08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

هدایای تبلیغاتی برای پاییز

5/5
هدایای تبلیغاتی پاییز

هدایای تبلیغاتی برای پاییز

با نزدیک شدن به فصل پاییز، تبلیغات سازمان ها و مشاغل مختلف نیز رنگ جدیدی به خود می گیرند. انتخاب هوشمندانه هدایای تبلیغاتی برای پاییز برای مشتریان و هدایای سازمانی برای کارمندان بر اساس فصل، حس تعلق و تعهد آنها را نسبت به شما افزایش می دهد.

هرآنچه از شما به عنوان مدیر حرفه‌ای و کاردانِ یک مجموعه به تمامی مخاطبینتان می‌رسد، باعث تقویت رابطه بین شما و آنها می شود. و برای آنها این نشان دهنده اهمیت و ارزش کاری است که انجام می دهید.

و یک احساس عالی برای حک شدن شما و برندتان در قلب و خاطرات آنهاست. تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. تا شما را با تعدادی از بهترین هدایای تبلیغاتی برای پاییز و دلایل انتخاب آن‌ها آشنا کنیم

چرا هدایای تبلیغاتی مناسب فصل ایده خلاقانه ای است؟

هدایای تبلیغاتی برای پاییز را می توان یکی از ایده های خلاقانه برندهای تبلیغاتی دانست زیرا می تواند پاسخگوی نیاز مخاطبان باشد. برندهای مختلف ورزشی یا مسافرتی هدایایی تبلیغاتی به تناسب فصل سرما برای مخاطبان خود در نظر بگیرند، علاوه بر ارائه هدایای تبلیغاتی رایگان برای هواداران خود برای فصل سرد، در ذهن آن ها به عنوان برندی مشتری مدار ماندگار می شود و این همان هدفی است که عمدتا در راستای اهدای هدایای تبلیغاتی دنبال می شود.

برندها در تهیه و طراحی هدایای تبلیغاتی خود باید به نکات بسیار دیگری نیز توجه کنند. به عنوان مثال تهیه یک کلاه لبه دار یا یک تی شرت آستین کوتاه می تواند هدیه جالبی برای مخاطب و مشتریان باشد که البته در فصل سرد هیچ تعادلی بین این هدیه و نیاز مخاطب وجود ندارد.

اما هدیه دادن یک کالای تبلیغاتی مانند قمقمه می تواند بسیار کاربردی و همچنین جذاب باشد، زیرا با شروع فصل سرما میل به نوشیدنی های گرم بیشتر از استفاده از کلاه لبه دار است.

کیفیت هدیه، مناسب بودن هدیه تبلیغاتی برند، تمرین هدایای تبلیغاتی برای پاییز، نحوه اهدای هدیه تبلیغاتی و …. یکی از موضوعات کلیدی است که برندها باید در نظر بگیرند. و به صورت ویژه در هنگام تهیه، تولید و توزیع هدایای تبلیغاتی به آن توجه کنید.

علت نگهداری هدایای تبلیغاتی

مناسب ترین هدایای تبلیغاتی برای پاییز

اکنون که می دانید انتخاب یک هدیه چقدر اهمیت دارد، وقت آن است که هدیه مناسب را انتخاب کنید. به زودی زمستان و پاییز را در پیش داریم، بیایید اولین گزینه در لیست هدایای تبلیغاتی مناسب برای بهار و زمستان را در نظر بگیریم.

  • ماگ تبلیغاتی به همراه ست دمنوش

نوشیدن دمنوش در هوای دلپذیر پاییزی بسیار لذت بخش خواهد بود. شما می توانید لیوان تبلیغاتی برند خود را به همراه ست دمنوش در اختیار مشتریان خود قرار دهید تا از هدایای تبلیغاتی برای پاییز شما نهایت استفاده را ببرند.

در فصل پاییز این هدیه طرفداران زیادی دارد و در عین حال برای خرید آن نیازی به پرداخت هزینه بالایی نخواهید داشت.

  • چتر

وقتی مردم به پاییز و زمستان فکر می کنند، اولین چیزی که به ذهنشان خطور می کند باران و برف است که بر زیبایی هر دو فصل می افزاید. بنابراین یکی از همراهان همیشگی ما در این فصل چتر است. یک چتر هنگام راه رفتن در باران یا برف از خیس شدن شما محافظت می کند.

حال فرض کنید مخاطبان شما چتری با نام تجاری شما در دست دارند. بدون شک این چترها هر روز بارانی نام برند شما را به مخاطب یادآوری می کنند.

  • کلاه و شال‌گردن تبلیغاتی

اگر پول بیشتری برای صرف کمپین های تبلیغاتی دارید، ارائه لباس های گرم پاییزی و زمستانی بهترین گزینه است. هدیه دادن کلاه، شال گردن، دستکش و …، تأثیر بسیار خوبی بر مخاطب می گذارد و نام برند شما قطعاً در خاطر او خواهد ماند.

  • پتو تبلیغاتی

پتوی تبلیغاتی مسافرتی یکی از آن هدایایی است که افراد می توانند در خانه، ماشین و محل کار همراه خود داشته باشند و در فصل پاییز استفاده زیادی از آن می شود. بسته به برند سازنده و جنس آن، پتو قیمت های متفاوتی دارد، بنابراین برای خرید بهترین پتو باید هزینه زیادی پرداخت کنید.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی برای پاییز : ست مدیریتی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی
  • فلاسک تبلیغاتی

یکی دیگر از گزینه های جذاب برای فصل پاییز می تواند یک فلاسک به عنوان هدیه تبلیغاتی باشد. فلاسک های کوچک تک نفره یا مدل های دیگر آن، نوشیدن نوشیدنی های گرم را در هوای سرد لذت بخش تر می کند.

علاوه بر این که این نوع هدایای تبلیغاتی در بین مصرف کنندگان و سایر مخاطبان به چشم می خورد. با توجه به اینکه هدایای تبلیغاتی نسبت به سایر راهکارهای تبلیغاتی می تواند در معرض مخاطبان بیشتری قرار گیرد، دقیقا همان چیزی است که بسیاری از برندها در تبلیغات خود به دنبال آن هستند.

  • گلدان تبلیغاتی مناسب فصل

پیشنهادات تبلیغاتی پاییز و زمستان می تواند به صورت گل و گلدان باشد. هدیه دادن گلدان هایی با تم پاییزی و زمستانی با گل های مناسب این فصل می تواند ایده خلاقانه دیگری برای مخاطب باشد که خانه یا محل کار را بسیار جذاب و آرامش بخش می کند.

  • عطرهای گرم

در ابتدای فصل سرد استفاده از عطرهای خوشبو و گرم حس بسیار خوشایند و خوبی را در افراد ایجاد می کند. اگر می خواهید از این محصول به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید، حتما موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • از عطر خوشبو و مارک استفاده کنید
  • از کیفیت بالای عطر اطمینان حاصل کنید
  • حرارت عطر باعث سردرد نشود
  • با توجه به سلیقه ای بودن عطر، از عطرهایی با بوی ملایم و گرم برای زمستان و پاییز استفاده کنید
  • در دادن عطر به افراد توجه کنید که عطر مردانه است یا زنانه

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی برای پاییز : ماگ های تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای پاییز
  • دستگاه بخور

چه اشکالی دارد هدیه ای را انتخاب کنید که کمی متفاوت از معمول باشد؟ بیایید فراتر از هدایای معمول فکر کنیم. یکی از گزینه های کاربردی برای روزهای زمستانی و پاییزی دستگاه بخور است.

وسیله ای که در کنار مخاطبان شما باشد و به آنها کمک کند روزهای بیماری و سخت خود را سپری کنند.  دستگاه بخور هدیه ای است که روزهای بیمار و سخت مخاطب شما را راحت می کند.

سخن پایانی

شب های پاییز سرد و طولانی است اما پاییز پر از اتفاقات مختلف است و هر کدام می تواند بهانه ای باشد برای هدیه دادن به عزیزانمان.

اگر کسب و کاری دارید، می توانید با ارزیابی روزهای خاص در فصل پاییز، با ساخت هدایای تبلیغاتی خاص و خلاقانه از این فرصت استفاده کنید. برای تاثیرگذاری بیشتر هدایا بهتر است کاربردی و مفید باشد و با شأن و شخصیت شما و شخص هدیه گیرنده همخوانی داشته باشد.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی برای پاییز : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید