08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

ماندگاری با هدایای تبلیغاتی خاص در ذهن مخاطب

5/5
ماندگاری با هدایای تبلیغاتی خاص

ماندگاری با هدایای تبلیغاتی خاص در ذهن مخاطب

از مزایای استفاده از ماندگاری با هدایای تبلیغاتی این است که به تعداد دفعات استفاده از آن‌‌‌‌‌‌‌ها برند و شعار شما بدون پرداخت هیچ هزینه ای در معرض نمایش قرار گرفته می‌شود. هر نهادی با تهیه هدیه تبلیغاتی جذاب‌تر و دلنشین تر قصد دارد نام و یاد شرکت و مجموعه خود را در اذهان عمومی و دیگر افراد ماندگار سازد. هدایای تبلیغاتی، فقط یک هدیه نیستند! آنها پل‌هایی هستند که شما باید با اعتماد و احترام دو‌سویه و ارزندگی محصولتان، میان خود و مخاطب ایجاد کرده و مستحکم کنید.

سعی کنید که از علایق و نظران آنان نیز مطلع شوید. هر چقدر که سطح آگاهی نسبت به آن‌‌‌‌‌‌‌ها افزایش یابد، شانس موفقیت شما نیز افزایش پیدا می‌کند. برای مثال شاید مخاطبانتان در دسته دانش آموزان یا دانشجویان قرار دارند. پیشنهاد ما استفاده از هدایای تبلیغاتی ارزان برای این گروه از افراد است. ازجمله جاکلیدی، تقویم یا هدایای ارازن قیمت دیگری استفاده کنید.

از طرفی دیگر یک هدیه تبلیغاتی، نماینده شما برای مخاطب محسوب می شود و خواسته یا نا‌خواسته از بسته بندی تا بطن کالا مورد بررسی فرد قرار می‌گیرد. پس نباید کیفیت هدایای تبلیغاتی را قربانی قیمت آن کرد.

انواع ماندگاری با هدایای تبلیغاتی

  • هدایای گران قیمت

اگر به دنبال هدیه دادن به افراد خاص، مدیران ارشد، پزشکان و … هستید احتمالا به دنبال یک هدیه تبلیغاتی لاکچری می‌گردید. هدایای لاکچری می‌تواند تنوع بسیار زیادی داشته باشد. ست مدیریتی، خودکارهای نفیس، انواع سالنامه و سررسید لاکچری به صورت عام موجود می‌باشند؛ اما مدل لاکچری و قیمت بالای آنها موجود است که می‌توانید استفاده کنید.

بعلاوه برخی از محصولات خاص مانند صنایع دستی، تابلو فرش، تابلو نفیس، هدایای چوبی نیز می‌تواند جز گزینه‌های هدایای لاکچری و خاص شما به حساب بیاید. توصیه ما به شما این است که هدایای لاکچری خود را بر اساس نوع فعالیت و ویژگی‌های شخصیتی مخاطبین خود انتخاب کنید تا بتوانید کسب و کار خود را متمایز از سایرین نشان دهید.

ماندگاری با هدایای تبلیغاتی خاص در ذهن مخاطب
  • هدایای مناسب تر

حتما نباید از هدایای تبلیغاتی لاکچری و یا گران استفاده نمایید، بلکه می‌توانید با کمی خلاقیت در طراحی، از هدایای تبلیغاتی ارزان استفاده کنید. فراموش نکنید هدیه تبلیغاتی شما باید باکیفیت و کاربردی باشد همچنین علاوه بر زیبایی طول عمر بالایی نیز داشته باشد.

هدایای تبلیغاتی ارزان قابلیت بازگشت سرمایه را دارد و شما می‌توانید آن‌ها را در تیراژ بالا سفارش دهید.  هدیه تبلیغاتی قیمت پایین شما باید برای مخاطب کاربردی باشد تا پس از هر بار استفاده شما را به یاد آورد و با دریافت آن، با برند شما ارتباط و تعامل برقرار کند.

نکات ویژه ماندگاری با هدایای تبلیغاتی در ذهن مخاطب

  • توجه به اصالت

اگر هدیه تبلیغاتی که انتخاب می‌کنید اصیل و شکیل باشد؛ مطمئن باشید که مخاطب شما آن را در جایی قرار می‌دهد که ارزش آن حفظ شود و با دیدن آن حس جاودانگی و اصالت در او زنده شود. اگر محصول صنایع دستی را به عنوان هدیه تبلیغاتی خود انتخاب کرده اید باید بدانید که تمامی محصولات صنایع دستی از همه ویژگی های یک هدیه تبلیغاتی جذاب برخوردارند و با هدیه دادن آن یاد شما راهی قلب و ذهن می‌شود.

وقتی حرف از اصالت به میان می‌آید، طبیعی است که یاد هنر‌های سنتی و صنایع دستی ایران در ذهنمان زنده شود.

  • اهمیت بسته بندی هدایای تبلیغاتی

اگر بسته بندی یک محصول شکیل و جذاب نباشد، از زیبایی و طرح و نقش خود محصول در چشم بیننده کاسته می شود. بسته بندی، معیاری است که در نگاه اول نظر یک مشتری را به خود جلب می‌کند، چرا که اولین بخش کالا است که مشاهده می‌شود. بنابراین محصولی که دارای بسته بندی شکیل تر و رنگ‌بندی مناسب تری است، ابتدا مورد توجه قرار گرفته و نگاه ها را به سمت خود می کشاند.

  • توجه به کارآمدی

استفاده و ماندگاری با هدایای تبلیغاتی کارآمد باعث ماندگاری بیشتر در ذهن مخاطبین و تبلیغات بهتر برای هر برندی می‌شود. کیفیت بالای هدیه تبلیغاتی شما باعث اهمیت شما به شان کسب و کارتان و مخاطبتان می شود. احساسی که مخاطب از هدیه تبلیغاتی کاربردی و کارامد شما خواهد داشت برای برند شما بسیار با اهمیت است.

کیفیت بالا، کاربرد و تناسب هدیه تبلیغاتی به افزایش فروش کسب و کار شما کمک خواهد کرد. لازم به ذکر است انتخاب مناسب هدیه تبلیغاتی بر اساس برند و روحیه مخاطبانتان، علاوه بر افزایش فروش می تواند محبوبیت برند شما را نیز چندین برابر کند.

بیشتر بدانید ماندگاری با هدایای تبلیغاتی خاص در ذهن مخاطب : ست مدیریتی تبلیغاتی

ماندگاری با هدایای تبلیغاتی خاص در ذهن مخاطب

منظور از گیرایی هدایای تبلیغاتی چیست؟

 زیبایی و جذابیت تقریبا از‌هم دورند؛ گاهی اوقات ممکن است یک جسم یا یک فرد زیبا نباشد، اما گیرایی و کشش خاصی داشته باشد که این گیرایی در انسان‌می تواند به رفتار، طرز فکر، علایق و… بستگی داشته باشد.

جذابیت در یک جسم نیز به ترکیب رنگی به‌کار رفته، ظاهر شیء، مکان قرار گرفته و… وابسته است. در هدایا نیز این نیرو و ارتباط وجود دارد؛ گیرایی در یک هدیه تبلیغاتی به طور کلی وابسته به عواملی مانند بسته بندی، کاربردی بودن، کیفیت، ترکیب رنگی دلنشین و اصالت می‌باشد.

تایم طلایی ارائه هدیه تبلیغاتی

 زمان طلایی، زمانی است که شما بتوانید، کالایی که قصد دارید روز آخر به مشتری خود بدهید؛ روز اول آن هدیه را بدهید. این موضوع به شما کمک می کند. این موضوع به شما کمک می کند چرا که آن فرد در آن زمان هیچ هیاهو و استرس کارهای آخر سال خود از جمله مباحث مالی و حسابرسی را ندارد. در این صورت این فرد می تواند با آسودگی خاطر هدیه تبلیغاتی ما را مشاهده و روی آن تفکر کند و آن را مورد استفاده قرار دهد.

بیشتر بدانید ماندگاری با هدایای تبلیغاتی خاص در ذهن مخاطب : ماگ های تبلیغاتی

ماندگاری با هدایای تبلیغاتی خاص در ذهن مخاطب

علاوه بر این جشن های ملی و مذهبی می تواند از آیتم های مناسب برای به یادآوری نام برند شما باشد. درون نمایشگاه ها نیز فضای بسیار مناسبی برای برندسازی می باشد. زمانی که درون نمایشگاه شرکت می کنید خواه ناخواه با دو سه هزار مراجعه کننده تخصصی صنف خود رو به رو می شوید. 

سخن پایانی ماندگاری با هدایای تبلیغاتی خاص در ذهن مخاطب

 هدیه دادن، از مرسومات زیبایی است که در بیشتر مناطق و کشور‌های دنیا رواج دارد و تهیه هدایای جذاب در روابط، چه روابط دوستانه و اجتماعی و چه روابط تجاری، امری مهم به شمار می‌رود. گیرایی و مطلوب بودن هدیه، سبب ایجاد شوق و اشتیاق در مخاطب برای شناخت بیشتر و تحقیق درباره مجموعه شما می‌شود و حتی یک هدیه تبلیغاتی بی‌نقص می‌تواند مشتری هایتان را به نمایندگان شما مبدل نماید.

بیشتر بدانید ماندگاری با هدایای تبلیغاتی خاص در ذهن مخاطب : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید