08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

مزایای تقویم رومیزی یادداشتی نسبت به تقویم های الکترونیکی

5/5
ویژگی های تقویم بازاریابی

مزایای تقویم رومیزی یادداشتی نسبت به تقویم های الکترونیکی

وجود مزایای تقویم رومیزی یادداشتی در هر میز اداری لازم و ضروری است و هر میز اعم از میز اداری و مطالعه و یا در منزل وجود تقویم رومیزی یادداشت دار تکمیل کننده آن است. همچنین، هر کارمند یا دانش آموز و هر فردی که کارهای روزانه خود را طبق برنامه انجام می دهد نیز به ست یادداشت دار نیاز دارد.

البته، استفاده از یک پلنر کاغذی یا تقویم می‌تواند راهی برای دور شدن از صفحه نمایش در طول یک روز کاری شلوغ فراهم کند. اگر احساس می کنید زمان زیادی را روی دستگاه تلفن همراه خود می گذرانید و در اعلان ها و هشدارها غرق شده اید، تنها نیستید. در ادامه این مقاله به مزایای استفاده از تقویم رومیزی یادداشتی نسبت به تقویم های الکترونیکی می پردازیم.

مشخصات و معرفی تقویم رومیزی یادداشت دار

همانطور که می دانید تقویم رومیزی در منازل و ادارات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و اگر این تقویم ها به خوبی طراحی شده باشند و یا شامل برگه یادداشت باشند، استفاده از آن ها محبوبیت دو چندانی پیدا می کند. همانطور که گفتیم، تقویم یادداشت دار برای افرادی نیز مناسب است که جزئیات کار یا زندگی روزمره خود را فراموش می کنند تا بتوانند کارهای روزمره خود را پیگیری کنند.

این نوع تقویم رومیزی قیمت بیشتری نسبت به سایر انواع تقویم دارد، اما یکی از بهترین هدایای بازاریابی برای بازاریابی و تبلیغات است. پس اگر به دنبال یک هدیه تبلیغاتی ارزان و خوب هستید، سفارش یک تقویم یادداشت دار را به شما توصیه می کنیم.

مزایای تقویم رومیزی یادداشتی تبلیغاتی

تقویم ها ابزار بسیار مهمی از نظر برنامه ریزی و مدیریت زمان هستند و تقویم های رومیزی یادداشت دار 1403 به عنوان گزینه ای مفید و موثر در این زمینه توجه بسیاری را به خود جلب کرده اند. این تقویم ها با مزایای منحصر به فرد خود می توانند به بهبود مدیریت زمان و بهره وری کمک کنند.

بزرگ ترین مزایای تقویم رومیزی یادداشتی این است که به شما امکان می دهد با جزئیات و واضح برنامه ریزی کنید. با یک تقویم رومیزی با یادداشت های روزانه، می توانید به راحتی وظایف، رویدادها و تعاملات مهم خود را نوشته و پیگیری کنید. یک تقویم رومیزی یادداشت دار به شما امکان می دهد تمام برنامه ها و تعاملات خود را در یک مکان و در دسترس نگه دارید. همچنین با دسترسی مداوم به این تقویم، از دست دادن یک کار یا رویداد مهم جلوگیری می کنید.

به طور خلاصه مزایای تقویم رومیزی یادداشتی :

  • یک تبلیغ ۳۶۵ روزه
  • توزیع کنترل شده
  • درک مشتری
  • مشتریان هر ساله خواستار نسخه جدید از تقویم تبلیغاتی هستند
  • میزان تاثیرگذاری بالا در ماه و داشتن هزینه پایین نسبت به میزان تاثیرگذاری
تقویم رومیزی یادداشتی نسبت به تقویم های الکترونیکی

مزایای تقویم رومیزی یادداشتی نسبت به تقویم‌های الکترونیکی چیست؟

در دنیای پر فشار امروزی، مدیریت زمان و برنامه ریزی به یکی از چالش های اساسی تبدیل شده است. در این محیط ابزارهای مختلفی برای کمک به ما در این زمینه ارائه شده است. دو نوع اصلی این ابزارها تقویم رومیزی یادداشت دار و تقویم الکترونیکی هستند. اما مزایای تقویم رومیزی یادداشتی  نسبت به تقویم های الکترونیکی کاملاً قابل توجه است.

مزایای تقویم رومیزی یادداشتی 1403 اصالت دست نویس را با راحتی مدرن ترکیب می کند تا ابزاری منحصر به فرد ایجاد کند. این تقویم ها امروزه محبوبیت بیشتری دارند. قابلیت یادداشت برداری روزانه در این تقویم ها به کاربران این امکان را می دهد تا جزئیات وظایف و رویدادهای خود را به دقت ثبت کنند. این ویژگی شما را از تاریخ ها و رویدادها و برنامه ها به بهترین شکل ممکن آگاه می کند.

یکی از مزایای متمایز یک تقویم رومیزی یادداشت دار نسبت به تقویم های الکترونیکی، اتصال بصری ثابت به برنامه ها و وظایف است. این ارتباط همیشه به شما یادآوری می کند که به برنامه ها و تعهدات خود توجه کنید. در مقابل، تقویم های الکترونیکی در درجه اول قابل دسترسی هستند، اما ممکن است به دلیل عدم تماس فیزیکی مداوم، تعاملات مهم نادیده گرفته شوند. همچنین، تقویم های یادداشت دار همیشه آماده استفاده هستند زیرا به باتری یا شارژ متکی نیستند.

البته مهم ترین نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که تقویم های الکترونیکی ممکن است در مواقع حساس به دلیل تخلیه باتری یا اشکالات فنی در دسترس نباشند. با تمام این مزایا، تقویم های یادداشت دار به عنوان ابزاری جامع و کارآمد در مدیریت زمان و برنامه ریزی ارزشمند محسوب می شوند.

چاپ تقویم رومیزی

برای چاپ صفحات تقویم رومیزی از کاغذ گلاسه با وزن بین 150 تا 300 گرم استفاده می شود. در چاپ تقویم رومیزی صفحه ای به عنوان جلد در ابتدای تقویم قرار می گیرد و اگر تقویم رومیزی اختصاصی سفارش داده اید این صفحه حاوی برند، آدرس و لوگوی شماست.

بیشتر بدانید مزایای تقویم رومیزی یادداشتی نسبت به تقویم های الکترونیکی : ست مدیریتی سررسید تبلیغاتی

مزایای تقویم رومیزی یادداشتی

نکته مهمی است که اگر می خواهید تقویم رومیزی سفارشی شما بیشتر در نظر مردم به چشم بیاید، می توانید روی پایه یا قسمت هایی از طرح ها و نوشته ها از طلاکوب یا نقره کوب استفاده کنید. لازم به ذکر است که ما باید یک حاشیه امن در صفحات تقویم رومیزی قرار دهیم، زیرا هنگام برش یا قرار دادن روی پایه می تواند وضعیت نامطلوبی ایجاد کند.

در سال های اخیر چاپ تقویم رومیزی یادداشت دار نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی بسیار محبوب شده است. دلیل این مسئله را می توان در موارد زیر جستجو کرد:

  • قیمت بسیار مقرون به صرفه نسبت به سایر هدایای تبلیغاتی
  • فضای زیادی برای تبلیغات
  • امکان سفارشی سازی تقویم رومیزی
  • انعطاف پذیری تقویم
  • در دسترس

تقویم رومیزی یکی از ارزان ترین هدایای تبلیغاتی است که هزینه طراحی و چاپ در مقایسه با سایر هدایای تبلیغاتی بسیار مناسب است.

بهترین زمان سفارش تقویم رومیزی یادداشتی

تقویم رومیزی معمولا در پایان سال ارائه می شود و بهترین زمان برای چاپ و سفارش تقویم رومیزی یادداشت دار در پایان سال است. از آبان تا پایان سال، زمان برای طراحی و چاپ تقویم دارید.

اما بهتر است این کارها را به یک ماه آخر موکول نکنید، زیرا به دلیل تعداد زیاد سفارشات، چاپگرها و طراحان ممکن است نتوانند سفارش جدیدی را بپذیرند یا فرصت صرف زمان کافی برای کار خود را نخواهند داشت. بنابراین، به نفع شماست که در اسرع وقت اقدام کنید.

بیشتر بدانید مزایای تقویم رومیزی یادداشتی نسبت به تقویم های الکترونیکی : خرید سررسید 1403

تقویم های الکترونیکی

تقویم رومیزی را می توان به صورت تکی نیز سفارش داد، به این صورت که طرح، نوع و سایز پیشنهادی خود را به همراه تصاویری خاص از شرکت خود به طراحان ارائه دهید و یک تقویم رومیزی اختصاصی داشته باشید.

البته نکته مهم تری هم وجود دارد و آن این است که در انتخاب پرینترها و تولیدکنندگان تقویم رومیزی باید دقت ویژه ای داشته باشید، زیرا تاثیر تبلیغات زمانی مثبت است که رضایت مشتری را از هدیه تبلیغاتی دریافتی به همراه داشته باشد. بنابراین انتخاب یک چاپگر خوب در هنگام چاپ و ساخت هدایای تبلیغاتی امری مهم است.

سخن پایانی مقاله مزایای تقویم رومیزی یادداشتی

مزایای تقویم رومیزی یادداشتی ، ارتباط بصری ثابتی با برنامه ها و وظایف شما ایجاد می کند. این ارتباط بصری به شما یادآوری می کند که به برنامه های خود توجه کنید و به تعهدات خود عمل کنید. در نتیجه، استفاده از تقویم رومیزی می‌تواند به شما کمک کند نه تنها مدیریت زمان و برنامه‌ریزی را بهبود ببخشید، بلکه به شما کمک می‌کند تا بازدهی بیشتری داشته باشید و خاطرات، وظایف و رویدادهایی را که تأثیر مثبتی بر ذهن مخاطبان شما دارند، ذخیره کنید.

بیشتر بدانید مزایای تقویم رومیزی یادداشتی نسبت به تقویم های الکترونیکی : هدایای تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید