08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی و شرکت های بیمه

5/5
هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی و شرکت های بیمه

هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی و شرکت های بیمه

در این مقاله به بررسی هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی پرداخته میشود. رقابت زیادی بین موسسات مالی مختلف و شرکت های بیمه وجود دارد، بنابراین برای حفظ مشتریان قدیمی و جلب توجه مشتریان جدید، یک محصول تبلیغاتی می تواند ابزار بازاریابی خوبی برای موسسات مالی و مشاغل بیمه باشد. در این مقاله مجموعه ای از ایده های تبلیغاتی برای موسسات مالی و شرکت های بیمه را گردآوری کرده ایم.

می توانید از این پیشنهادات متناسب با بودجه، موقعیت شخصی که به او هدیه می دهید استفاده کنید. در ادامه مطلب به هدایای تبلیغاتی موثر برای موسسات مالی و شرکت های بیمه پرداخته ایم با ما همراه باشید.

راهنمای خرید هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی و بانکی

همانطور که گفته شد محدودیتی در انتخاب و استفاده از هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی و شرکت های بیمه وجود ندارد و این موسسات می توانند از هدایای اختصاصی، سازمانی و ویژه برای جذب مشتریان بیشتر استفاده کنند. در واقع اگر دقت و توجه کافی در انتخاب هدیه برای وجود داشته باشد، می تواند بسیار موثر باشد. از جمله مهم ترین نکاتی که در هنگام انتخاب هدایای تبلیغاتی باید در نظر گرفت موارد زیر است.

  • هدایای تبلیغاتی باید از دو جهت متناسب باشد.
  • هدیه سفارشی باید خاص و صادقانه داشته باشد
  • در انتخاب هدیه باید جنسیت و سن هدیه گیرنده را در نظر بگیرید
  • هدیه باید کیفیت خوبی داشته باشد.
  • بسته بندی یک هدیه می تواند تاثیر زیادی در اثربخشی آن داشته باشد.
  • در صورت امکان، هدایا باید برای زنان و مردان مناسب باشد.
  • استفاده از هدایایی که منحصر به فرد هستند می تواند موثرتر باشد.
  • هدیه باید از برند و لوگوی سازمان استفاده کند.
  • تمرکز بر سلیقه مشتری بسیار مهم است
  • پیام و اطلاعات نوشته شده روی هدیه باید کوتاه و دقیق باشد
هدایای تبلیغاتی برای شرکت های بیمه

انواع هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی و شرکت های بیمه

  • سررسید و سالنامه

اگرچه امروزه انواع مختلفی از هدایای تبلیغاتی جدید و ویژه وجود دارد، اما همچنان تاریخ سررسید و سالنامه به عنوان یکی از بهترین هدایای تبلیغاتی توسط موسسات مورد استفاده قرار می گیرد. این سررسیدها در اندازه ها و اشکال مختلف قابل حمل بوده و به عنوان ست های مدیریتی و اداری استفاده می شوند.

  • تقویم رومیزی

تقویم رومیزی چاپ شده با کیفیت بسیار بالا و طراحی منحصر به فرد می تواند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی کاربردی، تبلیغ کننده استفاده شود. یک طرح گرافیکی جذاب با استفاده از ترکیب رنگی منحصر به فرد و چشمگیر می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند.

  • ماشین حساب

معمولا اکثر مردم از ماشین حساب استفاده می کنند. ماشین حساب به عنوان یک هدیه تبلیغاتی برای موسسات مالی و شرکت های بیمه مورد استقبال قرار گرفت. از آنجایی که ماشین حساب طول عمر بالایی دارد، وجود لوگو کسب و کار شما بر روی آن می تواند به عنوان نوعی تبلیغات و بازاریابی در نظر گرفته شود. ماشین حساب یک هدیه تبلیغاتی مناسب برای موسسات مالی است.

  • خودکار تبلیغاتی

یکی دیگر از هدیه های سازمانی که کاربردهای فراوانی دارد، انواع خودکار و نشانگر است. هر سازمانی با هر سطح بودجه تبلیغاتی می تواند از این نوع هدایای تبلیغاتی بهره مند شود. انواع خودکار و روان نویس زیبا و کاربردی در رنج های قیمتی مختلف وجود دارد که می توان از آنها به عنوان هدایای تبلیغاتی برای شرکت ها استفاده کرد.

  • کیف پول

کیف پول ها معمولا برای نگهداری سکه، اسکناس، کارت های مختلف و عکس ها مناسب هستند. یکی از کلاسیک ترین و پرطرفدارترین هدایای تبلیغاتی کیف پول در جنس های پارچه ای یا چرمی است که برای نگهداری لوازم روزانه استفاده می شود. این کیف ها در شکل ها، اندازه ها و سبک های مختلف طراحی شده اند و برای هر جنسیت مناسب هستند. اگر مشتریان شما زن هستند، کیف‌های کوچک‌تر و شیک‌تری را انتخاب کنید که در کیف‌هایشان جای می‌گیرد، اما اگر مشتریان شما مرد هستند، از کیف‌های بزرگ‌تر استفاده کنید تا راحت‌تر در دست بگیرید.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی : ست مدیریتی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی
  • کیف مدارک

این کیف های تبلیغاتی در اندازه های مختلف برای حمل اسناد یا محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و از جمله اقلام ضروری برای همه هستند. از این کیف می توان به عنوان کیف پول، کیف اداری، کیف دسته چک و … استفاده کرد. با چاپ لوگو و نام موسسه خود بر روی این کیف به مشتریان خود هدیه ای کاربردی و جذاب بدهید.

  • ماوس پد

این سازمان ها اغلب با سیستم ها کار می کنند، بنابراین پد موس می تواند ابزار مفیدی باشد. این هدیه تبلیغاتی همیشه جلوی چشم است و نه تنها خود شخص، بلکه مشتریانش نیز آن را می بینند.

  • لیوان‌، ماگ، فلاسک

لیوان های تبلیغاتی یکی از رایج ترین، متداول ترین و مطمئنا موثرترین هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی و شرکت های بیمه هستند. ماگ­های تبلیغاتی می توانند انواع مختلفی داشته باشند و رایج ترین آنها ماگ­های سرامیکی تبلیغاتی با امکان چاپ سابلیمیشن، لیوان های پلاستیکی تبلیغاتی با امکان چاپ سیلک و لیوان های فلزی تبلیغاتی با امکان چاپ ابریشم و حکاکی لیزری هستند و هر کدام می توانند برای یک هدف خاص استفاده می شود.

  • پاور بانک

یکی از محصولاتی که می توان آن را یک هدیه تبلیغاتی عالی برای انواع موسسات دانست، پاوربانک است. به دلیل استفاده گسترده از پاوربانک ها، معمولا کسانی که چنین هدیه ای دریافت می کنند، سال ها آن را به یاد می آورند و هرگز آن را فراموش نمی کنند. از آنجایی که پاوربانک بسیار کاربردی است، اگر توسط شرکت شما اهدا شود، مشتریان وفادار شما را پیدا خواهد کرد.

  • فلش مموری

یکی از هدایای تبلیغاتی منحصربفرد و جذاب که در عصر حاضر اهمیت زیادی دارد و از طرفی ارزش خوبی دارد، ایده فلش مموری است. از آنجایی که فلش مموری ها قابل حمل هستند و دارای گارانتی هستند، برای مدت طولانی مورد استفاده بینندگان قرار می گیرند، پس با دادن آن ها به مشتریان و کارکنان، خود را تبلیغ کنید.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی : ماگ های تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی

هدایای تبلیغاتی چگونه روی صنعت بیمه و موسسات مالی اثرگذار هستند؟

صنایع مختلف از جمله موسسات مالی و شرکت های بیمه میتوانند هدایای تبلیغاتی خود را به روش های مختلف مانند نمایشگاه های تجاری عرضه کنند تا آگاهی از برند را در بین مشتریان خود افزایش دهند. تاثیر تجاری این محصولات به شرح زیر خواهد بود.

  • ایجاد ارزش

با هدایای تبلیغاتی مناسب، می توانید ارزش برند خود را برای مشتریان فعلی و آینده افزایش دهید. زیرا خود را به عنوان یک گروه حرفه ای معرفی خواهید کرد.

  • آگاهی از مارک تجاری

هر تبلیغ یک فرصت منحصر به فرد برای معرفی کسب و کار شما به عموم است. تبلیغات بسته به نوع آن می تواند توجه افراد مختلف را به خود جلب کند، این موضوع می تواند اعتماد افراد را به کسب و کار شما افزایش دهد.

  • افزایش اعتبار

وقتی مردم به طور مداوم با برند شما تعامل دارند، حس اعتماد باعث ایجاد اعتبار شما می شود. بنابراین، مردم احتمالاً دفعه بعد به راحتی از کنار دفتر شما عبور نخواهند کرد.

  • ایجاد ذهنیت هدفمند

وقتی صحبت از موسسات مالی و شرکت های بیمه می شود، می خواهید اولین انتخاب مشتریان خود باشید. اقلام تبلیغاتی که به عنوان هدیه به مردم داده می شود، اگر به خوبی انتخاب و طراحی شوند، ذهنیت مثبتی را در بین مردم برای برند شما ایجاد می کنند که شما را در صدر لیست آرزوهای آنها قرار می دهد.

  • تاثیرات طولانی

هیچ تبلیغی به اندازه یک هدیه اثر ماندگار ندارد. به عنوان مثال، خودکار تبلیغاتی را در نظر بگیرید که یک فرد حداقل یک چندماه از آن استفاده کرده و نام برند شما را دیده است.

سخن پایانی مقاله هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی

در مقاله هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی سعی کردیم شما را با هدایای تبلیغاتی موثر برای موسسات مالی و شرکت های بیمه آشنا کنیم. آنچه هدایای تبلیغاتی و تاثیرگذاری آنها مهم است در درجه اول بودجه و سپس طراحی خلاقانه است. یک محصول تبلیغاتی حتی اگر کاربردی باشد، اگر کیفیت مناسب یا ظاهری جذاب نداشته باشد، نمی تواند توجه مخاطبان را به خود جلب کند.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی برای موسسات مالی : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید