08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

هدایای تبلیغاتی برای خودرو و اتومبیل

5/5
هدایای تبلیغاتی برای خودرو و اتومبیل

هدایای تبلیغاتی برای خودرو و اتومبیل

 بهترین هدایای تبلیغاتی برای خودروو اتومبیل کدامند؟ اگر شما هم برای تبلیغ محصول خود در این زمینه به دنبال ایده های برتری هستید، مطالعه این متن شما را یاری می دهد.

یکی از دلایل محبوبیت این هدایا، استفاده ساده و کم هزینه آن ها برای تبلیغات برند شما می باشد به طوری که شما با کم ترین هزینه تبلیغات بیشترین بازدهی را می گیرید. یک هدیه تبلیغاتی هرچند کوچک حاوی پیام های زیادی برای مخاطبان بوده که بهترین آن معرفی برند تبلیغ کننده است.  با معرفی هدایای تبلیغاتی برای خودرو با ما همراه باشید.

ایده های برتر در هدایای تبلیغاتی برای خودرو

  • انواع آفتابگیر اتومبیل

آفتابگیر جزء کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی برای خودرو می باشد که به عنوان یک محصول ارزان قیمت و مناسب استفاده می شود. آفتابگیر های اتومبیل انواع مختلفی دارند که شامل:

آفتابگیر شیشه عقب

بافت این نوع آفتابگیر توری مانند است و چاپ های تک رنگ قرار می گیرد و به عنوان یک تبلیغ درون شهری مورد استفاده قرار می گیرد.

آفتابگیر عینکی

این نوع آفتابگیر جلو شیشه ماشین قرار می گیرد و فضای چاپ عالی ای را دارا می باشد و به عنوان یک تبلیغ سیار در سطح شهر شناخته می شوند و محبوب ترین نوع آفتابگیر هم شناخته می شود.

آفتابگیر رودری

آفتابگیر هایی که روی شیشه ماشین قرار می گیرند و دارای رنگ های مختلفی می باشند که فضای تبلیغاتی خوبی ایجاد می کند. نسبت به آفتابگیر های عینکی تبلیغ کمتری می گیرند زیرا فضای کوچک تری دارند.

هدایای تبلیغاتی برای خودرو
  • هولدر موبایل (نگهدارنده گوشی)

    در زندگی امروزه یکی از پرکاربرد ترین وسایلی که اکثر افراد باهاش سر و کار دارند موبایل می باشد. به همین دلیل به یک فضایی نیاز داریم برای نگهداری موبایل که برای نمونه در مواقعی که داخل ماشین قصد استفاده از مسیر یاب ها رو داریم موبایل را در هنگام رانندگی نگه دارد  هولدر گوشی موبایل تبلیغاتی می توانند به عنوان هدایای تبلیغاتی کوچک مورد استفاده قرار گیرند.

ویژگی های هولدر موبایل:

هولدرهای تلفن همراه دارای ویژگی های مختلفی هستند. این ویژگی ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

  • شارژر تلفن – این به شما امکان می دهد هنگام رانندگی تلفن خود را شارژ کنید.
  • کانکتور USB – می توانید از این برای شارژ تلفن خود یا اتصال دستگاه های دیگر به ماشین خود استفاده کنید.
  • جک صدا – این به شما امکان می دهد موسیقی را از تلفن خود پخش کنید.
  • شیب چرخشی – این به شما امکان می دهد تلفن خود را در جهتی که می خواهید حرکت دهید.
  • انواع زباله گیر خودرو

مدل زباله رودری باکس هایی هستند پلاستیکی که روی در قرار می گیرند . فضای چاپ این نوع سطل هم می تواند چاپی باشد هم لیزری.

سطل زباله لیوانی به صورت استوانه ای به شکل لیوان جهت قرار گرفتن در جا لیوانی خودرو طراحی شده است که در سه قسمت بالا، وسط و انتها دارای قطر متفاوتی می باشد که افزایش قطر در دو سطح بالا باعث افزایش گنجایش حجم درون سطل می شود و کمتر بودن قطر در قسمت پایین باعث قرار گیری آن درون جالیوانی انواع خودرو ها می شود.

سطل های پارچه ای شمعی فضای اتومبیل را تمیز نگه می دارند و قابلیت شستشو دارند و همچنین قابلیت تبلیغ دارند

  • بوگیر اتومبیل؛ هدیه ای کاربردی!

سیگار کشیدن، غذا خوردن و موندن مداوم در ماشین سبب می شود فضای بسته ماشین بوی نامطبوعی به خود بگیرد که در این حالت استفاده از بوگیر اتومبیل واجب می باشد. این هدیه تبلیغاتی را می توانیم به صورت رنگی چاپ کنیم. بوگیر های اتومبیل قیمت ارزانی دارند و کاملا کاربردی می باشند.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی برای خودرو : ست مدیریتی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای اتومبیل
  • کیف های صندوق عقب؛ هدیه ای نظم دهنده!

برای مثال ممکن است از دست انداز رد بشید و همه چی بهم ریخته بشه و یا حتی خیلی وقتا پیش اومده که تو ماشین خواستیم بطری های آب یا یکسری وسایل ریز رو داخل صندوق بزاریم و در این میان وسیله ای گم میشه یا بطری آبی میریزه. اینجاست که وجود همچین کالایی واجب می شود. چاپ این نوع کیف سیلک می باشد که به صورت تک رنگ می باشد و فضای تبلیغاتی خوبی دارد.

  • شارژر فندکی؛ یک هدیه لاکچری!

یکی از محصولات پرکاربرد در وسیله نقلیه، شارژر فندکی است. این نوع از هدایای تبلیغاتی برای خودرو؛ هنگام نیاز به شارژ گوشی به کمک شما می آید. همچنین آنواع جدید آن دارای پورت یو اس بی و سیستم پخش موزیک بلوتوثی است.

که تمام این مزایا خرید شارژر فندکی تبلیغاتی را به یکی از هدایای تبلیغاتی خدرویی، لاکچری تبدیل کرده است. که به یثیت احساس شادی و ذوق را به دریافت کننده خود می دهد.

  • فلاسک و ماگ؛ تبلیغی خاطره ساز!

خرید فلاسک تبلیغاتی یا لیوان و ماگ می تواند به نوعی یک هدیه خودرویی به حساب بیاید. اکثرا افراد با ماشین خود مسافرت می کنند. در طول مسافرت نیاز به فلاسک و ماگ یک امر طبیعی و همیشگی است. این محصول می تواند خاطره خوبی در ذهن مخاطب به جا بگذارد.

  • فلش مموری هدیه تبلیغاتی کارآمد با طول عمر بالا

این نوع هدیه طول عمر بالایی داشته و در میان انواع هدایای تبلیغاتی برای خودرو و اتومبیل از ماندگارترین آن‌ها به شمار می‌آید. فلش مموری تبلیغاتی در ظرفیت‌های 2 تا 128 گیگ در بازار موجود

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی برای خودرو : ماگ های تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی برای خودرو و اتومبیل
  • جعبه کمک‌های اولیه هدیه موثر در سلامتی شما

بدون اغراق یکی از ابزارهای مورد نیاز در هر خودرو یا در هر خانه ای جعبه کمک‌های اولیه می‌باشد. در این جعبه ابتدایی ترین ابزارهایی که در هنگام آسیب و جراحات مورد نیاز است، قرار داده شده است. از جمله آن‌ها می‌توانید به چسب زخم، باند و انواع داروها اشاره کنیم.

مزایای هدایای تبلیغاتی برای خودرو

می توان گفت امروزه خودرو خانه دوم هر فردی محسوب می شود و برای او ارزشمند است. دادن هدیه و وسیله ای که به کاربردی شدن و عملکرد بهتر این منزل دلنشین کمک کند، به یقین برای دارنده خودرو بسیار ارزشمند است. با این روش شما علاوه بر اینکه با اهدای کادو فرد را خوشحال کنید، همچنین در یاد و خاطر او ماندگار و دلنشین می مانید. که همین امر سبب نیل شما به هدف غایی تان یعنی: جلب مشتری دائمی می شود.

از دیگر مزیت های هدایای تبلیغاتی برای خودرو آن است که خودرو وسیله ای تک نفره نیست. به ان معنی که کسی که دارنده اتومیبیل است، خودش به تنهایی از آن استفاده نمی کند. به یقین فرد یا افراد دیگری هم در خودرو او می نشینند. دست کم اعضا خانواده از آن وسیله استفاده می کنند. پس انتخاب هدیه خودرویی مناسب که ارم و برند شرکتتان به گونه ای شاخص بر روی آن چاپ شده باشد می تواند علاوه بر فرد هدف، افراد دیگری را نیز، تحت تاثیر قرار دهد. و از این طریق دهان به دهان نام شرکت شما بر سر زبان ها بچرخد. این مزیت سبب نیل شما به هدف دیگری به نام تبلیغات گسترده و پر بازده می شود.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی برای خودرو : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید