08 30 32 31 031
09 72 42 28 021

صفر تا صد خرید جعبه ابزار تبلیغاتی

5/5
جعبه ابزار تبلیغاتی

صفر تا صد خرید جعبه ابزار تبلیغاتی

صفر تا صد خرید جعبه ابزار تبلیغاتی یکی از راه‌های موثر و خلاقانه برای ارتباط با مشتریان و افزایش شناخت برند است. این جعبه‌ها شامل انواع ابزارآلات کاربردی و چندکاره هستند که می‌توانند در مواقع اضطراری یا سفر به درد مخاطب بخورند.

شما می‌توانید جعبه ابزار تبلیغاتی خود را به مشتریان خود ارائه دهید و از آن برای ایجاد ارتباط موثر و پایدار با آنها استفاده کنید. در ادامه به بررسی نکات مهم در زمان تهیه جعبه ابزار و مزایا و معایب این هدیه تبلیغاتی می­پردازیم با ما همراه باشید.

چرا جعبه ابزار گزینه مناسبی برای تبلیغات است؟

چه هدیه ای جذاب تر از جعبه ابزار است؟ ابزارها بسیار کاربردی و مهم هستند و در سفر و حمل و نقل و حل مشکلات خودرو کاربرد فراوانی دارند. تمامی کارهای نصب و نگهداری با ابزارهای مختلف در جعبه ابزار انجام می شود و بدون جعبه ابزار هیچ کاری نمی توان انجام داد.

حتی در خانه هم هر روز از ابزار استفاده می شود و شاید یکی از این موارد که همه ما تجربه کرده ایم تعمیر و نگهداری لوله های آب در خانه با کمک ابزارهای مختلف باشد. در ماه‌های گرم سال، ما به ابزارهایی برای سرویس کولر نیاز داریم و تقریباً در همه جای اطراف خود می‌توانید نشانه‌هایی از ابزارها را ببینید.

این ابزار به طور گسترده در محیط های صنعتی و کارگاه های بزرگ و کوچک استفاده می شود، تاجایی که کارگران، تکنسین ها و اپراتورهای ماشین نمی توانند بدون ابزار زندگی کنند. یک جعبه ابزار کارگاهی برای انجام کار در مقایسه با جعبه ابزار معمولی خانگی تفاوت های کمی دارد.

جعبه ابزارهای تبلیغاتی اغلب حاوی ابزارهای خاصی هستند و یک جعبه ابزار استفاده از آنها را لذت بخش تر می کند. به این ترتیب، جعبه ابزاری برای بازاریابی و تبلیغات خود فراهم کنید و از انتخاب خود اطمینان حاصل کنید.

خرید جعبه ابزار تبلیغاتی

انواع جعبه ابزار تبلیغاتی و ویژگی آن‌ها

از انواع جعبه ابزارها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیف ابزار
  • جعبه ابزار پلاستیکی
  • جعبه ابزار فلزی

یکی از مهم ترین ویژگی های جعبه ابزار ظاهر آنهاست. جعبه ابزار نه تنها باید جادار باشد، بلکه باید زیبا و ظریف باشد. دوم اینکه مقاومت و دوام آنها بسیار مهم است. البته این نباید باعث افزایش وزن او شود. علاوه بر جعبه ابزار تبلیغاتی، باید به وسایل و ابزارهای موجود در آن نیز توجه کنید. بهتر است از ابزارهای مارک دار و با کیفیت استفاده کنید و جعبه ابزار را با توجه به تعداد و اندازه آنها انتخاب کنید.

داخل یک جعبه ابزار چه وسایلی موجود است؟

معمولا ابزارهای موجود در جعبه ابزار بیست مورد یا بیشتر هستند، اما امکان سفارش و مونتاژ جدید با تعداد ابزار کم و بیش وجود دارد، در این قسمت ابزارهای داخل ابزار را نشان می دهیم.

  • پیچ گوشتی: از آنجایی که پیچ گوشتی ها در محیط های مرطوب یا روغنی استفاده می شوند، از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و انواع مختلفی دارند. همه آنها برای یک جعبه ابزار معمولی ضروری نیستند. انواع مورد نیاز و کارآمد آن شامل پیچ گوشتی تخت یا دوسو، پیچ گوشتی چهارسو، پیچ گوشتی شش سو، پیچ گوشتی چند پر، پیچ گوشتی مغناطیسی و … در هنگام سفارش جعبه تبلیغاتی خود باید وجود این کالا را در نظر بگیرید.
  • انبردست: نبود انبردست در جعبه ابزار وجود ابزارهای دیگر را بی فایده می کند. انبردست ها مکمل ابزارهای دیگر هستند.
  • چراغ قوه: اغلب پیش می آید که در محیطی با نور ناکافی، مثلاً برای تعمیر بخشی از خودرو نیاز به تعمیر یا تعویض داشته باشیم. در این مواقع وجود چراغ قوه را در جعبه ابزار ضروری است. چراغ قوه با دو نوع باتری خور و شارژی تولید و عرضه می شود.
  • چاقو: استفاده از چاقو برای تعمیر و بازسازی قطعات مختلف بسیار مهم است و البته همه انواع چاقو در جعبه ابزار حرفه ای جا نمی شود. برای این منظور باید چاقوهایی با استحکام بالا و ساخته شده از فولاد ضد زنگ انتخاب شود. این تجهیزات و جعبه ابزار نمونه خوبی به عنوان ست تبلیغاتی است که می‌توان به شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف تقدیم کرد.

بیشتر بدانید صفر تا صد خرید جعبه ابزار تبلیغاتی : ست مدیریتی تبلیغاتی

صفر تا صد خرید جعبه ابزار تبلیغاتی

فاکتورهای مهم در انتخاب

در نگاه اول می توان گفت که انتخاب جعبه ابزار نیاز به توجه خاصی ندارد. بنابراین به راحتی می توان آن را سفارش داد. اما اگر می خواهید گزینه بهتری داشته باشید و مشتری پس از مشاهده آن خوب شود، به ادامه این مقاله توجه کنید.

  • جنس: قبل از انتخاب این محصول فهرستی از مشتریان خود تهیه کنید. پس از آن، هدف خود را مشخص کنید. کجا از این ابزار استفاده می کنند؟ آیا می خواهید برای مصارف خانگی یا صنعتی استفاده شود؟ انتخاب هر یک از آنها می تواند تاثیر مستقیمی در انتخاب نوع ابزار تبلیغاتی داشته باشد. همانطور که می دانید برای مصارف خانگی جعبه ابزار پلاستیکی کافی و مناسب است. اما اگر می خواهید در مکان های حرفه ای از آن استفاده کنید باید یک نوع فلز را انتخاب کنید.
  • چاپ برند: انتخاب های چاپ و برندسازی همیشه بیشترین تأثیر را بر ارجاع دارند. بنابراین در هنگام سفارش به نوع چاپ دقت کنید. هرچه کیفیت و ماندگاری چاپ شما بالاتر باشد، مشتریان و مخاطبان بیشتری را می توانید جذب کنید.
  • رنگ: رنگ ممکن است گزینه بعدی برای بررسی باشد. از آنجایی که از این ابزار به عنوان یک هدیه تبلیغاتی استفاده می شود، بهتر است از رنگی استفاده کنید که متن چاپ شده را بیشتر دیده شود.

بیشتر بدانید صفر تا صد خرید جعبه ابزار تبلیغاتی : ماگ های تبلیغاتی

صفر تا صد خرید جعبه ابزار تبلیغاتی

سخن پایانی مقاله صفر تا صد خرید جعبه ابزار تبلیغاتی

جعبه ابزار وسیله ای است که برای نظم بخشیدن و سازماندهی ابزارها استفاده می شود. به طور کلی تعمیرکاران همیشه از چندین ابزار استفاده می کنند. برخی از آنها با توجه به شرایط کاری خود به ابزار خاصی نیاز دارند و برای نگهداری از جعبه ابزار مخصوص استفاده می کنند. شما می توانید با هدیه دادن یک جعبه ابزار تبلیغاتی خاص، حس خوب و خوشایندی ایجاد کنید و در ذهن آنها باقی بمانید.

مجموعه نقش آبرنگ با تکیه بر دانش و تجربه خود توانسته است انواع هدایای تبلیغاتی مانند جعبه ابزار تبلیغاتی و سایر محصولات مصرفی را با قیمت های استاندارد و مناسب مونتاژ کند.

بیشتر بدانید صفر تا صد خرید جعبه ابزار تبلیغاتی : شکلات تبلیغاتی

فهرست مطالب این مقاله

LinkedIn
Twitter
Telegram
WhatsApp

برای دریافت مشاوره رایگان ، متناسب با سلیقه  و نیازتان از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید:

تماس با مشاوران نقش آبرنگ

031-31323008

تماس با متخصص دیجیتال مارکتینگ

09132664095

تماس با متخصص طراحی و چاپ و تبلیغات محیطی

09132127209

برای برقراری ارتباط سریع در واتس اپ ، با انتخاب بخش مورد نظر پیام خود را ارسال کنید