08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

انواع ماگ تبلیغاتی

5/5
انواع ماگ تبلیغاتی

انواع ماگ تبلیغاتی

اگر در حال خواندن مقاله انواع ماگ تبلیغاتی هستید، احتمالاً به سفارش ماگ های تبلیغاتی یا لیوان های تبلیغاتی فکر می کنید تا کسب و کار خود را به شیوه ای جدید ارائه دهید. تقریباً همه در یک روز نوشیدنی می خورند حتماً شما هم یک ماگ مورد علاقه دارید که انگار خوردن هر چیزی در آن ماگ حس و طعم بهتری دارد.

ماگ مدل های مختلفی دارند که اصلی ترین آن ها ماگ درب دار، ماگ قهوه، ماگ ساده، ماگ حرارتی و …  می باشد.اگر قصد خرید ماگ دارید و می خواهید یک ماگ خاص بخرید، این محصول تنوع زیادی دارد و می توانید بین مدل های مختلف این وسیله جذاب گزینه های زیادی داشته باشید .

ماگ های تبلیغاتی از جمله محصولاتی هستند که شرکت‌ها برای ارائه برند و جذب مشتری در مقیاس بزرگ به دنبال آن هستند. برای خرید ماگ های تبلیغاتی یا مشاهده انواع آن با ما همراه باشید.

دلیل این محبوبیت در دو نکته نهفته است: از یک طرف سطح یکنواخت بدنه ماگ امکان چاپ لوگو و طرح مختلف مطابق با سلیقه مشتری را فراهم می کند، از طرف دیگر ماگ وسیله ای گسترده و ضروری در موقعیت های مختلف که هدیه دادن آن به افراد موجب خرسندی آنان خواهد شد.

ماگ و انواع آن

امروزه ماگ ها به یکی از ابزارهای تبلیغاتی تبدیل شده اند و بسیار مورد توجه صاحبان کسب و کار می باشند. از گذشته تا امروز ماگ و لیوان ها با مواد گوناگونی ساخته می شدند و با توجه به شرایط اقلیمی و فرهنگی جوامع مورد استفاده قرار می گرفتند. عموم ماگ هایی که در تاریخ مشاهده شده اند عبارتند از:

امروزه ماگ ها به یکی از ابزارهای تبلیغاتی تبدیل شده است و در بین صاحبان مشاغل بسیار محبوب است. از گذشته تا به امروز ماگ ها و لیوان ها از مواد مختلفی ساخته شده و با توجه به شرایط اقلیمی و فرهنگی جوامع مورد استفاده قرار می گیرد. عموم ماگ هایی که در تاریخ مشاهده شده اند عبارتند از:

  1. ماگ چوبی
  2. ماگ سفالی
  3. ماگ فلزی
  4. ماگ سرامیکی
  5. ماگ پلاستیکی
  6. ماگ کریستالی یا شیشه ای
  7. و …
ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی - انواع ماگ تبلیغاتی
  • ماگ چوبی

ماگ های چوبی معمولاً در مناطقی که درختان با چوب با کیفیت بالا وجود داشت استفاده می شد. این ماگ ها در اروپا رواج داشت و تقریباً همه در آن مناطق در آن زمان از آن استفاده می کردند. چنین ماگ هایی امروزه با شرایط و فناوری های کاملاً متفاوت تولید می شوند.

  • ماگ سفالی

از زمانی که انسان آتش را کشف کرد، یک تحول اساسی در ابزارهایی که استفاده می‌کند رخ داده است، که  یکی از آنها پخت ظروف است که از خاک رس ساخته شده بود. البته در گذشته قسمت های مختلف لیوان را جداگانه درست می کردند و خشک می کردند.

اما در حال حاضر می توانید انواع لیوان های سفالی را در طرح ها و مدل های مختلف تهیه کنید.

  • ماگ فلزی

ماگ های فلزی نیز یکی از قدیمی ترین ساخته های بشر هستند؛ ماگ های قدیمی سنگین بودند، اما ماگ  های جدید کاملاً سبک و شیک هستند. مشکل بزرگ ماگ  های فلزی انتقال حرارت آنهاست که با دو جداره بودن ماگ  ها تا حدودی حل شده است.

  • ماگ سرامیکی

حدود 2500 سال پیش، چینی ها موادی را اختراع کردند که بعدها برای ساخت ظروف استفاده شد. این ماده که با نام پرسلــن شناختــــه می شــــود سرآغـــاز اختراع ظروف سرامیکی  است. 

بیشتر بدانید انواع ماگ تبلیغاتی : ماگ تبلیغاتی

یکی از این ظروف سرامیکی، ماگ ها هستند که بدون شک امروزه جزو پرطرفدارترین ماگ های دسته دار هستند. این ماگ در مقایسه با ماگ دیگر دارای ویژگی های برجسته ای هستند که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر
اشاره کرد:

  1. ماگ های سرامیکی در نگهداری مواد داخل بهترین عملکرد را دارا می باشند.
  2. مقاومت زیاد آن ها نیز یکی دیگر از ویژگی های آن ها می باشد.
  3. امکان انواع چاپ روی آن ها وجود دارد.
  4. چاپ روی آن ها از کیفیت و شفافیت بالایی برخوردار خواهد بود.
  • ماگ کریستالی

ماگ های کریستالی نوع دیگری از ماگ  ها هستند که محبوبیت کمتری نسبت به لیوان‌های سرامیکی دارند. این ماگ ها  در برابر حرارت بسیار مقاوم نیستند و شکنندگی بالای آنها یکی از نقاط ضعف آنهاست .

  • ماگ پلاستیکی

ماگ های پلاستیکی یکی از مفیدترین اقلام تبلیغاتی هستند. از آنجایی که این ماگ بسیار سبک و قابل چاپ هستند، بسیار محبوب اند.علاوه بر این، این ماگ ها با توجه به مواد پلاستیکی استفاده شده، قیمت مناسب تری نسبت به ماگ های سرامیکی و شیشه ای دارند.

بیشتر بدانید انواع ماگ تبلیغاتی : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

انواع ماگ تبلیغاتی

انواع چاپ

چاپ هدایای تبلیغاتی و انواع ماگ تبلیغاتی به روش های مختلفی انجام می شود. این فرآیندهای چاپ، بسته به متریال، نوع طرح و تعداد جوهرهای استفاده شده در طرح مورد نظر مورد استفاده قرار می گیرند. در ادامه مقاله انواع ماگ تبلیغاتی به طور خلاصه به معرفی این فرآیندهای چاپ خواهیم پرداخت:

  1. چاپ افست
  2. چاپ دیجیتال
  3. چاپ تامپو
  4. چاپ سابلیمیشن
  5. چاپ سیلک اسکرین
  6. چاپ کوره ای
  7. و…
  • چاپ افست

اگرچه این چاپ برای چاپ روی سطوح صاف، کاغذ و پارچه مناسب است و روی سطوح غیر مسطح استفاده نمی شود، اما بدون شک یکی از بهترین و با کیفیت ترین روش های چاپی است که امروزه در سراسر جهان استفاده می شود.

  • چاپ دیجیتال

از آنجایی که چاپ افست برای تیراژهای بیش از هزار نسخه مناسب است، چاپ دیجیتال برای تیراژهای کمتر از آن مناسب تر و مقرون به صرفه تر است. از این چاپ برای چاپ در تیراژهای بسیار کوتاه نیز استفاده می شود. بنابراین حتی می توان از آن برای چاپ یک نسخه استفاده کرد. چاپ دیجیتال نیز مانند چاپ افست در سطوح هموار کاربرد دارد و برای سطوح مدور از زیر شاخه ای از این چاپ به نام سابلیمیشن استفاده می شود.

  • چاپ سابلیمیشن

چاپ سابلیمیشن شاخه ای از چاپ دیجیتال می باشد که امکان چاپ طرح و تصاویر بر روی عموم سطــوح مـــدور و گـــرد را فراهــــم آورده است. این روش عموما جهت چاپ بر روی سطوح سرامیکی مدور استفاده می شود. لذا یکی از بهترین گزینه های چاپی جهت چاپ تصاویر چند رنگ بر روی ماگ تبلیغاتی می باشد.

  • چاپ تامپو

  • این روش چاپ مانند چاپ سابلیمیشن برای چاپ روی محصولات گرد استفاده می شود.
  • چاپ تامپو به طور کلی روی سطوحی مانند چوپ، پلاستیک، شیشه و … به کار می رود.
  • محصولاتی مانند خودکار تبلیغاتی و … بهترین گزینه برای استفاده از این روش چاپی می باشند.
  • چاپ تامپو می تواند یک تا چهار رنگ را با شفافیت و کیفیتی بالا به چاپ برساند.

بیشتر بدانید انواع ماگ تبلیغاتی : چاپ جعبه بسته بندی

انواع ماگ تبلیغاتی
  • چاپ سیلک اسکرین

این چاپ برای محصولات مسطح و غیر دایره ای است. . در چاپ سیلک ما می توانیم یک تا چهار رنگ را به صورت جداگانه در طرح خود چاپ کنیم. از این روش برای چاپ محصولات زیر استفاده می شود:

  1. محصولاتی از جنس پارچه
  2. محصولات طلقی
  3. مقوا و کاغذ های ضخیم
  • چاپ کوره ای

آخرین روش چاپی که به آن می پردازیم چاپ کوره ای است که برای محصولات سرامیکی و سفالی مناسب است. این چاپ به کمک پرینت سیلک اسکرین تصویری از طرح را به شما می دهد و پس از قرار گرفتن در فر، رنگ های طرح روی سطح شی مورد نظر ثابت می شود. یکی از ویژگی های بارز این چاپ کیفیت، دوام و عمر طولانی آن است.

بیشتر بدانید انواع ماگ تبلیغاتی : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید