08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

هدایای تبلیغاتی برای کودکان

5/5
هدایا برای کودکان

هدایای تبلیغاتی برای کودکان

یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای موفقیت مالی کسب و کار و آگاهی بیشتر از برند، قطعا هدایای تبلیغاتی برای کودکان است. کودکان گروهی از افراد جامعه هستند که به راحتی تحت تاثیر جامعه و تبلیغات قرار می گیرند. بنابراین با استفاده از روش تبلیغاتی مناسب و با توجه به سن آنها می توان به راحتی توجه آنها را جلب کرد.

با ارسال هدایای تبلیغاتی برای کودکان، علاوه بر شادی کودکان، والدین نیز مورد توجه بسیاری قرار خواهند گرفت. در این مقاله از نقش آبرنگ با چند پیشنهاد و ایده ی جالب و خلاقانه ی هدایای تبلیغاتی مناسب کودکان همراه ما باشید.

هنگام تهیه هدایای تبلیغاتی برای کودکان به چه مواردی باید توجه کرد؟

هنگام خرید هدایای تبلیغاتی برای کودکان، نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید که محبوبیت نام های تجاری را در دنیای امروزی که وابسته بر اینترنت است چند برابر می کند. از آنجایی که روحیه کودکان نرم و لطیف است، باید گزینه هایی را برای آنها انتخاب کنید که شیرین و جالب باشند.

به این ترتیب شرکت ها می توانند محصولات خود را تبلیغ کنند و در دل کودکان و خانواده هایشان انگیزه ایجاد کنند تا فرصتی برای فروش محصولات خود داشته باشند. در اینجا چند نکته برای تهیه هدایای زیبا برای کودکان آورده شده است:

توجه به زمان مناسب: یکی از مهم ترین نکات در خرید هدیه کودک، در نظر گرفتن زمان مناسب است. اکثر سازمان ها و برندهای خصوصی یا دولتی مناسبت های خاصی مانند عید نوروز، روز عید فطر و … را برای هدیه دادن انتخاب می کنند تا در ذهن مخاطب بماند.

معمولا کودکانی که در روزهای خاص مانند روز کودک از شما هدیه می گیرند، بیش از سایر افراد به مجموعه وفادار هستند و در زمان های آینده با اشتیاق و انگیزه کافی از برند مورد نظر خرید می کنند.

هدایای تبلیغاتی برای کودکان

ایده خرید هدیه تبلیغاتی کودکان

  • کتاب های رنگ آمیزی

هیچ چیز بهتر از رنگ آمیزی به کودکان کمک نمی کند تا تمرکز کنند. اکثر کودکان هنگام رنگ آمیزی ساکت هستند و فقط روی کارشان تمرکز می کنند. با استفاده از این محصول، کودکان می توانند از مداد رنگی برای ایجاد فعالیت های سرگرم کننده و جذاب استفاده کنند که می توانند در طول روز از آنها استفاده کنند.

با وجود اینکه مشغول رنگ آمیزی هستند، کتاب های رنگ آمیزی با طراحی ساده و بدون هزینه های بالا می توانند در ترویج و گسترش مفهوم کسب و کار شما موثر باشند.

  • اسپینرهای رنگارنگ تبلیغاتی

به طور کلی اسپینرها جزو بهترین هدایا برای مشتریان هستند. زیرا این محصول برای بزرگسالان و کودکان جالب است.

استفاده از این دستگاه برای همه در هر سنی سرگرم کننده است. با توجه به تنوع رنگ در اسپینر تبلیغاتی می توانید رنگی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید و نام برند و لوگوی خود را بر روی محصول حک کنید.

  • پازل تبلیغاتی

در عصر امروز، بچه ها وسواس زیادی به ویدیوهای یوتیوب و فورتنایت دارند، اما این بدان معنا نیست که از بازی های فکری و پازل لذت نمی برند.

پازل های کلاسیک همچنان منبع سرگرمی جذابی برای کودکان و والدین آنها هستند. پازل ها با توجه به تعداد قطعات در قیمت های متفاوتی موجود هستند و شما می توانید به راحتی یکی از آنها را انتخاب کنید.

  • عروسک‌های پشمی

یکی از بهترین محصولاتی که کودکان را جذب می کند عروسک های حیوانات هستند. این هدایای تبلیغاتی برای کودکان تضمین می کند که کودکان می توانند برای سال های آینده از آنها استفاده کنند و شما به این ترتیب ارتباط مستقیمی با مخاطب ایجاد می کنید.

هدایای تبلیغاتی با این طرح برند شما را در ذهن کودکان حک می کند. برای این منظور از حیوانات مختلف استفاده کنید. ساخت این عروسک ها هزینه زیادی ندارد. به همین دلیل محصولات مناسبی به عنوان هدایای تبلیغاتی برای کودکان محسوب می شوند.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی برای کودکان : ست مدیریتی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای کودکان
  • ساک دستی کوله‌ای

کیف های بنددار یا کوله پشتی های معمولی برای بسیاری از کودکان جذاب و دوست داشتنی هستند. این هدیه در سادگی خود می تواند به یک بیلبورد تبلیغاتی چرخشی برای کودکان تبدیل شود که نام شما را در سراسر کشور به نمایش بگذارد.

برای تاثیرگذاری بیشتر هدیه خود، بهتر است روی رنگ های شاد و جذابی که بیشتر کودکان دوست دارند شرط بندی کنید. رنگ های پاستلی، سبز روشن، صورتی، نارنجی، زرد، بنفش و آبی رنگ های محبوب کودکان هستند.

  • لوازم التحریر

لوازم التحریر را می توان به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای کودکان و بزرگسالان در نظر گرفت که جزو اقلام ضروری و گسترده در تمامی گروه های سنی می باشد.

چراغ مطالعه رومیزی، خودکار، خودکار تبلیغاتی یا فلزی، مداد رنگی، ماژیک وایت برد، انواع دفترهای تبلیغاتی ساده یا طرح دار، کلاسورهای تبلیغاتی، دفترچه یادداشت تبلیغاتی یا دفتر تبلیغاتی، جامدادی تبلیغاتی، برچسب یادداشت تبلیغاتی و سایر موارد مشابه از جمله وسایل مورد نیاز برای کودکان است و گزینه های هدیه ای عالی هستند که از طریق آنها می توان به بهترین و موثرترین روش تبلیغ کرد.

همچنین لوازم التحریر هدیه ای است که نه تنها کودکان، بلکه والدین آنها نیز می توانند از آن استفاده کنند.

  • اسباب‌بازی‌های ضد استرس

این هدیه به دلیل بافت نرم و سبکی که دارد بهترین هدیه برای کودکان محسوب می شود. این نوع هدایای تبلیغاتی ایمنی را برای کودکان فراهم می کند. فرم استاندارد بازی ضد استرس در مدل توپ فروخته می شود.

این محصول برای بسیاری از مشاغل مانند آژانس های املاک، هدایای تبلیغاتی دندانپزشکی و محیط های آموزشی مناسب است.

  • فلاسک تبلیغاتی

فلاسک های تبلیغاتی انواع مختلفی دارند که هر کدام به نوبه خود می توانند برای کودکان جذاب باشند.

  • فلاسک فلزی دو جداره
  • قمقمه پلاستیکی
  • فلاسک هوشمند
  • قمقمه اسپری دار

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی برای کودکان : ماگ های تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی

رنگ های جذاب و وزن سبک قمقمه پلاستیکی، این گزینه را مناسب ترین و جذاب ترین هدیه تبلیغاتی برای کودکان کرده است. با این حال، یک نکته مهم را نباید فراموش کنیم.

با توجه به اینکه قصد آسیب رساندن به سلامت کودکان را ندارید و می خواهید با حفظ سلامت آنها را به سمت برند خود جذب کنید، بهتر است از قمقمه های پلاستیکی با کیفیت استفاده کنید. برخی از قمقمه های پلاستیکی از پلاستیک بازیافتی و بی کیفیت ساخته شده اند که سلامت مصرف کنندگان به ویژه کودکان را به خطر می اندازد.

بررسی مزایای هدایای تبلیغاتی کودکان

اکنون شما با ویژگی ها و تاثیرگذاری هدایای تبلیغاتی برای کودکان آشنایی کامل دارید. همانطور که می دانید این روش یکی از بهترین روش ها در بازاریابی است. تنها موضوعی که اهمیت دارد انتخاب هدایای تبلیغاتی خوب و کاربردی برای کودکان است. استفاده از اشکال و رنگ های شاد برای جلب توجه بیشتر کودکان خوب است. در ادامه با مزایای هدایای تبلیغاتی برای کودکان آشنا می شوید:

  • ایجاد علاقه پایدار به برند و خدمات کسب و کار
  • افزایش فروش
  • شناخته شدن بیشتر برند
  • ترغیب و توجه والدین به کسب و کار
  • مقرون به صرفه بودن
  • جایگزینی مناسب
  • سرگرم کننده و آموزشی برای کودکان
  • تبلیغات موثر و مثبت

سخن پایانی مقاله هدایای تبلیغاتی برای کودکان

با طراحی و خرید هدایا و تبلیغات کودک می توانید بهترین تاثیر را روی کودکان و والدین آنها بگذارید. در این صورت اعتماد و در نتیجه ترافیک بیشتری برای برند خود ایجاد خواهید کرد. در تهیه هدایای تبلیغاتی برای کودکان باید روی خرید چیزهای جالب و مفید برای کودکان تمرکز کنید تا ارتباط خوب و مثبتی با آنها برقرار شود.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی برای کودکان : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید