08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

مزایای تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ کسب و کار !

5/5
تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ کسب و کار !

مزایای تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ کسب و کار !

در این مقاله به بررسی مزایای تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ کسب و کار پرداخته میشود. تقویم دیواری تبلیغاتی بهترین راه برای نگه داشتن کسب و کار شما در مرکز و در ذهن مشتریان است. امروزه مردم بر این باورند که به دلیل استفاده از تقویم های دیجیتالی، تقاضا برای انواع کاغذی آن در حال کاهش است. با این حال، یک تقویم دیواری سفارشی به برند شما از طریق دیده شدن کمک می کند. اگر این تقویم در مکانی قابل مشاهده قرار گیرد، برندسازی شرکت شما را افزایش می دهد. چه اقلام تبلیغاتی ارزان دیگری در یک سال تأثیر زیادی می گذارد؟ در ادامه مزایای استفاده از تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ کسب و کار شما آورده شده است با ما همراه باشید.

انواع تقویم دیواری

تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ را می توان در اشکال و اندازه های مختلف چاپ کرد. تمامی این محصولات بنا به درخواست مشتری قابل طراحی می باشد.

  • تقویم دیواری حصیری

این مدل تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ از دو مدل تقویم حصیری ایرانی و تقویم حصیری چینی تولید می شود. اگر می خواهید این مدل را سفارش دهید، می توانید با توجه به تصاویر نوع مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

  • تقویم دیواری چوبی

اگر می خواهید تقویم دیواری در مدل های جدیدتر و شیک تر سفارش دهید، تقویم دیواری چوبی بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. در برخی از نسخه های این تقویم این کار به کمک چاپ لیزری و طلایی و پلاک هایی با طراحی خاص انجام می شود.

  • تقویم دیواری فانتزی

از دیگر نمونه های تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ جدید که می توانید سفارش دهید تقویم دیواری سه بعدی و 5 بعدی می باشد که در این مدل با تکان دادن تقویم تصاویر روی تقویم تغییر می کند. تقویم سه بعدی به صورت فصلی ساخته شده و از چهار برگ تشکیل شده است.

تاثیر طرح روی تقویم تبلیغاتی

مزایای تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ

  • افزایش آگاهی از برند

تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ یک ابزار عالی برای بهبود کیفیت و تصویر برند است. گرفتن عکس های پویا از کارکنان، محصولات، خدمات و امکانات به شما این امکان را می دهد که هویت برند خود را به شیوه ای خلاقانه ارائه دهید که ارزش منحصر به فردی را که برای مشتریان خود ارائه می دهید، تقویت کند.

علاوه بر این، عکس‌های رنگارنگ تقویم سفارشی راهی واضح و در عین حال ظریف برای انتقال نقاط قوت برند شما بدون کلمات اضافه ارائه می‌دهند. معمولاً روی هر عکس فقط یک عبارت یا شعار جذاب باید چاپ شود. علاوه بر این، اکثر طرح‌های تقویم شامل نام شرکت، لوگو و اطلاعات تماس هستند تا همیشه قابل مشاهده باشند.

  • ایجاد حسن نیت

ارائه یک هدیه رایگان به مشتریان، مانند یک تقویم دیواری سفارشی، می تواند راهی عالی برای ایجاد روابط باشد. به طور مشابه، ارائه هدایای مفید به مشتریان فعلی می تواند روابط موجود را بیشتر تقویت کند.

ایجاد حسن نیت با مشتریان وفاداری به برند را از طریق ایجاد احساس خوبی در آنها نسبت به تجارت با شما افزایش می دهد. بر کسی پوشیده نیست که بیشتر مردم ترجیح می دهند با شرکت هایی که می شناسند و دوست دارند تجارت کنند. حسن نیت همچنین احتمال تماس مشتریان با شما را افزایش می دهد که به موفقیت بلندمدت تجارت شما کمک می کند.

  • کاربردی و مفید

برای بسیاری از مردم، تقویم یک نیاز روزانه است. تقریباً همه حداقل یک تقویم دیواری دارند که همیشه به آن مراجعه می کنند. بنابراین، تقویم دیواری اختصاصی، علاوه بر اینکه یک ابزار تبلیغاتی و برندسازی موثر است، ارزش واقعی و هدف کاربردی برای گیرنده دارد. حتی اگر تقویم شما به وضوح نام، لوگو و اطلاعات تماس شرکت شما را نشان دهد، بیشتر به عنوان یک هدیه تلقی می شود تا یک تبلیغ آشکار.

  • قرار گرفتن در معرض مداوم را ارائه می دهد

هرچه تقویم مفیدتر باشد، احتمال نگهداری و استفاده از آن بیشتر می شود. هنگامی که یک تقویم دیواری را آویزان می کنید، تقریبا همیشه در جای خود باقی می ماند. این بدان معنی است که نام و پیام بازاریابی سازمان شما حداقل برای دوازده ماه بارها و بارها ظاهر می شود.

بسیاری از استراتژی های بازاریابی برای یک سرمایه گذاری کوچک چنین نتایج طولانی مدتی را ارائه نمی دهند. همچنین به خاطر داشته باشید که تقویم فقط برای گیرنده نیست، بلکه برای همه کسانی است که آن را روی دیوار می بینند.

بیشتر بدانید تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ کسب و کار ! : ست مدیریتی سررسید تبلیغاتی

مزایای تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ کسب و کار !
  • ملموس

برخلاف تقویم دیجیتالی که باید از طریق اپلیکیشن موبایل یا برنامه کامپیوتری مشاهده شود، تقویم چاپی برای مشاهده نیازی به دستگاه الکترونیکی ندارد. یک تقویم دیواری ممکن است با تکنولوژی پایین باشد، اما برای تبلیغ پیشنهادات و تاثیرگذاری بر تصمیمات خرید به راحتی در دسترس خواهد بود.

  • روابط متقابل را تشویق می کند

تقریباً همه دوست دارند هدایای رایگان دریافت کنند. هدیه دادن تقویم به یک مشتری فعلی یا بالقوه تأثیر بسیار خوبی بر جای می گذارد و باعث می شود که آنها شما را دوست داشته باشند، شما را به یاد آورند و با شما تجارت کنند. علاوه بر این، بیشتر تقویم‌های تجاری در دفتر یا اتاق… جایی که تصمیمات خرید گرفته می‌شود آویزان می‌شوند. بنابراین، هدیه یک تقویم می تواند شروع خوبی برای ایجاد یک رابطه تجاری پایدار باشد.

  • ارزان

یکی از مزایای تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ قیمت بسیار مقرون به صرفه آن است. تقویم های دیواری با چاپ سفارشی ارزشمند هستند، اما در واقع ساخت آن ها در مقایسه با تقویم رومیزی بسیار ارزانتر است.

همچنین، برای پیام هایی که در مقایسه با تبلیغات انبوه از طریق اینترنت، بیلبوردها، رادیو، تلویزیون و غیره بی توجه می شوند، پول هدر نمی دهید. شما کنترل کاملی دارید که چه کسی یک نسخه از تقویم تبلیغاتی شما را دریافت می کند.

  • بسیار ساده

یک تقویم قابل چاپ بسیار ساده است. این یک مورد محبوب است که همه می دانند چگونه از آن استفاده کنند. بدون نیاز به مونتاژ، دستورالعمل یا باتری. برخلاف لباس های تبلیغاتی، همیشه اندازه مناسبی دارند.

پیام تبلیغاتی و اطلاعات تماس شما همیشه به خوبی نمایش داده می شود. علاوه بر این، یک تقویم چاپی صاف است و فضای کمی را اشغال می کند. این امر موجودی و توزیع را بسیار آسان می کند. علاوه بر این، تقویم ها نسبتاً سبک هستند و می توان آنها را با قیمت مقرون به صرفه تهیه کرد.

بیشتر بدانید تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ کسب و کار ! : خرید سررسید 1403

تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ
  • گزینه های متنوعی را ارائه می دهد

تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ شخصی سازی شده را می توان با تصویر، پیام، تم، رنگ، طرح یا اندازه دلخواه چاپ کرد. کاغذ می تواند براق یا مات یا بدون پوشش باشد. همچنین بسیاری از سبک های مناسب برای تقویم های چند صفحه ای وجود دارد.

به عنوان مثال، صحافی زین دوخت، منگنه ها را از طریق خط چین قرار می دهد، صحافی مارپیچی از یک سیم پیچ پلاستیکی انعطاف پذیر استفاده می کند، و اتصال سیمی از دو حلقه سیم فلزی استفاده می کند. هر سه روش صحافی به تقویم اجازه می دهد تا به طور صاف به دیوار آویزان شود.

سخن پایانی مقاله مزایای تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ کسب و کار !

دانستن مزایای تقویم دیواری سفارشی برای مشاغل قدیمی و جدید یکی از مهمترین ارکان تبلیغات محیطی است. این نوع تقویم بسیار رایج است. بنابراین به راحتی می توانند پیام تبلیغاتی مورد نظر کسب و کار شما را به مخاطب منتقل کنند.

اگر قصد چاپ این تقویم را در طرح خود دارید، می توانید این کار را به شرکت های ارائه دهنده آن بسپارید. در مدل ها و اندازه های مختلف با در نظر گرفتن علاقه مشتری چاپ می شوند و محدودیتی در ابعاد آن وجود ندارد.

بیشتر بدانید مزایای تقویم دیواری سفارشی برای برندینگ کسب و کار ! : هدایای تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید