08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

هدایای تبلیغاتی فصل زمستان

5/5
سوالات قبل از سفارش هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی فصل زمستان

در این مقاله به بررسی هدایای تبلیغاتی فصل زمستان پرداخته میشود. در زمستان و روزهای سرد بسیاری از مردم به دنبال لباس گرم و وسایل کاربردی مانند فلاسک، چتر، دستکش و … می گردند. هدایای تبلیغاتی مناسب این فصل می توانند مخاطبان زیادی را به سمت برند شما جذب کنند، چرا که این محصولات در فصل های مختلف زمستان و در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

با دانستن این نکات قادر خواهید بود در زمستان امسال تبلیغات موثری برای شرکت و سازمان خود تهیه کنید. در این مطلب به معرفی چندین هدایای تبلیغاتی مناسب برای زمستان می پردازیم تا بتوانید با این محصولات برند خود را به افراد بیشتری معرفی کنید.

لیست بهترین هدایای تبلیغاتی فصل زمستان

  • چتر تبلیغاتی

چترهای تبلیغاتی یکی از مناسب ترین محصولات هدایای تبلیغاتی فصل زمستان هستند که در هنگام بارندگی یا برف استفاده می شود. این محصول به افراد کمک می کند هنگام بارش برف یا باران خیس نشوند. با چاپ برند خود بر روی این چترها می توانید برند خود را به افرادی که این چترها را می بینند معرفی کنید.

  • ست هدیه شال و کلاه

شال و کلاه پرکاربردترین لباس های زمستانی هستند و می توان آنها را در طول سه ماه فصل زمستان استفاده کرد. با توجه به میزان استفاده از این ست در فصل زمستان می توان گفت که این محصول یکی از مناسب ترین انتخاب ها می باشد.

هدایای تبلیغاتی فصل زمستان
  • دستکش تبلیغاتی

در فصل زمستان افراد برای تفریح به اسکی، کوهستان و یا برای کار از خانه خارج میشوند، در چنین مواقعی دستکش های تبلیغاتی برای افراد بسیار مفید است و می توانند با این دستکش ها دست خود را گرم نگه دارند.

بنابراین هر بار که مخاطبان شما این دستکش ها را می پوشند، با برند شما روبرو می شوند و حتی افرادی که با آنها ملاقات می کنند نیز ممکن است جذب برندتان شوند.

  • پتو

پتو یکی از مهم ترین چیزهایی است که ما اغلب در فصل زمستان از آن استفاده می کنیم و می توانید در پیک نیک نیز از آن استفاده کنید. پتوهای تبلیغاتی به گونه ای هستند که می توانید با چاپ لوگوی شرکت خود به مشتریان خود هدیه دهید.

  • فلاسک

یکی از پرطرفدارترین و کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی، فلاسک است که می توانید از آن نه تنها در زمستان، بلکه در سایر فصول سال برای تفریح، پیک نیک و نوشیدنی های سرد و گرم استفاده کنید. فلاسک یک هدیه شرکتی منحصر به فرد است که می توانید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی فصل زمستان : ست مدیریتی تبلیغاتی

کاربرد هدایای تبلیغاتی
  • هودی یا سویشرت

هودی ها هدایای تبلیغاتی گرم و جذاب برای کارمندان شرکت هستند. افراد هنگام احساس سرما روی لباس های خود کلاه می گذارند و زمانی که محیط گرم است آن را در می آورند. کلاه در انواع جنس، طرح ها و رنگ ها تولید می شود. با توجه به بودجه خود و با توجه به سلیقه مخاطبان می توانید هودی را با نام برند و لوگوی خود سفارشی کرده و به مشتریان و مخاطبان خود هدیه دهید.

ممکن است به کارمندان در هر بخش از شرکت خود یک هود رنگی خاص اختصاص دهید تا افراد آن بخش را متمایز کنند. هودی های باکیفیت انتخاب کنید تا مردم بتوانند آن ها را در جاهای دیگری بپوشند. در این صورت برند شما در معرض دید افراد دیگر قرار می گیرد.

  • ماگ تبلیغاتی

ماگ های تبلیغاتی یکی از هدایایی است که اغلب برای هر فصل انتخاب می شود. که در زمستان با آن چای و قهوه می نوشیم. ماگ های تبلیغاتی در طرح ها و رنگ های متنوع موجود است.

و فضای کافی برای چاپ هر طرحی را در اختیار کارفرمایان قرار می دهد. اگر قصد دارید از ماگ های تبلیغاتی به عنوان هدیه استفاده کنید. فراموش نکنید که به کیفیت آن نیز توجه کنید. زیرا اگر مواد دستگاه بی کیفیت باشد به راحتی می شکند و نمی تواند برند شما را به طور موثر تبلیغ کند.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی فصل زمستان : ماگ های تبلیغاتی

کاربرد رنگ در هدایای تبلیغاتی

سخن پایانی مقاله هدایای تبلیغاتی فصل زمستان

از آنجایی که فصل زمستان یکی از فصل هایی است که افراد تمایل به پوشیدن لباس های گرم مانند هودی، دستکش و استفاده از لوازم جانبی (مانند فلاسک، چتر و …) دارند، هدیه دادن این محصولات می تواند تاثیر زیادی در تبلیغ برند شما داشته باشد.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی فصل زمستان : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید