08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

5/5
ساخت تیزر تبلیغاتی

ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

امروزه تبلیغات و ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان به دلیل پیشرفت تکنولوژی و تغییر علایق مردم شکل دیگری به خود گرفته است. در این میان تبلیغات بصری روز به روز محبوبیت بیشتری پیدا می کند. تبلیغات ویدیویی یکی از مفیدترین روش ها در بازاریابی اینترنتی است. در حال حاضر برای توسعه کسب و کار تبلیغات ارائه می شود.

 آنها می توانند توجه و علاقه مخاطبان را به محصول یا خدمات ارائه شده جلب کنند و مشتریان را تشویق به خرید و استفاده از محصولات یک شرکت، کارخانه، برند یا حتی یک دفتر خدمات کنند تیزر تبلیغاتی روز به روز در حال تبدیل شدن به مقرون به صرفه ترین و گسترده ترین راه و شیوه تبلیغاتی است.

در گذشته‌ای نه چندان دور، تیزرهای تبلیغاتی فقط به تبلیغات تلویزیونی محدود می‌شدند. همه ما صدای پیام های تبلیغاتی رادیو و تلویزیون را می شناسیم. اما این روزها تبلیغات ویدیویی دیگر به تلویزیون محدود نمی شود. تقریبا تمام شبکه های اجتماعی از اینستاگرام گرفته تا آپارات تا یوتیوب پر از انواع تیزرها هستند که ممکن است با یکی از آنها برخورد کنید.

هر تیزر تبلیغاتی باید مخاطب خود را بشناسد.یعنی باید بداند که در کدام بخش از جامعه تبلیغ می شودبرای مثال، اگر می خواهید تبلیغاتی برای نوجوانان باشد، قالب تریلر باید متناسب با افکار و علایق آنها باشد .

ما باید مراقب باشیم که تیزر باید از نظر استراتژیک کامل باشد و مفهومی خلاقانه داشته باشد و به درستی اجرا شود.

ویژگی های تیزر تبلیغاتی

ویژگی اصلی ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان جذب مخاطب و تبدیل آنها به مشتری است. در مرحله بعد به موضوع وفاداری مشتری نیز پرداخته می شود که باید به آن نیز اهمیت زیادی داد.

  • تیزر تبلیغاتی حرفه‌ای سعی در ایجاد حس نزدیکی با مخاطب دارد.
  • ایجاد ایده های خلاقانه و مفهومی
  • در طراحی تیزرها معمولاً از کارکترها یا افراد مشهور استفاده می‌شود.
  • کلیپ تبلیغاتی باید به لحاظ محتوای بصری در کیفیت بالایی قرار داشته باشند.
  • انتشار تیزرها به روش‌های مختلف و در کانال‌های متعدد صورت می‌گیرد.
  • ویدیو تبلیغاتی باید در معرض دید بسیاری از مردم قرار بگیرند.
  • ساخت تیزر بر اساس نیاز مخاطبین نه بر اساس سلیقه کار فرما (مخاطب محو)
  • هدف از طراحی و تولید تیزر باید مشخص و دقیق باشد.
  • پیام تیزرها به شکلی هوشمندانه در ذهن مخاطب باقی می‌ماند.
  • درگیری فکری و احساسی یکی از ویژگی‌های مهم تیزرها است.
  • رعایت صداقت و شفافیت در فیلم‌های تبلیغاتی بسیار مهم است.
  • استفاده از جذابیت های ظاهری
  • استفاده از سرعت مناسب جهت انتقال پیام
ساخت تیزر تبلیغاتی

انواع ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

  • تیزر رئال یا واقعی

از کلمه (Real ) نشات گرفته و به معنی واقعی است. در واقع دقیقا همان چیزی است که شما می بینید. بدون استفاده از هیچ چیز غیر واقعی، این تیزر تبلیغاتی ساخته می‌شود.

تیزرهای تجاری واقعی حاوی صحنه هایی هستند که از دنیای واقعی اطراف ما گرفته شده است. این تیزرها توسط دوربین های فیلمبرداری و بر اساس سناریوهای از پیش نوشته شده تولید می شوند. تبلیغات واقعی تنوع و دامنه وسیعی دارند و می توانند بسیار متفاوت به نظر برسند. این تیزرها از رایج ترین تیزرهای تبلیغاتی هستند. زیرا حس همگنی را به مخاطب القا می کند و غیرواقعی نیست.

در این نوع تیزر تبلیغات محدودیت سنی اهمیت خاصی ندارد و همچنین بسیار موثر است.

  • تیزر انیمیشنی

یکی از انواع تیزرهای گرافیکی تیزرهای انیمیشنی هستند. این تیزرها توسط نرم افزارهای کامپیوتری در قالب انیمیشن تولید می شوند و شخصیت های آنها و حتی محیط و فضای تیزر همگی غیر واقعی و کارتونی هستند. این تیزرها برای تبلیغات محصولات و خدمات ویژه کودکان و نوجوانان مناسب است.

  • تیزر رئال -انیمیشن

تیزرهای واقعی–  انیمیشن ترکیبی از تیزرهای واقعی و انیمیشن است. نام این تیزر تبلیغاتی دقیقا ویژگی‌های دو سبک قبلی را نیز یدک می‌کشد و ترکیبی از اجسام و اشیای واقعی با موارد انیمیشنی افزوده است. هدف از این سری تیزرها جلب توجه گروه جوانان است. .

  • موشن گرافیک

در تیزرهای موشن گرافیک هیچ اثری از افراد واقعی یا دنیای واقعی وجود ندارد. زیرا تمامی کارهای این تیزر به صورت مجازی انجام می شود. در حال حاضر طرفداران خاص خود و بسیاری در سراسر جهان را دارد. خدمات موشن گرافیک به طور گسترده در رسانه های اجتماعی و بازاریابی ویدیویی استفاده می شود مهارت مورد استفاده در این پیشرفت تصویر سازی است.

قبل از ایجاد و شروع با این نوع تیزر، باید با سناریو یا به اصطلاح برنامه کاری خود را شروع کنید. هدف را تعیین کنید و شخصیت هر کاراکتر را مشخص کنید. با این کار تعامل بهتری خواهید گرفت. عمدتا از این سبک تبلیغاتی در اینترنت استفاده می‌شود.

ساخت تیزر تبلیغاتی
  • استاپ موشن

درباره ی گران ترین سبک های تبلیغاتی صحبت می کنیم. به زبان ساده، حرفه ای ترین سطح موشن گرافیک، استاپ موشن است. با این تفاوت که این سبک و این تکنیک بیشتر مبتنی بر فیلم و تلویزیون است در استاپ موشن، فریم های مختلفی را با تفاوت های کوچک ایجاد می کنند و همه آنها را فیلم برداری می کنند. سپس با استفاده از نرم افزار تیزر آنها را کنار هم قرار می دهند.

دلیل استفاده از تیزرهای تبلیغاتی برای ارتقای کسب‌ و کار

۱- تیزر باعث افزایش سرعت فروش می‌شود

بیشتر اطلاعات ارسالی به مغز ما بصری است. مطالعات نشان می دهد که 74 درصد از کاربرانی که ویدیوی توضیحی درباره یک محصول را تماشا کردند، سپس آن را خریداری کردند. ایجاد تبلیغات تیزر همچنین می تواند مستقیماً به فروش منجر شود.

۲- تیزرهای تبلیغاتی نقش موثری در جذب اعتماد مخاطبان دارند

در واقع تیزرهای تبلیغاتی اعتماد مخاطب را جلب می کند. برخی افراد از خرید آنلاین محصولات و خدمات می ترسند. اما ویدئوهای تبلیغاتی محصولات شما را به شکلی جذاب و معتبر به مخاطب ارائه می دهند. پس از تماشای ویدیوی تبلیغاتی جذاب، بسیاری از افراد تصمیم نهایی را برای خرید محصول می گیرند.

۳- گوگل ویدئوها را دوست دارد

می توانید مدت زمانی را که بازدیدکنندگان در وب سایت شما می گذرانند با ویدیوها افزایش دهید. به عبارت دیگر، زمانی که کاربر در صفحه‌ای از وب‌سایت که حاوی ویدیو است، بیشتر از صفحه‌ای است که ویدیو ندارد. وقتی ویدیویی در وب سایت خود دارید، Google آن را 53 برابر بیشتر از حد معمول نشان می دهد .

۴- ویدئو باعث جذب کاربران تلفن همراه می‌شود

ویدئوها در تلفن همراه دائما در حال به اشتراک گذاری هستند. اکثر مردم فیلم های تبلیغاتی را با تلفن همراه تماشا می کنند. اکنون که تعداد کاربران گوشی های هوشمند در حال افزایش است، مخاطبان ویدیوهای شما نیز بیشتر و بیشتر می شود. تبلیغات ویدیویی همچنین در پلتفرم رسانه اجتماعی بسیار موثر هستند.

۵- تیزر تبلیغاتی اطلاعات بیشتری را در زمان کوتاهی نشان می دهند

ویدئو یک ابزار یادگیری عالی و همچنین استفاده از آن بسیار آسان است. زندگی امروز بیش از حد شلوغ است و زمانی برای خواندن توضیحات طولانی از یک محصول یا تحقیق برای یک سرویس خاص وجود ندارد. مشتری مدرن می خواهد محصول را در اسرع وقت در عمل ببیند.

۶- تیزرهای تبلیغاتی باعث می شود که کاربران ویدئوها را به اشتراک گذارند 

وقتی که ویدئوهای تبلیغاتی برای مشتریان جذاب است، پس از تماشای آن، ویدئو را در شبکه های مجازی ارسال می کنند یا برای دوستان و آشنایان ارسال می کنند. این امر مشتری را به نوعی تبلیغ کننده برند تبدیل می کند وافراد زیادی را با برند و محصول شما آشنا می کند .

ساخت تیزر تبلیغاتی

کاربرد ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان چیست؟

  • برندها برای معرفی کردن محصولات نو و جدید خود و یا بهبود بخشیدن محصولات قبلی خود از تیزر تبلیغاتی استفاده می کنند.
  • برای پخش کردن فیلم های تبلیغاتی در سینما ها به کار برده می شود.
  • پخش کردن تیزر در بین سریالها
  • کس چیز در وب سایت کمپانی استفاده می شود.
  • در شرکت ها و جلسات کاری هم از لیزر استفاده می شود.
  • استفاده کردن از تیزر در کنفرانس ها و مطبوعات

مزایای استفاده از تیزرهای تبلیغاتی در بازاریابی و برندینگ

  • جلب اعتماد مخاطبان

ویدئو به شما کمک می‌کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید و پلی است که آنچه را که می‌گویید با شخصیت واقعی شما مرتبط می‌کند و به مشتریان امکان می‌دهد پشت صحنه را ببینند و درباره برند شما اطلاعات بیشتری کسب کنند

  • بهبود سئو

ویدئو ها یک معدن طلای سئو هستند که به ساخت و گسترش لینک‌های وبسایت، افزایش لایک ها و اشتراک‌گذاری ها و افزایش ترافیک سایت شما کمک می‌کند؛

  • جذب و ماندن در ذهن مخاطبان

ویدئوها مدت بیشتری در ذهن مخاطب باقی می مانند. اگر مشتریان شما فقط یک چیز را بشنوند، احتمالاً 10٪ از آن اطلاعات را ظرف سه روز به خاطر خواهند آورد. از سوی دیگر، هنگامی که آنچه شنیده می شود با تصاویر مرتبط همراه است، به طور متوسط ​​65% از تا سه روز بعد آن اطلاعات را به خاطر می آورند. 

ساخت تیزر تبلیغاتی

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان چیست؟

به مانند تمامی تولیدات ویدئویی دیگر، در این پروسه نیز شما یک روند خطی شامل پیش‌تولید، تولید و پس‌تولید دارید. در مورد تیزر تبلیغاتی معمولاً توصیه می‌شود که در مرحله‌ی برنامه‌ریزی، وقت و دقت بیشتری صرف شود.

همانند سایر تولیدات ویدیویی، در این فرآیند شما یک فرآیند خطی دارید که شامل پیش تولید، تولید و پس از تولید است. در مورد تیزرهای تبلیغاتی، به طور کلی توصیه می شود که زمان و دقت بیشتری را در مرحله برنامه ریزی صرف کنید

مراحل اصلی ساخت تیزر تبلیغاتی شامل موارد زیر است:

  • بعد از مخاطب هدف را شناسایی کردید سپس پیام خود و لحن تیزر را نیز مشخص کنید.
  • ساخت فرم داستان گویی و طراحی سناریو
  • استفاده از استوری‌برد با جزئیات کامل از واجبات می باشد.
  • دریافت مجوزهای لازم برای فیلم برداری
  • اگر از بازیگر دارید، برگزاری یک یا چند جلسه تمرین پیش از فیلم‌برداری می‌تواند بسیار مفید باشد.

مراحل بعدی شامل فیلمبرداری، تدوین، ویرایش صدا و سایر مسائل پس از تولید است. اما هیچ فازی به اندازه پیش تولید و برنامه ریزی مهم نیست. صرف زمان و توجه زیاد به این مرحله تضمین می کند که بهترین و با کیفیت ترین نتیجه را دریافت می کنید و تلاش های شما هدر نمی رود

جمع بندی ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

هنگام طراحی تیزرهای تبلیغاتی باید عوامل مهمی را در نظر گرفت. استراتژی ارائه و انتقال پیام در تبلیغات، خلاقیت در نمایش، نحوه انجام کار و استفاده از تکنیک های کاهش هزینه از مهمترین آنهاست. اگر بتوانید ذهن مشتریان را بخوانید و نیازهای آن ها را شناسایی کنید و از افراد با تجربه و حرفه ای در این زمینه کمک بخواهید، قطعا تیزر تبلیغاتی شما می تواند کمک زیادی در ارتقای شهرت برند شما داشته باشد. 

ساخت تیزر تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید