08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست

5/5
هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط

هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست

استفاده از محصولات پایدار و هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست نه تنها برای محیط زیست، بلکه برای موجودات زنده نیز مفید است. در طول این سال ها، توجه به هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست اهمیت بیشتری پیدا کرده است. بنابراین، بسیاری از مدیران شرکت‌ها سعی می‌کنند به جای انتخاب محصولاتی که از پلاستیک‌های سمی استفاده می‌کنند و آن‌هایی که آسیب می‌زنند، سهم و حمایت شرکت خود را از محصولاتی که باعث بهبود محیط زیست می‌شوند (محصولات سبز) انتخاب کنند.

یکی از مهم ترین ویژگی های محصولات زیست سازگار این است که این محصولات به راحتی قابل تجزیه و بازیافت هستند و برخلاف محصولات پلاستیکی هزاران سال طول نمی کشد تا تجزیه شوند. از این رو در مقاله زیر به بررسی برخی از محصولات دوستدار محیط زیست می پردازیم که می توان از آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد.

هدایای تبلیغاتی سبز چیست؟

این یک مفهوم جدید در زمینه تبلیغات آفلاین است. این هدایا معمولاً ترکیبی از محصولات شیک و دوستدار محیط زیست هستند. این محصولات یکی از انگیزشی ترین هدایای تبلیغاتی می باشند.

نکات مهم برای خرید هدایای تبلیغاتی دوستدار محیط زیست:

  • هدیه باید برای مخاطب مفید و کاربردی باشد.
  • هدیه باید با کار و فعالیت شما مطابقت داشته باشد.
  • هدایا باید با نام تجاری شرکت شما مطابقت داشته باشد.
  • هزینه این هدیه باید در حد بودجه شما باشد.
  • شناخت کافی از مخاطبان خود داشته باشید.
  • برنامه ریزی فصل و هدیه را در نظر بگیرید و بر اساس آن هدایایی را انتخاب کنید.
هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست

انواع هدایای سازمانی سازگار با محیط زیست

  • لیوان تبلیغاتی

لیوان تبلیغاتی  که برای نوشیدن هر نوشیدنی استفاده می شود باید زیست سازگار باشد تا مواد سمی وارد بدن انسان نشود. بنابراین به جای لیوان های پلاستیکی مضر، استفاده از لیوان های دوستدار محیط زیست توصیه می شود.

لیوان های کاغذی که به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شوند، یکبار مصرف هستند و می توان از آنها در سفر استفاده کرد. استفاده از لیوان‌ها زیست سازگار مزایای زیادی برای مصرف کنندگان به همراه دارد.

نوشیدن نوشیدنی های داغ از لیوان های پلاستیکی بسیار خطرناک است زیرا انتقال گرما از لیوان های پلاستیکی سریع اتفاق می افتد و مواد مضر داخل پلاستیک آزاد می شود. بنابراین این سم وارد بدن انسان می شود و در حالی که با لیوان های دوستدار محیط زیست این اتفاق نمی افتد.

  • نی‌های نوشیدنی

روزانه حدود 500 میلیون نی پلاستیکی در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد که آن را به یازدهمین مورد بزرگ زباله های اقیانوس تبدیل می کند. استفاده از  نی برای نوشیدن اسموتی ها، آب میوه ها و نوشابه ها بسیار رایج است. استفاده از نی های پلاستیکی ممکن است باعث مشکلات گوارشی مانند نفخ شود. به همین دلیل است که استفاده از نی های پلاستیکی منسوخ شده است و شرکت های کادویی نی های استیل را توصیه می کنند.

استفاده از نی استیل از ورود مواد شیمیایی و طعم دهنده های فلزی به نوشیدنی جلوگیری می کند. نی های آشامیدنی استیل ضد زنگ که به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده می شود، قابل بازیافت و استفاده مجدد هستند. از این رو به عنوان یک هدیه تبلیغاتی پرکاربرد محسوب می شود و می توان به اهداف بازاریابی کسب و کار مطلوب دست یافت. البته از این نی ها در ایران به ندرت استفاده می شود.

  • کیسه‌های پارچه‌ای

پلاستیک به یک معضل بزرگ در سراسر جهان تبدیل شده است. کیسه های پارچه ای قابل استفاده مجدد جایگزین خوبی برای کیسه های پلاستیکی هستند. کیف های پارچه ای سفارشی با لوگو و شعار تبلیغاتی شما مناسب ترین انتخاب برای تبلیغ کسب و کار شما هستند. این کیسه ها دوام بیشتری دارند و قابل بازیافت هستند.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست : ست مدیریتی تبلیغاتی

هدایای سازگار با محیط زیست
  • قمقمه‌های آب

هر روز مقدار زیادی زباله در کره زمین سوزانده می شود. گاز سمی که هنگام سوزاندن زباله های پلاستیکی وارد جو می شود برای انسان و سایر موجودات زنده بسیار خطرناک است. بخش بزرگی از این زباله ها را بطری های نوشیدنی یکبار مصرف تشکیل می دهند. با سفارش قمقمه‌های آبی قابل استفاده مجدد یا بطری های آلومینیومی به عنوان هدایای تبلیغاتی، میزان استفاده از بطری های پلاستیکی را کاهش دهید.

این بطری ها سبک و قابل حمل هستند و دارای قلابی هستند که می توان آن را به دوچرخه یا بند کیف وصل کرد. لوگوی خود را بر روی هدایای تبلیغاتی خلاقانه و دوستدار محیط زیست چاپ کنید و کمپین های تبلیغاتی را در راستای ترویج فرهنگ دوستدار طبیعت راه اندازی کنید

  • دفترچه های یادداشت

یکی از محبوب ترین ویژگی های بازاریابی در بین برندها استفاده از دفترچه های یادداشت و سررسید است. از طرفی به جرات می توان گفت که سالانه تعداد زیادی درخت برای تولید کاغذ قطع می شود. این عدد به قدری زیاد است که نمی توان آن را نادیده گرفت، اما مهمترین ارزش محصولات چاپی و کاغذی استفاده مجدد از آنهاست.

کاغذ یکی از چیزهایی است که می توان آن را بازیافت کرد و به اشکال دیگر استفاده کرد. بنابراین در صورت استفاده از الیاف و مواد سازگار با محیط زیست در تولید این کتاب ها و تاریخ های مشخص شده کمک زیادی به محیط زیست کرده و می توان آنها را بهترین هدایای تبلیغاتی دانست.

  • ظروف سرامیکی و فلزی

ظروف سرامیکی و فلزی از جمله لیوان های سرامیکی اصولا یکی از اقلام موجود در هر خانه ای است و بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. این کالا بهترین انتخاب برای معرفی کسب و کار شما به مردم به عنوان یک هدیه دوستدار محیط زیست است. این مواد را می توان پس از آسیب دیدگی یا شکستن بازیافت کرد و برای همیشه در طبیعت باقی نمی ماند.

همچنین مواردی مانند جعبه های فلزی را می توان به عنوان صنایع دستی ایرانی معرفی کرد. مانند میناکاری و منبت کاری از جمله این نوع ظروف هستند که نه تنها دوستدار محیط زیست هستند بلکه اصالت و فرهنگ ایرانی را نیز القا می کنند.

  • لباسها و کلاه‌هایی از جنس پارچه

این هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست از پنبه و کتانی ساخته شده اند که آنها را بسیار دوستدار محیط زیست می کند. بسیاری از شرکت ها این نوع لباس ها را تولید و عرضه می کنند. این اقلام از پلاستیک قابل بازیافت ساخته شده اند که به راحتی می توان از آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی برای مخاطبان و کارمندان آگاه از محیط زیست استفاده کرد.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست : ماگ های تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی سازگار
  • زیر لیوانی

ظروف پلاستیکی یکی از جبران ناپذیرترین اقلام تاثیرگذار بر محیط زیست هستند. اگرچه استفاده از ظروف پلاستیکی هزینه کمتری دارد، اما عواقب طولانی مدت آن در نهایت بیشتر است. از ظروف سازگار با محیط زیست مانند ظروف چوبی فاسد نشدنی استفاده کنید، زیرا هدایای تبلیغاتی می تواند مناسب ترین باشد و مشتریان زیادی را به استفاده از محصول شما بکشاند و در نتیجه به اهداف بازار مطلوب کسب و کار دست یابید.

مزایای استفاده از هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست

استفاده از هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست مزایای زیادی دارد و حتما باید از این محصولات استفاده کنید. کاهش هزینه ها، ایجاد علاقه مخاطبان، آسیب نرساندن به محیط زیست و … می تواند یکی از مزیت های این نوع محصولات باشد و می بینیم که می توانیم انواع محصولات را به گونه ای تولید کنیم که آسیبی به محیط زیست وارد نشود.

از دیگر مزیت های استفاده از این گونه محصولات می توان به ایجاد تبلیغات موثر اشاره کرد، برای تبلیغات باید اهداف بسیار موثری داشته باشید تا بتوانید با چنین محصولاتی یک تبلیغ موثر انجام دهید.

سخن آخر مقاله هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست

هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می توان به هدایای تبلیغاتی دوستدار محیط زیست اشاره کرد. این موضوع می تواند بسیار لذت بخش باشد به خصوص برای کسانی که عاشق محیط زیست و فضای سبز هستند. شما می توانید با انتخاب اقلام بادوام و قابل بازیافت ساخته شده از مواد طبیعی سهم ویژه ای در سلامت محیط داشته باشید. شما می توانید هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست را به صورت عمده بخرید و برند خود را بر روی آنها برجسته کنید و دیگران را از کسب و کار خود مطلع کنید.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی سازگار با محیط زیست : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید