08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

قیمت چاپ نایلون بسته بندی

5/5
قیمت چاپ نایلون بسته بندی

قیمت چاپ نایلون بسته بندی

در این مقاله به بررسی قیمت چاپ نایلون بسته بندی پرداخته میشود. امروزه برای مصارف مختلف از جمله خوار بارفروشی، مواد غذایی آماده و نیمه آماده، انواع نان، خشکبار و … به بسته بندی نایلونی نیاز دارند تا بهترین و سالم ترین محصولات را به بازار مصرف عرضه کنند.

از نایلون های بسته بندی برای انواع مصارف استفاده می شود و بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. بسته بندی نایلونی می تواند به صورت پاکت یا رول باشد یا نایلون ها می توانند شفاف یا رنگی باشند. قیمت چاپ نایلون بسته بندی با توجه به تعداد آن به روش های مختلفی چاپ می شود.

انواع نایلون های بسته بندی

نایلون های بسته بندی در انواع مختلفی تولید می شوند و هر کدام برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. لازم به ذکر است که زمینه انتخاب متریال در این نوع نایلون بسیار گسترده است، بنابراین به جرات می توان گفت در هر سفارش باید موارد خاصی را در نظر گرفت. در مقاله قیمت چاپ نایلون بسته بندی به معرفی سه نمونه از پرکاربردترین نایلون های بسته بندی می پردازیم.

  • نایلون بسته بندی زیپ دار

نایلون زیپ دار یا زیپ کیپ دارای قفل پلاستیکی در قسمت بالایی خود می باشد. با کمک این چفت پلاستیکی می توان نایلون را به مدت نامحدود باز و بسته کرد.

این کار استفاده از آن را آسان کرده و امکان استفاده چندگانه از کالاهایی که در چند مرحله مصرف می شوند را فراهم می کند. به همین دلیل از نایلون زیپ کیپ اغلب برای بسته بندی مواد غذایی استفاده می شود.

  • نایلون بسته بندی حبابدار

نایلون حبابی یا نایلون ضربه ای بافت و ساختار متفاوتی نسبت به سایر پلاستیک ها دارد. این نوع نایلون دارای سطحی ناهموار بوده و بر روی آن برآمدگی های حباب مانندی وجود دارد که با گاز مخصوص پر می شوند. کاربرد این محصول بسته بندی کالا به منظور ایجاد عایق و ضربه گیر می باشد.

پلاستیک حبابدار با ایجاد یک پوشش محافظ از ضربه ها و آسیب های احتمالی مانند خط و خش، تغییر رنگ و پر شدن لب جلوگیری کرده و از آسیب فیزیکی و شیمیایی به محصول جلوگیری می کند.

  • نایلون بسته بندی حرارتی

نایلون حرارتی یا شیرینگ یکی از انواع پرطرفدار نایلون های بسته بندی است که به صورت شفاف، رنگی و چاپی قابل تولید است. نایلون حرارتی به افزایش دما حساس است، بنابراین در دمای 160-220 درجه سانتیگراد جمع و چروک می شود و بر روی محصول مورد نظر وکیوم اعمال می شود.

عوامل موثر در قیمت چاپ نایلون بسته بندی

اگر به دنبال خرید نایلون هستید حتما با قیمت های متفاوتی در بازار مواجه شده اید. عوامل زیادی می تواند بر قیمت چاپ نایلون بسته بندی تاثیر بگذارد و آن را تغییر دهد.

  • نوع نایلون

نایلون ها بر اساس کاربردشان به انواع مختلفی تقسیم می شوند. برخی از نایلون ها در کشاورزی و گلخانه ها، برخی از آنها در صنعت بسته بندی و برخی دیگر به صورت کیسه های پلاستیکی در فروشگاه ها برای حمل محصولات استفاده می شوند.

نوع نایلونی که انتخاب می کنید یکی از عوامل موثر بر قیمت چاپ نایلون بسته بندی است. به عنوان مثال نایلون های عریض کشاورزی و گلخانه ای بسیار ارزان تر از نایلون های فروشگاهی هستند.

  • کیفیت مواد اولیه

یکی از عوامل موثر در قیمت چاپ نایلون بسته بندی مواد اولیه مصرفی در تولید آن است. هر چه مواد اولیه استفاده شده از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، نایلون تولیدی نیز دارای کیفیت بالاتر و قیمت بالاتری است.

البته باید توجه داشت که همیشه در تولید نایلون از مواد اولیه مرغوب استفاده نمی شود و نایلون ها در انواع درجه دو یا سه نیز موجود می باشند. پیشنهاد می شود کیفیت نایلون را بر اساس کاربرد مورد نظر خود انتخاب کنید تا در حین استفاده دچار مشکل نشوید. به عنوان مثال برای بسته بندی مواد غذایی باید از نایلون تولید شده با مواد اولیه جدید و مرغوب استفاده کرد در حالی که برای تولید کیسه زباله می توان از مواد اولیه دست دوم برای کاهش هزینه ها استفاده کرد.

  • قیمت مواد اولیه

همانطور که می دانید نایلون ها از مواد خام پتروشیمی یعنی گاز طبیعی و نفت خام ساخته می شوند. بنابراین تغییرات قیمت و نوسانات مواد اولیه پتروشیمی به طور مستقیم بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد.

عواملی مانند نوسانات قیمت نفت خام، سطح رقابت برای خرید مواد اولیه پتروشیمی در بورس کالا، نوسانات و تغییرات نرخ ارز و همچنین سیاست های قیمت گذاری در شرکت های مختلف پتروشیمی، تعیین کننده قیمت خام پلاستیک است. مواد.

  • وزن نایلون

وزن عامل بسیار موثری در قیمت چاپ نایلون بسته بندی است، زیرا نایلون ها بر حسب وزن و کیلوگرم به فروش می رسند. بنابراین هر چه وزن نایلون بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. وزن نایلون خود تابعی از عوامل مختلفی مانند ابعاد، ضخامت و تعداد لایه ها است.

پیشنهاد مطالعه در مقاله قیمت چاپ نایلون بسته بندی : طراحی و چاپ بسته بندی

قیمت نایلون بسته بندی

ابعاد: یکی از عواملی که باعث تغییر قیمت نایلون می شود ابعاد و اندازه آن است. هر چه طول و عرض نایلون بیشتر باشد وزن آن بیشتر و قیمت آن بیشتر می شود.

ضخامت: طبیعی است که هر چه نایلون ضخیم تر باشد، محکم تر و سنگین تر خواهد بود. پس چون نایلون کیلویی فروخته می شود با افزایش ضخامت قیمت چاپ نایلون بسته بندی افزایش می یابد.

تعداد لایه ها: یکی دیگر از عواملی که در قیمت چاپ نایلون بسته بندی تاثیر مهمی دارد تعداد لایه ها می باشد. نایلون ها اغلب به صورت لایه ای تولید می شوند و هر چه تعداد لایه ها بیشتر باشد نایلون ضخیم تر و طبیعتا قیمت آن نیز بیشتر می شود. البته افزایش تعداد لایه ها باعث افزایش مقاومت آن در برابر وزن و ضربه می شود. در بسته بندی کالاهای سنگین باید از نایلون های چند لایه استفاده شود.

  • استفاده از افزودنی ‌ها

یکی دیگر از پارامترهای موثر بر قیمت چاپ نایلون بسته بندی، استفاده از مواد افزودنی در تولید این محصول است. قیمت نایلون تحت تاثیر مواد افزودنی مانند ضد اشعه ماوراء بنفش، ضد الکتریسیته ساکن، ضد گرما، ضد سرما و … تغییر می کند.

وجود مواد افزودنی که به درخواست مشتری به پلاستیک اضافه می شود در کیفیت و استحکام و دوام نایلون بسیار موثر است. نایلون های عریض یکی از پرکاربردترین اقلام هستند که اغلب با کمک این افزودنی ها تقویت می شوند.

  • چاپ نایلون

سفارش پس زمینه رنگی به همراه چاپ تصاویر و متون تبلیغاتی تاثیر مستقیمی در قیمت نهایی نایلون دارد. نایلون های چاپی گران تر از غیر چاپی هستند.

لازم به ذکر است که قیمت چاپ نایلون بسته بندی خود به عوامل زیادی مانند تکنولوژی چاپ، چاپ یک رو یا دو رو، عمومی یا انحصاری بودن طرح و همچنین تعداد رنگ در طرح مورد نظر بستگی دارد.

  • حجم سفارش

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت چاپ نایلون بسته بندی میزان خریدی است که متقاضی سفارش می دهد. خرید های عمده همیشه قیمت های پایین تری دارند و با حجم بالای سفارش، قیمت بسیار کمتر و همراه با تخفیف های ویژه خواهد بود. برای خرید عمده نایلون با بهترین قیمت پیشنهاد ما به شما خرید مستقیم نایلون از کارخانه و بدون واسطه می باشد.

نقش آبرنگ ارائه دهنده ی انواع خدمات چاپ است، با ما حرفه ای بدرخشید!

  • آدرس:

اصفهان ، خیابان اشراق شمالی ، نبش کوچه 5 ، مجتمع الهیه ، طبقه 4 ، واحد 401

  • شماره های تماس:

31323008-9 – 031
09132127209 ، 09132664095

پیشنهاد مطالعه در مقاله قیمت چاپ نایلون بسته بندی : قیمت طراحی و چاپ بسته بندی در اصفهان

چاپ نایلون بسته بندی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید