08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

همه چیز در مورد جعبه سررسید

5/5
جعبه سررسید

همه چیز درمورد جعبه سررسید

سررسید یکی از مهم ترین هدایای تبلیغاتی است که شرکت ها قبل از پایان سال اعطا می کنند. این هدیه تبلیغاتی به تنهایی کامل و زیبا هستند، اما می توان با افزودن جزئیاتی مانند جعبه سررسید، عملکرد و لوکس بودن آنها را افزایش داد.

جعبه سررسید را می توان از مواد مختلفی تهیه کرد. اما نوع مقوای آن به دلیل قابلیت چاپ الگوهای مختلف بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. جعبه سررسید به صورت جعبه مقوایی یک طرفه، سه لایه یا هاردباکس طراحی شده و می توان برند و لوگوی مربوط به کسب و کار را بر روی آن بولد کرد. در ادامه ما در مورد سفارشی کردن جعبه سررسید صحبت خواهیم کرد.

کاربرد جعبه سررسید

از آنجایی که سررسید در طول سال و به خصوص در پایان سال بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، افراد علاقه بیشتری به هدیه دادن این محصول به مخاطبین خود دارند. در نتیجه با توجه به درخواست بالا، سررسید هم جزء مهمی از تولید جعبه سررسید است که نیاز به مواد با کیفیت و طراحی زیبا دارد.

بسته بندی مناسب همیشه آخرین مرحله در تولید یک محصول است. حال اگر این بسته به بهتری شکل طراحی شده باشد، شانس فروش بیشتری خواهد داشت. جعبه سررسید به صورت هارد باکس نیاز به بهره وری و توانایی بالایی در تولید خود دارد زیرا همه تولیدکنندگان قادر به تولید این مدل از جعبه سخت با کیفیت بالا نیستند.

یکی دیگر از کاربردهای جعبه سررسید بسته بندی آن است. سرسید را می توان یکی از بهترین محصولات تبلیغاتی دانست. بنابراین اگر می‌خواهید آن را به کسی هدیه دهید که نماینده برند شماست، باید ظاهری زیبا و با کیفیتی داشته باشد تا توجه مخاطب را به خود جلب کند.

همه چیز در مورد جعبه سررسید

پس در مجموع سه کاربرد مهم جعبه سرسید به شرح زیر می باشد:

  • محافظت از محصول در برابر عوامل محیطی و حفظ ظاهر آن اولین نقش مهم جعبه برای تمامی محصولات می باشد.
  • علاوه بر خود محصول می توانید از اقلام دیگری که در یک هدیه با هم ترکیب می شوند به عنوان هدیه تبلیغاتی داخل جعبه استفاده کنید.
  • نقش تبلیغاتی مهم جعبه های سررسید

نکات مهم در طراحی و تولید جعبه سررسید

برای طراحی و تولید سررسید مناسب، باید چندین فاکتور را در نظر بگیرید. این موارد شامل طراحی ظاهری تا نوع متریال و چاپ های مختلف است. در طراحی و ساخت سررسید به نکات زیر توجه کنید:

  • اندازه و شکل کادر جعبه سررسید را مطابق با خود سررسید تنظیم کنید. اگر به دنبال یک جعبه تزئینی و زیبا هستید، باید این نکته را در نظر بگیرید. مسلما خیلی جذاب نخواهد شد که یک سررسید را در جعبه بزرگتر قرار دهید و یا اینکه سررسید بزرگتر از جعبه باشد. . برای مثال طوری که در جعبه های در دار، درب جعبه به سختی بسته شود. البته در مدل های دیگر جعبه ها نیز، مسلما طراحی دقیق حائز اهمیت است.
  • توجه داشته باشید که طراحی جعبه باید به گونه ای باشد که توان نگهداری از سررسید را داشته باشد. در غیر این صورت، هم ماندگاری سررسید و هم عمر جعبه کوتاه خواهد بود و منجر به پوسیدگی و خرابی سررسید می شود.
  • هنگام ساخت جعبه سررسید، باید در نظر داشته باشید که مواد استفاده شده با نوع سررسید مطابقت دارد. مثلا اگر وزن سررسید زیاد است باید از جعبه های سخت یا حتی جعبه های چوبی و فلزی استفاده کنید. به یاد داشته باشید که وزن سررسید تا حد زیادی به نوع کاغذ استفاده شده در آن و حتی جلد آن بستگی دارد.
  • البته نیازی به استفاده از جعبه های فلزی و چوبی برای سررسیدهایی که از کاغذ با گرماژ پایین تهیه شده و جلد آنها نیز مقوایی تهیه شده نمی باشد. اگر سررسید از برگه هایی با گرماژ بالا یا جلد چرمی ساخته شده توصیه می کنیم از جعبه سخت یا جعبه فلزی و چوبی استفاده کنید. این جعبه ها به دلیل مواد به کار رفته در آنها بادوام و مستحکم هستند.
  • شما می توانید از هر نوع چاپی برای درج اطلاعاتی مانند نام تجاری یا لوگو روی جعبه سررسید استفاده کنید. از طرفی می توانید این اقلام را روی قطعات فلزی یا پلاستیکی محکم قرار داده و برروی سررسید حک کنید. بستگی به سلیقه شما دارد وقتی صحبت از بودجه می شود، باید این موارد را در نظر داشته باشید.

بیشتر بدانید همه چیز در مورد جعبه سررسید : ست مدیریتی سررسید تبلیغاتی

همه چیز در مورد جعبه سررسید

قیمت جعبه سررسید

برای اطلاع از قیمت جعبه سررسید، می توانید با ما تماس بگیرید تا همکاران ما پس از دریافت اطلاعات دقیق از شما، لیست قیمت این جعبه ها را در اختیار شما قرار دهند. لازم به ذکر است که قیمت جعبه سررسید به عوامل مختلفی بستگی دارد که باید قبل از ارائه قیمت بر روی این فاکتورها مشخص شود که یکی از مهم ترین عواملی که می توان به آن اشاره کرد عرض جعبه، ابعاد جعبه، نوع مقوا، نوع چاپ و طرح جعبه و … است و در نتیجه برای دریافت قیمت با ما تماس بگیرید تا پس از دریافت این اطلاعات لیست قیمت را به شما ارائه دهیم.

سخن آخر

در این مقاله به نکات مهم و طلایی طراحی جعبه سررسید و اینکه تولید جعبه های سررسید باید با تولید خاص و ظرافت های خاصی انجام شود که نیازمند تیمی متخصص و حرفه ای دارد. مجموعه آبرنگ با داشتن تجربه کافی در تولید انواع سررسید و جعبه سررسید در مدل های مختلف و همچنین بازخورد مثبت در مورد محصولات تولید شده در بازار را دارا می باشد که می توانید با خیال راحت طراح دلخواهتان را به تیم ما بسپارید.

بیشتر بدانید همه چیز در مورد جعبه سررسید : چاپ جعبه بسته بندی

همه چیز در مورد جعبه سررسید

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید