08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

علت نگهداری هدایای تبلیغاتی توسط اشخاص چیست؟

5/5
علت نگهداری هدایای تبلیغاتی

علت نگهداری هدایای تبلیغاتی توسط اشخاص چیست؟

در این مقاله به بررسی علت نگهداری هدایای تبلیغاتی پرداخته میشود. هدایای تبلیغاتی موثرترین راه برای تبلیغ یک کسب و کار هستند.  85 درصد از افرادی که هدایای تبلیغاتی دریافت می کنند در تجارت مشغول هستند. هدیه تبلیغاتی خلاقانه، دیگران را نسبت به حضور و فعالیت برندتان آگاه می کند و کمک می‌کند تا فالوورهای خود را افزایش دهید.

بسیاری از مردم زمانی که به هدیه تبلیغاتی فکر می کنند به یاد خودکار، تی شرت، تقویم ، گلدان تبلیغاتی می افتند. موارد دیگری مانند بطری های آب، کیف های حمل و نقل، دفترچه یادداشت یا گلدان و نمونه‌های بیشتری نیز هستند. با این حال، تقریباً هر چیزی که فکرش را کنید می‌تواند به یک هدیه تبلیغاتی تبدیل شود.

مردم عاشق دریافت هدایای تبلیغاتی هستند و حتی پس از گذشت سالها آن هدایا را به یاد می آورند. تبلیغاتِ زیاد برای مشتریان آزاردهنده می شود در حالی که دریافت هدیه تبلیغاتی خاصی که کاربر بتواند در زندگی روزمره از آن استفاده کند لذت‌بخش و خوشایند است. نکته اصلی در اهدای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفتن احساسات و شخصیت مشتریان است. آن‌ها محتاج نیستند بلکه برای ایجاد ارتباط و آشنایی به سمت برند شما آمده‌اند و دریافت یک هدیه آنان را در آینده تبدیل به مشتری شما خواهد کرد. یکی از مواردی که در انتخاب هدایا تبلیغاتی خود باید در نظر داشته باشید این است که آن هدیه  برای مصرف کننده مفید باشد.

افراد کدام هدایای تبلیغاتی را نگه می دارند؟

  • گلدان تبلیغاتی

هدیه تبلیغاتی مدرن و جدیدی است که جای بسیار کمی را اشغال می‌کند به همین منظور بر روی میز می‌گذارند. این محصول عمر طولانی دارد و سالیان دراز در دید افراد مختلف قرار می‌گیرد. گلدان‌های تبلیغاتی با گیاهانی که در خود دارند حس طراوت و تازگی را به محیط می‌دهند و موجب ایجاد شادابی در افراد می‌شود.

انواع هدایای تبلیغاتی دانشجویان
  • لباس تبلیغاتی

یکی از انواع هدایای تبلیغاتی محبوب، لباس تبلیغاتی است. هنگامی که توسط مصرف کننده پوشیده می شود، به عنوان یک تبلیغ و همچنین یک هدیه رایگان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این هدیه تبلیغاتی مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

  • بطری آب و لیوان چای

مردم روزانه از لیوان‌های چای و بطری‌های آب استفاده می‌کنند، پس این اقلام هدایای تبلیغاتی عالی هستند. هر بار که شخصی از آیتم استفاده می‌کند، لوگوی شرکت شما را می‌بیند. پس وقتی به دنبال خدمات یا محصولاتی است که شرکت شما ارائه می‌دهد، احتمالاً کسب‌وکار شما را به خاطر می‌آورد.

  • جاکلیدی

جاکلیدی با اطلاعات حک شده بر روی آن یک هدیه پیچیده است که باید برای وفادارترین مشتریان شما رزرو شود. جاکلیدی‌های پلاستیکی یا چرم مصنوعی مد روز و جذاب هستند و به اندازه کافی مقرون به صرفه که می‌توانید به همه مشتریان خود ارائه دهید.

6 دلیل اهمیت و علت نگهداری هدایای تبلیغاتی در بازاریابی

  • ایجاد ارتباط عمیق

هدایای لوکس و برند که مشاغل آن را هدیه می‌دهند، سبب ایجاد یک روابط طولانی و عالی فی‌مابین آن‌ها و مشتریان مهمشان می‌شود. مشتریان دوست دارند که احساس کنند برای یک مجموعه با ارزش هستند. ارسال هدایای کاربردی و خاص به مشتریان تأثیر بسیار مثبتی بر آن‌ها می‌گذارد و باعث افزایش ارتباط و رضایت می‌شود.

بیشتر بدانید علت نگهداری هدایای تبلیغاتی : ست مدیریتی تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی
  • ایجاد ارتباط فیزیکی

افراد توانایی لمس یک بنر دیجیتالی یا یک پست در فضای مجازی را ندارند و به همین خاطر به راحتی آن را فراموش می‌کنند. آن چیزی که سبب ارتباط مؤثر و پایدار می‌شود؛ ایجاد ارتباط ملموس بین مشتری و یک کسب‌وکار است. این باعث می‌شود که برند شما به یادماندنی‌تر شود؛ زیرا گیرندگان هدیه بارها و بارها شما را می‌بینند و حس می‌کنند.

  • تقویت هویت اجتماعی برند شما

این فقط مشتریان نیستند که باید از محصولات تبلیغاتی شما استفاده کنند. بلکه در محیط کار، هدیه دادن به کارمندان، سبب ارتباط قوی بین پرسنل شده و آن‌ها را شگفت زده می‌کند.

  • ایجاد وفاداری به محصول

ظهور شبکه‌های اجتماعی و فعالیت در آن یک مزیت عالی برای هر کسب‌وکاری است که بتواند هدایای تبلیغاتی خود را در این بستر توزیع کند.

در این حالت شما محصولات خود را برای ادمین‌های یا اینفلوئنسرهای این پیج‌ها فرستاده و آن‌ها یا عکسی از محصول می‌گذارند و یا خود را مشتاق استفاده از آن نشان می‌دهند و هزاران دنبال کننده آن‌ها، این موارد را می‌بینند. بازاریابی دهان‌به‌دهان یکی از قوی‌ترین ابزار برای جلب مشتری است

  • محبوبیت برند شما

شاید انتخاب هدایای ارزان قیمت در نمایشگاه مناسب باشد. همه افراد از هدیه گرفتن یک آب‌نبات یا یک مداد خوشحال می‌شوند. اما به خاطر داشته باشید یک هدیه با کیفیت و کاربردی، اعتبار برند شما را بهبود می‌بخشد.

بیشتر بدانید علت نگهداری هدایای تبلیغاتی : ماگ های تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی فصل زمستان

کلام پایانی مقاله علت نگهداری هدایای تبلیغاتی 

هدایای تبلیغاتی راهی منحصر به فرد برای تبلیغات شرکت و حفظ برند در ذهن مشتریان است و به شرطی که قابلیت استفاده در زندگی روزمره را داشته باشد، افراد از آن ها نگه داری می کنند. از هدایای تبلیغاتی می‌توانید به عنوان پاداش برای مشتریان وفادار که مبلغ مشخصی را خرید می‌کنند، استفاده شود.

بیشتر بدانید علت نگهداری هدایای تبلیغاتی : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید