08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

بهترین برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین

5/5
بهترین برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین

بهترین برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین

در این مقاله به بررسی بهترین برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین پرداخته میشود. برای معرفی تمامی خدمات ارائه شده و محصولات تولید شده توسط شما باید یک کاتالوگ جامع برای خود طراحی کرده باشید تا هر فردی که آن را مطالعه می کند متوجه شود چه خدمات و کالاهایی را می تواند از مجموعه شما دریافت کند. امروزه زمان استفاده از بروشورهای کاغذی مدت هاست که به پایان رسیده است و باید به فکر استفاده از بهترین برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین باشیم.

برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین به ما کمک می کند تا کاتالوگ های دیجیتالی را برای محصولات و خدمات خود به روشی جدید و پیشرفته طراحی کنیم. ما می توانیم چنین کاتالوگی را در سایت خود قرار دهیم، به همین دلیل ایجاد یک کاتالوگ الکترونیکی از یک امتیاز به تدریج تبدیل به یک ضرورت می شود.

دلیل استفاده از کاتالوگ مجازی و الکترونیکی به جای کاتالوگ چاپی

ایجاد این نوع کاتالوگ ها به صورت دستی ممکن است معایب زیادی داشته باشد. اول از همه، زمان ایجاد کاتالوگ را در نظر بگیرید: ایجاد یک کاتالوگ به صورت دستی یک کار چالش برانگیز است که می تواند ماه ها کار طول بکشد، به خصوص اگر نیاز به ایجاد یک کاتالوگ با صدها محصول داشته باشید، که وظیفه بسیاری از افراد است.

سپس، برای استفاده از ابزارهای گرافیکی که نتایج حرفه ای تولید می کنند، به مهارت های خاصی نیاز دارید. خطاهای طراحی که در مرحله ایجاد قابل مشاهده نیستند ممکن است در مرحله چاپ ظاهر شوند و زمان تولید را به طور چشمگیری به تاخیر بیندازند.

در نهایت خطاهای زیادی مانند خطاهای دستی وجود دارد که باعث می شود در مرحله چاپ با آنها مواجه شوید و در نتیجه نیاز به بررسی های متعدد و دقیق دارید.

بهترین برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین

  • نرم افزار FlipHTML5

هنگامی که صحبت از ایجاد و انتشار کاتالوگ می شود، FlipHTML5 یک حامی عالی برای ایجاد محتوای تعاملی است. و به عنوان یک رهبر در ایجاد کاتالوگ های مجازی، FlipHTML5 به شما امکان می دهد لینک ها و قیمت محصولات را اضافه کنید. همچنین می توانید اطلاعات شرکت خود را در این کاتالوگ قرار دهید تا مشتریان علاوه بر مشاهده محصولات، با شرکت شما نیز آشنا شوند.

علاوه بر این، FlipHTML5 با ادغام Google Analytics به شما کمک می‌کند تا در مورد مشتریان خود اطلاعات بیشتری کسب کنید. شما می توانید خوانندگان و رفتارهای آنها را برای تنظیم استراتژی های بازاریابی خود ردیابی کنید. این برنامه همچنین آمار دسترسی آنلاین را در اختیار شما قرار می دهد. این به شما کمک می کند تا مشتریان خود را بهتر بشناسید.

بیشتر بخوانید بهترین برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین : طراحی و چاپ کاتالوگ

بهترین برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین
  • FlippingBook

اگر PDF های آماده دارید و می خواهید آنها را دیجیتالی کنید، FlippingBook می تواند کمک زیادی به شما کند. این نرم افزار طراحی کاتالوگ به شما این امکان را می دهد که کاتالوگ های خلاقانه ای برای وب سایت خود ایجاد کنید که صفحه ای روان و تجربه موبایلی عالی دارند. جستجوی متن، فهرست محتویات تعاملی، و ریز عکسها، پیمایش کاتالوگ های الکترونیکی شما را بدون در نظر گرفتن اندازه آسان می کند.

می‌توانید نام تجاری، رنگ‌ها، ویدیوها و پیوندهایی را که به وب‌سایت شما پیوند می‌دهند اضافه کنید و به آنها اجازه دهید با چند کلیک خرید کنند. به علاوه، می‌توانید نحوه تعامل مشتریان با کاتالوگ خود را پیگیری کنید تا بدانید کدام محصولات محبوب‌ترین هستند. بنابراین FlippingBook بهترین انتخاب است.

  • Catalog Machine مدیریت نرم افزار طراحی کاتالوگ آسان

اگر نیاز به تولید یک برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین خیره کننده دارید، Catalog Machine تمام ابزارهای مورد نیاز شما را فراهم می کند. این نرم افزار مدیریت کاتالوگ محصولات به شما این امکان را می دهد که کاتالوگ های محصولات را هم به صورت آنلاین و هم در قالب PDF ایجاد و به اشتراک بگذارید.

با قالب های قابل تنظیم برای طیف گسترده ای از محصولات و صنایع، برای ایجاد کاتالوگ های منحصر به فرد نیازی به دانش فنی یا طراحی ندارید.

پایگاه داده آنلاین یکپارچه Catalog Machine به شما کمک می کند تا تمام اطلاعات محصول را در یک مکان ذخیره کنید، در حالی که سازنده کاتالوگ، تبدیل آسان این توضیحات محصول را به طیف گسترده ای از انواع کاتالوگ قابل تنظیم را امکان پذیر می کند.

Catalog Machine Lite از 19 دلار در ماه شروع می شود و شامل فضایی برای 100 محصول، 5 کاتالوگ و 50 صفحه است.

  • Akeneo

Akeneo یک برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین است که به شما این امکان را می دهد لیست محصولات خود را جمع آوری، مدیریت و توسعه دهید. یک کاتالوگ محصول ایجاد کنید و آن را در کانال های فروش و تجارت الکترونیکی خود توزیع کنید.

با استفاده از این برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین ، می توانید زمان رسیدن به بازار و گسترش جهانی را تسریع کنید: یک مرکز متمرکز به شما کمک می کند اطلاعات محصول و دارایی خود را در تمام کانال های فروش خود مدیریت کنید. اگر می‌خواهید توضیحات محصول را غنی کنید و چندین کانال فروش را به راحتی مدیریت کنید، Akeneo را امتحان کنید.

بیشتر بخوانید بهترین برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین : قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

بهترین برنامه برای طراحی کاتالوگ
  • Lucidpress

برنامه طراحی کاتالوگ آنلاین Lucidpress به عنوان یک فروشگاه ساز آنلاین این امکان را به شما می دهد کاتالوگ های دیجیتال را از طیف گسترده ای از قالب های حرفه ای طراحی شده با عناصر قابل تنظیم مانند فونت، رنگ و تصاویر ایجاد کنید. این یک ایجاد کننده کاتالوگ PDF است که به شما امکان می دهد از ابتدا شروع کنید، با استفاده از ویرایشگر کشیدن و رها کردن و دارایی های مارک برای حفظ صیقلی و براق بودن محتوای خود.

پس از همه، شما می توانید از زمان واقعی برای ایجاد و ویرایش طرح ها، استفاده از نظرات و چت برای بحث در مورد تغییرات و پیشنهاد تغییرات استفاده کنید. آیا می خواهید بدانید چگونه می توانید یک کاتالوگ محصول برای کسب و کار خود ایجاد کنید و آن را با گرافیک و برندسازی غنی کنید؟ بهترین برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین مانند Lucidpress را بررسی کنید.

  • Flipsnack

Flipsnack یکی از بهترین برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین است که به شما کمک می کند تا Flipsnack یک برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین است که به شما کمک می کند به سرعت PDF خود را به یک کاتالوگ آنلاین تبدیل کنید. شما می توانید از گالری قالب گسترده Flipsnack انتخاب کنید، تصاویر و جزئیات محصول خود را اضافه کنید و سپس کاتالوگ خود را دانلود کنید یا آن را به صورت آنلاین منتشر کنید.

همچنین می توانید با استفاده از استودیوی طراحی خاص یک فروشگاه آنلاین از ابتدا ایجاد کنید یا تجارت الکترونیک را برای فروش مستقیم از فروشگاه خود اضافه کنید. بنابراین، اگر نیاز به ایجاد و انتشار یک کاتالوگ به صورت آنلاین دارید و می‌خواهید گزینه‌های تجارت الکترونیکی با کاربری آسان داشته باشید، Flipsnack را امتحان کنید.

  • نرم افزار DCatalog

DCatalog نقش مهمی در صنعت نشر دیجیتال ایفا می کند. این برنامه می تواند به شما در بهبود کاتالوگ محصولات فروشگاه کمک کند تا کاربر با یک کلیک به محیط فروشگاهی سایت شما منتقل شود و محصول مورد نیاز را خریداری کند.

با استفاده از این برنامه برای طراحی کاتالوگ آنلاین می‌توانید محتوای خیره‌کننده ایجاد کنید تا آگاهی کاربر را افزایش دهید، مشتریان جدید را تبدیل کنید، و یک تجربه کاتالوگ دیجیتال جذاب ارائه دهید.

نقش آبرنگ با داشتن بیشترین سابقه در زمینه کاتالوگ و طراحی و چاپ کاتالوگ حرفه ای آماده برای قبول سفارشات شماست.

برنامه برای طراحی کاتالوگ

شرکت طراحی و چاپ کاتالوگ در اصفهان

آیا تا به حال برای طراحی کاتالوگ تخصصی و حرفه ای خود اقدام کرده اید؟ چه تاثیرات مثبتی را پس از سفارش کاتالوگ خود در کسب و کارتان مشاهده نمودید؟ آیا بازدهی کارتان بیشتر نشده است؟ اگر هیچ کاتالوگ طراحی شده ای ندارید، هنوز هم دیر نیست. پس از اینکه نمونه کارهای ما را مشاهده کرده و در مورد طراحی و چاپ کاتالوگ برندتان تصمیم گرفتید، جهت ارائه نمونه کارهای بیشتر و متناسب با کسب و کار شما و همچنین اطلاع از قیمت طراحی و چاپ کاتالوگ ، با مشاوران نقش آبرنگ به شماره 03131323008 تماس گرفته تا شما را در این کار راهنمایی کنیم.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید