08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

موثرترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی

5/5
هدایای تبلیغاتی فعالان صنعت ساختمان سازی

موثرترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی 

در این مقاله به بررسی موثرترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی پرداخته میشود. در دنیای پر رقابت صنعت ساختمان، استفاده از هدایای تبلیغاتی از اهمیت قابل توجهی برخوردار است. این هدایا نه تنها به عنوان ابزاری برای افزایش آگاهی از برند شناخته می شوند، بلکه روشی موثر برای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان فعلی هستند البته باید توجه داشته باشید که هدیه با محصول یا خدمات شرکت مرتبط باشد؛ به عنوان مثال، یک شرکت ساختمانی بهتر است از ابزارهای کوچک مانند کلاه ایمنی، چراغ قوه، چکش، پیچ گوشتی، نوارهای اندازه گیری و غیره به عنوان هدیه استفاده کند.

اگر شماهم به دنبال تهیه هدیه تبلیغاتی برای کسب و کار خود هستید در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا به موثرترین هدایای تبلیغاتی برای تبلیغات فعالان صنعت ساختمان سازی پرداخته و نقش آنها در تقویت روابط تجاری و تبلیغات برند در این حوزه را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

ویژگی هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی

  • ایجاد حس مثبت در ذهن مخاطب.
  • برای نمایش کامل لوگو و برند شرکت.
  • انعطاف پذیر باشید.
  • دوام و کیفیت بالا.

بهترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی

  • کلاه‌های ساختمانی

یکی از مهمترین تجهیزات ایمنی در ساخت و ساز استفاده از کلاه ایمنی ساختمانی است. این کلاه­ها تنوع و رنگ های زیادی دارند. این نوع محصولات هدایای تبلیغاتی بسیار کاربردی هستند که کارمندان برای مدت طولانی از آنها لذت خواهند برد و می توانند با چاپ لوگوی شرکت ساختمانی شما شخصی سازی شوند.

موثرترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی
  • راهبندها، جداکننده ها و بشکه های ایمنی

از دیگر وسایلی که هنگام ورود به محوطه ساختمانی به چشم می خورد، تجهیزاتی است که جدا کننده قسمت کارگران در حال کار و راهبندها هستند. این سری از دستگاه های هشداردهنده در معرض دید عموم و همچنین عابران و رانندگان قرار دارد، بنابراین می توان از آن به عنوان یک ابزار تبلیغاتی موثر استفاده کرد.

  • مترهای سنگین و بزرگ

مترهای سنگین و بزرگ از ابزار تبلیغاتی محبوب در صنعت ساختمان است. مترها ابزار اصلی گارگران ساختمانی برای اندازه گیری سطوح هستند. این مترها در مدل‌های زیادی عرضه می‌شوند که بیشتر آنها دارای گیره‌های فلزی و یک بند مچی محکم هستند.

  • فلاشر ایمنی کلیپ

چراغ های امنیتی برای مشخص کردن مکان یک فرد یا شی برای ایمنی طراحی شده اند. در واقع این نوع چراغ های چشمک زن به دلیل دارا بودن کارابین برای حمل آسان محصولات از دور می درخشند.

  • چراغ قوه

یک هدیه تبلیغاتی ارزان قیمت قابل استفاده چراغ­قوه است که دارای ویژگی­هایی است که با فشاردادن چراغ را روشن می­کند. کسانی که این هدیه را دریافت می کنند، می توانید از آن برای مدت طولانی استفاده کنید.

  • غلت زننده‌ها

کارگران ساختمانی به دلیل سختی شرایط کاری خود دائماً به آب نیاز دارند. این دستگاه­ها یکی از محصولات تبلیغاتی این صنعت می­باشد که می توانید مایعات سرد را به خوبی در داخل آن نگه دارید و آب را به مدت 24 ساعت سرد نگه دارید و همچنین مایعات گرم را بیش از 5 ساعت گرم نگه دارید.

بیشتر بدانید موثرترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی : ست مدیریتی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان
  • قلم آچار

قلم آچار یا قلم ناخن یکی از هدایای مفید برای کارگران ساختمانی است که در زمینه لوله کشی، کشاورزی و … مورد استفاده قرار می­گیرد.

شرکت های ساختمانی از طریق این نوع هدایای تبلیغاتی مفید، مشتریان بیشتری را جذب می کنند. آرم و لوگوی شرکت ساختمانی خود را همراه با پیام برند خود بر روی محصولات چاپ می‌کنند و در اختیار مشتریان خود می‌گذارند.

  • جاکلیدی و جا سوئیچی

از دیگر هدایای تبلیغاتی مناسب برای صنعت ساختمان می­توان به انواع جا کلیدی تبلیغاتی و جاسوئیچی با ابزارهای کوچک و مینیاتوری مرتبط با صنعت ساختمان اشاره کرد.

برای مثال هدیه دادن یک جاسوئیچی مجهز به کلاه ایمنی مینیاتوری به کارگران، مهندسان و رانندگان ساختمانی می­تواند در تبلیغ مارک تجاری شما و افزایش آگاهی از فعالیت شرکت شما بسیار موثر باشد.

این هدایای تبلیغاتی در دسته محصولات با ماندگاری بالا قرار می­گیرند که نه تنها قیمت مناسبی دارند، بلکه بسیار کاربردی و در دسترس هستند و دائما در معرض دید عموم قرار می گیرند.

  • کولرها و کیف ناهار

کارگران ساختمانی و دیگران می توانند کیف­های ناهار را در این کولرهای کوچک نگهداری کنند تا از فاسد شدن غذا جلوگیری کنند. این یک محصول بسیار ارزشمند و مفید است.

بیشتر بدانید موثرترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی : ماگ های تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی

چگونه هدایای تبلیغاتی مناسب تجارت خود را انتخاب کنیم؟

اگر قصد دارید این کار را به صورت حرفه ای انجام دهید، متخصصان ما در نقش آبرنک شما را در انتخاب بهترین و موثرترین هدایای تبلیغاتی صنعت ساختمان یاری کنند. اما اگر می خواهید خودتان این کار را انجام دهید، باید فاکتورهای زیر را در نظر بگیرید تا هدیه شما بهترین کارایی را داشته باشد.

  • هدیه ای را انتخاب کنید که برای بازار هدف شما مفید و موثر باشد.
  • هدیه تبلیغاتی برند باید دارای طراحی متمایز و منحصر به فرد باشد.
  • هدایای تبلیغاتی گفته شده باید نشان دهنده شرکت شما باشد.
  • محصولاتی را انتخاب کنید که مرتبط با کسب و کار شما هستند و ارتباطات برند شما را تقویت می کنند.

سخن پایانی مقاله هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی

در این مطلب انواع موثرترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی را ارائه کرده ایم. افرادی که در زمینه ساخت و ساز کار می کنند؛ می توانند بهترین هدایای تبلیغاتی را برای فعالان صنعت ساختمان تهیه کنند و از آن برای نشان دادن نام و هویت شرکت خود استفاده کنند.

بیشتر بدانید موثرترین هدایای تبلیغاتی برای فعالان صنعت ساختمان سازی : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید