08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

سررسید پاوربانک دار

5/5
مزایای سررسید پاوربانک دار

 سررسید پاوربانک دار غالباً از نوع سررسیدهای اروپایی هستند که بر جلد آن، لوگو شما ثبت خواهد شد. پاوربانک کمک می‌کنند تا در صورت نیاز فرد بتواند تلفن همراه یا تبلت خود را شارژ کند.

 سررسید پاوربانک دار چیست؟

 آیا قصد خرید هدیه‌ای لوکس برای مدیران را دارید؟ برترین انتخاب ست سررسید مدیریتی همراه با اورگانایزری شکیل، یک پاوربانک و کابل رابط بسیار کاربردی است و مدیران می‌توانند همواره آن را به همراه داشته باشند. به این صورت هدیه تبلیغاتی شما همیشه در دسترس آن‌ها خواهد بود. با چاپ لوگوی شما بر روی تمامی کالاهای درون ست، این ست می‌تواند به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی فوق‌العاده جذاب باشد. حال که پاسخ” سررسید پاوربانک دار چیست” را دریافتیم، به نحوه استفاده و مزایا و معایب آن بپردازیم.

معرفی سررسید پاوربانک دار

 معرفی سررسید پاوربانک دار ۱۴۰۳

 این محصول جدید و ویژه یک هدیه تبلیغاتی نفیس، در قالب سررسید چرمی یا پلاستیکی، به انضمام یک پاوربانک ۱۰ هزار میلی‌آمپر است. در برخی موارد سفارش‌دهنده، یک فلش مموری با ظرفیت دلخواه مانند 8 گیگ، 16 گیگ و 32 گیگ و 64 گیگ، درخواست می‌کند. رابط کابل شارژ برای انواع گوشی اندروید و آیفون قابل سفارش است. درون این سررسید به‌صورت زونکن طراحی شده و اوراق تقویم و یادداشت در آن قرار می‌گیرد. داخل این اورگانایزر محل قرارگرفتن جاکارتی و مدارک تعبیه شده است. کیفیت دوخت بسیار عالی به همراه یک جعبه نفیس کادوئی و یک بگ کاغذی از دیگر ویژگی‌های این نوع سررسید است.

 گاهی مواقع، پلاک روی جلد این سررسید چراغ‌دار می‌باشد. حکاکی روی جلد نیز جنبه تبلیغاتی جذابی دارد. در رنگ‌های دلخواه تولید می‌شود البته غالباً رنگ مشکی همه‌پسند برای این نوع است. بیشتر شرکت‌های مشتری‌مدار باتجربه، برای این محصول 6 ماه گارانتی تعویض دارند.

 مزایای سررسید پاوربانک دار

در کنار سررسید هدیه، یک پاوربانک با لوگوی شما نیز قرار داده می‌شود. مزایای آن هم برای شما و هم برای مخاطب بسیار است. ازآنجایی‌که پاوربانک برای شارژ اورژانسی استفاده می‌شود، فرد همواره آن را به همراه خواهد داشت؛ در نتیجه در هر جای ممکن لوگوی شما دیده خواهد شد.

  •  پاوربانک‌ها امروزه هدیه‌هایی مقرون‌به‌صرفه شناخته می‌شوند. حتی زمانی که لوگوی اختصاصی شما بر روی آن قرار می‌گیرد، هزینه بالایی نخواهد داشت. اگر به آن به چشم یک شیوه تبلیغاتی یا سرمایه‌گذاری نگاه کنید، در مقایسه با شیوه‌های دیگر تبلیغات هزینه کمتری هم دارد. به‌علاوه، باعث می‌شود تا نظر مثبت فرد مقابل جذب شود و اعتمادسازی صورت گیرد.
  •  مزیت کاربردی پاوربانک در ست هدیه: پاوربانک‌ها می‌توانند هم‌زمان چندین دستگاه را شارژ کنند. هم برای گوشی‌های همراه و هم تبلت کاربرد دارند و مخاطب شما می‌تواند هر جفت آنها را شارژ کند. پورت‌های پاوربانک از نوع USB هستند و برای تمامی شارژرها کارایی خواهند داشت. البته، سرعت شارژدهی همه پاوربانک‌ها یکسان نیستند و ظرفیت‌های متفاوتی دارند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید سررسید پاوربانک دار، حتماً میزان ظرفیت را بررسی کنید.
  •  نکته مثبت و مهم پاوربانک‌ها که در ست‌های هدیه قرار می‌گیرند، آن است که ابعاد کوچکی دارند. در نتیجه، حمل آنها راحت است و در انواع کیف‌های مدیریتی و کیف‌های سامسونت به‌خوبی جا می‌شوند و فضای زیادی را اشغال نخواهند کرد.

بیشتر بدانید سررسید پاوربانک دار : سررسید پلنری

معایب سررسید پاوربانک دار

 معایب سررسید پاوربانک دار

از نظر ابعاد پاوربانک با اینکه وسیله‌ای کاربردی و قابل‌حمل است، اما معایب خاص خودش را دارد. آنها هدیه‌هایی خوب و تبلیغاتی مؤثر می‌توانند باشند؛ اما معایبی نیز دارند که در ادامه به این مسئله می‌پردازیم.

  •  پاوربانک‌ها در ست‌های هدیه در کنار سررسید، ابعاد کوچکی دارند. این کوچکی ممکن است باعث شود تا به‌راحتی آن را جای بگذاریم. ازآنجایی‌که روی آنها سیستمی نصب نیست، اگر که گم یا دزدیده شوند، دیگر نمی‌توانید آن را پیدا کنید.
  •  قیمت این ابزار تبلیغاتی پرکاربرد نیز به نسبت اوایل روزهایی که وارد بازار شده بود پایین آمده و در میان همه کاربران گوشی و تبلت جایی برای خود پیدا کرده است.
  •  ظرفیت اسمی و واقعی سررسید پاوربانک دار متفاوت است. معمولاً 25 درصد پایین‌تر از ظرفیتی که روی آنها نوشته شده است، می‌توانند گوشی همراه را شارژ کنند. شارژ کردن خود پاوربانک نیز مسئله‌ای مهم است. اگر شارژ پاوربانک به دسترسی انجام نشود و ظرفیت آن پر نشود، دیگر کارایی نخواهد داشت، حتی اگر فرد آن را همراه داشته باشد. برخی از پاوربانک‌ها دارای قابلیت شارژ سریع هستند و گزینه‌ای مناسب خواهند بود.
  •  برندهای بی‌کیفیت و نامرغوب نیز در بازار زیاد هستند. هر چند این مسئله در ست‌های مدیریتی و هدیه‌های تبلیغاتی کنترل می‌شود تا بهترین‌ها در اختیار شما قرار گیرد. بااین‌حال، برخی برندهای موجود در بازار کیفیت پایینی دارند. یک عیب دیگر پاوربانک‌ها، شارژ با سیم است. تعداد زیاد سیم روی میز یا داخل کیف، ممکن است حالتی ناخوشایند را ایجاد کند. راه‌حل این مسئله انتخاب پاوربانک‌های وایرلس است و فرد دیگر نگران سیم و خرابی آن نخواهد بود.

 قیمت ست سررسید، پاوربانک و فلش

 محتویات این ست شامل یک عدد سررسید، یک عدد خودکار، یک عدد فلش با چیپ مارک دلخواه و پاوربانک و کابل تبدیل، بسته به حافظه فلش قیمت‌های متفاوتی دارد. این هزینه از حدود 630 هزار تومان آغاز می‌شود.

بیشتر بدانید انواع سررسید پاوربانک دار : موارد استفاده از سررسید

کاربرد سررسید پاوربانک دار

 معرفی نمونه پاوربانک موجود در بازار جهت استفاده در سررسید

  •  پاور بانک M7301

 پاوربانک Veger فضای بسیار خوبی برای چاپ لوگو و حک لیزر دارد و لوگوی شما در سایز و ابعاد استاندارد و قابل رویت قابل نمایش است. این پاوربانک از برند Veger می‌باشد و در نمایشگاه‌ها و مناسبت‌های مختلف اعم از سمینارها، همایش‌ها، مهمانی‌های کاری به‌عنوان یک هدیه تبلیغاتی لوکس و هدیه تبلیغاتی کاربردی استفاده می‌شود. پاور بانک Veger از انواع هدیه‌های تبلیغاتی است که امروزه کاربردهای بسیاری پیدا کرده و به‌نوعی یکی از نیازهای مهم افرادی است که از تلفن‌های همراه زیاد استفاده می‌کنند.

 شاید برای شما هم پیش‌آمده است که در مسیر یا راهی هستید که یکباره شارژ تلفن همراهتان تمام می‌شود و در همان لحظه در جایی دیگر فردی منتظر تماس شما باشد، در این حالت به دنبال شارژر برای تلفن همراه خود هستید، ممکن است شارژر مناسب تلفن همراه شما در آن مکان موجود نباشد و یا اگر در راه هستید اصلاً به برق دسترسی نداشته باشید، در این زمان تنها یک پاوربانک می‌تواند شما را از آن وضعیت نجات دهد.

 این یکی از پارامترهای مهم و مناسب برای هدایای تبلیغاتی است و بارها شده مشتریان هنگام سفارش پاور بانک تبلیغاتی این نکته را از کارشناسان فروش می‌پرسند که فضای چاپ مناسب می‌خواهیم و این کالا این مهم را دارد.

بیشتر بدانید سررسید پاوربانک دار : سررسید پالتویی

 بله، لوگو و نام شرکت بر روی ست‌های هدیه و تبلیغاتی قرار داده می‌شوند.

 پاوربانک هدیه ای کاربردی است و از آنجایی که قابل حمل و کوچک است، فرد می‌تواند همیشه آن را همراه داشته باشد.

 پاوربانک‌ها دارای درجه بندی کیفی مختلفی هستند و متاسفانه نمونه‌های چینی بسیار ضعیفی در بازار وجود دارد. درصورت استفاده از نمونه‌های بی کیفیت استفاده کنید و آرم شرکت را روی آن چاپ نمایید بر عکس برای شما ضد تبلیغ خواهد شد.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید