08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

چگونگی سفارش سالنامه مرغوب

5/5
خرید و سفارش سالنامه مرغوب

چگونگی سفارش سالنامه مرغوب

در این مقاله به بررسی سفارش سالنامه مرغوب پرداخته میشود. سالنامه از ترکیب دو کلمه “سال” و “نام” می باشد و این به معنای نامه هایی است که یک فرد هر روز در طول یک سال می نویسد. یعنی همان یادداشت های روزانه شامل جلسات، رویدادهای مهم و… که در طول سال جاری می نویسند. یکی از عواملی که سالنامه را به یک محصول تبلیغاتی با ارزش تبدیل کرده است، استفاده طولانی مدت از آن است که گاهی بیش از یک سال است.

زیرا سالنامه ها دفترهایی هستند که در اکثر موارد می توانید اطلاعات کاری و شخصی مهم را در آنها ذخیره و اضافه کنید. بنابراین، زمانی که ویژگی های یک سالنامه با کیفیت را بدانید، می توانید به راحتی و در مدت زمان کوتاهی سفارش خود را ثبت کنید. در این مقاله شما را با این ویژگی ها آشنا می کنیم.

چه اطلاعاتی در سالنامه سفارشی چاپ می شود؟

سالنامه ی سفارشی به طور کامل مطابق با ویژگی ها، مشخصات و طراحی منحصر به فرد مورد نظر شرکت سفارش دهنده در تمام اجزای سالنامه تنظیم می شود. بنابراین اگر می خواهید طرح خود را سفارش دهید، لطفا این اطلاعات را در اختیار شرکت سازنده قرار دهید تا تمام قسمت های سالنامه را طبق نظر شما طراحی کنند.

سالنامه های آماده ای که از بیرون خریداری می کنید فقط دارای تاریخ هستند، اما می توانید آنها را برای مجموعه خود سفارش دهید و لوگوی خود را چاپ کنید و از آنها به عنوان تبلیغات استفاده کنید. می توانید سالنامه را به عنوان هدیه و یادگاری به همکاران خود هدیه دهید. این کار باعث می شود که کسب و کار شما بیشتر دیده شود.

سالنامه های عمومی در تیراژهای زیاد تولید می شوند. تنها راه های تبلیغات در سالنامه معمولی عبارتند از: چاپ داغی کوب در سالنامه های جلد ترمو ، چاپ طلاکوب و سیلک در سالنامه جلد سلفون و لیزر بر روی جلدهای لیزر خور و پلاک می باشد .

سفارش سالنامه مرغوب

اطلاعات سفارش سالنامه مرغوب

در زیر، ما 8 مورد از اطلاعاتی را که می‌توانید در سالنامه شخصی‌شده خود قرار دهید، بیان کرده‌ایم. برای سالنامه شخصی و خاص خود، سعی کنید اطلاعات زیر را در سالنامه خود بگنجانید.

  • لوگوی برندتان
  • آدرس و محل کار کسب و کار
  • شماره تلفن مجموعه
  • شعارمخصوص مجموعه
  • رنگ و طراحی دلخواه(متناسب با مجموعه)
  • اضافه کردن قسمت های دلخواه به سالنامه
  • رویدادهای مهم جهان
  • درج تاریخ افتتاح مجموعه شخصی خود به عنوان تولد مجموعه

نکات مهم در سفارش سالنامه مرغوب

در اینجا چند نکته کلیدی برای خرید و سفارش سالنامه مرغوب وجود دارد:

  • قطع سررسید

یکی از مهم ترین عواملی که در هنگام خرید و سفارش سالنامه مرغوب باید در نظر گرفت اندازه آن است. برای چاپ سالنامه به ابعاد آن توجه کنید زیرا توزیع محصول به ابعاد آن بستگی دارد. شما باید سالنامه ای را که می خواهید بردارید بررسی کنید تا ببینید آیا اندازه آن در کیف مناسب است یا خیر. بسیاری از قطع های سررسیدها قابل حمل نیستند.

به همین دلیل است که آنها به ندرت استفاده می شوند. البته باید بدانید که نمونه از سررسیدها رومیزی هستند. آنها با جلوه های ویژه طراحی شده اند؛ که می توان به عنوان نمونه های عالی ارائه می دهند. انواع این قطع ها را می توان به ترتیب اندازه از کوچک به بزرگ به این شکل معرفی کرد: وزیری، رقعی، اروپایی، خشتی و پالتویی. انتخاب یک قطع مناسب از ویژگی های مهم یک سالنامه با کیفیت به شمار می آیند.

  • جلد سررسید

نکته دیگری که هنگام خرید و سفارش سالنامه مرغوب باید به آن توجه کنید جلد محصول است. بسیار مهم است که پوشش سالنامه مقاومت زیادی داشته باشد. از جلدهای متفاوتی برای سالنامه استفاده می شود.

بسته به بودجه خود می توانید یکی از انواع جلدها با قیمت متفاوت را برای طرح سالنامه سفارش دهید. برای طرح های خاص سالنامه می توانید روکش های طبیعی و مجلل را انتخاب کنید. این روکش ها با هزینه های بالا برای طرح های سالنامهاستفاده می شوند.

بیشتر بدانید سفارش سالنامه مرغوب : ست مدیریتی سررسید تبلیغاتی

سفارش سالنامه
  • کاغذ سررسید

جنس کاغذ سالنامه از دیگر نکاتی است که در خرید مرغوب ترین سالنامه باید به آن توجه کرد. صفحات مورد استفاده برای سالنامه ها کاغذی یا ساتن هستند.

آن دسته از ورق هایی که براق هستند برای ساخت سالنامه های گران قیمت استفاده می شوند. اما از برگه های کاغذی برای صفحات داخلی سالنامه استفاده می شود. بسته به نوع سفارش، می توانید برگه های مختلفی را برای سالنامه انتخاب کنید.

  • حک لوگو یا چاپ لوگو روی سالنامه

لوگوی شرکت نقش مهمی در برندسازی دارد و قرار دادن آن بر روی هدایای تبلیغاتی به آن معنا و هدف می بخشد. فراموش نکنید که این نیز مهم است و باید برای آن هزینه کرد. لوگوها یا لوگوهای شرکتی عمدتاً برای پوشش ابری استفاده می شوند و بسته به نوع پوشش متفاوت هستند.

از روش های مختلف لوگو گذاری سالنامه ها می توان به طلاکوب، نقره کوب، داغکوب ، چاپ لوگو روی جلد سلفون و چسباندن پلاک اشاره کرد.

  • لت گلاسه، آستر بدرقه و روبان سالنامه مرغوب

لت ها می توانند در جداسازی ماه های سال در سالنامه نقش داشته باشند که معمولاً از جنس گلاس ساخته شده اند و برای این کار به زیبایی طراحی شده اند. آستر بدرقه به صفحات اول و آخر سالنامه نیز اشاره می کند که وظیفه الصاق صفحه سالنامه به جلد را بر عهده دارند.

جنس و تناسب لایه بدرقه نقش مهمی در دوام آن دارد. می توانید از نوار برای جدا کردن صفحات مورد نیاز خود استفاده کنید. با خلاقیت می توانید لوگوی خود را نیز روی این روبان چاپ کنید.

  • صحافی سررسید

یکی دیگر از نکات مهم در هنگام خرید بهترین سالنامه توجه به صحافی آن است. سالنامه با استفاده از  ته چسب، ته دوخت و فنر متصل می شود. استحکام اتصال یکی از مهمترین عوامل است.

از آنجایی که صحافی فنری چون مقاومت بالایی دارد طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. برای خرید بادوام و با کیفیت به نوع صحافی دقت کنید.

بیشتر بدانید سفارش سالنامه مرغوب : چاپ جعبه بسته بندی

سفارش سالنامه مرغوب
  • محتوای بهترین سررسید

توجه به مندرجات سالنامه از دیگر نکاتی است که در هنگام خرید سالنامه بسیار حائز اهمیت است. تمام جزئیات روزهای مختلف باید در بازه زمانی ثبت شود. ثبت رویدادهای مختلف برای برنامه ریزی سالنامه مهم است.

هر صفحه باید به گونه ای رنگ آمیزی شود که به زیبایی و خوانایی صفحه لطمه ای وارد نکند. در واقع شما می توانید محتوای هر سررسید را بسته به نوع کسب و کار خود انتخاب کنید.

 سخن پایانی مقاله سفارش سالنامه مرغوب

در این مقاله گفتیم که سالنامه ها دفترهایی هستند که در اکثر موارد می توانید اطلاعات کاری و شخصی مهم را در آنها ثبت کرد. و کیفیت و بادوام بودن سالنامه برای افراد حائز اهمیت است. بهتر است برای سفارش سالنامه اختصاصی کسب و کار خود از افراد با تجربه و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید.

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید