و تبلیغات، بهترین راه برای تبلیغ رایگان، روشی است که توجه و اعتماد مخاطب را جلب کند.اما چگونه هدایای تبلیغاتی می تواند روی مخاطب تأثیر بگذارد؟

پاسخ سؤال شما بسیار واضح است با کمی تامل و دقت در این موضوع، کاربردی بودن و اهمیت این هدایا می تواند تاثیر زیادی بر ذهن مخاطبان بگذارد. حال این سوال پیش می آید که این تاثیر دقیقا چیست؟ این اثرات می تواند برابر با جلب اعتماد و رضایت مشتریان و مخاطبان باشد.

شما باید به مخاطبین خود هدایایی با کیفیت و کاربردی بدهید که رضایت و اعتماد آنها را جلب کند. یعنی همان موفقیت پایدار در بازاریابی! مخاطبان هنگام مشاهده تبلیغات رسانه ای و چاپی می توانند به برندها و محصولات اعتماد کنند، اما این اعتماد به نوع تبلیغات نیز بستگی دارد.

اگر برندی سعی کند بیلبوردهایی را با چند پاراگراف مقدماتی و یک شعار چاپ کند، نمی تواند چنین تاثیری بگذارد مگر اینکه از افراد شناخته شده و مورد اعتماد برای این کار استفاده کند.پس مهمترین چیز رضایت مخاطب است.

از این رو هدایای تبلیغاتی الکترونیکی به دلیل کاربردهای روزمره و مهمی که برای مردم دارند، به عنوان هدایای تبلیغاتی نیز موثر هستند.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی الکترونیکی : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

نکاتی مهم در مورد هدایای تبلیغاتی که باید بدانید!

برای تهیه هدایای تبلیغاتی الکترونیکی باید به چند نکته توجه کرد. دقیقاچه دستگاه هایی را به عنوان هدایای تبلیغاتی الکترونیکی ارائه می دهید، از کدام برند استفاده می کنید، چه ایده هایی برای بسته بندی هدیه دارید، آیا می خواهید برند خود را بر روی آن چاپ کنید یا خیر … به طور کلی کمک گرفتن از افرادی که تجربه در زمینه تبلیغات و ارائه هدایای الکترونیکی دارند به شما کمک می کند بهترین تصمیم را بگیرید و از پول اضافی جلوگیری کنید.

هدایا یکی از جدیدترین روش هایی است که برای تبلیغات ارائه شده است. اما امروزه بسیاری از شرکت ها این هدایای را ارائه می دهند و به همین دلیل بازار رقابت در این نوع تبلیغات نیز داغ است.

برگ برنده در این بازار خلاقیت شماست. ارائه هدایای تبلیغاتی خلاقانه و متمایز تضمین می کند که برند شما در ذهن مشتری باقی می ماند و کاربردی بودن یک هدیه تبلیغاتی عاملی است که نام شما را تکرار می کند تا زمانی که در ناخودآگاه مشتریان بالقوه به عنوان برند محصول یا خدمات شناخته شود.

ارائه می دهد. هدایای تبلیغاتی الکترونیکی وسایلی هستند که به عنوان نمونه های خاص و کاربردی شناخته می شوند.

یک هدیه الکترونیکی خوب باید دوام خوب و کیفیت بالایی داشته باشد تا مشتریان بالقوه شما بتوانند به نحو رضایت بخشی از آن استفاده کنند و به مشتریان واقعی تبدیل شوند.

البته وقتی صحبت از هدایای تبلیغاتی الکترونیکی می شود، مجبور نیستید به بهترین برندهای موجود در بازار متوسل شوید زیرا میتواند هزینه های زیادی را متحمل شود. باز هم، این مورد را می توان با مشاوره گرفتن از متخصصان در این زمینه حل کرد.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی الکترونیکی : چاپ جعبه بسته بندی

هدایای تبلیغاتی الکترونیکی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید