08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

هدایای تبلیغاتی دانشجویان

5/5
هدایای تبلیغاتی دانشجویان

هدایای تبلیغاتی دانشجویان

در این مقاله به بررسی هدایای تبلیغاتی دانشجویان پرداخته میشود. دانشجویان به عنوان یکی از مهم ترین بخش های هر جامعه شناخته می شوند و در واقع حمایت از این بخش می تواند موفقیت هر کسب و کاری را تضمین کند. اگر به دنبال بازاریابی سودآور هستید، دانشجو را در بین مخاطبان خود قرار دهید. با گذشت زمان، این گروه به مشتریان وفادار شما و سفیران برند شما در آینده تبدیل خواهند شد.

دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی می توانند از هدایای تبلیغاتی با لوگوی خود به عنوان هدایای فارغ التحصیلی، هدایای ورودی دانشگاه، هدایای مسابقات دانشجویی و هدایای روز دانشجو به عنوان راهی موثر برای اتحاد دانشجویان و نشان دادن ارزش های دانشگاه استفاده کنند. اگر به دنبال یک هدیه مناسب برای دانش آموزان برای برند خود هستید، تا پایان این مقاله از نقش آبرنگ با ما همراه باشید.

در کدام رویدادها باید از هدایای تبلیغاتی دانشجویان استفاده کرد؟

هدیه روز دانشجو  می تواند برای تقریباً هر رویداد دانشگاهی یا کمپین جمع آوری کمک مالی، مراسم جوایز دانشگاهی، روز قدردانی از اساتید، هفته کتابخانه ملی، شروع دانشگاه، فارغ التحصیلی، روز دانشجو و غیره استفاده شود.

با توجه به سطح هوشیاری دانشجویان آینده با کمی برنامه ریزی و خلاقیت می توانید کمپین ها و رویدادهای دانشگاه خود را برای دانشجویان جذاب تر و سرگرم کننده تر کنید.

مناسب ترین هدایای تبلیغاتی دانشجویان

  • سررسید تبلیغاتی

سررسید یکی از ابزارهایی است که معمولاً توسط دانشجویان استفاده می شود. بنابراین هدیه دادن آن به این قشر می تواند گزینه خوبی باشد. دانشجویان اغلب از چارچوب زمانی برای یادداشت برداری استفاده می کنند و این یادداشت ها در بین دانشجویان در گردش است.

بسیاری از مردم برند شما را می شناسند و در ذهنشان می ماند. علاوه بر داشتن صفحات خالی برای یادداشت برداری، سررسیدها اغلب شامل یک تقویم است که می تواند برای دانشجویان مفید باشد.

هدایای تبلیغاتی دانشجویان
  • کیف اداری تبلیغاتی

کیف های اداری تبلیغاتی بهترین هدیه دانشجویی هستند زیرا بسیار کاربردی هستند. این قشر می توانند همه چیز را از کلید، عینک آفتابی و تلفن همراه گرفته تا کتاب های درسی خود را در آن جای دهند. کیف های اداری تبلیغاتی در اندازه ها، طرح ها، مواد و رنگ های مختلفی وجود دارند که می توانند در هر جایی از کیف لوگوی شما قرار بگیرند.

  • دفترچه یادداشت

یکی دیگر از محصولات مفید برای دانشجویان، دفترچه یادداشت است. مناسب برای نوشتن مطالب، یادداشت دروس و اطلاعات. این محصول در ابعاد و اندازه های مختلف موجود می باشد.

می توانید از انواع مختلف دفترچه یادداشت تهیه کنید. انواع مختلف از بهترین طرح ها و اندازه ها و تعداد برگها قابل سفارش است.

  • کلاسور تبلیغاتی

یکی از پرکاربردترین وسایل در بین دانشجویان کلاسور است که انتخابی مطمئن برای هدیه دادن است کلاسورها در طرح ها و رنگ های مختلف موجود هستند و شما می توانید بسته به پیام برند و رنگ لوگوی خود بهترین را انتخاب کنید. همچنین فضای زیادی برای چاپ لوگو و طرح برند شما خواهد داشت و می تواند برای سال های متوالی مورد استفاده قرار گیرد.

  • لوازم جانبی کامپیوتر

اکنون با پیشرفت تکنولوژی، هر دانشجو برای انجام کارهای خود لپ تاپ یا کامپیوتری دارد. علیرغم نیاز به نوت بوک تمامی تحقیقات و نگارش مقالات آنها با استفاده از کامپیوتر به سرعت انجام می شود بنابراین استفاده از محصولاتی مانند ماوس، ماوس پد، انواع کابل برق، پد فن زیر لپ تاپ، همگی به صورت هدایای تبلیغاتی می باشد که برای دانشجویان انتخاب بسیار خوب و جالبی است.

  • ماگ یا لیوان تبلیغاتی

یک لیوان برای نوشیدن آب، چای یا قهوه در سلف و دانشگاه مورد نیاز است. اگر این لیوان یا ماگ تبلیغاتی با لوگو برند شما تهیه شده باشد، شرکت خود را به دانشجویان معرفی خواهید کرد.

انواع لیوان و ماگ تبلیغاتی به شما این امکان را می دهد که از بین طرح ها و قیمت های مختلف انتخاب کرده و در اختیار دانشجویان قرار دهید. لیوان ها و ماگ ها در محیط های غیر دانشگاهی مورد استفاده دانشجویان قرار خواهند گرفت و از لوازم بسیار کاربردی هستند.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی دانشجویان : ست مدیریتی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی
  • کتاب‌های مورد نیاز دانشجویان

دانشجویان دانشگاه بسته به گروه خود کتاب های زیادی دارند. به همین دلیل است که کتاب برای دانشجویان مهم و مفید هستند. این بهترین بستر برای تبلیغ شرکت یا دانشگاه خود با قرار دادن نام خود بر روی آن است. از آنجایی که جلد کتاب ها در قفسه هایی قرار می گیرند که افراد به راحتی می توانند آنها را ببینند، این یک راه عالی برای تبلیغات است.

شما حتی می‌توانید خلاقیت به خرج ببرید و فلش های کوچک که در آن کتاب مورد نیاز آنهاست، ریخته شده باشد.  چیزی است که همه به آن نیاز دارند. یکی در ماشین، یکی در جامدادی، یکی در کیف، و … قرار میگیرند. بنابراین می توانید فلش ها را به دانشجویان بدهید تا آنها استفاده کنند.

  • فلش مموری

این ابزار کاربردی برای ذخیره و انتقال داده های دانشجویان ضروری هستند. به ندرت دانشجویی را خواهید دید که حداقل یک فلش مموری نداشته باشد زیرا برای کپی، جابجایی و ذخیره فایل های درسی و تبادل با همکلاسی های خود به فلش مموری نیاز دارد.

فلش مموری ها با ظرفیت های مختلف و شکل های متفاوت را می توانید از ما خریداری کنید. در صورت تمایل می توان نام تجاری و تبلیغات شما را چاپ یا روی فلش حک کرد.

  • جاکارتی تبلیغاتی

در دنیای امروز و با دیجیتالی شدن زندگی مردم، استفاده از کارت های هوشمند بسیار رواج یافته است و هر فرد روزانه حداقل از چندین کارت از جمله کارت ملی، کارت گواهینامه، کارت مترو، کارت پایان خدمت، کارت اعتباری بانکی، کارت دانشجویی و غیره استفاده می کند. جاکارتای تبلیغاتی یکی از کاربردی ترین هدایای روز دانشجو برای دانشجویان است.

  • فولدر تبلیغاتی

پوشه تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی منحصربفرد است که چه کلاس دانشجویان حضوری برگزار شود چه غیر حضوری به عنوان هدیه روز دانشجو طرفداران زیادی دارد و تاثیرگذاری آن را نمی توان بر هیچکس پوشاند.

  • ماشین حساب تبلیغاتی

ماشین حساب یک ابزار بسیار مفید برای دانشجویان حسابداری و ریاضی برای محاسبه عملیات ریاضی است، بنابراین ماشین حساب یک هدیه عالی برای آنها است زیرا در طول روز از آن استفاده می کنند. همچنین می توانید لوگوی دانشگاه را روی آن حک کنید.

  • پاور بانک تبلیغاتی

از آنجایی که امروزه همه افراد اغلب از تلفن همراه خود استفاده می کنند و گاهی اوقات شارژ آن در خارج از خانه تمام می شود، هدیه دادن یک پاوربانک تبلیغاتی باعث خوشحالی آنها می شود. اگر پاوربانک ها از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند، چندین سال نزد دانشجویان می مانند و دائماً نام برند شما را به آنها یادآوری می کنند.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی دانشجویان : ماگ های تبلیغاتی

انواع هدایای تبلیغاتی دانشجویان

مزایای هدایای تبلیغاتی دانشجویی

استفاده از «هدایای تبلیغاتی دانشجویان» مزایای متعددی دارد. از این هدایا می توان به شکلی خلاقانه و مناسب برای جلب توجه و ایجاد انگیزه در دانشجویان و اساتید استفاده کرد.

  1. هدایای تبلیغاتی دانشجویان و پیام های انگیزشی بر روی این هدایا می توانند احساس انگیزه و اشتیاق دانشجویان را برای شروع سال تحصیلی جدید تقویت کنند.
  2. این هدایای می تواند به عنوان ابزاری برای تشویق حضور در دانشگاه استفاده شود، به ویژه اگر به دانشجویانی که به ندرت حضور در کلاس دارند هدیه داده شود .
  3. هدایای تبلیغاتی دانشجویان می تواند به عنوان آغازگر گفتگو و تعامل اجتماعی مفید باشد. به این ترتیب ارتباط بین دانشجویان و اساتید تقویت می شود.
  4. هدایای تبلیغاتی دانشجویان با آرم و شعار دانشگاه می تواند به ارتقای شناخت برند و هویت کمک کند.
  5. هدایای تبلیغاتی منحصر به فرد می تواند به دانشجویان کمک کند تا خاطرات و لحظات تجربه شده در طول دوره تحصیلی خود را به یاد آورند.
  6. اهدای هدایای تبلیغاتی به دانشجویان نشان‌دهنده اهمیتی است که دانشگاه برای ارتباط با آنها قائل است و می‌تواند وفاداری آنها را به مؤسسه آموزشی تقویت کند.
  7. از دادن هدایای تبلیغاتی می توان برای تبلیغ رویدادهایی مانند همایش، ورزش، نمایشگاه و … استفاده کرد.
  8. اهدای هدایای تبلیغاتی به اساتید و کارکنان به نشانه قدردانی و تشکر از زحمات آنان می تواند مفید باشد.
  9. استفاده از هدایای تبلیغاتی می تواند به استراتژی بازاریابی یک دانشگاه کمک کند و در جذب دانشجویان جدید موثر باشد.

سخن پایانی مقاله هدایای تبلیغاتی دانشجویان

هدایای تبلیغاتی برای دانشجویان انواع مختلفی دارد و علاوه بر موارد فوق می توان از هدایای تبلیغاتی دیگری مانند کلاه، تی شرت، عینک آفتابی، کیف پول، اسپیکر و … استفاده کرد. دقت داشته باشید که هدیه تبلیغاتی باید به گونه ای در نظر گرفته شود که اثر خوبی از برند در ذهن مخاطب به جا بگذارد و مخاطب از آن استفاده کند.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی دانشجویان : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید