08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

هدایای تبلیغاتی شب یلدا

5/5
هدایای تبلیغاتی مناسب شب یلدا

هدایای تبلیغاتی شب یلدا

در این مقاله به بررسی هدایای تبلیغاتی شب یلدا پرداخته میشود. هدیه دادن یکی از موثرترین راه ها برای جلب محبت یا الهام بخشیدن به افراد برای رسیدن به هدف مورد نظر است و از آنجایی که شب یلدا یکی از زیباترین و زیباترین اعیاد ایرانیان به شمار می رود، برگزاری هدایای مدیریتی شب یلدا مانند پک آجیل ، دیوان حافظ، صنایع دستی و … برای مشتریان و کارمندان شما، باعث شناخته تر شدن برند شما خواهد شد هر چه برند شما و نام شرکت شما آشناتر باشد، سودآوری بیشتری خواهید داشت.

توجه داشته باشید که هدایایی که در شب یلدا داده می شود باید حال و هوای یلدا را داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با اقلام تبلیغاتی یلدا با ما همراه باشید.

انواع هدایای تبلیغاتی شب یلدا

  • جعبه پذیرایی

یکی از هدایای تبلیغاتی شب یلدا که می توانید برای همکاران، مدیران ارشد یا کارمندان خلاق خود بگیرید، جعبه هدیه است. جعبه ای که جنس آن جعبه شیشه ای یا چوبی است که حاوی انواع چای، نسکافه، شکلات و … است. جعبه کوچک مهمانی با چای و شکلات یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی در جشن یلدا است و باعث جذب مخاطب می شود.

  • پک شب یلدا آجیل کادویی

آجیل یکی از خوشمزه ترین خوردنی ها در شب است. جعبه هدیه تبلیغاتی را که می تواند به شکل سیب یا میوه دلخواه و به هر شکلی باشد انتخاب کنید و آن را با انواع آجیل پر کنید و به عنوان هدیه برای مشتریان خود بفرستید.

  • تهیه کتاب حافظ و شاهنامه

یکی از آیین های شب یلدا گرفتن فال حافظ و شاهنامه خوانی است. پس انتخاب کتاب نفیس به عنوان هدیه تبلیغاتی برای شب یلدا می تواند بسیار تاثیرگذار باشد و تاثیر مثبتی بر نظر مخاطبان نسبت به برند شما داشته باشد.

دیوان حافظ یا خیام یکی از بهترین هدایای لوکس تبلیغاتی است که می توانید در یک شب زیبا به مدیران و مسئولان ارشد بدهید. با توجه به هزینه نسبتاً بالای هدایای تبلیغاتی در سال جاری، دسترسی محدود در نظر گرفته شده است.

هدایای تبلیغاتی شب یلدا
  • صنایع دستی

صنایع دستی مانند بشقاب های میناکاری زیبا یا تابلوهای دیواری شیک، متفاوت از دیگر هدایای ویژه سازمانی در مناسبت هایی هستند که به نظر می رسد اکثر مشتریان شما متوجه آن می شوند.

همچنین می توانید سفارش دهید تا نام سازمان یا شرکت خود را بر روی این کاردستی هک کنید و هدیه خود را به یاد ماندنی کنید.

  • شکلات‌های سفارشی

شکلات های خاص یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای شب یلدا هستند. می توانید به این فکر کنید که این شکلات ها را به شکل انار و هندوانه طراحی کنید و سپس عبارت یلدای مبارک را با لوگوی خود روی این شکلات ها سفارش دهید.

در بسته بندی شکلات بهتر است از طرح های جالب برای شب یلدا استفاده کنید و در صورت امکان هدیه خود را خاص و خاطره انگیز کنید.

  • ست دمنوش شیشه‌ای

دمنوش ها یک از نوشیدنی های محبوب بین ما ایرانیان بوده و هستند زیرا نه تنها طعم فوق العاده ای دارند بلکه می توانند باعث تقویت سیستم ایمنی بدن شده و ما را از امراض مختلف حفظ کنند.

این دمنوش های سلامتی و ایمنی به همراه جعبه های بسیار نفیس دست ساز مانند جعبه های چوبی و ترمه کاری شده آماده شده اند تا به همراه سلامتی، زیبایی را نیز برای شما به ارمغان آورند. دمنوش های این بسته ها از بهترین و با کیفیت دمنوش های کشورمان بوده تا در این ایام بیماری تضمینی برای حفظ سلامتی کارکنان مجموعه شما باشد.

  • میوه خشک

کمتر کسی پیدا می‌شود که از این هدیه خوشمزه و در عین حال مفید و مغذی خوشش نیاید. طراحی سینی میوه خشک را بشکل میوه دلخواه و یا حروف یلدا مبارک سفارش دهید و داخل آن را با انواع میوه‌های خشک پر کنید. نوشتن یلدا مبارک و چاپ نام و لوگوی شرکت خود را بر روی آن فراموش نکنید. بنظر می‌رسد که مشتریان این هدیه شیک و زیبای شما را به هیچ وجه فراموش نخواهند کرد.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی شب یلدا : ست مدیریتی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی مناسب شب یلدا
  • تابلو نفیس تبلیغاتی مس و فیروزه

طرح ها و رنگ های به کار رفته در صنایع دستی زیبایی کادو را دو چندان می کند. هدیه دادن صنایع دستی نه تنها به رونق این منطقه و کسب درآمد افراد مختلف در روستاها و شهرهای مختلف کمک می کند، بلکه در گسترش فرهنگ یک کشور نیز بسیار مهم است. بنابراین در جشنی باستانی مانند شب یلدا، هدیه دادن هنر تبلیغاتی بسیار مناسب و قابل تحسین است. یکی از هدایای تبلیغاتی یلدا تابلوهای نفیس تبلیغاتی مس و فیروزه است که بسیار جذاب است.

هدیه سازمانی شب یلدا باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

همانطور که گفتیم هدایای شرکتی شب یلدا بسیار متنوع است. بهتر است هدیه ای انتخاب کنید که علاوه بر غافلگیری مخاطب، او را به هیجان بیاورد. بنابراین تزیین و بسته بندی این هدایا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اما در ادامه به ارائه برخی از ویژگی های هدایای تبلیغاتی و سازمانی مناسب شب یلدا می پردازیم.

  • جذابیت ظاهری

هدیه شب یلدا باید زیبا و جذاب باشد تا نظر مخاطب را به خود جلب کند. انتخاب هدایای جذاب نه تنها باعث برانگیختن اشتیاق مخاطبان می شود، بلکه آنها را تشویق می کند تا با برند و شرکت شما آشنا شوند و از خدمات شما استفاده کنند.

  • مناسب و سازگار با شخصیت مخاطب

در نظر گرفتن برخی ویژگی ها مانند سن، شخصیت، جنسیت و … در انتخاب کادو برای شب یلدا به شما کمک می کند تا بهترین و موثرترین هدیه را انتخاب کنید. زیرا این اقدام علاوه بر بیان اهمیت شما نسبت به سلیقه و شخصیت مخاطبانتان، مسئولیت پذیری و ارائه خدمات با بالاترین کیفیت را نیز نشان می دهد.

  • کاربردی

هنگام خرید هدیه تبلیغاتی برای شب یلدا علاوه بر زیبایی باید به کاربرد آن نیز توجه کرد. هدیه ای که انتخاب می کنید باید متناسب با نیازهای مخاطب و کاربردی باشد. زیرا هدایایی که فقط ظاهر تزئینی دارند به سرعت جذابیت خود را از دست می دهند

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی شب یلدا : ماگ های تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی یلدا
  • مقرون به صرفه

از آنجایی که بسیاری از اقلام تبلیغاتی شب یلدا مورد نیاز است، قبل از هر اقدامی باید قیمت آنها را در نظر گرفت. زیرا ممکن است برخی از هدایا به دلیل گرانی، متناسب با بودجه شما نباشد. به یاد داشته باشید که قیمت یک هدیه به معنای مهم بودن آن نیست. به عبارت دیگر ملکی را انتخاب کنید که ارزش معنوی و قیمت مناسبی نیز داشته باشد.

  • یادآور شب یلدا

با توجه به خاص بودن شب یلدا، هدیه انتخابی باید تا حد امکان خاص و یادآور شب یلدا باشد.

سخن پایانی مقاله هدایای تبلیغاتی شب یلدا

در مطلب هدایای تبلیغاتی شب یلدا درباره اینکه کدام هدیه تبلیغاتی برای مشتریان شب یلدا مناسب است صحبت کردیم. شما باید با شناخت ویژگی های مشتریان خود بهترین هدایا را انتخاب کنید. هدایایی که مشتریان وفادار پیدا می کنند و به عنوان سرمایه گذاری برای توسعه برند استفاده می شوند. برای اطلاعات بیشتر و خرید بهترین پکیج های هدیه شب ایلدا می توانید با ما تماس بگیرید.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی شب یلدا : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید