08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

انواع سفارشی سازی سررسید

5/5
انواع سفارشی سازی سررسید

انواع سفارشی سازی سررسید

در این مقاله به بررسی انواع سفارشی سازی سررسید پرداخته میشود. سررسید یکی از محصولات چاپی است که همه ساله در ایام پایانی سال میلادی و آغاز سال شمسی توسط شرکت ها، سازمان ها، ادارات و مردم مختلف سفارش داده می شود. سررسید نه تنها ابزاری برای نمایش تاریخ و روزهای هفته است، بلکه یک ابزار تبلیغاتی و ارتباطی است.

برای اینکه سررسید نقش موثری در انتقال پیام و هویت به مخاطب داشته باشد، باید متناسب با نیاز و سلیقه مشتری به صورت سفارشی طراحی و چاپ شود. انواع سفارشی سازی سررسید شامل مواردی مانند انتخاب سایز، جنس جلد، رنگ بندی، طرح گرافیکی، چاپ لوگو، حک طلاکوب، لت گلاسه، آستر بدرقه، روبان و … می باشد. در این مقاله به معرفی برخی از این روش ها و مزایا و معایب آنها خواهیم پرداخت.

مزایای انواع سفارشی سازی سررسید

انواع سفارشی سازی سررسید، یکی از بهترین روش‌های تبلیغاتی برای کسب و کارهاست. با سفارش سررسید، می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • سفارش ابعاد مختلف: شما می‌توانید سررسیدهایی با ابعاد مختلف و متناسب با نیازهای خود تهیه کنید.
  • انتخاب صحافی دلخواه: شما می‌توانید نوع صحافی دلخواه خود را برای سررسید انتخاب کنید.
  • امکان انتخاب نوع کاغذ: شما می‌توانید نوع کاغذ مورد نظر خود را برای سررسید انتخاب کنید
  • بکارگیری طراحی های مدرن: شما می‌توانید از طراحی‌های مدرن برای سفارشی سازی سررسید خود استفاده کنید.
  • سفارش سررسید با توجه به بودجه: شما می‌توانید بر اساس بودجه خود سررسید اختصاصی سفارش دهید.
  • ایجاد ارتباط موثر : سررسید سفارشی می‌تواند ارتباط موثری بین کسب و کارها و مخاطبین ایجاد کند.
  • تاثیر کارساز: خرید سررسید اختصاصی می‌تواند بر گسترش کسب و کار شما تاثیر بگذارد.

همچنین، یکی از مزایای اصلی استفاده از سررسید اختصاصی به عنوان یک کالای تبلیغاتی، هزینه تمام شده مقرون به صرفه به نسبت بازخوردی است که از طریق به کارگیری این محصولات به دست خواهید آورد.

نکات مهم خرید اینترنتی سررسید

چه نکاتی برای انواع سفارشی سازی سررسید مهم است؟

همانطور که می دانید سررسید اختصاصی باید مخاطب ایجاد تشویق به استفاده از سررسید کند. این چیزی است که این محصول را سفارشی می کند. یکی از دلایلی که سررسید یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی است این است که می توان از آن به مدت یک سال استفاده کرد.

بنابراین، کسب و کارها با خرید سررسید برای حفظ برند خود در ذهن مشتریان، از این تبلیغات به طور موثر استفاده می کنند. در ادامه این مقاله می خواهیم در مورد نکات مهم برای سفارشی سازی سررسید بیان می کنیم.

  • طراحی صفحات داخلی سررسید سفارشی

در سررسید سفارشی تمام موارد از جمله صحافی، ابعاد، نوع جلد و … همگی با توجه به سلیقه مخاطب انجام می شود. یکی دیگر از جنبه های مهم که می توان با توجه به سلیقه شخصی آن را تغییر داد، طراحی داخلی صفحه است.

  • لت سررسید اختصاصی

لت سررسیدهای سفارشی، از جنس گلاسه بوده و همچنین در 4 رنگ در ابتدا، وسط و انتهای سررسید اضافه می شود. محتوای چاپ شده بر روی لت گلاسه می تواند شامل موفقیت برند، خدمات و دستاوردهای مجموعه باشد.

وجود لت در سررسید سفارشی، تبلیغات را برای مخاطب موثرتر می کند به طور کلی ماهیت سررسید بسته به سلیقه مخاطب متفاوت است لازم به ذکر است که تعداد لت های استفاده شده در سررسید 1، 2، 4، 6 یا 8 است. ما بیش از 8 لات را توصیه نمی کنیم.

  • روزشماری صفحات

یکی از انواع امکاناتی که بنا به سلیقه عموم قابل تغییر است تعداد روز شماری صفحات سررسید می باشد. این امر منجر به تقسیم سررسیدها به انواع روزشمار، هفته شمار، ماه شمار، پنجشنبه و جمعه باهم می شود. اکثر شرکت ها از یک سررسید استفاده می کنند.

زیرا فضا برای یادداشت برنامه های روزانه بسیار زیاد است. برای مثال کارمندانی که 5 شنبه‌ها ساعات کمتری مشغول به کارند و جمعه نیز تعطیل هستند، از سررسید پنجشنبه و جمعه باهم استفاده می‌کنند.

  • اطلاعات موجود صفحات

در مقدمه سررسید می‌توانید از تاریخچه مجموعه، نوع فعالیت و دستاوردهایتان صحبت کنید. علاوه بر این، تصاویر انتخاب شده از نوع کسب و کار خود را در صفحات اول چاپ کنید. توجه به این نکته ضروری است که آدرس ایمیل و روش های تماس را در سررسید مشخص شده در نظر بگیرید.

خدماتی مانند نام برند، لوگو، شماره تماس و غیره به دلخواه شما با بهترین کیفیت در صفحات مربوطه حک می شود. باید گفت در زمان تولید سررسیدهای تبلیغاتی، قسمتی برای یادداشت های بسیار مهم در نظر گرفته شده است که می توانید در آن مطلب یا شماره تماس بنویسید.

بیشتر بدانید انواع سفارشی سازی سررسید : ست مدیریتی سررسید تبلیغاتی

نکات خرید اینترنتی سررسید
  • استفاده از آستر بدرقه اختصاصی

آستر بدرقه کاغذی است که در ابتدا و انتهای جلد قرار می گیرد و جلد را به صفحات داخلی متصل می کند. جنس این کاغذ با کاغذهای داخلی متفاوت است و کمی ضخیم تر است تا فشار وزن کاغذهای داخلی و باز و بسته شدن زیاد را تحمل کند. برخی از تولیدکنندگان از کاغذهای فانتزی ضخیم و برخی از کاغذهای گلاسه یا تحریر سنگین (معمولاً در سررسیدهای خاص) به عنوان آستر بدرقه استفاده می کنند.

  • جلد مناسب سررسید اختصاصی برند شما

همانطور که می دانید، زمانی که سررسید دریافت می کنید، اولین چیزی که می بینید جلد سررسید است. جلد سالنامه هر چه شیک و جذاب باشد، مخاطب را بیشتر جذب می کند. ناگفته نماند که اگر جلد سالنامه از کیفیت بالایی برخوردار باشد، ماندگاری بیشتری خواهد داشت. در نتیجه مخاطب برای مدت طولانی از آن استفاده خواهد کرد و برند شما بیشتر دیده می شود.

اگر به دنبال انواع سفارشی سازی سررسید هستید، باید با توجه به نوع فعالیت، بودجه و سلیقه خود از جلد مناسب استفاده کنید. داشتن جلد مناسب و حک کردن لوگو بر روی هر آن باعث می شود سررسید منحصر به فردتری داشته باشید. در تولید سررسید انحصاری از جلد چرمی، ترمو، گالینگور، جیر و سلفونی استفاده می‌شود.

  • حک لوگو روی جلد سررسید سفارشی

هر مجموعه ای می خواهد که مخاطب پس از دریافت در سررسید، رنگ یا لوگوی آن مجموعه را ببیند. بنابراین یکی از رایج‌ترین درخواست‌های صاحبان مشاغل هنگام سفارش سررسید، چاپ لوگوی خود بر روی جلد سررسید است. وجود لوگو یا نام برند روی جلد، سررسید را از سایر هدایای تبلیغاتی متمایز می کند.

حک لوگو روی سررسیدهای اختصاصی انواع گوناگونی دارند.باید به یاد داشته باشیم که هر یک از آنها ویژگی هایی دارند که سررسید را سفارشی تر می کند. در ادامه هرکدام را معرفی می کنیم:

  • داغی
  • لیزر مستقیم روی جلد
  • پلاک
  • چاپ سیلک
  • طلاکوب و نقره کوب
  • چاپ مستقیم (ویژه سررسید سلفونی)

 

  • استفاده از روبان سفارشی برای سررسید

نوار پارچه ای که برای علامت گذاری صفحات در سررسید استفاده می شود، روبان نامیده می شود. روبان ها علاوه بر مشخص کردن برگه ها بر زیبایی سررسید نیز تاثیر می گذارند. همچنین می توانید لوگوی شرکت سفارش دهنده را روی آن چاپ کنید. جنس روبانی که در سررسید استفاده می شود بیشتر ساتن است.

لازم به ذکر است که امکان استفاده از روبان در صحافی کلاسور و فنر وجود ندارد ولی در صحافی ته دوخت و چسبی می‌توانید از این خدمات بهره ببرید.  برخی از تولیدکنندگان روبان را به صورت دو لایه و یک پلاک فلزی به آن آویزان می کنند که می توان آرم شرکت را روی پلاک حک کرد.

بیشتر بدانید انواع سفارشی سازی سررسید : قیمت تقویم رومیزی 1403

مهم خرید اینترنتی سررسید

عوامل موثر بر قیمت انواع سفارشی سازی سررسید

عوامل مختلفی بر قیمت سررسید سفارشی تاثیر می‌گذارند. در زیر به برخی از این عوامل اشاره شده است:

  • تعداد صفحات: تعداد صفحات سررسید یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت آن است.
  • جنس کاغذ: جنس کاغذ مورد استفاده در سررسید نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. کاغذ های موجود در بازار ایران در دو رنگ سفید و کرم (با درجه رنگ متفاوت) هستند.
  • جنس و طرح جلد سررسید: جنس و طرح جلد سررسید نیز بر قیمت آن تاثیر می‌گذارد. جلد سررسید شامل چرم طبیعی، چرم مصنوعی، ترمو، کاغذ چاپی، گالینگور و …
  • رنگ چاپی و طراحی صفحات داخلی: رنگ چاپی و طراحی صفحات داخلی نیز بر قیمت سررسید تاثیر می‌گذارد.
  • نوع خدمات درخواستی: نوع خدمات درخواستی شما نیز بر قیمت چاپ سررسید اختصاصی تاثیر‌گذار خواهد بود.
  • بودجه خریدار: قیمت سررسید بستگی به بودجه ای دارد که خریدار در نظر گرفته و یا مسئول خرید یک مجموعه مجاز به صرف آن است.
  • تولید کننده و واسطه‌ها: در هنگام خرید سررسید، تلاش کنید تا تولید کننده را از واسطه تشخیص دهید.
  • برند تولید کننده: خرید از برندهای معتبر به دلیل کاهش ریسک های گوناگون، یکی از هوشمندانه ترین روش های خرید هر محصول است.
  • کیفیت تولید کننده: تولید سررسید شامل مراحل گوناگون و حساس است.

بیشتر بدانید انواع سفارشی سازی سررسید : هدایای تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید