08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

معرفی هدایای تبلیغاتی بهاره

5/5
معرفی هدایای تبلیغاتی بهاره

معرفی هدایای تبلیغاتی بهاره

یکی از مسائلی که شرکت ها و کسب و کارها در دادن هدایای تبلیغاتی باید به آن توجه کنند این است که در چه فصلی از سال می خواهند به مشتریان و کارمندان خود هدایای تبلیغاتی بدهند. این کلمه می تواند در تبلیغ برند و جذب مشتریان زیادی برای آن برند بسیار موثر باشد.

هدایای تبلیغاتی بهاره می تواند توجه مشتریان بالقوه شما را جلب کند. در این قسمت متداول ترین هدایای تبلیغاتی بهاری که مورد استفاده قرار می گیرد را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با انتخاب گزینه های مختلف بهترین هدیه را انتخاب کنید.

هدایای تبلیغاتی بهاره

  • تقویم تبلیغاتی 1403

تقویم تبلیغاتی یکی از هدایای تبلیغاتی بهاره است که برای فصل بهار بسیار مناسب است. زیرا بهار آغاز سال شمسی است.

یک تقویم تبلیغاتی که با نام تجاری خود چاپ می کنید و به مشتریان خود می دهید در تمام طول سال روی میز یا در خانه آنها قرار می گیرد و هرکسی که با آنها در ارتباط باشد برند شما را می بیند. این هدیه می تواند در جذب افراد به برند شما بسیار موثر باشد.

  • پلنر، دفترچه یادداشت و سررسید

امروزه با استفاده از تلفن همراه و سایر وسایل مدرن، استفاده از سررسید و غیره مانند قبل نیست، اما افرادی که زندگی حرفه ای و تجاری فعالی دارند همچنان فعالیت های روزانه خود را یادداشت و ثبت می کنند و این باعث افزایش انگیزه می شود. لیست کارها در این پلنرها یا دفترچه ها نوشته می شود.

بهار که مصادف با آغاز سال جدید است، زمان خوبی برای برنامه ریزی و ساختن یک زندگی جدید است. بنابراین، پلنرها، تقویم ها و سررسیدها هدایای مهم بهاری هستند و دلایل زیادی وجود دارد که چرا باید برای مخاطبتان ممکن سالنامه برند شرکتان را ارسال کنید. در ادامه به معرفی چند مورد از این هدایا می پردازیم:

هدایای تبلیغاتی بهاره
  • جا یادداشتی
  • تقویم و سررسید
  • سالنامه
  • ست هدیه سررسید به همراه فنجان یا ماگ

این هدایای تبلیغاتی جایگزینی طبیعی برای هدایای تبلیغاتی بهاره هستند و مخاطبان انتظار دارند در آغاز سال جدید حداقل یک تقویم یا سالنامه از برند مورد علاقه خود دریافت کنند.

  • ابزار طبیعت گردی

سفر در تمام فصول سال جذاب است. اما زیبایی چشمگیر و خارق العاده بهار طبیعت را به شکلی رویایی دگرگون کرد. بازدید از طبیعت بهاری و قدم زدن در میان فضای طبیعت، لذت خاصی را به همراه دارد.

هر شرکتی می تواند با ارائه بسته های هدیه مسافرتی به مخاطبان خود از طبیعت و زیبایی آن لذت ببرد. از جمله اقلام این پک هدیه بهاره می توان به ابزار و فانوس تبلیغاتی، فلاسک، لباس تبلیغاتی (پیراهن و کلاه تبلیغاتی)، پاور بانک، شارژر فندکی و کابل های تبلیغاتی اشاره کرد.

  • هدایایی از جنس طبیعت

با فرا رسیدن فصل بهار، مردم باغها و باغچه های را شخم می زنند و گل های رنگارنگ می کارند یا به گل های خانه خود می رسند. اگر از کسی بپرسی بهار یعنی چه، از تجدید حیات و سبز شدن دوباره درختان می گوید.

طبیعت سبز چشمگیر اولین چیزی است که تصویر بهار را در مخاطب تداعی می کند، بنابراین هدایای طبیعت یکی از بهترین انتخاب ها برای هدایای تبلیغاتی مناسب فصل بهار است. در اینجا چند پیشنهاد از طبیعت برای شما آورده شده است:

  • خرید تراریوم‌های زیبا و جذاب برای میز کار
  • ست هدایای چوبی به همراه تراریوم
  • استند چوبی به همراه تقویم، جا موبایلی و گلدان طبیعی

ترکیب گلدان طبیعی و هدیه چوبی عطر بهار را می سازد. کاسه‌های چوبی ساده یا گلدان‌های طبیعی کوچک، هدایای تبلیغاتی عالی برای فصل بهار هستند، یا حتی می‌توانید چیدمان‌های چوبی پیچیده‌ای را در نظر بگیرید که شامل مجموعه‌ای از ابزار چوبی است.

  • پک هدایای ماه رمضان

فروردین امسال خیلی متفاوت شروع شد. همزمانی ماه مبارک رمضان با این ماه کمپین های تبلیغاتی زیادی را در ارتباط با این مناسبت ها به همراه داشته است. جعبه های پذیرایی با انواع خوراکی ها، لیوان های تبلیغاتی و کتاب ظریف قرآن از جمله هدایای خاطره انگیز در ست های هدیه ماه مبارک رمضان است.

بیشتر بدانید معرفی هدایای تبلیغاتی بهاره : ست مدیریتی تبلیغاتی

معرفی هدایای تبلیغاتی
  • هدایای دیجیتال هیجان انگیز

پیشرفت تکنولوژی انواع محصولات دیجیتال را وارد هر خانه کرده است. با این حال، هر روز محصولات جدیدی در بازار ظاهر می شوند یا به دلیل استفاده مکرر خراب می شوند. دریافت هدیه دیجیتال بسیار هیجان انگیز است و نمی توان آن را نادیده گرفت.

چه کسی از دریافت اسپیکر کوچک با کیفیت برای سفر تابستانی قدردانی نمی کند؟ چه کسانی در سفر احساس نیاز به پاوربانک ندارند؟ هدایای دیجیتالی مانند اسپیکر، پاور بانک و فلش مموری مخاطب شما را مجذوب خود می کند. همچنین با ترکیب آن با تراریوم و هدایای چوبی می توانید هدیه ای مناسب برای فصل بهار پیدا کنید.

  • تی شرت تبلیغاتی

با صرف پول بیشتر می توانید هدایای مختلفی بخرید. اگر مخاطب هدف خاصی دارید، می توانید تی شرت های سفارشی بسازید و به مشتریان خود بدهید. این هدیه در طول فصل بهار مورد استفاده قرار می گیرد و بسیار مورد قدردانی قرار خواهد گرفت.

  • کلاه تبلیغاتی

بسیاری از افراد برای محافظت از خود در برابر نور خورشید از کلاه استفاده می کنند. با دادن کلاه تبلیغاتی به مشتریان، به آنها نشان می دهید که به سلامت آنها اهمیت می دهید و در عین حال برند خود را تبلیغ می کنید.

  • خودکار و قلم تبلیغاتی

خودکارها و روانویس های تبلیغاتی محدود به فصل خاصی نیستند و همیشه می توان از آنها استفاده کرد. همه ما برای نوشتن، امضا و پر کردن فرم ها به خودکار خود نیاز داریم و چه چیزی بهتر از این که این خودکار زیبا را از برندی هدیه بگیریم؟

روانویس های تبلیغاتی در تمام ساعات روز در کنار مردم است و این به تبلیغ برند شما کمک می کند. خودکارهای تبلیغاتی در دو نوع خودکار فلزی و خودکار پلاستیکی تولید می شوند و اگر به دنبال هدیه ای گرانتر و منحصر به فرد هستید، خودکارهای تبلیغاتی بهترین گزینه برای شما خواهند بود.

بیشتر بدانید معرفی هدایای تبلیغاتی بهاره : ماگ های تبلیغاتی

معرفی هدایای تبلیغاتی بهاره
  • کاربرد هدایای تبلیغاتی فصل بهار

استفاده از هدایای تبلیغاتی فصلی می تواند در جذب سریع مشتریان به سمت برند شما بسیار موثر باشد.

به عنوان مثال، اگر در فصل زمستان به افراد شال تبلیغاتی بدهید، نه تنها افرادی که در زمستان شال را می پوشند، بلکه سایر افراد مرتبط با آن افراد نیز این لوگو چاپ شده برروی شال را می بینند و جذب آن می شوند. این موضوع در بهار نیز صادق است و مردم سریعتر به سمت برندهای چاپ شده بر روی هدایای تبلیغاتی مناسب برای فصل گرایش پیدا می کنند.

سخن آخر مقاله هدایای تبلیغاتی بهاره

در این مقاله از نقش آبرنگ به موضوع بهترین هدیه تبلیغاتی برای فصل بهار پرداختیم؛ انتخاب هدیه ای که بیشتر مردم دوست داشته باشند و متوجه آن شوند، دشوار است. بنابراین، انتخاب برخی از هدایای تبلیغاتی مرتبط می تواند شانس جلب توجه ویژه برند شما را افزایش دهد. با انتخاب درست می توانید با نسیم بهاری دل مخاطبان خود را بدزدید و خاطرات خوشی را برای آنها تعریف کنید.

بیشتر بدانید معرفی هدایای تبلیغاتی بهاره: شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید