08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی

5/5
ست مدیریتی سررسید - ارزان قیمت ترین هدایای تبلیغاتی

ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی

ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی به عوامل مختلفی بستگی دارد.این موارد شامل نوع مخاطبی است که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، جایگاهی که می‌خواهید به آنها دسترسی پیدا کنید، تعداد مخاطبان، مهارت‌های طراحی مورد نیاز برای ایجاد آگهی و آنچه در قبال پول خود به دست می‌آورید.

امکان دارد که تصور کنید، برای افزایش فروش محصولات خود و به دست آوردن مشتریان بیشتر، ممکن است لازم باشد زمان زیادی را صرف کنید یا تبلیغات گرانی را در شهر یا رسانه‌ها صرف کنید، اما فراموش نکنید با استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان و با صرف هزینه مناسب، علاوه بر تبلیغات، می توانید احساسات خوب را با مشتریان خود یا دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید و از این طریق مشتری بیشتر جذب کنید !

گاهی اوقات این اهمیتی که شما برای مشتری قائل هستید ؛ هدایا را برای مخاطبان ارزشمند می کند. پس همیشه به دنبال هدایای لوکس و گران قیمت نباشید. گاهی اوقات مخاطبان شما نیاز به یادآوری و به روز رسانی در مورد پیشرفت کسب و کار شما دارد و و این هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت بهترین بهانه خواهند بود.

همیشه با پیشنهاد هدایای ارزان قیمت و مقرون به صرفه، خودکار و کیف را به یاد می آوریم که بدون شک هنوز هم کاربرد دارند، اما این تمام داستان نیست و کمی تمرکز بیشتر بر انتخاب یک هدیه، به شما بازخورد بهتری می‌دهد. در ادمه این مقاله نیز به بررسی موضوع ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی پرداخته میشود.

ست مدیریتی هدایای تبلیغاتی

انواع ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی هدایا!

  • هدایای دیجیتالی

وقتی در مورد هدایای دیجیتال صحبت می‌کنیم، همیشه تصاویری از هدایایی مانند پاوربانک‌ها و ایرپادها به ذهن می‌رسد. اما هدایای کوچک و ارزان اما کاربردی و ضروری مانند هولدر یا پایه های نگه دارنده یکی از ارزان ترین هدایایی است که بسیاری از مخاطبان شما مایلند از شما دریافت کنند.

 همچنین شارژرهای فندکی از دیگر هدایای کاربردی برای مخاطبانی که روزهای زیادی را در سفر به سر می‌برند و یا به شغل شریف رانندگی مشغول به کار هستند و یا تمام افرادی که خودروی شخصی دارند می‌تواند بسیار مفید و کاربردی و دوست داشتنی باشد.

  • هدایای چرمی

چرم را نیز می‌توان به هدایای تبلیغاتی کوچک تبدیل کرد و این هدایا را محبوب و جذاب کرد. جاکلیدی های چرمی یا طرح های چرمی همیشه مورد استفاده و ترجیح بسیاری از مخاطبان هدف شما بوده است؛ البته جاکلیدی بخشی از هدایای تبلیغاتی با طیف وسیع و فوق العاده متنوع از انواع مختلف است که پاسخگوی سلیقه های مختلف و در عین حال زیبا هستند و برای مخاطبان شما بسیار مفید خواهند بود .

جاکارتی چرمی در طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف از دیگر هدایای کاربردی هستند که نه تنها قیمت بالایی ندارند، بلکه طرفداران زیادی نیز خواهند داشت.

آیینه‌های چرمی کوچک در اشکال و رنگ‌های جذاب و متنوع می‌توانند همراهی همیشگی در کیف مخاطب شما باشند.

  • ماگ تبلیغاتی

ماگ های تبلیغاتی می تواند بهترین انتخاب باشد . زیرا این محصول کاربردی بوده و کاربرد روزانه زیادی دارد. همچنین ماگ ها این گزینه را دارند که لوگوی برند شما را  بر روی آن چاپ کنید تا کسب و کار شما بیشتر دیده شود.

بیشتر بدانید ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی : ساخت تیزر تبلیغاتی در اصفهان

ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی - انواع ماگ تبلیغاتی
  • خودکار تبلیغاتی

یکی از محصولاتی که همه مورد استفاده قرار می‌گیرند، خودکار است. انتخاب خودکار به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای شما این مزیت را همراه خواهد آورد که پول زیادی برای تبلیغات خرج نکنید، اما می تواند ابزار مورد نیاز مردم را برای کمک  برای شناخت برند و خدمات شما آماده فراهم کند. تبلیغات خودکار در دسته هدایای لوکس قرار نمی گیرد اما به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ارزان بر روی مخاطب تاثیر گذاشته و نیازهای روزمره او را برآورده می کند.

  • سررسید تبلیغاتی

این دسته از هدایا پایان سال محبوبیت زیادی دارند و سازمان ها و کسب و کارهای آگاه در  زمینه سررسید های تبلیغاتی مختلفی تهیه کرده و به مشتریان و کارمندان خود تحویل می دهند. هنگام تهیه ی سررسید باید به کیفیت و زیبایی توجه زیادی کرد. زیرا این هدایا مانند خودکارهای تبلیغاتی مدت بیشتری در اختیار مشتریان و کارمندان قرار می گیرد؛ هرچه مناسب تر و زیباتر باشد، بیشتر جذب شرکت شما می شوند.

ویژگی ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی هدایا

به  طور کلی هدایای تبلیغاتی، یکی از ارزان ترین و مقرون به صرفه ترین راه های تبلیغات است، البته برای این مدل تبلیغاتی هم می بایست هزینه شود و باید بودجه معقولی برای این کار در نظر گرفت. این موضوع به ویژه برای استارت آپ ها یا کسب و کارهای کوچکی که با سرمایه اندک کار می کنند مهم و حیاتی است. بنابراین،انواع راهای تبلیغاتی را بررسی می کنند و انواعی از آن که ارزان‌تر از انواع دیگر را می یابند.

البته ممکن است این نظر به وجود بیاید که هدایای تبلیغاتی ارزان، بی کیفیت هستند و می توانند نتیجه‌ای برعکس داشته باشند ولی این طور نیست، مطمئناً هر گرانی دلیل بر کیفیت و هر ارزانی دلیل بر بی‌کیفیتی یک کالا نیست و نکته مهم در این است که اگر هنگام تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان به ویژگی‌هایی که باید داشته باشند، توجه کنید؛ مطمئناً در آینده مشکلی پیش نخواهد آمد. در ادامه به برخی ویژگی‌های هدایای تبلیغاتی ارزان اشاره می‌کنیم:

بیشتر بدانید ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی : چاپ جعبه بسته بندی

ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی - سررسید چرم طبیعی
  • خلاقانه باشند.

همانطور که گفته شد همه قیمت های پایین نشانه کمبود کیفیت نیست. اگر بودجه شما برای هدایا کم است، پس این هدایای اخلاقی را آماده کنید. ترکیب هدایای مختلف ارزان قیمت اما مرتبط در قالب بسته های تبلیغاتی، بسته بندی زیبا و هیجان انگیز و … نمونه خلاقیت در ارائه هدایای تبلیغاتی است.

  • ترند و متداول باشند.

گاهی اوقات استفاده از یک محصول خاص در بین مردم رایج می شود که تقریباً همه دوست دارند برای خود یا اعضای خانواده خود آن را داشته باشند. اگر در تهیه هدایای تبلیغاتی ارزان به روند بازار توجه داشته باشید، به راحتی می توانید آنها را پیدا کنید

  • سفارشی شده باشند.

هدایای سفارشی به این معنی است که شما نیازهای مشتریان یا شرکای تجاری خود را به خوبی می شناسید و می توانید هدایایی متناسب با آنها تهیه کرده و بدهید. در مقیاس کوچکتر، می توانید این دسته بندی را در بین مشتریان زن و مرد خود بررسی کنید. به عنوان مثال، اگر می خواهید یک بسته هدایای تبلیغاتی ارزان برای زنان تهیه کنید، یک کیف مانیکور کوچک می تواند به عنوان یک هدیه کاربردی، بادوام، شخصی و مقرون به صرفه استفاده شود.

  • در تیراژ بالا مورد استفاده قرار می گیرد.

همانطور که گفتم، هر شرکتی باید با توجه به بودجه خود، هدایا را تهیه کند، اما اگر می خواهید برای تعداد زیادی از مشتریان یا شرکای تجاری، هدیه تهیه کنید، ایده استفاده از هدایای گران قیمت مناسب نیست، هر چند که بودجه آن وجود داشته باشد.

برای طراحی ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی و منحصر به فرد چه کار کنیم!

  • هنگام انتخاب یک محصولتبلیغاتی، به نیازی که می‌خواهید برطرف کنید فکر کنید .
  • هدایای تبلیغاتی اشکال مختلفی دارند، اما شما باید تعیینکنید که آنها چه نیازهایی را برآورده می کنند.
  • هدایایتجاری به گونه‌ای طراحی شوند که زندگی را برای مصرف‌کنندگان آسان‌تر کرده و به آن‌ها احساس ارزشمندی بدهند .
  • به محصولاتی فکر کنید که درشرایط عادی تقاضای بالایی دارند و وقتی مشتری آن را می بیند، بلافاصله به سمت آن کشیده می شود. اگر هدیه شما چنین محصولی باشد، قطعا تاثیرات مثبتی خواهد داشت

بیشتر بدانید ارزان قیمت ترین راه های تبلیغاتی : ماگ تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید