08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

هدایای تبلیغاتی ابزار رونق تجارت

5/5
هدایای تبلیغاتی ابزار رونق تجارت

هدایای تبلیغاتی ابزار رونق در تجارت

چگونه میتوان از هدایای تبلیغاتی ابزار رونق تجارت استفاده کرد؟ هدایای تبلیغاتی خاص با تاثیری که بر روی گیرنده این هدایا می گذرد، می تواند به مشتریان این اطمینان را بدهند که بهترین انتخاب را داشته اند و کیفیت کالای خریداری شده بسیار بالا خواهد بود و می توانند هر دفعه با خرید از این فروشگاه انتخاب خود را به رخ دیگران بکشند.

افزایش تعرفه های گمرکی و کاهش ارزش پول ملی، عملا وارد کنندگان کالا را با مشکلات جدی روبرو کرده است، از طرفی در صورت امکان واردات، با توجه به شرایط اقتصاد کنونی، خرید این گونه کالاهای وارداتی مقرون به صرفه نیست. لذا جایگزینی کالاهای داخلی با کیفیت ساخت بالا علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، سبب رشد و رونق تولید و افزایش قدرت اقتصادی کشور خواهد شد.

از طرفی در کالاهای وارداتی ضایعات و پرت فراوانی یافت می شود که معمولا بهای آن را مشتری می پردازد و نه تنها رسالت هدیه به درستی انجام نمی شود بلکه سبب تخریب وجهه برند و کسب و کار هدیه دهنده می گردد در صورتی که تولید کننده داخلی پاسخوگویی بهتری برای مرجوع کردن کالای معیوب و … خواهد داشت.

دلایل هدایای تبلیغاتی ابزار رونق تجارت

  • جلب توجه حاضرین در نمایشگاه به سمت غرفه مربوط به شرکت شما
  • جذب مشتریان بیشتر به منظور دستیابی به فروش بیشتر در ماه های آتی
  • کمک به تولید و عرضه یک محصول جدید
  • هدیه ای به منظور تقدیر و تشکر از مشتریانی که به شما وفادار بوده اند.
  • عرضه کالاهایی رایگان در هر مقطع زمانی
  • انگیزه ای برای کارمندانی که دو برابر کارکرده و زحمت کشیده اند تا مطمئن شوند تجارت در مسیر درست قدم برمیدارد.
  • هدیه ای مکمل در کنار ایمیل های مستقیم تبلیغاتی
چه گزینه هایی برای هدایای تبلیغاتی تابستان برندها

قبل از فکر کردن به اقلام تبلیغاتی و انجام هرگونه اقدام برای جستجوی کالای مناسب ابتدا لیست اهداف و انتظارات خود را از این کار و توزیع دیدن لینک ها برای شما امکان پذیر نیست. ایده هایتان را روی کاغذ بیاورید. با این کار به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که از چه کالایی استفاده کنید و به سادگی دلایل مستند و قوی نیز برای انتخاب خود داشته باشید.

اگر رقبای شما از هدایای تبلیغاتی استفاده کنند و شما این کار را نکنید، این احتمال وجود دارد که مشتریان و در نتیجه فروش را از دست بدهید. از آنجایی که هدف شما پیشرفت بیشتر کسب و کارتان است، استفاده از هدایای تبلیغاتی روشی عالی خواهد بود.

هدایای تبلیغاتی ابزار رونق تجارت چگونه عمل می کنند؟

  • قیمت مناسبی داشته باشد.
  • ارزش نگهداری داشته باشد.
  • اثرگذاری بالایی در تبلیغ و معرفی محصول یا خدمت داشته باشد.
  • از همه مهمتر در فروش کالا یا خدمت اثرگذار باشد.
  • مدت طولانی تری هدیه گیرنده و البته اطرافیان و وقت آنان را به بحث و تبادل نظر در مورد آن اختصاص دهد.
    عمر مفید زیادی داشته باشد وکم استهلاک باشد.
  • انتخاب هدیه تبلیغی از محصولات داخلی

 افزایش تعرفه های گمرکی و کاهش ارزش پول ملی، عملا وارد کنندگان کالا را با مشکلات جدی روبرو کرده است، از طرفی در صورت امکان واردات، با توجه به شرایط اقتصاد کنونی، خرید این گونه کالاهای وارداتی مقرون به صرفه نیست.

لذا جایگزینی کالاهای داخلی با کیفیت ساخت بالا علاوه بر جلوگیری از خروج ارز، سبب رشد و رونق تولید و افزایش قدرت اقتصادی کشور خواهد شد.

از طرفی در کالاهای وارداتی ضایعات و پرت فراوانی یافت می شود که معمولا بهای آن را مشتری می پردازد و نه تنها رسالت هدیه به درستی انجام نمی شود بلکه سبب تخریب وجهه برند و کسب و کار هدیه دهنده می گردد در صورتی که تولید کننده داخلی پاسخوگویی بهتری برای مرجوع کردن کالای معیوب و … خواهد داشت.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی ابزار رونق تجارت : ست مدیریتی تبلیغاتی

انواع چاپ روی هدایای تبلیغاتی
  • سازگاری و همسویی با پدیده های اجتماعی

یک ایده عالی برای مشاغل کوچک با بودجه کمتر استفاده از کالاهایی است که از مواد بازیافت شده ساخته شده و به اصطلاح دوستدار محیط زیست یا “سبز” هستند و بدلیل داغ بودن مباحث اجتماعی در این زمینه با همسویی و ترویج آن نگرش به نوعی نام شرکت و برند خود را با خیل عظیمی از تفکر جامعه و دغدغه های آن ادغام نموده و تاثیرگذاری بسیار بالایی را بدست خواهید آورد.
این مزایا هر یک به تنهایی ارزش بسیار زیادی دارد که هر کالایی نمی تواند به راحتی دارای همه آنها باشد.

انتخاب چه هدایای تبلیغاتی ابزار رونق تجارت انتخاب می شود؟

محصولی را جهت اهدا گزینش کنید که مخاطبان شما تا‌ زمانیکه احتمال دارد , آن را به کار گیرند. یک تحقیق نشان اعطا کرد که به کار گیری از هدایای تبلیغاتی به میزان ۶۹ درصد باعث به ارتقاء عشق و علاقه نسبت به اسم تجاری و ۸۴ درصد ارتقا در تاثیرگذاری مثبت اسم تجاری را ساخت نموده است , این میزان ارتقا فقط به دلیل در معرض رویت بودن مکرر به دست آمده است.

وقتی که برند شما مدام جلوی چشم باشد، به میزان بسیار زیادی روی آگاهی افراد از تجارت شما اثرگذار است. این کار آگاهی افراد مختلف هم مصرف کننده هدایای تبلیغاتی و هم کسانی که به نوعی با فرد در تماس هستند، اثرگذار است.

وقتی که از هدایای تبلیغاتی مختلف مثل خودکار تبلیغاتی استفاده می کنید، می توانید نظر مصرف کنندگان را درباره شرکت خود بهبود دهید، مارک خود را در ذهن مشتریان ثبت کنید و آن ها را نسبت به قبل بیشتر ترغیب به خرید از خود کنید.

هدایای تبلیغاتی مختلف مثل کیف تبلیغاتی، ساعت، استند یا هر وسیله دیگری که به صدای برند شما نزدیکتر است، می تواند به عنوان یک مکمل در بازاریابی مارک تجاری شما کمک کننده باشد. این را در نظر بگیرید که یک وسیله تبلیغاتی مثل حوله با مارک بیزینس شما که به عنوان هدیه در اختیار مصرف کننده قرار گرفته است، تا چه مدت قابلیت  استفاده را دارد. مهم تر از آن همین زمان طولانی است که می تواند روی ذهن مشتری اثرگذار باشد.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی ابزار رونق تجارت : ماگ های تبلیغاتی

چاپ روی هدایای تبلیغاتی

کلام آخر مقاله هدایای تبلیغاتی ابزار رونق تجارت

هدایای تبلیغاتی ابزار رونق تجارت یعنی تبلیغات با هزینه کم و حذف هدایای تبلیغاتی یعنی حذف سریع از گردونه تجارت. برخی مدیران، تهیه و ارائه هدیه تبلیغاتی را نوعی دور ریختن پول و اتلاف سرمایه تلقی کرده و بدون داشتن هیچ جایگزینی، این ابزار بسیار تاثیر گذار در فروش را از برنامه تبلیغاتی خود حذف کرده اند.

از آنجا که بسیاری از مدیران، تقدیم هدایای تبلیغاتی به مشتری را کنار گذاشته اند، ارزش یک هدیه از زمان قبل که احتمالا به وفور در اختیار مشریان قرار می گرفت بیشتر شده است. اکنون یک هدیه بیشتر به چشم می آید چرا که کمتر ارائه می شود لذا تاثیر آن نیز دو چندان خواهد بود.

هدایای تبلیغاتی بهترین استراتژی برای تبلیغ بیزینس های کوچک و بزرگ و یک انتخاب مقرون به صرفه تبلیغاتی هستند.

بیشتر بدانید هدایای تبلیغاتی ابزار رونق تجارت : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید