08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

هدایای تبلیغاتی مناسب برای افتتاحیه

5/5
هدایای تبلیغاتی مناسب

هدایای تبلیغاتی مناسب برای افتتاحیه

در این مقاله به بررسی هدایای تبلیغاتی مناسب برای افتتاحیه پرداخته میشود. یکی از مراسم هایی که توسط شرکت ها برگزار می شود افتتاحیه شرکت است. شب افتتاحیه یکی از بهترین فرصت هایی است که یک سازمان یا کسب و کار می تواند برای شناسایی و تشکر از مشتریان و کارکنان نمونه خود استفاده کند و همچنین بستر مناسبی برای شبکه سازی برای سازمان شما است. برای مراسم افتتاحیه که معمولا افراد زیادی دعوت می شوند، بهتر است کادوهای رسمی تری انتخاب کنید.

اگر قصد دارید به زودی یک کسب و کار راه اندازی کنید، مراسم را آماده کرده اید و می خواهید مردم را وادار به خرید محصولات و خدمات شما کنید. برای انتخاب نوع هدیه تبلیغاتی حتما این مقاله را بخوانید.

 ویژگی هدایای تبلیغاتی مناسب برای افتتاحیه

نکته هدایای تبلیغاتی مناسب برای افتتاحیه: بهترین راه استفاده از چیزهایی است که هر روز قابل استفاده هستند. فرقی نمی کند در خانه باشد یا در محل کار، مهم ترین نکته این است که هدایای شما مرتب استفاده شود.

به این ترتیب با مشتریان بالقوه خود در ذهن آنها باقی خواهید ماند. بنابراین به محض اینکه به دنبال یک محصول یا رزرو خدمات هستند، به طور خودکار شرکت شما را به راه حل مرتبط می کنند و شرکت شما را جستجو می کنند.

نکته دیگر اهمیت چاپ روی اجسام با طرح های خاص برای محصولات و خدمات شماست. برای مثال اگر یک فروشگاه تلفن همراه هستید، می توانید چیزهایی مانند لوازم جانبی گوشی های هوشمند و تبلت ها را اهدا کنید. مهم است که بازدیدکنندگانی که به افتتاحیه می آیند علاقه آن را بشناسید.

هدایای افتتاحیه

ایده برای هدایای تبلیغاتی مناسب برای افتتاحیه

  • خرید کتاب نفیس

خرید کتاب میتواند هدایای تبلیغاتی مناسب برای افتتاحیه باشد. هر کارآفرینی همیشه از یک کتاب خوب قدردانی می کند. او می تواند با مطالعه صحیح کتاب های توسعه کسب و کار و انگیزش و موفقیت گام های مهمی برای پیشرفت شغلی خود بردارد و از خرید بهترین هدایای شخصی لذت ببرد. این کتاب را می توان به صورت بسته بندی هدیه برای زنان و مردان ارائه کرد.

  • صندلی راحت

راه اندازی یک کسب و کار به این معنی است که شما باید زمان زیادی را صرف نشستن روی یک صندلی کنید. بنابراین یک صندلی عالی و راحت برای یک صاحب کسب و کار ضروری است و می تواند برای خانم ها و آقایان مناسب باشد.

  • اهدای کارت عضویت سالن بدنسازی

دادن این هدیه به چند دلیل عالی است:

  • ورزش استرس را کاهش می دهد و ذهن شما را برای مدتی از کار آزاد می کند.
  • نشستن پشت میز 24 ساعته یک سبک زندگی سالم نیست.
  • این یک راه عالی برای ملاقات با افراد دیگر و درگیر شدن در جامعه صاحبان مشاغل است

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی مناسب برای افتتاحیه : قیمت تقویم رومیزی 1403

هدایای مناسب برای افتتاحیه
  • لوازم جانبی میز

خودکار، سررسید، جامدادی، دفترچه یادداشت، نشانگر، برچسب و موارد دیگر، هدایای تبلیغاتی برای افتتاحیه هستند؛ همچنین می توانید از ساعت یا تقویم رومیزی با چاپ اختصاصی استفاده کنید.

  • قلم و ابزار با چراغ

هدایای LED بسیار محبوب هستند و می توان هر روز از آنها استفاده کرد. به عنوان مثال، می توانید خودکارهایی با چراغ یا ابزارهایی با LED داخلی یا حتی کلیدهایی با چراغ قوه تهیه کنید.

  • کیف ، کوله پشتی و چتر با آرم چاپ شده

کیف های اسپرت یا معمولی و طیف وسیعی از کیف های مختلف با  لوگوی کسب و کار شما می توان چاپ کرد. هنگامی که این اقلام در شهر استفاده می شود، شرکت شما مورد توجه بقیه افراد جامعه قرار می گیرد. در مورد چتر و عینک آفتابی همین مسئله صدق می کند.

  • صنایع دستی

صنایع دستی می تواند یک هدیه گران قیمت و ارزشمند برای صاحب یک کسب و کار جدید باشد. به عنوان مثال، یک قاب میناکاری شده زیبا برای تزئین دیوار دفتر یا ظروف مسی که چاپ و یا حک طرح قلم کاری شده به عنوان ساعت بسیار کاربردی و منحصر به فرد است.

گلدان مسی که بر روی میز مدیریت قرار بگیرد. جا خودکاری خاتم کاری شده که خودکار و روان نویس تبلیغاتی در آن جا گرفته است. همه ی این ها و خیلی صنایع دستی که به سلیقه شما بستگی دارد.

  • ساک دستی

وقتی صحبت از یک هدیه می شود، باید به نحوه قرار دادن آن نیز فکر کنید. در این مرحله باید به فکر ساک های تبلیغاتی باشید. با حک نام برند و لوگوی خود بر روی یک ساک تبلیغاتی شیک، مطمئن باشید که تبلیغات شما تمام نمی شود. ساک تبلیغاتی تا مدت ها در حافظه مخاطبان شما باقی خواهد ماند و بازتابی از تلاش های بازاریابی حرفه ای شما خواهد بود.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی مناسب برای افتتاحیه : قیمت سررسید 1403

هدایای تبلیغاتی مناسب برای افتتاحیه
  • لیوان تبلیغاتی

در همه انواع تبلیغات، ردپای لیوان تبلیغاتی و ماگ تبلیغاتی را خواهید دید. لیوان و ماگ بهترین دوست کارمندان و مخاطبان شما خواهد بود تا این لحظه به یاد ماندنی را فراموش نکنند. استفاده از شعارهای انگیزشی یا کشیدن تصاویر جالب روی این هدایای تبلیغاتی باعث خوشحالی همه می شود.

اگر می‌خواهید بسته هدیه تبلیغاتی خود را خاص ‌تر کنید، می‌توانید یک لیوان چای تبلیغاتی تهیه کنید و آن را همراه با شکلات و چای در مراسم سالگرد یا افتتاحیه کسب‌وکار خود سرو کنید.

  • فلش مموری تبلیغاتی

فلش یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی است که گیرندگان با رضایت از آن استفاده می کنند. فلش مموری تبلیغاتی در طرح های زیبا و منحصر به فرد قابل سفارش است و می توانید با حکاکی لیزری نام برند و لوگوی خود بر روی آن یک پک هدیه بی نظیر بسازید.

فلش مموری تبلیغاتی با حافظه بین 8 تا 32 گیگابایت یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی در بین شرکت های مطرح می باشد.

نتیجه گیری مقاله هدایای تبلیغاتی مناسب برای افتتاحیه

هدیه دادن و گرفتن همیشه برای همه خوب است. همانطور که گفته شد در مراسم افتتاحیه شرکت یا راه اندازی کسب و کار روش های مختلفی برای جلب توجه عموم به برند و معرفی برند وجود دارد که موثرترین آنها ارائه هدایای تبلیغاتی است.

بسته هدایای تبلیغاتی با انواع هدایای تبلیغاتی راه حلی عالی برای جلب توجه مخاطبان شما و تشکر از آنها برای همکاری های گذشته و آینده خواهد بود. هدایای تبلیغاتی محبوب و پرطرفدار این فصل می تواند تاثیری فراموش نشدنی بر جای بگذارد.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی مناسب برای افتتاحیه : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید