08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

نکات خرید سررسید باکیفیت 1403

5/5
سررسید باکیفیت 1403

نکات خرید سررسید باکیفیت 1403

در این مقاله به بررسی نکات خرید سررسید باکیفیت پرداخته میشود. یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی برای اکثر شرکت ها و سازمان ها که در روزهای پایانی هر سال به دست شما می رسد سررسید است. هر نوع سررسیدی که برای سال جدید طراحی شده است ویژگی های خاصی دارد. اگر ویژگی های آنها را به خوبی بررسی کنید، می توانید با توجه به نوع کسب و کار خود یکی از آنها را به عنوان هدیه تبلیغاتی سفارش دهید. در ادامه نکات خرید سررسید 1403 با بهترین کیفیت را معرفی می کنیم تا با رعایت آن ها خریدی مناسب داشته باشید و سررسید 1403 را به موقع به دست مخاطبان برسانید.

مهم ترین نکات خرید سررسید باکیفیت

  • کیفیت صحافی سررسید 1403

از آنجایی که این سررسید اغلب به مدت حداقل یک سال توسط گیرنده به طور مداوم استفاده می شود، مدت زمان سررسید ارتباط مستقیمی با کیفیت صحافی دارد و سررسید هایی که از این مهم برخوردار نیستند(کیفیت صحافی پایین) معمولا در ماههای اول صفحات آن از قسمت شیرازه کار جدا شده و حتی بعد از آن برای بسته شدن، صفحات به جدا می شوند.

  • قطع سررسید سررسید 1403

یکی از مهم ترین نکات خرید سررسید باکیفیت که باید در نظر گرفت اندازه آن است. برای چاپ سررسید به جزییات آن توجه کنید زیرا قابل حمل بودن محصول به ابعاد آن بستگی دارد.

سررسیدی را که می خواهید خریداری کنید بررسی کنید تا ببینید آیا در کیف جا می شود یا خیر. اندازه بزرگ معمولا قابل حمل نمی باشد. به همین دلیل به ندرت استفاده می شود. البته باید بدانید که این نمونه ها از سررسیدها رومیزی هستند. طراحی آنها در شرایط عالی انجام شده است و به عنوان یک مدل گران قیمت روی میز می باشد.

نکات خرید سررسید باکیفیت 1403
  • کیفیت طراحی سررسید 1403

یکی از نکات خرید سررسید باکیفیت ، نوع و شکل طرح مورد استفاده است. طراحی شامل چندین قسمت مهم است. طراحی داخلی صفحه یکی از مهمترین قسمت های طراحی است هماهنگی رنگ ها و قرارگیری مناسب حروف و اعداد در ایجاد یک طرح زیبا بسیار موثر است.

طراحی سررسید موضوع بسیار ظریفی است، بنابراین حتما باید سررسید خود را به تولیدکنندگان دارای استودیو طراحی تخصصی سفارش دهید.

  • جلد سررسید 1403

یکی دیگر از نکات خرید سررسید باکیفیت باید به آن توجه کنید جلد محصول است. بسیار مهم است که جلد سررسید مقاومت زیادی داشته باشد.  از پوشش های مختلف برای سال جدید می توان استفاده کرد. با توجه به بودجه ای که در اختیار دارید می توانید یکی از انواع جلدها را با قیمت های متفاوت برای طرح سررسید سفارش دهید.

برای طرح های خاصی می توانید جلدهای طبیعی و مجلل با طراحی خاص انتخاب کنید. این روکش ها با طراحی خاص سررسید با قیمت بالا سفارش گرفته می شود.

  • کیفیت جلد چسبانی سررسید 1403

اگر تمام مراحل فوق به خوبی انجام شود، کافی است فرآیند چسباندن به اندازه کافی خوب نباشد، پس از تحویل سررسید، مشتری اولین و همچنین آخرین کالا شما خواهد بود که مهمترین عامل کیفیت، کیفیت چسب است. فرآیندی که در آن صفحات دوخته شده و به جلد سررسید چسبانده می شوند.

این مرحله باید به خوبی و با سرعت معقول انجام شود. چسب صحافی مصرفی برای پسبانده جلد بسیار مهم است که میزان غلظت آن و خالص بودن آن در این مرحله به میزان کیفیت نهایی سررسید تولید شده منجر خواهد شد.

  • کیفیت کاغذ و چاپ داخلی سررسید 1403

نوع کاغذی که برای تولید سررسید استفاده می شود کمک زیادی به کیفیت نهایی سررسید می کند و بیشتر کاغذهای استفاده شده در سررسید تولید شده در کشورمان کاغذ تحریر 70 گرمی است.

بیشتر بدانید نکات خرید سررسید باکیفیت 1403 : ست مدیریتی سررسید تبلیغاتی

نکات خرید سررسید باکیفیت

انواع مختلفی از این کاغذ و کیفیت آنها موجود است؛ کاغذ تحریر با کیفیت در کشور ما ساخت اندونزی است، کاغذ تحریر چینی و پرتقالی در بازار موجود است که قیمت مناسب تری نسبت به کاغذ اندونزی دارد. برخی از تولیدکنندگان برای اینکه محصول نهایی قیمت پایینی داشته باشد از کاغذ چینی بی کیفیت استفاده می کنند و این موضوع بر کیفیت چاپ تاثیر می گذارد.

  • نوع چاپ داخلی سررسید 1403

نوع چاپ داخلی ارتباط مستقیمی با کاغذ انتخابی دارد، در عین حال تولیدکنندگانی که برای تولید سررسید خود از دستگاه چاپ افست چهار رنگ استفاده می کنند، از کیفیت بسیار خوبی در صفحات داخلی سررسید خود برخوردار هستند و بالعکس کسانی که از ماشین های تک رنگ برای برای چاپ صفحات داخلی استفاده می کنند کار نهایی اغلب با مشکلات کیفی زیادی مانند عدم تطابق رنگ در فرم سررسید و همچنین برفکی شدن برخی از صفحات مواجه می شوند.

  • قیمت بهترین سررسید 1403

یکی دیگر از نکاتی که در هنگام خرید بهترین سررسید باید به آن توجه کنید، قیمت محصول است. قیمت خریدی که باید برای سررسید بپردازید به مدل آن بستگی دارد. سازندگان مدل های بسیاری از سررسید را طراحی می کنند که هر کدام کاربرد خاصی دارند.

برخی از این موارد به صورت روزشمار و برخی دیگر به صورت هفته شمار، ماه شمار یا دو روزشمار هستند. شما باید کاربرد آنها بررسی کنید. همچنین باید عواملی را که بر قیمت آنها تأثیر می گذارد، بشناسید. 

سفارش سررسید سال ۱۴۰۳

یکی از مشکلاتی که بسیاری از مشتریان هنگام خرید سررسید با آن مواجه می شوند این است که سررسیدهای را که سفارش داده اند از شرکت یا مرکز چاپ به موقع دریافت نمی کنند.

یکی از دلایل اصلی که منجر به این مشکل می شود این است که اکثر افراد بهترین زمان برای سفارش سررسید را از دست می دهند و با نزدیک شدن به پایان سال و در مدت زمان محدود، این افراد سفارش چاپ سررسید مورد نظر خود را ثبت می کنند. حجم بالای سفارشات از مراکز مختلف به شرکت های چاپ و تولید به معنی عدم دریافت به موقع سفارش توسط مجموعه است.

بیشتر بدانید نکات خرید سررسید باکیفیت 1403 : چاپ جعبه بسته بندی

خرید سررسید باکیفیت

خرید سررسید سال ۱۴۰۳

نکته مهم دیگری که هنگام خرید سررسید 1403 باید در نظر بگیرید شرکتی است که می خواهید سررسید را از آن سفارش دهید. باید قبلا نمونه محصول و کار انجام شده توسط مرکز مورد نظر را دیده و بررسی کرده باشید.

تخصص و دانش این شرکت در زمینه تولید محصولات این امکان را به شما می دهد تا نیازهای مشتریان خود را تا حد امکان برآورده کند. مراکزی که می‌خواهند سررسید با تیراژ بالا سفارش دهند باید به خوبی بدانند که آیا شرکت منتخب آنها تولید سررسید با تیراژ بالا دارد یا خیر.

سخن پایانی مقاله نکات خرید سررسید باکیفیت 1403

سررسید به عنوان ابزاری مفید و کاربردی همچنان در زندگی مردم جایگاه ویژه ای دارد. به یاد داشته باشید که ارائه یک سررسید خوب می تواند ارزش کار شما را افزایش دهد و احتمال کارایی آن را افزایش دهد.

امروزه بیشتر مدیران و صاحبان مشاغل از هدایای تبلیغاتی به عنوان یک تکنیک بازاریابی استفاده می کنند. با توجه به نکات بررسی شده در این مقاله می توانید سررسید باکیفیت و جذاب را سفارش داده و از آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی نوروزی استفاده کنید. 

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید