08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

هدایای تبلیغاتی تابستان برندها

5/5
هدایای تبلیغاتی تابستان

چه گزینه هایی برای هدایای تبلیغاتی تابستان برندها وجود دارد؟

تابستان همیشه فصل محبوب بسیاری از مشاغل و برندهایی است که به دنبال فرصت های تبلیغاتی بیشتر هستند. اگر می خواهید در طول تابستان هدایای تبلیغاتی تابستان مناسب بخرید، اولین قدم این است که مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید.

به این ترتیب سلیقه مخاطبان خود را درک خواهید کرد و قادر خواهید بود با توجه به جنسیت، سن و نیاز تابستانی آنها هدایای مناسبی مانند بطری آب، کلاه، تی شرت، ضد آفتاب و …تهیه کنید در این مقاله می خواهیم به هدایای تبلیغاتی جذاب در تابستان بپردازیم در ادامه با ما همراه باشید.

پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی تابستان برندها

  • بادبزن

با توجه به شدت گرما و ناراحتی ناشی از گرما در این فصل، هدایای تبلیغاتی مانند پنکه های حرارتی و مینی فن ها راه بسیار خوبی برای یادآوری کمک برند شما به مشتریان در حل مشکلشان است.

اگر بیشتر مخاطبین شما نوجوانان و جوانان یا علاقمند به تکنولوژی هستند، مینی پنکه USB می تواند یکی از گزینه های مناسب برای این نوع هدیه باشد.

  • آفتابگیر های تبلیغاتی

بهترین هدایای تبلیغاتی برای آقایان همین آفتابگیر تبلیغاتی است. به این ترتیب، اکثر مشتریانی که به شما مراجعه می کنند، قطعا دارای ماشین هستند؛ در فصل تابستان رطوبت هوا از آفتاب زیاد می شود و باعث می شود فضای داخلی خودرو بسیار داغ شود. مشتری شما می تواند با استفاده از این آفتابگیر از گرمای بیش از حد جلوگیری کند. تحقیقات نشان داده است که یکی از موثرترین هدایای تبلیغاتی برای تابستان آفتابگیرهای تبلیغاتی است.

هدایای تبلیغاتی تابستان برندها
  • عطر و اسپری تابستانی

عطر یکی از هدایای تبلیغاتی تابستان است، مخصوصا در فصل تابستان که حتی استحمام روزانه نیز حتی جلودار مشکل تعریق بیش از حد در بدن نیست. استفاده از عطر به عنوان هدیه تبلیغاتی نه تنها می‎تواند کاربردی باشد، بلکه می‎تواند به راحتی یک نیاز عمومی را برطرف کند.

البته ممکن است با خود فکر کنید که انتخاب و خرید عطر بستگی به سلیقه افراد دارد که یقیناً درست است، اما عموما در هنگام خرید هدایای تبلیغاتی از عطرهایی استفاده می شود که در بین انبوه مردم پرطرفدار است و بدون توجه به جنسیت می توان از آن استفاده کرد.

  • بطری آب

هیچ چیز بهتر از آب سرد در تابستان نیست. همه دوست دارند یک بطری آب یخ همراه خود نگه دارند تا وقتی احساس تشنگی می کنند بنوشند. بنابراین اینجا جایی است که کسب و کار شما باید وارد عمل شود و بطری های آب تبلیغاتی را بین مشتریان توزیع کند.

مشتریان و مخاطبان شما این بطری‌ها را هر کجا که بروند می‌برند و اجازه می‌دهند نام برند شما در دید افراد بدرخشد.

  • تیشرت و کلاه تبلیغاتی

اولین انتخاب مدیران مجموعه برای هدایای تبلیغاتی تابستانی چاپ تیشرت و کلاه تبلیغاتی است. تیشرت و کلاه یکی از مهم ترین و ماندگارترین هدایای تبلیغاتی تابستانی است. در تابستان افراد لباس نخی و آستین کوتاه می پوشند و به دلیل آفتاب از کلاه های لبه پهن استفاده می کنند.

از این رو تیشرت و کلاه تبلیغاتی یک هدیه عالی برای هدایای تبلیغاتی تابستانی است. شما می توانید این هدایا را در طرح ها و رنگ های متنوع سفارش دهید و لوگوی شرکت خود را روی آن چاپ کنید. این دو هدیه تبلیغاتی کاربردی بوده و افراد با دریافت آن احساس رضایت می کنند.

  • عینک آفتابی تبلیغاتی

عینک آفتابی یک اتفاق رایج در تابستان برای محافظت در برابر اشعه های مضر UV در روزهای آفتابی است. همچنین، آنها برای یک روز در ساحلی عالی هستند زیرا مردم با روحیه تعطیلات خود را آفتاب می گیرند و یک کالای مد محبوب محسوب می شوند.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی تابستان برندها : ست مدیریتی تبلیغاتی

چه گزینه هایی برای هدایای تبلیغاتی تابستان برندها وجود دارد؟

بنابراین، شرکت شما می تواند این محصولات تبلیغاتی تابستانی را برای هدایای عمومی یا اهداف بازاریابی تابستانی ارائه دهد، زیرا آنها محبوب، جذاب و برای همه جنسیت ها و گروه های سنی هستند.

  • اسپیکر بلوتوثی تبلیغاتی

یکی از تفریحات پرطرفدار در تابستان، پیک نیک و کمپینگ است. در این صورت داشتن اسپیکر بلوتوث لذت پخش موسیقی یا تماشای فیلم را دوچندان می کند. می توانید این هدیه را بخرید و به مشتریان احتمالی خود بدهید.

  • هدایای مرتبط با سفر

از آنجایی که فصل تابستان نسبت به فصل سفر و طبیعت گردی آرامش بیشتری دارد، هدایای تبلیغاتی ویژه با محوریت سفر نیز انتخاب مناسبی برای هدیه تابستانی است. از پیشنهادات این نوع هدایا می توان به محصولاتی مانند کوله پشتی و پاور بانک اشاره کرد.

  • ضد آفتاب

در فصل تابستان، مردم دوست دارند زیر نور خورشید و نور آن شنا کنند، بنابراین به محض ناپدید شدن ابرها خانه را ترک می کنند. کرم ضد آفتاب می تواند هدیه تبلیغاتی خوبی باشد که توجه شما را به مشتری نشان دهد و نام برند شما را در ذهن او ثبت کند.

  • ساک دستی

کیف دستی نیز ایده خوبی برای هدایای تبلیغاتی در تابستان است. زیرا مردم در تابستان دائماً به مکان های تفریحی، ورزشی و مسافرتی می روند. یک کیف دستی با کیفیت با طراحی جذاب می تواند هم شما و هم مشتریانتان را به هدف برساند.

کیف پول به دلیل قیمت پایین ارزش استفاده تبلیغاتی را دارد که می توانید آن را به تعداد زیاد سفارش دهید و در اختیار افراد زیادی قرار دهید.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی تابستان برندها : ماگ های تبلیغاتی

چه گزینه هایی برای هدایای تبلیغاتی تابستان برندها
  • صندلی پیک نیک

همانطور که گفتیم تابستان فصل سفر و کمپینگ است. به دلیل آب و هوای معتدل در حاشیه شهرهای بزرگ، مردم سعی می کنند آخر هفته خود را در کنار خانواده و دوستان خود در خارج از شهر سپری کنند و از هوای مطبوع لذت ببرند. به همین دلیل صندلی های پیک نیک انتخابی عالی برای این فصل هستند و می توانید به راحتی آن ها را با خود ببرید.

سخن پایانی مقاله هدایای تبلیغاتی تابستان برندها 

تابستان فرصتی عالی برای بازاریابی و تبلیغات برای انواع مشاغل است. با کاربری بودن هدایای تبلیغاتی می توانید در تمام تابستان در ذهن مخاطب بمانید.

به عنوان هدایای تبلیغاتی تابستانی می توانید از انواع اقلام مربوط به سفرهای تابستانی و یا حتی لوازم ضروری برای یک پیاده روی ساده استفاده کنید و مطمئن باشید که مخاطبان و همکاران تجاری از شما استقبال خواهند کرد. اگر برای خرید هدایای تبلیغاتی تابستانی نیاز به مشاوره دارید، کارشناسان نقش آبرنگ پاسخگوی سوالات شما خواهند بود.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی تابستان برندها : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید