08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

نکات مهم خرید اینترنتی سررسید

5/5
خرید اینترنتی سررسید

نکات مهم خرید اینترنتی سررسید

در این مقاله به بررسی موضوع نکات مهم خرید اینترنتی سررسید پرداخته میشود. در دنیای امروزی، خرید اینترنتی به یکی از ابزارهای رایج و محبوب برای خرید کالاها و خدمات تبدیل شده است. خرید اینترنتی سررسید یکی از راه‌های راحت و سریع برای تهیه این محصول مورد نیاز است. اما برای انجام این نوع خرید، باید به نکات مهمی توجه کرد تا از مشکلات و خطرات احتمالی جلوگیری کرد.

از امانت بودن سایت‌ها تا نحوه انتخاب روش‌های پرداخت، همه این جوانب تاثیرگذار هستند. در این مقاله، قصد داریم به نکات مهم خرید اینترنتی سررسید اشاره کنیم و راهنمایی‌هایی برای خرید امن و مطمئن سررسید ارائه دهیم.

راهنما و نکات مهم خرید اینترنتی سررسید و انواع قطع سررسید

در راهنمایی و نکات مهم خرید اینترنتی سررسید، شما با انواع سررسید که بر اساس جلد، اندازه (برش) و صحافی و نوع چاپ طبقه‌بندی شده‌اند مواجه می­شوید. در انتخاب نوع سررسید معمولا اندازه آن حساسیت بیشتری دارد که بستگی به استفاده و سلیقه مشتری دارد.

در این مطلب سعی می کنیم اطلاعات واضحی در مورد انواع قطع­های سررسید برای بهترین انتخاب شما ارائه دهیم. اگر شما از آن دسته مشتریانی هستید که در انتخاب نوع سررسید دچار سردرگمی شده اید، در ادامه همراه ما باشید.

قطع­ها به طور کلی به 6 دسته کلی تقسیم می شود:

  • سررسید وزیری
  • سررسید رحلی
  • سررسید رقعی
  • سررسید اروپایی
  • سررسید خشتی
  • سررسید پالتویی

سررسید وزیری: این سررسید یکی از پرطرفدارترین و پرفروش ترین سررسیدها است که در ابعاد 17*24 سانتی چاپ می­شود

سررسید رحلی: این نوع سررسید به صورت تشریفاتی در دو نوع کوچک و بزرگ چاپ می شود. سایز رحلی بزرگ 24*34 و سایز رحلی کوچک 21*29.7 سانتی متر است.

نکات مهم خرید اینترنتی سررسید

رقعی رقعی: اندازه این نوع سررسید 15*21 سانتی متر است و در مقایسه با سررسید وزیری  ابعاد بهتری برای حمل دارد.

سررسید اروپایی: این سررسید شبیه سررسید رقعی است ولی عرض آن کوچکتر و ابعاد آن 12*21 سانتی متر است. به همین دلیل در مقایسه با سررسید رقعی مناسب تر است.

سررسید خشتی: این نوع سررسید در شکل­های مربعی و سایزهای مختلف تولید می شوند. اما معمولا در سایزهای 16*16 و 17*17 عرضه می شوند.

سررسید پالتویی: ابعاد این سررسید از 17*10 تا 17*12 سانتی متر است که به راحتی در کیف یا جیب جای می گیرد و حمل آن آسان است. اما به دلیل کوچک بودن فضای کمتری برای یادداشت ها وجود دارد. این سررسید با توجه به اندازه آن ارزان ترین نوع سررسید محسوب می شود.

جلد سررسید

نکته دیگری که هنگام خرید اینترنتی سررسید باید به آن توجه کنید جلد محصول است. بسیار مهم است که جلد سررسید از ثبات بالایی برخوردار باشد. جلدهای متفاوتی را برای سالنامه های جدید به کار می‌ گیرند. بر اساس بودجه خود می توانید یکی از انواع جلد را با قیمت های مختلف برای سررسید سفارش دهید.

برای طراحی منحصر به فرد سررسید و تقویم رومیزی می توانید بین پوشش های طبیعی و لوکس یکی را انتخاب کنید. این جلدها با قیمت بالاتری برای طراحی سررسید استفاده می شوند.

تیراژ سررسید

نکته بسیار مهم دیگر در خرید اینترنتی انواع سررسید تعداد تیراژ آن است. اگر می خواهید سررسیدهای تبلیغاتی را به عنوان هدایای تبلیغاتی خریداری کنید، باید تعداد زیادی از آنها را سفارش دهید. برخی از تولید کنندگان هستند که سررسید را در تیراژ بالا صادر می کنند.

بنابراین می توانید سررسیدهای ساده را با قیمت مناسب و تیراژ بالا سفارش دهید. امروزه با استفاده از سررسید تبلیغاتی روز به روز بر تعداد مشتریان افزوده خواهد شد.

بیشتر بدانید نکات مهم خرید اینترنتی سررسید : ست مدیریتی سررسید تبلیغاتی

نکات خرید اینترنتی سررسید

محتوای سررسید

توجه به محتوای سررسید از دیگر نکاتی است که در خرید اینترنتی سررسید بسیار حائز اهمیت است. تمام اطلاعات دقیق مربوط به روزهای مختلف باید در سررسید ثبت شود.

ثبت مناسبت های مختلف برای برنامه ریزی مهم است. هر صفحه باید به گونه ای طراحی شود که به زیبایی و خوانایی صفحه لطمه ای وارد نکند. در واقع، شما می توانید هر اصطلاح را بر اساس نوع کسب و کار خود انتخاب کنید.

نکات مهم خرید سررسید اینترنتی

  • زمان مناسبی را برای خرید سررسید انتخاب کنید و تاریخ مشخصی را خرید کنید. معمولا بهترین زمان برای خرید سررسید دو تا سه ماه قبل از عید نوروز و زمان تحویل به مشتری یک تا دو هفته قبل از سال جدید است.
  • هنگام خرید سررسید، سلیقه و نیاز مخاطبان خود را در نظر بگیرید و با توجه به حرفه، شخصیت و نیاز مخاطبان خود، سررسید کاربردی را با اندازه و قالب مناسب انتخاب و خریداری کنید.
  • هنگام خرید اینترنتی سررسید حتما به ابعاد و اندازه آن توجه کنید. سررسیدهای کوچک و جیبی برای افرادی که کارهای زیادی برای انجام دارند مناسب است، در حالی که تقویم های رومیزی برای افرادی که بیشتر وقت خود را در محل کار می گذرانند و کارهایی را پشت میز خود انجام می دهند مناسب است.
  • همیشه برای احترام به مشتری بهترین کیفیت سررسید و یا تقویم رومیزی را خریداری کنید.
  • برای خرید سررسید لوکس، مناسب و شیک حتما به شکل ظاهری سررسید، نوع روکش و متریال استفاده شده برای سررسید یا میز دقت کنید. سعی کنید با در نظر گرفتن قیمت سررسید و میزان بودجه ای که برای خرید آنها در نظر دارید، بهترین سررسید یا تقویم رومیزی را از یک چاپخانه سررسید معتبر خریداری کنید.

بیشتر بدانید نکات مهم خرید اینترنتی سررسید : قیمت تقویم رومیزی 1403

مهم خرید اینترنتی سررسید

سخن پایانی مقاله نکات مهم خرید اینترنتی سررسید

این روزها با رشد تکنولوژی و استفاده از ابزارهای هوشمند مختلف، شاید بتوان تصور کرد که زمان استفاده از سررسیدها سرآمده و می توان آنها را با وسایلی مانند تبلت و موبایل جایگزین کرد. اما باید بگوییم که این فکر کاملا اشتباه است و همچنان از سررسیدها استفاده می شود و جایگاه ویژه ای در محل کار و خانه دارند.

بسیاری از صاحبان مشاغل نیز از این فرصت برای تبلیغات استفاده می کنند. در صورت داشتن هرگونه سوال یا مشاوره در خصوص نحوه خرید سررسید مناسب برای مخاطبین خود می توانید با مشاوران شرکت نقش آبرنگ مشورت کرده و بهترین انتخاب را داشته باشید.

بیشتر بدانید نکات مهم خرید اینترنتی سررسید : هدایای تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید