08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

مزایای تقویم زیر دستی مدیریتی

5/5
تقویم زیر دستی

مزایای تقویم زیر دستی مدیریتی

 از مهمترین مزایای تقویم زیر دستی مدیریتی آن است که شما با یک نگاه به میز خود می توانید اطلاعات زیادی اعم از تاریخ روز، تعطیلات رسمی، یادداشت های مهم و … را مطلع شوید. تقویم زیر دستی مدیریتی، را می توان هم به عنوان تقویم درنظرگرفت و هم دفترچه یادداشت. تقویم های زیردستی یک ابزار مطلوب برای کارمندان، تجار و سایر افراد پرمشغله محسوب می شود. می توان با استفاده از این تقویم تاریخ روزهای مهم را یادداشت کنید و در قسمت زیر دستی تقویم موارد و نکات مهم را ثبت کنید.

مدیران در طول روز برای انجام کارهای روزمره باید مواردی را یادداشت کنند و از تاریخ، مناسبت ها، تعطیلات و … آگاه شوند. این نوع از تقویم رومیزی را بسیاری از افراد تقویم زیردستی را با نام تقویم منشی نیز می شناسند. منشی ها نیز به وسیله ی همین تقویم ها قرارها و برنامه های خود را تنظیم می کنند و به مدیران اطلاع می دهند.

مزایای تقویم های زیر دستی مدیریتی

  • تقویم های زیر دستی برای تبلیغات استفاده می شوند.
  • این تقویم ها اطلاعات هر ماه یا هر فصل را در صفحات جداگانه ای قرار داده اند. بدین ترتیب برای دستیابی به اطلاعات مورد نظر باید تقویم را ورق بزنید که ممکن است سرعت دسترسی شما به اطلاعات تا میزان زیادی کاهش پیدا کند.
  • این تقویم هاهدیه عید بسیار مناسبی هستند. بهتر است برای هدیه دادن تقویم های زیر دستی، انواع با کیفیت و محکم آنها را انتخاب کنید.
  • هر مدیر یا کارمندی برای نشان دادننظم و برنامه ریزی در کارهایش به یک تقویم زیر دستی احتیاج دارد. 

پس می توان در کل به سه دسته زیر اشاره کرد:

  • تبلیغات

مشاغل در پایان سال سعی می کنند محصولات و برند خود را به مخاطبان خود معرفی کنند. بدین ترتیب می توانند مشتریان بیشتری را برای خرید محصولات خود جذب کنند. مدیران این کسب و کارها از انواع ست های مدیریتی، سررسید، تقویم های زیر دستی و … برای تبلیغات شرکت و محصولات خود استفاده می کنند.

تقویم زیر دستی مدیریتی
  • برنامه ریزی

برای رسیدگی به امور روزانه نیاز به برنامه ریزی مداوم دارید. تقویم های منشی ابزاری کارآمد به منظور یادداشت کارهای روزانه می باشد. از آنجایی که دسترسی به تقویم منشی آسان می باشد. بسیاری از افراد از این تقویم بر روی میز استفاده می کنند. اغلب آژانس‌های مسافرتی، کارمندان‌شرکت‌ها، منشی‌ها، دانش‌آموزان و … از این تقویم برای یادداشت‌های روزانه و اطلاع از تاریخ و رویدادها استفاده می‌کنند.

  • قابلیت نکته برداری

گاهی در یک جلسه مهم کاری هستید یا مشغول دیدن یک فیلم یا شنیدن یک پادکست اید. در این مواقع باید نکات مهم را یادداشت کنید. تقویم زیردستی کار را برای شما آسان می کند و برگه های لازم برای نت برداری را در اختیار شما قرار می دهد.

  هدف تولید تقویم زیر دستی

  • شاید این تجربه را داشته اید کهدر حال یک گفت و گوی مهم تلفنی هستید و فرد پشت خط آدرس، شماره تلفن و یا مطلب مهمی را به شما بگوید . شما فورا به دنبال ورق و کاغذ می گردید. تقویم های زیر دستی کار شما را آسان کرده اند و دیگر نیازی به کاغذ ندارید. مدیران فقط برای تبلیغات از این تقویم ها استفاده نمی کنند. گاهی اوقات از این تقویم ها برای ست کردن سایر ابزار روی میز کارمندان نیز استفاده می شود.
  • هدف اصلی تولید تقویم زیر دستی آن است که فرصتی را برای افراد شاغل فراهم کند تا بتوانند مطالب مهم خود را بدون نگرانی بابت نبود خودکار و کاغذ در هر لحظه یادداشت کنند. تقویم های زیر دستی یک تبلیغات بسیار کارآمد می باشند. زیرا تقویم همواره مقابل شما قرار دارد و در طول روز برای ثبت یادداشت یا آگاهی از تاریخ از آن استفاده می کنید. پس مدام تبلیغات شرکت ها در ذهنتان تداعی می شود.

جنس تقویم زیر دستی مدیریتی

اکثرا برای مدیران از جنس چرم جهت تقویم زیر دستی استفاده می شود. طراحی تقویم های زیر دستی بسته به نوع استفاده از آن متفاوت است. جنس رویه و زیره تقویم زیر دستی معمولا از چرم یا مقوا می باشد.

تقویم های زیر دستی بر اساس جنس پایه به دو دسته ی سخت و غیر سخت تقسیم می شوند. مقوایی که برای تقویم های پایه سخت استفاده می شود بسیار سخت و محکم است و تا مدت ها برای شما کار خواهد کرد. تنها مزیت تقویم رومیزی پایه غیر سخت در ارزان بودن آن  می باشد. طرح های متفاوت تقویم در جنس کاغذ، سبک چاپ، اطلاعات داخل آن، جهت قرارگیری کاغذها، صحافی و … اعمال می شود.

بیشتر بدانید مزایای تقویم زیر دستی مدیریتی : ست مدیریتی سررسید تبلیغاتی

مزایای تقویم زیر دستی مدیریتی

یکی از مدل های پرطرفدار تقویم زیر دستی انواع چوبی آن می باشد. چوب همیشه زیبایی و جذابیت خاصی دارد و برای ساخت انواع ست های اداری مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع تقویم زیر دستی

تقویم زیر دستی در انواع مختلف و زیبا و با کارایی های متفاوت طراحی می شوند مانند تقویم زیر دستی منشی، چرمی، اداری و مدیریتی و …

  • تقویم زیر دستی اداری : تقویم زیر دستی اداریکه با نام تقویم منشی هم شناخته می شود، یکی از انواع تقویم زیردستی است که کاربرد زیادی برای منشی ها و کارمندان بخش اداری دارد. این افراد به دلیل نوع شغلی که دارند و کارهایی که انجام می دهند با افراد زیادی در ارتباط هستند، به همین علت باید برای همه ی ملاقات های روزانه و جلسه های خود یک برنامه ریزی دقیق انجام دهند.
  • تقویم زیر دستی چرم: این زیره چرمی به این صورت است که در قطع تقریبا بزرگ و در اندازه یک برگه استاندارد A3 تولید می شود که قسمت پایین آن شامل یک لبه ضخیم تر می شود که محل قراردادن دست هنگام نوشتن می باشد و همچنین از پایین آمدن برگه تقویم زیر دستی جلوگیری می کند.
  • تقویم زیر دستی مدیریتی : تقویم زیر دستی مدیریتی بر روی میز به شکل تخت و یکدست قرار داده می شود، جنس چرمی زیره آن و تقویم تک برگی که دارد باعث می شود که مدیران هرروز ناگزیر از آن در امور مختلف برنامه ریزی، نوشتن و مرور تقویم استفاده کنند.

ابعاد تقویم زیردستی منشی

 تقویم زیر دستی منشی دوختی ۳۵×۵۰ بهترین نوع برای این دست از مدیران و منشی های پر کار می باشد. این تقویم از دو بخش تاریخ و فضایی برای نوشتن کار ها و قرار ملاقات  در نظر گرفته شده است.تقویم زیردستی  منشی دوختی۳۵×۵۰ به صورت دوختی آماده شده و شما می توانید هر صفحه از آن را پس از پایان ماه مربوط به آن جدا کرده و از ماه بعدی آن استفاده نمایید .

طراحی این تقویم ها هم معمولا به روش هفتگی است؛ یعنی ۵۲ برگ دارد که در هر برگ آن یک هفته از ماه‌های سال را طراحی کرده‌اند. البته مدل ماهیانه آن هم تولید می‌شود که دارای ۱۲ برگ است و هر برگ برای یکی از ماه‌های سال طراحی می شود. 

بیشتر بدانید مزایای تقویم زیر دستی مدیریتی : خرید سررسید 1403

مزایای تقویم زیردستی مدیریتی

قیمت تقویم زیر دستی  

 قیمت تقویم زیر دستی به انتخاب و سفارش مشتریان بستگی دارد. هرچه تقویم رومیزی ساده تر باشد، مناسب تر است. اما زمانی که مشتری به دلخواه خود تعداد سفارشات را بیشتر کند و تنوع بیشتری در چاپ تقویم تبلیغاتی داشته باشد قیمت آن بیشتر می شود.

 اگر جنس تقویم زیر دستی خالص باشد به قیمت آن نیز اضافه می شود. یا به عنوان مثال ابعاد تقویم هم می تواند گزینه ای تاثیر گذار در قیمت تقویم رومیزی باشد. می تواند یک  تقویم رومیزی زیر دستی ارزان در اندازه متوسط با طراحی معمولی و ساده باشد.

جمع بندی مقاله مزایای تقویم زیر دستی مدیریتی

   مهم‌ترین ویژگی تقویم های رومیزی به خصوص تقویم زیردستی مدیریتی رومیزی که باعث شده بسیار پرطرف‌دار و پرفروش شود، قابلیت دیده شدن راحت در هر زمان و مکان است. این تقویم های رومیزی معمولا روی میز قرار گرفته و در زمان های ضروری می‌توان از آن استفاده کرده و روزهای غیر تعطیل و تعطیل روزانه را به راحتی مشاهده کرد.

بیشتر بدانید مزایای تقویم زیر دستی مدیریتی : هدایای تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید