08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

نگاهی به تقویم ۱۴۰۳ + حیوان سال و ویژگی ها + تحویل سال

5/5
نگاهی به تقویم ۱۴۰۳

نگاهی به تقویم ۱۴۰۳ + حیوان سال و ویژگی ها + تحویل سال

در این مقاله نگاهی به تقویم ۱۴۰۳ میپردازیم. نوروز و آغاز سال نو در ایران مصادف با فروردین و آغاز سال نو هجری شمسی است. نوروز از دیرباز یکی از قدیمی ترین و جذاب ترین مناسبت های ایران بوده است. اما این عید فقط مختص ایران نیست و در بسیاری از کشورهای همسایه ایران نیز جشن گرفته می شود.

در ماه‌های پایانی سال و با نزدیک شدن به سال نو، همانند بسیاری از سال های دیگر که سال نو فرا می رسد، رنگ سال و حیوان سال موارد مهمی هستند که بسیاری از افراد در ماه های پایانی سال و با نزدیک شدن به سال جدید به دنبال اطلاعاتی درباره آن هستند. در  ادامه به بررسی اجمالی نماد حیوان ۱۴۰۳، ویژگی های سال و زمان تحویل آن می پردازیم.

لحظه سال تحویل

لحظه تحویل سال 1403 هجری قمری به وقت رسمی جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه 1 فروردین 1403 برابر با 20 مارس 2024 و 9 شعبان 1445 هجری قمری ساعت 06:36 صبح می باشد.

حیوان سال ۱۴۰۳

در پاسخ به این سوال که سال 1403 کدام حیوان است، باید بگوییم که 12 حیوان به نام سال های تقویمی نامگذاری شده اند و برای هر سال نام حیوان در نظر گرفته شده است. نماد حیوانی در سال 1403 اژدها است. اژدها نشان دهنده قدرت، اقتدار، موقعیت، احترام، شادی، شانس و فرصت است.

نگاهی به تقویم ۱۴۰۳

ویژگی متولدین سال اژدها

در طالع بینی مبتنی بر سال، ویژگی های هر فرد متولد شده بر اساس ویژگی ها و نشانه های حیوانی همان سال است. طبق نماد سال 1403 متولدین سال اژدها ویژگی های خاص خود را دارند. در زیر به برخی از مهم ترین انواع متولدین سال اژدها اشاره خواهیم کرد.

  • متولدین سال اژدها بسیار پرانرژی خواهند بود. از ریاکاری و بزدلی متنفرند. این افراد سعی می کنند تا حد امکان به خواسته های دیگران را برآورده کنند و در مقابل انتظار دارند خواسته هایشان برآورده شود.
  • ویژگی مهم متولدین سال اژدها مسئولیت پذیری است و همچنین به اعتقادات خود پایبند هستند. این افراد از صادق ترین افراد هستند و قابل اعتمادترین افراد محسوب می شوند.
  • این افراد در زمینه کاری خود نیز بسیار فعال و ماجراجو هستند. تمام زندگی آنها به کار بستگی دارد، حتی اگر تلاش آنها در محل کار بی ثمر باشد. از دیگر ویژگی های شغلی آنها می توان به سخت کوشی و فعال بودن، داشتن اعتماد به نفس بالا و مصمم بودن اشاره کرد.

 

بیشتر بدانید نگاهی به تقویم ۱۴۰۳ : ست مدیریتی سررسید تبلیغاتی

نگاهی به تقویم ۱۴۰۳

از آنجایی که اکثر اژدها متفکران سریع هستند، در کارهایی که نیاز به تفکر و استفاده از مغز دارند بسیار ماهر هستند. مشاغل مورد علاقه این افراد معمولا در رده های فنی، سیاسی و آموزشی است. این افراد در برنامه ریزی کارها بسیار خوب هستند.

نگاهی به تقویم ۱۴۰۳ و کبیسه بودن آن

بر اساس تقویم سال 1403 است، این سال یک سال کبیسه محسوب می شود.

نگاهی به تقویم ۱۴۰۳ و رنگ سال

موسسه پنتون هر سال قبل از شروع سال نو، رنگ سال را اعلام می کند. آیا سوالی دارید که رنگ 1403 چیست؟ رنگ سال 2024 مشابه سال 1403 میلادی به صورت “هلویی”، “زردآلویی” یا “صورتی هلویی” اعلام شده است. رنگ Apricot Crush ترکیبی از نارنجی و صورتی است که با کد رنگ 024-65-27 در پالت رنگ پنتون نشان داده شده است. استفاده از رنگ 1403 برای لباس و دکوراسیون داخلی باعث افزایش انرژی، بهبود روابط و گرما به مخاطب می شود.

بیشتر بدانید نگاهی به تقویم ۱۴۰۳ : خرید سررسید 1403

نگاهی به تقویم ۱۴۰۳

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید